Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
GUMY

Moto-Hit Krško

Recommended Posts

hilton

Hjaaaa bilo bi lepo pa se noče sploh pogovarjat......zato pa bomo videli kolk motorjev bo še na tak način prodal....

pošlji pm da ti svetujem kako lahko rešiš tako zadevo trance_33_sleep.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ni3ous

Js sem imel tut problem, pa so bili stroški 200€, sem samo mirno čakal s skepticizmom kaj bo, sicer sem imel še nekaj adutov v rokavu, ampak mijih ni bilo potrebno potegnit ven. Je Franc pošteno plačal, pa še dodatno garancijo je dal.

Je pa skrb zbujajoča druga zadeva.

Motor naj bi imel opravljene vse redne servise, tut na KTM imajo vpogled in je vse štimalo datumsko, po kilometrih,

servis naj bi bil narejen 2000 km nazaj, pa smo potem videli po olju in filtrih da najbrž še noben servis sploh ni bil narejen. Kako je to možno?

Zdej ali italijani samo zaračunajo servis in vnesejo podatke o serisu v register brez da bi tikali motor, ali pa ima mojster uvoznik lastne prijeme za vnos podatkov, da se potem, ko preverjaš motor vse sklada, no kakorkoli nekaj tu zadaj še zmeraj nekaj ni čisto, ampak js sem zadevo rešil ugodno zame.

Drugi pa pač bodite še previdnejši.

Je pa res da so cene kar poštene, glede na drugo ponudbo, tko da sem in tja, če se kdo nasanka se pač zgodi, je vseeno rabljena roba in za povrhu še iz Italije, zato ni za pričakovat 24 karatov.

Kako delajo italijani s tehniko je pa itak splošno znano.

Japonc kupljen v Italiji NI več japonc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ZdravkoK

Js sem imel tut problem, pa so bili stroški 200€, sem samo mirno čakal s skepticizmom kaj bo, sicer sem imel še nekaj adutov v rokavu, ampak mijih ni bilo potrebno potegnit ven. Je Franc pošteno plačal, pa še dodatno garancijo je dal.

Je pa skrb zbujajoča druga zadeva.

Motor naj bi imel opravljene vse redne servise, tut na KTM imajo vpogled in je vse štimalo datumsko, po kilometrih,

servis naj bi bil narejen 2000 km nazaj, pa smo potem videli po olju in filtrih da najbrž še noben servis sploh ni bil narejen. Kako je to možno?

Zdej ali italijani samo zaračunajo servis in vnesejo podatke o serisu v register brez da bi tikali motor, ali pa ima mojster uvoznik lastne prijeme za vnos podatkov, da se potem, ko preverjaš motor vse sklada, no kakorkoli nekaj tu zadaj še zmeraj nekaj ni čisto, ampak js sem zadevo rešil ugodno zame.

Drugi pa pač bodite še previdnejši.

Je pa res da so cene kar poštene, glede na drugo ponudbo, tko da sem in tja, če se kdo nasanka se pač zgodi, je vseeno rabljena roba in za povrhu še iz Italije, zato ni za pričakovat 24 karatov.

Kako delajo italijani s tehniko je pa itak splošno znano.

Japonc kupljen v Italiji NI več japonc.

Ja saj to je problem, zgleda da to nekaj ne štima....ta ko suvereno govori o servisih in da naj kar preverim....seveda v Avtovalu grosuplje.

Poleg tega pa njremu dobiti nov računalnik za motor, mala malica....30€ in ga ima v roku kake urce. namreč na prvem motorju je pač crknu računalnik in so dali in sprogramirali novega v roku ene ure. hmmmmmm, če kupuješ novega je pa cel hudič pa kriza za programirat pa drago ko žafran.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Frips

Ja saj to je problem, zgleda da to nekaj ne štima....ta ko suvereno govori o servisih in da naj kar preverim....seveda v Avtovalu grosuplje.

Poleg tega pa njremu dobiti nov računalnik za motor, mala malica....30€ in ga ima v roku kake urce. namreč na prvem motorju je pač crknu računalnik in so dali in sprogramirali novega v roku ene ure. hmmmmmm, če kupuješ novega je pa cel hudič pa kriza za programirat pa drago ko žafran.

Glede na to kako ima zalogo motorjev v štacuni, je lahko od enega drugega odšraufal dol in ga prestavil na tvojega. Pač, da ti čimprej in čim cenej zamenja :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
suhi

Jz bi pa začel stavek kot ti, samo da bi nadaljeval:

Glede na to kako ima zalogo motorjev v štacuni...ni menda tako fascinantno, da ima nekaj klumpa tudi med njimi a ne? Sami ste si krivi, če pa pojma nimate in kupujete samo zato ker ima moped servisno knjižico. Nimam kaj za rečt čez MotoHit in pojma nimam, če kaj šmuglajo s temi knjižicami (so pomoje bl Italijani ti lopovi), a dokler se bote zanašal samo na knjižice in na nič druga bote pa pač mel te superduper BMWje, ki se bojo kvarili kot za stavo. Za isti dnar, kot je 4 leta star 1200GS pri MotoHitu je nov Varadero pri SLO Hondi (je kolega ravno nabavil, tako da oporekanje ni na mestu) in če je vsem tako pomembno vozit zjahanega, slovečega po raznoraznih okvarah BMW-ja, potem pa ga naj, a naj za vse ne krivi vedno drugega ampak tudi kdaj sebe. Večkrat si napisal, da je na koncu korektno vse zrihtal na tvojem GSu, kaj potem še jočeš?

ajd

Share this post


Link to post
Share on other sites
v3sn4

Jz bi pa začel stavek kot ti, samo da bi nadaljeval:

Glede na to kako ima zalogo motorjev v štacuni...ni menda tako fascinantno, da ima nekaj klumpa tudi med njimi a ne? Sami ste si krivi, če pa pojma nimate in kupujete samo zato ker ima moped servisno knjižico. Nimam kaj za rečt čez MotoHit in pojma nimam, če kaj šmuglajo s temi knjižicami (so pomoje bl Italijani ti lopovi), a dokler se bote zanašal samo na knjižice in na nič druga bote pa pač mel te superduper BMWje, ki se bojo kvarili kot za stavo. Za isti dnar, kot je 4 leta star 1200GS pri MotoHitu je nov Varadero pri SLO Hondi (je kolega ravno nabavil, tako da oporekanje ni na mestu) in če je vsem tako pomembno vozit zjahanega, slovečega po raznoraznih okvarah BMW-ja, potem pa ga naj, a naj za vse ne krivi vedno drugega ampak tudi kdaj sebe. Večkrat si napisal, da je na koncu korektno vse zrihtal na tvojem GSu, kaj potem še jočeš?

ajd

se kr nakako strinjam...mal se je treba pozanimat (o trgovcu,ce se da),mal je tud sreca,precej je pa tud to,da znas kupit motor. men je kolega (ki sicer ni sel z mano) tud narocil in povedal fore in varke pri nakupu in sem pregledala ter sprobala motor preden sem kaj podpisala,kasneje sem ga tud njemu peljala na ogled in masinca je bla super in za razumljivo ceno.se res nimam za pritozevat.

en drug kolega pa je recimo kupil cbr-ko v kranju pri precej velikem in priznanem trgovcu (ne bom delala reklame),servisirano,tudi masina je po posluhu delala lepo in nebi niti posumil na karkoli, pa je komaj par tisoc km naredil in je stvar sredi avtoceste pri nekaj vec kot 200km/h ribnila in spustila olje!!!blink.gif pa ni mel kaj, ker garancije ni blo, motor pa rabljen..unsure.gif okvara je bla pa tud taka,da lahko trgovec tudi ni vedel... nikol pa ne ves-sportaki so lahko prej na pisti (trgovec ve in zamolci),pred prodajo se zamenjajo plastike in zgleda motor kot nov,v resnici pa cist predihantrance_39_thumbdown.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
bmw

Ja saj to je problem, zgleda da to nekaj ne štima....ta ko suvereno govori o servisih in da naj kar preverim....seveda v Avtovalu grosuplje.

Poleg tega pa njremu dobiti nov računalnik za motor, mala malica....30€ in ga ima v roku kake urce. namreč na prvem motorju je pač crknu računalnik in so dali in sprogramirali novega v roku ene ure. hmmmmmm, če kupuješ novega je pa cel hudič pa kriza za programirat pa drago ko žafran.

računalnika za R1200GS se pri nas ne programira temveč ga lahko naročiš sprogramiranega v tovarni....

Share this post


Link to post
Share on other sites
ZdravkoK

računalnika za R1200GS se pri nas ne programira temveč ga lahko naročiš sprogramiranega v tovarni....

No? In ga imaš v parih urah? no pa v enem dnevu? Sem bil tud sam na BMW servisu pa videl kako in kaj pa kake vse številke moraš predočit pa prnest pokazat, da ti sploh naročijo računalnik...ampak sej ok hvala bogu zrihtali so ga. nesporno!

U glavnem previdno fantje in dekleta....

Share this post


Link to post
Share on other sites
gusti

Ko se kupi rabljen motor, se ga vozi na easy za potešit navdušenje maximalno 1 ali 2 dni, potem se ga odpelje dobremu mehaniku, da ti zamenja vse filtre, olje, nastavi ventile, zamenja svečke ... odpre mašino in preveri vse vitalne dele v kakšni kondiciji so in se po potrebi zamenjajo. Ta strošek je treba že v mislih prištet znesku motorja ko ga gledamo na avtonetu. Če bi vsak to naredil mislim da ni razloga zakaj mu tudi rabljen motor nebi dobro služil.

Krivit trgovca, da je on kriv da je cestak čez par tisoč km spustil dušo se mi pa zdi rahlo smešno ... če tega ni mogel predvidet mehanik kateremu je pripeljal motor na 1. servis (po tistem kar je postal lastnik) nevem kako bi to lahko vedel trgovec ki niti v mašino ne pogleda.

Me pa zanima, če je kdo slučajno gledal tega caponorda v motohitu: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3039221

Rad bi presedlal na velike endure, pa me malo skrbi da niso tile capoti enak šrot kot naj bi bili pegasoti ... poceni je že :) Al se mi bolj splača dat jurja zraven za varo l.99-01?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ni3ous

Kapoti so kr všečni, sam pa nikdar nisem resno razmišljal o tej znamki.

Nisem zihr kako se obnese na terenu, verjetno mu je sprejemljiv bolj izi teren. Mal makadamčka in to je to.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Majesty

Me pa zanima, če je kdo slučajno gledal tega caponorda v motohitu: http://www.avto.net/....asp?ID=3039221

Rad bi presedlal na velike endure, pa me malo skrbi da niso tile capoti enak šrot kot naj bi bili pegasoti ... poceni je že :) Al se mi bolj splača dat jurja zraven za varo l.99-01?

Malo prelistaj temo o caponordu, ne vem če boš še zagret zanj... Na izgled je res lep... italjan pač... kar se pa zanesljivosti tiče pa pri njem sigurno spoznaš vse dele motorja ketere pri hondi nebi niti vedel da jih imaš.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
simonsi

Me pa zanima, če je kdo slučajno gledal tega caponorda v motohitu: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3039221

Rad bi presedlal na velike endure, pa me malo skrbi da niso tile capoti enak šrot kot naj bi bili pegasoti ... poceni je že :) Al se mi bolj splača dat jurja zraven za varo l.99-01?

tale capo je neki defekten če mene vprašaš. Že cagar od obratomera skoz pokonci štrli, če pogledaš sliko.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ZdravkoK

Ko se kupi rabljen motor, se ga vozi na easy za potešit navdušenje maximalno 1 ali 2 dni, potem se ga odpelje dobremu mehaniku, da ti zamenja vse filtre, olje, nastavi ventile, zamenja svečke ... odpre mašino in preveri vse vitalne dele v kakšni kondiciji so in se po potrebi zamenjajo. Ta strošek je treba že v mislih prištet znesku motorja ko ga gledamo na avtonetu. Če bi vsak to naredil mislim da ni razloga zakaj mu tudi rabljen motor nebi dobro služil.

Krivit trgovca, da je on kriv da je cestak čez par tisoč km spustil dušo se mi pa zdi rahlo smešno ... če tega ni mogel predvidet mehanik kateremu je pripeljal motor na 1. servis (po tistem kar je postal lastnik) nevem kako bi to lahko vedel trgovec ki niti v mašino ne pogleda.

Me pa zanima, če je kdo slučajno gledal tega caponorda v motohitu: http://www.avto.net/....asp?ID=3039221

Rad bi presedlal na velike endure, pa me malo skrbi da niso tile capoti enak šrot kot naj bi bili pegasoti ... poceni je že :) Al se mi bolj splača dat jurja zraven za varo l.99-01?

NE! ker je varo boljši.....

Tisti cajger pa verjetno kaže številko napake. Ampak le, če je kontakt pa se lučke ne vidijo. Še naprej vozi Varaderota, če druzga ne zato ker je honda.

Lep pozdrav

Edited by ZdravkoK

Share this post


Link to post
Share on other sites
e_boy

Glede na to kako ima zalogo motorjev v štacuni...ni menda tako fascinantno, da ima nekaj klumpa tudi med njimi a ne? Sami ste si krivi, če pa pojma nimate in kupujete samo zato ker ima moped servisno knjižico. Nimam kaj za rečt čez MotoHit in pojma nimam, če kaj šmuglajo s temi knjižicami (so pomoje bl Italijani ti lopovi), a dokler se bote zanašal samo na knjižice in na nič druga bote pa pač mel te superduper BMWje, ki se bojo kvarili kot za stavo.

se strinjam....prodajalc gleda kaj se mu bl splaca, ipd....je pa res, da italijani nc ne smuglajo s servisnimi...jih velikokrat sploh nimajo - prodajalci pr nam pa jih po sovje nabavjo (ker je to itak skor sveta stvar pr nakupu motorja v slo-in ce ga hoce prodajalc dobr prodat, le-to mora imet...)

Ko se kupi rabljen motor, se ga vozi na easy za potešit navdušenje maximalno 1 ali 2 dni, potem se ga odpelje dobremu mehaniku, da ti zamenja vse filtre, olje, nastavi ventile, zamenja svečke ... odpre mašino in preveri vse vitalne dele v kakšni kondiciji so in se po potrebi zamenjajo. Ta strošek je treba že v mislih prištet znesku motorja ko ga gledamo na avtonetu. Če bi vsak to naredil mislim da ni razloga zakaj mu tudi rabljen motor nebi dobro služil.

Krivit trgovca, da je on kriv da je cestak čez par tisoč km spustil dušo se mi pa zdi rahlo smešno ... če tega ni mogel predvidet mehanik kateremu je pripeljal motor na 1. servis (po tistem kar je postal lastnik) nevem kako bi to lahko vedel trgovec ki niti v mašino ne pogleda.

toco tako! se popolnoma strinjam! enako velja tud za avte, ipd..

Share this post


Link to post
Share on other sites
mare1411

da še jaz napišem izkušnjo pred kratkim....

na internetu vidim oglas za motor... takoj začnem z akcijo - kupčkajmo denar....

ko ga le nakupčkam vidim da je motor že prodan :(

čez par dni se isti motor (ista registracija) pojavi na moto hit

.... za cca 500 eur ceneje in nekih 500 km manj?!?!?

kličem najprej starega prodajalca kot nevednež- mi reče da ga je prodal za osnovno ceno in da so bili km točno napisani...

kličem v motohit, kako pa to, kako pa uno..... bolj ali manj izgovori - lepo ohranjen, realni kilometri....

seveda sem posumil da je bil menjan agregat in jim rečem da če mi dajo več garancije na agregat, ga vzamem.

seveda ne dajo.. in tako je motor ostal tam in jaz iščem naprej...

sumljivo....

lpm

Share this post


Link to post
Share on other sites
suhi

čez par dni se isti motor (ista registracija) pojavi na moto hit

.... za cca 500 eur ceneje in nekih 500 km manj?!?!?

kličem najprej starega prodajalca kot nevednež- mi reče da ga je prodal za osnovno ceno in da so bili km točno napisani...

Joj kake buče. Seveda so šli menjavat agregat, ker to je pa res najlaži posel, ki se lahko naredi v nekaj minutkah a ne? In zakaj bi šli menjat agregat po tvoje, zato da bo mel na števcu 500km manj? (ker je to povezano a ne :headbang: ) In najverjetneje ti tudi prejšnji lastnik niti slučajno ni ničesar povedal napak (za osnovno ceno ničesar nikoli ne prodaš Moto Hitu, sem sam večkrat želel moped kar njim dati, ker se mi ni dalo zaj... s prodajo, pa so vedno ponudili malo premalo, da bi bil zadovoljen. Morajo nekaj tudi zaslužit mar ne?

ajd

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir

čez par dni se isti motor (ista registracija) pojavi na moto hit

.... za cca 500 eur ceneje in nekih 500 km manj?!?!?

kličem najprej starega prodajalca kot nevednež- mi reče da ga je prodal za osnovno ceno in da so bili km točno napisani...

kličem v motohit, kako pa to, kako pa uno..... bolj ali manj izgovori - lepo ohranjen, realni kilometri....

seveda sem posumil da je bil menjan agregat in jim rečem da če mi dajo več garancije na agregat, ga vzamem.

seveda ne dajo.. in tako je motor ostal tam in jaz iščem naprej...

sumljivo....

Ni lepo,da je bil še cenej-pa še neki se zgliha!?Glede kilometrov pa se mi zdi,da je kar praksa vseh trgovcev,da imajo napisanih malo manj kilometrov oziroma jih zaokrožijo navzdol!

Ko enkrat prodaš motor se ti sigurno ne,da razgljabljat o ceni z nekom,ki te kliče zaradi motorja.Poveš kak je in to je vse.Mogoče pa je celo res dobil osnovno ceno,če je kupil kakšen dost dražji motor tudi za polno ceno in je bilo pač tam dost lufta!

Zakaj bi bil menjan agregat?O kod ti ta ideja?Kaj bi s tem pridobili?Je bil star agregat fuč?Al misliš,da bi oni starega imeli zase in drugega gor dali?Zakaj?In kaj bi imeli od tega razen cel kup dodatnih stroškov in časa?

V principu se vsem pametnim trgovcem gre,da se znebijo dragega motorja za nastavljeno ceno,če tudi vzamejo v račun motor po recimo realni prodajni ceni in potem še neki spustijo samo zato,da hitro prodajo in gredo po nove motorje!Ker se le na motorju za 3000 bolj pozna 500 ali 700eu kot pa na 7000eu.

In tvoj zaključek je bil tak :lol1:

Raje kupim privat za 500eu več in brez garancije isti motor kot pa od motohit za 500eu manj in z garancijo :lol1:

Svaka ti čast :worship:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!