Skoči na vsebino

Pomoč pri nakupu maxiscooterja


balanca

Priporočene objave

Najlepša hvala x raiderju za nesebično pomoč pri nabavi suzuki burgmana 650 in za dobrodošlico novincem. Komaj čakam, da se povzpem v sedlo in se odpeljem proti Koroški, da ga malo prečekirava. Na spisek pa se vpišem, ko ga bom imel doma registriranega. Držite pesti v torek 12.06.2012, ko imam ob 8.30 uri izpit za neomejeno kategorijo A, ki je predpogoj za registracijo.Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Držite pesti v torek 12.06.2012, ko imam ob 8.30 uri izpit za neomejeno kategorijo A, ki je predpogoj za registracijo.Lp

Bom držal obe, brez skrbi :OK::yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Držite pesti v torek 12.06.2012, ko imam ob 8.30 uri izpit za neomejeno kategorijo A, ki je predpogoj za registracijo.Lp

Saj to bo mala malca. Čestitke za nabavo maxija.

Veliko srečnih kilometrov ti želim.

Maxi pozdrav :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj to bo mala malca. Čestitke za nabavo maxija.

Veliko srečnih kilometrov ti želim.

Maxi pozdrav :yea1:

Hvala za čestitke. Midva imava zdaj oba burgmana 650 letnik 2002, no jaz ga še nimam doma, ampak se bo to zgodilo po izpitu v torek ali sredo. Nisem dolgo zdržal brez skuterja. Ko bo to urejeno se bomo morali spet srečati, da malo izmenjamo izkušnje oz. da jaz kaj novega izvem. Lep pozdrav tudi tvoji ženi. Se vidimo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Učeraj sem vozil burgmana 650 nekje okrog 300 km in mi se je kar naenkrat ugasnila osvetlitev armaturke in je vozil samo v svoji xy prestavi ko sem se ustavil ga več ne užgem. Armaturka ne dela, vendar kaže uro in ključek ki utripa v desnem vogalu, zadnje luči ne delajo in ne užge. Vsaka pomoč dobrodošla če je že gdo imel kaj podobnega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2008

Kot moj, stari letniki vem da so imeli probleme se je skurla klučavnica za te letnike pa mislim da nebi smelo bit problemov,

če so varovalke dobre more bit sigurno nekaj okoli klučavnice,po mojem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot moj, stari letniki vem da so imeli probleme se je skurla klučavnica za te letnike pa mislim da nebi smelo bit problemov,

če so varovalke dobre more bit sigurno nekaj okoli klučavnice,po mojem.

a ma ta motor kak priklop za tester
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pol ga bo treba na tester

To lahko sam samo mostičiš dva kontakta in ti pokaže kodo napake poglej slike.

To lahko sam samo mostičiš dva kontakta in ti pokaže kodo napake poglej slike.

če bi šla armatura bi vseno vžgal.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To lahko sam samo mostičiš dva kontakta in ti pokaže kodo napake poglej slike.

če bi šla armatura bi vseno vžgal.

sam tudi če premostim problem je v tem da mi armaturka ne kaže ker je kar naenkrat zatemnela v vožnji ko se je to zgodilo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam tudi če premostim problem je v tem da mi armaturka ne kaže ker je kar naenkrat zatemnela v vožnji ko se je to zgodilo

To verjetno imaš tudi prav,mogoče pa bi pokazalo ,kaj ko daš kontakt ti isto kaže ko ni kontakta.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To verjetno imaš tudi prav,mogoče pa bi pokazalo ,kaj ko daš kontakt ti isto kaže ko ni kontakta.

nekaj takega
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem je v napajanju ECM enote z kontakti ter števcem. Spredaj ga je treba razdret ter pogledat vse od začetka ključavnice ter vse konektorje in kable ki vodijo do ECM in števca in se sigurno najde napaka, sem že imel nekaj podobnih primerov in vse se da rešit, problemi so se ponavadi pojavljali pri karaboliranih motorjih in kje so nevedeži prčkali po elektroniki. Lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem je v napajanju ECM enote z kontakti ter števcem. Spredaj ga je treba razdret ter pogledat vse od začetka ključavnice ter vse konektorje in kable ki vodijo do ECM in števca in se sigurno najde napaka, sem že imel nekaj podobnih primerov in vse se da rešit, problemi so se ponavadi pojavljali pri karaboliranih motorjih in kje so nevedeži prčkali po elektroniki. Lp.

kaj pa je ECM enota
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj pa je ECM enota

Najprej izmeri napetost na akumulatorju v V-oltih če imaš npr 13,5 V daj kontakt,če napetost PADE je akumulator prazen (potem nepolne) ali je akumulator prekinjen -zanič,če napetost ostane, ko daš kontakt nespremenjena izmeri napetost na ključavnici na vhodu ponavadi Št toka 30,če imaš tu tudi enako napetost kot na akumulatorju potem daj kontakt in izmeri na izhodu iz ključavnice ( št.15 ),če na 15 nimaš napetosti je ključavnica defektna, če pa imaš na izhodu 15 tudi napetost potem išči ŠELE naprej po kablih,konektorjih itd. Tako kot sedaj popravljaš in dobivaš informacije je enako kot bi slepa kura iskala zrno po dvorišču !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj pa je ECM enota

Karamboliran ni bil, res pa je ko sem ga mel čez zimo v garaži je miš naredil dosti problemov na motorju pa tudi kable mi je pojedel, tako da sem to poštimal ampak zgleda ne vse. Kje pa se nahaja ta enota ECM?
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!