Skoči na vsebino

Cagiva Mito


mrta3

Priporočene objave

denji a ti si novo kupu?

kok si pa dov zanjo?

sam a gre res 200km/h mislm tko po števcu če ti gre kazalc na 200?

k to ful težko vrjamem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mito že samo brez blokad pride do 200 po števcu, še najbolj pa se mi zdi da so bili nabriti 7-speed in lucky explorer.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne ne ne, ni sans, 200 ne bos vidu na mitotu! preber si mal teste, 7-speed lucky explorer gre 175 km/h s 35 konji, to pomeni, da bi jih za 200 km/h teoreticno rabu 45,7 brez predelav sasije!! ste nori, folk, najhujsi GP 125 stroj ma trenutno 52 konjev, se pred tremi leti pa je GP Aprilia 125 mela 47 konjev - ZMAGOVALNI stroj!! lahk je sam dvoje - al stevc laze se huj ko na Tomosih, al pa se downhill pelete po 100% (al pa se vec) klancu. al pa lazete. al pa vse troje. serijska 125ka nikol ni sla 200, pa se dolg ne bo sla! tud aerodinamika ni cudezna, ce mene vprasate, 35 konjev je pa le 35 konjev, kon konc koncev gre za eno kurcevo 125ko, tud js mam 2T cestaka, pa ne gre vec ko 180 (uradno 173+DPM izpuh+odprt airbox+15 zobnik, original je 16)! sej vem da se bote zdej spet spravl na aprilio kok je zanic, pa to, sam mejte v glavi, da ni bla nikol blokirana (kukr je stroj enkrat blokiran, ne bo sou vec nikamor), in da so do '93 s Futurami tekmoval v SP klasi, kjer so dosegal ZELO lepe uspehe!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sam piše da teoretičn gre 200 po števcu zato k je krajša in lažja od aprilie.

pa baje ful vpliva tud voznikova teža...

kok gre pa mito 6-speed baje se hitrosti vrtijo med 185-205km/h

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sam piše da teoretičn gre 200 po števcu zato k je krajša in lažja od aprilie.

pa baje ful vpliva tud voznikova teža...

kok gre pa mito 6-speed baje se hitrosti vrtijo med 185-205km/h

Mito l.97 je tezk skor 170kg haha :D me zanima kolk je aprilia tezka? sigurn ne vec k pa mito B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sam mito 2001 ma pa sam 129kg aprilia isti letnik pa 142kg kar se pr 125cc motorjih že kr dost pozna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Supercity ma od mitota mašino in nej bi šou okol 190km/h, mito ma pa večjo aerodinamika plus tega pa še 7-speed in lahko doseže 200km/h

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gapi rableno sm kupu in sicer letnik 98 k je tahud model k ma 23 KW.

am un kukr ga je mu pred mano je reku da je enkrt iz skofje loke prot domu su na autocesto in ga je natisou 200 km/h, sam zj navem al je to po stevcu al je to tapravh 200 km/h.

... btw, jest vrjamem da gre mito ukol 200 km/h ker je en tipo ene 2 let nazaj mu mitota letnik 98 (mogoc ga kdo pozna, stroj se pise) pa zapovrh je mu se napilenga (zlo navito masino je mu drla se mu je pa tko da si mislu da gre en z 600 ccm) in mu je su ukol 220-230 in je gladko pustu za sabo tut aprilio RS 250 in so tisti s telm apriliam nega samo gledal pa mislli so si kuko je to mozn da gre mito mem aprilie RS 250

...zj pa ce vrjamete alpa ne :>

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma deeeeejte folk, k tak nakladate da mi je slabo!!! mito 200 s skor tremi konji majn od aprilie my ASS!! ka je aprilia zdej endura ratala al ka?? pol pa pravte da na APRILIAH stevci (lastniki) lazejo?? pa cagiva SS 190?? dej, js bom crknu od smeha!! pa mito mim RS 250 - ka je RS zariban bil na oba cilindra, al kok je to mogoce (23 cagivinih kW vs. 52 apriliinih kW)?? dejte, no, vsi tak lazete da mi je slab zravn!! sej ne recem, mito ni slab motor, sam v primerjavi z RSom pa NSRko - zkva ga pa ne uporablajo za GP pa SP?? ne, menjalnik ni ovira, vse se da zrihtat!

aja, pa se glede mase - mito (129 kg) ma 15 kil vec ko RS (114)! tist o 142 ne vem ce si si sam zmislu al si je kdo drug, RS 250 ma 140 kil (to je majn ko 2 kg/KS, mito ma pa 4,1 kg/KS, to je vec ko dvakrat slabse razmerje, z vozniki gor pa se to razmerje se poslabsa - tolk o tem kok mito dol vrze RS250! ;) )!

in PROOOSIM, ne mi vec tak nakladat, nuben serijski supermoto ni nikol sou 190, tud 4T 450 ne!! konc koncev pa tud neka cagiva ne zna delat cudezev, in ce je oblika dobra, se ne pomeni, da bo zdej kr mim R1 sou!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej ne govorimo tega sam mim rs 125 pa brez problema leti in v pospešku in v končni.sm vidu na lastne oči čeprov sm mislu da gresta isto!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

odvisno mim katerega RSa. niti dva nista enaka, intist z 28 konji itak da ne gre nikamor. tist s 34 konji, ce ga das cist novga (majn ko 50 km) odblokirat + komplet giannelli, te nikol in nikdar noben mito ne dobi! je sosed to naredu, se z R6 se je mogu njegov frend potrudit da ga je dohajal (ovinki pa to)! aja, BTW, ko se nisn mel nc predelanga sn sou mim KMXa 200 kdaj sn hotu, pa ceprav naj bi on mel 2 konja vec pa kakih 5 kil majn, njegova masina pa je bla 2000 km po generalni!

tud mitoti ne grejo vsi enako, eni ne grejo nikamor, eni pac tok kok se spodobi za tistih 23 kW...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Ice- zakaj pa vse teme seliš v skterje. Od kdaj pa so 125ccm skuterji :blink:

ker vam mladcem kot izgleda se ni "kapnilo",da je s tem vasim smetenjem prevec dela.kolikor vem obstaja ze ena tema,kjer se med ostalimi primerjata tudi mito in rs!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Denji:daj povej ti mal o tvojem mitut kaj!!Tečhnične podatke pa to!

Letnik:

Prevoženih km:

ohranjen:

končna:

kaj si mogo menjat:

kak dolgo ga že maš:

če sn kaj pozabo pa se ti zdi zanimivo ti kr napiš!!

lp!!

B) B) B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem mel do zdaj že 5 aprilij in 1 cagivo mito. Po števcu je šla po ravnini 185km/h, v 7prestavi, čeprav je prejšnji lastnik okol trobil da gre 210.... Original ni šans d gre tolk, če pa gre mora bit orenk predelana, pa ne sam avspuh in bat.

Aprilie so šle pa vse tam okoli 170 - 180 po števcu in po ravnini. (pod breg ne šteje) pa ni važno al je blo v prometni 26kW al pa 11, z rave ventilom al pa brez.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej vsi neki pravjo kok bojo mel bolse pospeske pa brzino ko bojo se rave ventil vgradil, pa jim bo slo kr 20 na uro vec, v resnici ti pa Rave sam zmanjsa izpusni kot kadar masina laufa pod 7700-7800 rpm, tak da ma vec navora, da je bolj elasticna...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

elektronika ma prednost sam v natancnosti obmocja odpiranja+to, da je RAVE odprt pod 2500 rpm, da se kao cisti. drugac pnevmatski RAVE se da tud lepo nastelat, sam ce se zapaca ni vec tak natancen (to pa tud elektronski pol ni vec), pa cisti se ko zadnjo bremzo drzis.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

neon kako pa pol da je mene kolega 3 leta nazaj po avtocesti pelu 195km/h z cagivo.

pa ni mel kita za drugo pa ne vem kaj je mel vse narejen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja čak ti mal po števcu ti misliš???To bi še šlo sam te pa je res mogla bit orng predelana!!!Realnih pa ne verjamem da bi to tak fejst letelo!! ;) ;)

B) B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

195 na uro z dvema gor ni ne teoreticno, ne prakticno izvedljivo. vsaj s 125 cc ne. pa tud s 165 kitom ni varjante. mogoce 165.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

folk ker ole priporocate za mitotou menjalnik?? --> tistga k je napisan v knjižici k sm jo dobu zravn motorja ? (Agip)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če že lahko izbiraš daj to kar predpisuje proizvajalec, drugač pa na oljih ne šparat, ker to olje sam enkrat košta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zok katero olje ti kuris za mesanje z bencinom v tvoji aprilii

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!