Skoči na vsebino

Cagiva Mito


mrta3

Priporočene objave

js kurim TTSa al pa Motorexa, sm pa kuril ze tud Motula, X-Bike, Stihl, celo dvotaktol 1x ko je bla kriza ce bom prsu domov al bo ribnu... :) zadnji trije so kadil da je blo ze brezveze...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:D :) :D :D :D :D po moje bom jest crknu od smeha,ker eni take stvari pišejo tle gor

ljudje a ste normalni!!! mito,da ima 170kg :D ,da leti bolj kot rs250 :D ,pa še bi se najdla kakšna izjava.

mislim,da je Zok že skoraj vse povedal,mito serijska več,kot175-180 NIKOLI ne bo vidla(po števcu je pa to 190-195),kilogramov ima pa polna 140kg

P.S. Denji kje si ti tvojo kupu??,ker je tista na sliki v avatarju po moje moja(bivša mito),če je tista nalepka na desni srani spodaj D.I.D pol je gotov bla moja :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

129 kil ma suh. ;) tud mojmu pise 168 kil, ma pa v resnici 117 kil suh. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Imam cagivo mito l.95 z mikuni forgazorjem, a je notri 35 diza? Kako dizo naj dam notri? 38, 40?

Prijatelj pa ima piagio typhoona l.98 kakšno dizo naj pa on kupi(večjo)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma res malo, če se ti zdi, da se ti to splača, prow

kakšen izpuh bi največ pomagu

Nov filter, izpuh pa diza... najprej vse ostalo, na koncu pa diza. Pogledat pa pomerit bi blo treba. Najboljš da pelješ do koga k to frizira pa ma napravce za štelat frgazarje... razne sonde pa une taprozorne svečke pa to... Na pamet boš bolj težko.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm......športni filter bova kupila oba, blokad pa tudi nimava več v auspuhu. treba bo naštelat vse skupi, to vem.

Meni so rekli, da se večja diza dosti pozna?!?

Sevede se... če odpreš filter pa avspuh, manjša diza ne dovaja dosti bencina, in imaš prerevno mešanico (zraka/benza), kar pomeni da se zadeva pregreva, v naslabšem primeru ti prekuri bat.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sevede se... če odpreš filter pa avspuh, manjša diza ne dovaja dosti bencina, in imaš prerevno mešanico (zraka/benza), kar pomeni da se zadeva pregreva, v naslabšem primeru ti prekuri bat.

LP

No, blokad v auspuhu ni več, filter sem danes zamenjal, tako da bom tud novo dizo kupiu pa na servisu bojo potem še naštelal forgazor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

s filtrom ne bos veliko pridobil na koncni hitrosti, pa z dizo prav tako ne, dobil bos nekaj na pospeskih, na koncni pa skoraj nic. najprej zamenjej auspuh, potem fergazer postimaj, pol bos pa vidu. ce se bo motor prevec vrtel pa se prednji zobnik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 5 mesecev pozneje...

Imam en dokaj moteč problem: Motor mi pod visokimi obrati vibrira, zelo vibrira, to se sliši tudi v glasu(vibrira cela mašina), potem pa če ga nekaj časa "gonim" pod visokimi obrati, mi začne "prdet" pri okoli 9,5k obratih in ne gre več, samo prdi še. Kaj bi lahko bilo narobe?

lp in hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prdi ti že od štangasa naprej. Malo bolj natančno če se da.

Wild gues: mal preveč luftov, kompresija se ti podre, svečka se pregreva, preveč ga goniš :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne, prdi šele pri okoli 9000obratih, gonim ga ne preveč, ker mi prej to ni delalo, bat je zamenjan. Pa tud mašina se nekam čudno trese res.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uf maš čudne težave. Svečko dej novo, pa kuplungo poglej, mogoče se je košara losala. Pa tega prdenja ne razumem. A začne laufat kot motorka a kako?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

niso šraufi...ker je nekaj v mašini...ker je tud glas čudn. Prdenje je pa tud men čudno...čez kak dan dva kar preneha;) čudno vse skupaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sediš na mopedu maš nadesni strani motorja tak pokrov, ki je prišraufan z ene 15 imbusi, pa vodna pumpa je tam (gumi lajtnge glej), pa tisto vse stran pošrafšaš, pa pa mogoče še vzvod zadnje bremze, pa paziš na podložke pa dolžine šraufov pa je.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men je tud enkrat motor ful vibriral. Pa sem mal pogledov in ugotovil, da je glavni srauf od masine stran padu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hm...sj mogoče so tud pr men šraufi krivi. začelo se je pa na eni turi čez gorjance, kar naenkrat je nekaj počlo in motor je kar skakou gor pa dol...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Če vibrira je lahku tut kej v mašini narobe-antivibracijska gred, ojnica...

Antivibracijska gred se ponavadi ne zlufta (skor nikol), ojnica pa ruži in povzroča vibracij.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Antivibracijska gred se ponavadi ne zlufta (skor nikol)

aprilia ma plasticne zobnike za pogon antivibracijske gredi, in nebi se cudil, ce jih ma mito tud. menjat jih je treba na 15000 km, ampak to le redkokdo nardi. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!