Skoči na vsebino

Cagiva Mito


mrta3

Priporočene objave

  • 4 tedne pozneje...
ja zajeban svet! a si slučajn opazu da CAGIVA od 6000 do 8000 obratov zlo,zlo čudn vleče,pa so mi tud drugi lastniki CAGIV rekl da je pr njih enak?

kaku to mislš čudnu?? men prva tm nekje mau zaropota;), drugač pa ja no, včasih se kr mau ustavjo obrati!

Takrat se začne odpirat ispušni ventil in motor spremeni zvok, predvsem skoz ispuh ga je drugač slišat.....ustavljat se skor nebi smel razem če nastavitev uplinjača ne štima, oz. če je že mal bolj v slabem stanju....mislim na bat.

Pri nekaterih je to res čutit v prvi, v ostalih prestavah pa ne.

Blokada je na začetku ispuha....pa ko se ta odstrani je treba zamenjat glavno dizo. To je za 7 speed, pri 6 speed (tanov model....feltne na 6 krakov, 6 prestav...) pa zahteva velik večji poseg.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sej pr men je bla(sem ga glih prodal)to fora,da sem mel frgazar mikuni35 in ne 28,sicer je za moje pojme 35 prevelik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Blokada je na začetku ispuha....pa ko se ta odstrani je treba zamenjat glavno dizo. To je za 7 speed, pri 6 speed (tanov model....feltne na 6 krakov, 6 prestav...) pa zahteva velik večji poseg.

V tistem loncu??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Blokada je na začetku ispuha....pa ko se ta odstrani je treba zamenjat glavno dizo. To je za 7 speed, pri 6 speed (tanov model....feltne na 6 krakov, 6 prestav...) pa zahteva velik večji poseg.

V tistem loncu??

Kterem loncu??? Kater motor točno imaš? Opiši mi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Blokada je na začetku ispuha....pa ko se ta odstrani je treba zamenjat glavno dizo. To je za 7 speed, pri 6 speed (tanov model....feltne na 6 krakov, 6 prestav...) pa zahteva velik večji poseg.

Tuki sm napisu kje so, snem ispuh pa ti bo takoj jsn ko pogledaš v krivino kjer je z vzmetmi pritrjena na cilinder

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm..... en problem;( Izpuh smo razrezal, pa je vse prazno, in je zmeri blo, k ni nobenih novih varou :?: :?:

Sedaj pa me zanima, kje je blokada na elektronki??

A ve kdo mogoče kak fergazor ima cagiva mito l95??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, če ne veste kje so blokade, a mogoče veste kje bi dobiu tahnične podatke za cagivo l 95?? Knižce nism zraven dobiu :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Natančne podatke boš težko dobil, ker imajo ponavadi različne podatke za različne trge.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še eno vprašanje :D

Kako naj vem, če je bat na za odpad?? RAzvrti se mi tam do 12.000obratov, nato pa pri 150-160 km/h enostavno zmanjka moči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, če ne veste kje so blokade, a mogoče veste kje bi dobiu tahnične podatke za cagivo l 95?? Knižce nism zraven dobiu :?

Vemo kje so blokade, samo v tvojem mopedu jih očitni ni več, če pa ti že v šesti pada moč potem je sigurn bat za zamenjat. Kter uplinjač že maš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V mojem mopedu blokade so, samo v izpuhu jih že tovašniško ni bilo!!!

baje da je mikune 35 gor??

a potem je možno, da dobi slab bat tudi 12.000obratov(to je že v rdečem polju)???? Imam tam 15.000km, bat pa je še originalen!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V mojem mopedu blokade so, samo v izpuhu jih že tovašniško ni bilo!!!

baje da je mikune 35 gor??

a potem je možno, da dobi slab bat tudi 12.000obratov(to je že v rdečem polju)???? Imam tam 15.000km, bat pa je še originalen!

Blokade so samo v izpuhu in nikjer druge, če imaš MIKUNI bi moped mogu it vsaj 180 al pa še mal bolj. Menjaj bat in preveri nastavitve uplinjača, predvžiga itd....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

davk kva se cakas z menjavo bata,moja je mela 8000km po menjavi

pa je sla sigurno 15km/h manj,kot prej.

Pa mikunija 35 sem mel gor.

Gidl a se teb tud zdi,da je 35 fergazer prevelik za mito? :?:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gidl a se teb tud zdi,da je 35 fergazer prevelik za mito?

Ne, za cestno uporabo je pravi, če bi imel pa jaz mito bi bil pa sigurn MIKUNI TMX 38 gor. :twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kateri bat pa naj kupim??

V slo ni več uvoznika za cagivo, tako da mi sotane samo še polini????

Kdo ti je pa reku da ni več uvoznika???

Uvoznik je, samo tovarna trenutno ne proizvaja CAGIV, zato uvoznik nima kaj uvažat....

Bat lahko naročiš pri GiL Motosport-u na tal 041/643-025.....cena bata z obročki sornikom in varovalkami je 45.800,00 sit. Bat je originalen, kovan in z enim obročkom, vse kar moraš ti vedeti ob naročilu je premer cilindra za izbiro pravih toleranc bata. A bo??? 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sosed je imel cagivo mito,ko je dobu novo je sama šla 150,odprl jo je in je šla 180 km/h,imela je mikuni 35,((pol ko jo je prodal jo je kupu en iz savinjske,pa je dal nek Rave ventil pa fergazer čez 38,pa se zdej vozi z njo okoli 210 mulc ima srečo,)) prvi lastnik cagive ko je komaj 17 star pa ima novega 206cc ja....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mojo pa neki mede, enkat gre 170, pol enkat 150, jst ne vem;(( Bom zdj bat menjal, potem pa u italijo po reve ventil al pa 160ccm polini kit, pa ma da gre čez 200 pol!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mojo pa neki mede, enkat gre 170, pol enkat 150, jst ne vem;(( Bom zdj bat menjal, potem pa u italijo po reve ventil al pa 160ccm polini kit, pa ma da gre čez 200 pol!!

Potem pa najboljš da že kar zdaj zamenjaš ojnico in glavne ležaje.... :lol: :lol: :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

no zdj sm dobiu nazaj-bat je zamenjan! Gre ku pras**a;)) do 160 potegne takoj, potem se pa razvrti do 180-to je v 7 tam 11 obratov!

a bi se splačalo menjat sprednji ventil( za kaka 2 zoba večjega) in dizo(notr bi dal 38)??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

45 jurjev za en kurčev bat???!!!! :shock: :shock: :shock: :!: :!:

A si se kaj zatipkal al se hecaš? Enostavno ne morem verjet.

Spomnim se, da sem, ko sem na kroski menjal bat + obroček + sornik z ležajem + obe tesnili za ves material dal okoli 170 takratnih DEM. Spomnim se tudi, da je kolega kupil NOV ORIGINAL cilinder (seveda komplet z batom) in je odštel okoli 650 takratnih DEM.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Enmu mojmu sošolcu, ki ima tud Cagivo pa ima pri 16'000 še prvi bat, je serviser neki razlagal, da ma en drugačen bat kot jih zdej delajo... In bo dal za bat blizu 100'000 SIT...

Mislem, kr neki!

Gre mu pa dobr, okrog 180-190.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!