Skoči na vsebino

Cagiva Mito


mrta3

Priporočene objave

ta pa že mal zamuja z menjavo bata

kakšen bat pravš,da bo kupu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ve kdo mogoče kje za kako sprednjo luč za novi model mitota lahko poškodovano samo da je steklo celo

Popravljeno . Popravil nemec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Lep pozdrav vsem!

Imam sledeč problem:

imam cagivo mito 125 letnik 98 (lucky explorer) če pri že ogretem motorju pohodim poln gas mi med 8000 in 9000 obratov začne trokirati in obrati kar skačejo iz 8000 na 9000 in obratno. Če pa pohodim 3/4 gasa pa mi lepo potegne čez 8 in 9 pa vse do 13000. A bi mi prosim lahko kdo povedal kaj bi bilo lahko tukaj narobe???

Aja to se je začelo pojavljati par dni po tem ko sem očistil zračni filter.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

upam da si po tem ko si filter očistil tudi naoljil (olje za filtre,spray). filter mora biti masten,mogoče je zarad tega problem.drugač bi bil pa lahk razštelan frgazar,samo če se je pojavil po tem k si filter rihtal najprej to poglej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej po vsej verjetnosti bi moglo bit neki z fitrom narobe, zato ker prej to ni delalo. Bom šrl dons po tist sprej pa bomo pol vidli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

yo folk, jest sm pred kratkim kupu mitota pa me zanima ce ma kdo kj pojma od tega motorja? (vzdrzljivost, ...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe, mito ce je vzdrzljiv... :D :D :D

ej, clovk, neki ti povem (kot kulegu): ce je bat "cist nov", al pa ma mogoce "3000 kilometrov", pol takoj razdri masino, pa ga menjaj! pomisl logicno - ce bos menjal bat, ga ne bos prodajal preden ne bo mel vsaj 15000, right?? <_< k ga noben pametn clovk nebi. ce je prodajalc reku da ga bo treba menjat, ga tud menji, sam tuki je pol vsaj prodajalec posten. ce je predelan se kaj, pol pa OBVEZNO menjaj bat, k ce pa das se kake dnarje na njega za predelavo, pol ga pa nuben butl ne bo sou prodajat dokler ne bo odvozu svoje, k to je pa pol cista izguba denarja.

glede vzrdzljivosti pa raj neb zgubljal besed. ktir letnik je? kolk kilometrov ma? kako olje je kuril? si ze prej poznal lastnika, in ves, kako je ravnal z njim? kaj ima vse predelano?

torej, pri takem motorju (125 cc 2T cestak, 23 kW, nekateri celo 26) je termicna grupa najbolj obremenjena izmed vseh 125k. cilinder pac zdrzi, ker je ze narejen za to (nikasil obloga), bat pa je treba preventivno menjavat. sej ne recem, lahk da ti bo zdrzal 30.000 km brez problema, sam to je bolj tak, teoreticno. ker ko ti bo zacohu, ti bo sou ne sam bat (ki bi ga itak mogu cez/pred tolk pa tolk km menjat), ampak tud cilinder, ki je iz aluminija + nikasil obloga. sledi drejanje, pusa, skupaj 30-40 jurjev + 25-30 jurjev za bat. se ne splaca. raje menjaj prej, kot kasneje.

sploh pa ce kupis tak motor, se zavedaj njegove navitosti. ce ma 35 konjev, pol ma litrsko moc kar 280 konjev na liter!! tolk se GP1 motorji nimajo, Hayabusa ma manj kot 135 konjev na liter!! to pomeni sam eno - PROBLEME. seveda ce ne bos skrbel zanj kot je treba. menjat olje v menjalniku enkrat letno ni dost.

-kurit mors sam najboljse olje (kar TTS ni!), pa tud ce stane 3 jurje pa pol

-bat menjavat najkasneje na 15.000 km

-vedno pred vrtenjem nad 5000 rpm ga moras OGRET (bognedaj ga sukat do konca hladnega, pa tud ce nc ne trokira, k Mito ma elektroniko zrihtano tak da ne!)

-ko gres na furo, se zavedaj, da si navaden udelezenec prometa, in ne GP dirkac, in da tud masini ne pase, da se skoz vrti nad 7000 rpm

-veriga je obremenjena ravno tako kot na kaksnem vecjem motorju, mazi jo s kettensprayem, pred mazanjem jo ocisti s petrolejem ali nafto (ne z bencinom!)

-gume bos moral menjavat na 8000 (burnouti niso vsteti!)

-dobi si service manual od agregata, ga prestudiraj, in se ravnaj po njem (prav tako navodila za uporabo in vzdrzevanje motorja samega!)

-CISTI motor, NE POSOJAJ ga, ne sili v kriticne situacije, pazi nanj, in dolgo ti bo sluzil (mogoce eno leto, pol ti bo pa itak presvoh! ;) B) )!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sj jest nekj od tega motorja ze vem an, zato sm ga pa kupu,... Za vzdrzljivost pa zato sprasujem ker eni praujo da ful crkavajo mitoti eni pa praujo da jm dobr dela,... zanima me pa tut ce kdo ve kuk mitotu stevc laze

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zok, mislm da mas kr prou in se cist strinjam s tabo, mislm da drugm sam zato crkavajo ker prevec sparajo z oljem itd,... ker je drago vzdrzevanje za ta motor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede vzdrzljivosti - mito je bolj vzdrzljiv od aprilie, kar pa ne pomeni, da je endurasko neunicljiv. to pomeni sam da je MALENKOST manj obcutljiv. se vedno pa ni Honda CB. :D ce bos skrbel za motor tak ko je treba, ti bo sou leta in leta brez problemov, ce pa ne, bos mel pa samo sranje. to je pa tak z vsemi 2T cestaki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pr mitotih je včas problem k folk pobere ven blokade,(te novejše verzije) frgazar pa pustijo na mir-treba je menjat tud dizo al pa dat večji frgazar (32,frend je mel clo 35).ja pa pri olju je treba merkat(kr motula se držte) in vse ostalo kar je zok povedal

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe, poj pa mislm da sm se za taprau motor odlocu, k sm hotu eno 125ko pa da fajn leti ;>,... sam se zmerj nvem ce mitotu kj stevc laze ;>

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam denji kje boš novga mitota dobu?!

jest mam že izpit in fotr mi je dou tistih 5000 eurov.

sam kje zastopnika najdt!!!!!!!!!

v italijo pa ne grem ponga

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pr mitotih je včas problem k folk pobere ven blokade,(te novejše verzije) frgazar pa pustijo na mir-treba je menjat tud dizo al pa dat večji frgazar (32,frend je mel clo 35).ja pa pri olju je treba merkat(kr motula se držte) in vse ostalo kar je zok povedal

ja, dizo (al pa se bols - frgazar) menjat, drugac pride do izpiranja, taka masina pa ne zvi dolg!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pr mitotih je včas problem k folk pobere ven blokade,(te novejše verzije) frgazar pa pustijo na mir-treba je menjat tud dizo al pa dat večji frgazar (32,frend je mel clo 35).ja pa pri olju je treba merkat(kr motula se držte) in vse ostalo kar je zok povedal

ja, dizo (al pa se bols - frgazar) menjat, drugac pride do izpiranja, taka masina pa ne zvi dolg!

Kpa tocn pomen izpiranje??? :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmmm, cist 100% tocno ne vem, ce vem kaj je to, nekako pa si predstavljam (nekaj o tem sem v hrvaski literaturi bral) to, da ima izpuh preveliko propustnost, da je tlak v njem premajhen, in da uplinjac ni sposoben dovajati dovolj bencina in olja (bodisi zaradi dize, ali pa velikosti), in tako se mazanje poslabsa, motor je podhranjen, in cez cas se pokaze vecja obraba, motorj na hladno nerad vziga, ko pa gre, pa ne gre tak ko bi moral iti. posledice so drage - nov bat, ce je pa zelo hudo, pa tud cilinder in motorna gred (slabo mazanje!).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fantje kako da ne delajo več cagiv če pa so predstavl novga mita na sejmu

www.bikepics.com/pictures/055865/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gapi jest mitota ze mam :> ampak tastar model k je tahud (23 KW)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!