Skoči na vsebino

Rezervni deli, razni viri...


STARI

Priporočene objave

Se vam zdi to mogoče da generalni zastopnik v Sloveniji ni sposoben v enem mesecu zagotovit rezervnega dela japonskega motocikla v garanciji in še vedno ne ve kdaj rezervni del bo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri tej temi ti lahko pomagam samo z strani stranke-delam na servisu(ne moto)

Po zakonu o obligacijskih razmerjih, ti mora zastopnik oz. uvoznik, če ne odpravi garancijske napake v času 45 dni, predati nov motor.

Upam da maš kakšno potrdilo kdaj si motor na servis predal.(pa seveda če nista kolega z zastopnikom).

Veliko sreče!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potrdila nimam,je pa na servisu zapisano kdaj sem pripeljal motor na popravilo.Jaz sem se sicer že pozanimal glede tega.Če v roku 45 dni ne dobim popravljenega motorja imam v roku 45 dni imam pravico v roku osmih dneh pisno zahtevat nov motor.Če pa v garancijski knjigi ne piše da so dolžni zagotovit popravilo v 45 dneh pa to pomeni da so to dolžni storit takoj.Ampak generalni zastopnik se izgovarja da tega dela ni v tovarni na zalogi.Ampak to je bolj malo verjetno ampak možno. Petega oktobra se pa izteče rok popravila.Če ima kdo kakšne izkušnje glede tega naj napiše,ker več ljudi vedno več ve.Crknil mi pa je zobčenik za četrto brzino,odtrgalo je en zob.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Crknil mi pa je zobčenik za četrto brzino,odtrgalo je en zob.

ce se gre za japonca ni variante,da tega dela ne bi bilo na zalogi na japoskem; celo v evropi so vsi taksni deli vecinoma na zalogi.poglej spletne strani japonskih tvrdk v evropi in se tam direktno pozanimaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je uradna razlaga,da zaradi tega ni zobčenika ker ga niti v tovarni na Japonskem nimajo.Tudi meni se zdi to neverjetno. Petega oktobra se jim steče rok za popravilo in bomo videli :evil: Moram pa povedat da mi generalni zastopnik obljublja povrnitev vseh stroškov ki sem jih imel .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nič novega!

Ne pljuvaj po motorjih. To se pri Yamahi tko redko zgodi, da morjo ta del posebaj naredit.

TO NI TKO KOT PRI TVOJI FIRMI, KO ZRAVEN NOVEGA DOBIŠ ŠE VREČKO REZERVNIH DELOV!!!! :onfire:

SRARI- deli morajo bit na Nizozemskem v centralnem skladišču, od tam pa pridejo v SLO v roku enega tedna (ponavadi ob torkih). Če jih tam ni, potem se naročijo iz Japonske.

Če si to naročil v DELTA TEAMU, povej, se bom pozanimal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja motosmrk neverjetno ampak resnično.Sicer bi naj Yamahe slovele po izredno kvalitetnih menjalnikih ampak temu ni tako. Že 1100XS so imele tovarniško napako na menjalniku(druga brzina) :evil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja motosmrk neverjetno ampak resnično.Sicer bi naj Yamahe slovele po izredno kvalitetnih menjalnikih ampak temu ni tako. Že 1100XS so imele tovarniško napako na menjalniku(druga brzina) :evil:

Dokaz tega čepi v moji delavnici. Sicer je blazno lahko popravit zadevo, ko imaš enkrat zunaj menjalnik, ampak vseeno. Sem dobil k sreči zraven že nove zobnike pa vilčke. Sicer imam pa pozitivne izkušnje z delta teamom. Razen tega, da so mi poslali napačen semering, pa mi zdej stari pušča olje. :(

No ja, zarad tega bojo še slišal.

Sam stari, tale tvoja yamahca pa že kr neki časa kaka. Kwajdejto s temi motorji...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nič novega!

Ne pljuvaj po motorjih. To se pri Yamahi tko redko zgodi, da morjo ta del posebaj naredit.

TO NI TKO KOT PRI TVOJI FIRMI, KO ZRAVEN NOVEGA DOBIŠ ŠE VREČKO REZERVNIH DELOV!!!! :onfire:

Če si to naročil v DELTA TEAMU, povej, se bom pozanimal.

Ja pa glih pri tej firmi sem čakal celo večnost, da so mi gume za ročke in gumice za pritrditev oklepa zrihtali ! :evil: :evil: :evil: :x :evil: :!:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja strom prav imaš.Jaz vozim večina Yamahe in z Delta teamom imam slabe izkušnje.Ne z servisom, ker pri njih nisem nikoli servisiral ampak z trgovino(rezervni deli) Mamo jim jebem pa vse po spisku,ko se bo zdaj rok potekel mi ne bo preostalo drugega kot se pa spustit v tožbo. :evil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... kot pravijo ... potrpežljivost je božja mast ... in jaz sem jo dobro spoznal ... pa ne pri Yamahi ampak pri nekom, ki ima tovarno mnogo bližje ... zato pa sedaj takrat, ko kaj potrebujem lepo sedem v avto in gasa ... pa je del že doma ... 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... kot pravijo ... potrpežljivost je božja mast ... in jaz sem jo dobro spoznal ... pa ne pri Yamahi ampak pri nekom, ki ima tovarno mnogo bližje ... zato pa sedaj takrat, ko kaj potrebujem lepo sedem v avto in gasa ... pa je del že doma ... 8)

Samo da jaz to ne morem ker je pod garancijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

izi vidiš da so vsi zastopniki za en k.... sploh pa pri rezervnih delih, ker jih pač ne jemljejo na zalogo, pol te pa še kak trgovc malo za nos vleče pol pa je tako kot je.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo da jaz to ne morem ker je pod garancijo.

... lahko, lahko, samo veš še ne tega ... sem jaz tudi 9 mesecev čakal na del, katerega sem reklamiral pod garancijo ... in te zanima, kaj je bilo to? ... en "usran" pokrovček rezervoarja za gorivo ... se mi je zatoikal pa nikoli nisem vedel, a ga bom lahko odklenil ali zaklenil ... so bili postanki na črpalkah pravo "adrenalinsko" doživetje ... :twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja ti verjamem.Vem da bi lahko ampak nisem niti računal na to da bodo taki problemi z tem.Zdaj pa je že prepozno da bi si delal dodatne stroške in prelaufal pol Nemčije ali pa mogoče Nizozemske.Zraven tega si pa to ne morem privoščit,ker nimam ne časa ne volje in ne denarja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moram vam povedat da sem končno dočakal svoj rezervni del in da se mi zdaj smeji rit.Ravno zdaj me je poklical serviser in me obvestil o tem.Rezervni del je prišel iz Švice.V roku dva do tri dni bo bajk doma ,potem pa gaaaaaaaas. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potrdila nimam,je pa na servisu zapisano kdaj sem pripeljal motor na popravilo.Jaz sem se sicer že pozanimal glede tega.Če v roku 45 dni ne dobim popravljenega motorja imam v roku 45 dni imam pravico v roku osmih dneh pisno zahtevat nov motor.Če pa v garancijski knjigi ne piše da so dolžni zagotovit popravilo v 45 dneh pa to pomeni da so to dolžni storit takoj.Ampak generalni zastopnik se izgovarja da tega dela ni v tovarni na zalogi.Ampak to je bolj malo verjetno ampak možno. Petega oktobra se pa izteče rok popravila.Če ima kdo kakšne izkušnje glede tega naj napiše,ker več ljudi vedno več ve.Crknil mi pa je zobčenik za četrto brzino,odtrgalo je en zob.

Pri tej temi ti lahko pomagam samo z strani stranke-delam na servisu(ne moto)

Po zakonu o obligacijskih razmerjih, ti mora zastopnik oz. uvoznik, če ne odpravi garancijske napake v času 45 dni, predati nov motor.

Upam da maš kakšno potrdilo kdaj si motor na servis predal.(pa seveda če nista kolega z zastopnikom).

Veliko sreče!

To kar vi pišete o 45 dneh NI RES. Res je da je Svet za zaščito potrošnikov sprejel ta zakon, ni ga pa sprejel parlament! Zadeva ni uzakonjena. Nepoznam pa primera da bi kdo po 46 dneh zahteval nov motor in ga tudi dobil.

izi vidiš da so vsi zastopniki za en k.... sploh pa pri rezervnih delih, ker jih pač ne jemljejo na zalogo, pol te pa še kak trgovc malo za nos vleče pol pa je tako kot je.

Rad bi te videl kakšno zalogo bi imel ti :!:

Posebej pa še kompletni menjalnik z vilčkam in to za vse modele in letnike ki so še v garanciji.

Popravic povedano mi gre na bruhanje ko berem take stvari, vsi bi mieli vse takoj naslednji dan na krožniku servirano, pa če ti serviser takoj pred teboj ne začne podirat in popravljat tvojega motorja je za en k..., poleg tega bi se mogu pa še z stranko pogovarjet in mu razložit zgodovino motoriznanstva in povedat vse potankosti njegovega motorja, ga pohvalit da dobro maže ketno in da dobro zalaga čez ovinke ker je guma pravilno obrabljena itd. To ja za vas dober serviser!!!

Kdo od vas kolikor vas je motoristov( z izjemo nakaterih) jeseni pravilno pospravi svoj motor??? (konzervira, odklopi akumulator in ga priklopi na stalni vzdrževalec napetosti, napumpa gume, itd)

Kdo od vas naredi spisek vseh stvari ki bi jih bilo potrebno zamenjati pred novo sezoni in se čez zimo pozanima o cenah in stvar še pred pričetkom sezone naroči in zamenja??? Večina ko posije prvo sonce privleče motor za roge naplano in gasa, če pa kaj nedela pa HALO SERVIS "a se nebi dal takoj, kako pa da nimate, itd"

Včasih se kakšna stvar tudi zavleče, pa zato ni serviser niti uvoznik nategu kot jih vi obravnavate.

Brez zamere spoštujem motoriste, šebolj športnike motoriste tudi živim od njih ampak, ampak včasih ga pa mal serjete.

lp

Gregor Zupan, GiL Motosport

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gidl če je parlament sprejel ta zakon ali ne jaz ne vem.Sem pa se pozanimal na uradu za varstvo potrošnikovih pravic in mi je bilo rečeno takole:' Za vozilo sprejeto v garanciji je po 17tem členu zakona zastopnik dolžan zagotovit popravilo v roku 45 dni.Če pa je to nemogoče pa je dolžan dat novo vozilo. 20ti člen pa pravi,če v garancijskem listu ne piše da je zastopnik dolžan zagotovit popravilo v roku 45 dni da potem to pomeni da je to dolžan storiti takoj.To je informacija iz urada za varstvo potrošnikovih pravic.Je pa res da imata oba člena nekaj lukenj,ki jih zdaj na pamet ne vem in sem se tudi zavedal da če bi prišlo do tožbe da bi me stalo dosti denarja in dosti časa izhod pa bi bil zelo negotov zato nisem bil niti navdušen nad tem. Glede rezervnih delov pa takole,mene to ne zanima če imajo oni dele ali ne.Jaz sem samo hotel storitev ki mi pripada in mi je bila zagotovljena opravljeno v razumnem roku kar pa v tem primeru to ni bilo. Konec koncev sem jim zato tudi pustil v trgovini 2,5 miliona tolarjev.

ogoče je pa na tem forumu kakšen pravnik ki bo tudi za druge razložil kaj več o takšnih in podobnih primerih da bomo vsi natančno poznali svoje pravice.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja pa še to sem pozabil napisat da serviserja niti najmanj ne krivim ker on je naredil vse kar je bilo v njegovi moči ampak generalnega uvoznika. Pa ne misli da sem od včeraj na motorju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gidl če je parlament sprejel ta zakon ali ne jaz ne vem.Sem pa se pozanimal na uradu za varstvo potrošnikovih pravic in mi je bilo rečeno takole:' Za vozilo sprejeto v garanciji je po 17tem členu zakona zastopnik dolžan zagotovit popravilo v roku 45 dni.Če pa je to nemogoče pa je dolžan dat novo vozilo. 20ti člen pa pravi,če v garancijskem listu ne piše da je zastopnik dolžan zagotovit popravilo v roku 45 dni da potem to pomeni da je to dolžan storiti takoj.To je informacija iz urada za varstvo potrošnikovih pravic.Je pa res da imata oba člena nekaj lukenj,ki jih zdaj na pamet ne vem in sem se tudi zavedal da če bi prišlo do tožbe da bi me stalo dosti denarja in dosti časa izhod pa bi bil zelo negotov zato nisem bil niti navdušen nad tem. Glede rezervnih delov pa takole,mene to ne zanima če imajo oni dele ali ne.Jaz sem samo hotel storitev ki mi pripada in mi je bila zagotovljena opravljeno v razumnem roku kar pa v tem primeru to ni bilo. Konec koncev sem jim zato tudi pustil v trgovini 2,5 miliona tolarjev.

ogoče je pa na tem forumu kakšen pravnik ki bo tudi za druge razložil kaj več o takšnih in podobnih primerih da bomo vsi natančno poznali svoje pravice.

Te razumem in ti verjamem da ti je prodajalec obljubil vse mogoče, vendar moraš razumet da se kdaj stvar tudi zatakne. Morda dela nimajo na zalogi v Evropskem skladišču, lahko zataji prevoz ali pa kaj tretjega.Vem pa da konkretno Kawasaki Holand poizveduje za deli po evropi (pri drugi uvoznikh in oni pri svojih dilerjih) če dela ni, oz če ga tovarna nima na zalogi.

Tudi uvoznik je lahko serviser, pa tudi v vseh postih nisem zasledu da bi kdo omenil da uvoznik ni naredu vse, vse kar sem zasledu so bile kritike (razen enega). Saj uvoznik nemore nardit več kot pa URGENT ORDER, GARANTY PARTS, bla bla bla. Pa če mu pošljejo odgovor NOT ON STOCK, DELIWERY DATE UNKNOW si ne ti ne on nemoreta ponagat nič pa si mu lahko tud najboljš stranka, on je naredu vse in lahko samo prosi za razumevanje stranke in ti ponudi kakšno ugodnost da pokaže zanimanje za stranko in zgladitev nseporazumov, to je MAX več negre.

Kar se pa zakona 45 dni tiče sem pa prepričan da je tako, ker sem pred mesecem sam reševal podoben primer v vlogi serviserja. Uvoznik je krepko prekoračil rok 45 dni (za dva in pol krat in obenem bil zelo aroganten in večkrat oz. dolgočasa ni dvigoval telefona itd.) pa se kljub grožnjam z tožbo ni zgodilo nič.Odvetnik je podal dve opciji: Tožba in možnosti 50:50, pa še to čez 2-3 leta,ali pa prevzem popravljenega motorja.

Verjamem da nisi motorist od včeraj in da si marsikateri našparan tolar pustil v moto shopih, ampak tud jaz nisem mehanik od včeraj. :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja vem da si mehanik in tudi to da nisi od včeraj ker sem to zasledil po forumu.Ja saj vem da z tožbo bi bil hudič ampak sem se resno pripravljal na to ker sem bil skoraj sigurn da z popravilom zeeeeelo dolgo časa ne bo nič Saj tudi uvoznik je bi korekten do mene(delta team) Ampak glede na to da vozim večina Yamahe sem že imel nekaj izkušenj z njimi in nisem bil ravno najbolj zadovoljen(ne z servisom,z trgovino) Sedaj ko sem pa res zelo močno pritisnil na njih se je pa ta del našel in sem skoraj prepričan da je bilo tu vmes nekaj njihove malomarnosti nekaj pa tudi da dela niso mogli takoj dobit.No hvala bogu da se je to končalo ker sem tak najbolj zadovoljen.Serviserju pri katerem imam motor pa glede kvalitete njegovega dela popolno zaupam.Ajde Gidl drži se in upam da se kdaj če ne drugje na kakšnem zboru spoznava.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gidl, kolikor sem videl v teh tvojih zadnjih postih, nisi srečen v svojem poklicu, pa nisi sam kriv. krivi so motoristi, ki pri tebi popravljajo oz. servisirajo motorje. bolje da zamenjaš poklic kot pa da stresaš svojo jezo na stranke. :shock:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gidl, kolikor sem videl v teh tvojih zadnjih postih, nisi srečen v svojem poklicu, pa nisi sam kriv. krivi so motoristi, ki pri tebi popravljajo oz. servisirajo motorje. bolje da zamenjaš poklic kot pa da stresaš svojo jezo na stranke. :shock:

Moram ti odgovorit da se zelo motiš in seenkrat motiš Marijan, zelo uživam v svojem poklicu in sem tudi po športni plati uspešen že nekaj let v Sloveniji, prej in vmes pa tudi v tujini in to v svetovnem merilu. Jaz s svojimi strankami res nimam nobenih problemov in nikoli ne stresam jeze nad njimi. To sem vam napisu zato ker je to FORUM in se o teh stvareh tu debatira in to ni bila moja jeza, ampak resnica. Odgovori si sam na moja vprašanja pa boš videl da je res.

Brez zamere

lp

Gidl

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!