Skoči na vsebino

Cagiva Mito


mrta3

Priporočene objave

Hja...

Arrow alpa Gianelli

Drugih izpuhov za Cagivo Mito ni. Z mal živcev pa da imaš orodje in materijal pa si lohk nardiš tut svojga...članek za to je na MS-ju...

Aja, koštaeu te bom pa tak (Arrow, Gianelli) izpuh okol 70k sit..uglavnem preveč, ker ni tok hudega učinka!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Škoda denarja za nov avspuh.

Originalen izpuh je že sam po seb tok dobr, da motor vleče zelo dobro (če ni zablokiran). :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugač sem pa slišu tud za Jolly-ja al nekej takga, pa naj bi bil tud hudo dobr.

So ja. Taki su tut dvojni? Pač dva rora postavljena drug pred druzga..sam to se žal ne dobi pr nas..

bi blo treba pošnofat v A. alpa It.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V letih 96-98 bil lastnik Mitota. Verjemi ne potrebuješ novega aspuha. Zakaj: Zvok ima že tko al tko dobr, design serijskega aspuha je OK, ne boš pa tolikjo pridobil na moči, da bi se ti finančno splačalo! Vse kar naredi je to: dobi eno akrapovič nalepko in jo nalimaj na auspuh, to bo čisto dovolj. To bo edini 125 ccm z akrapovičem daleč naokoli :wink: :twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kolk ga je 1 sam akrapovič za dvotaktni motor koštal? A si predstavljaš da naročiš en sam komad aspuha pri takem proizvajalcu kot je akrapovič? Mogu je bit skor tolk vreden kot pa cel motor!

P.s. Jest še zmer ne verjamem da je to original akrapovič - nalepka že mogoče!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj lonec je lahko od katerega drugega motorja, pa pač upasan na Mitota, ker če dobro vidim zvar cevi z loncem na 5.sliki, ne zgleda ravno po A. standardih. :wink: Mora pač fant nekoga dobro poznat, ker drugače ga nebi šli delat.

Kaj pa tak lonec dobrega naredi motorju pa tudi jaz ne vem, ker razvit za Mitota sigurno ni bil. Upam, da se vsaj sliši v redu...:?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbrž se zvok mal porazgubi v loncu, samo če ma na koncu večjo luknjo kot original dobi malenkost globji zvok.

Bolj me pa zanima kako lahko avspuh narejen za 4T mašine ostane uporaben tudi če je na 2T mašini, ker se v teh motorjih uporablja drugačna olja, ki bi lahko vse skupi zapacala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm...

Poba je takega že kupil... Strup je pa motor res - 6 sekund do 100 je skoraj malo veliko... Po obvoznici je pa šel 180 km/h z 11'000 obrati ker se še malo boji zanj... Verjetno bi šel nekje 190...

Zvok je kar pošten, mislim da ni takšno brenčanje kot pri ostalih 125kah - ampak mene tudi tisto brenčanje nič ne moti, samo da vleče. :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm...

Poba je takega že kupil...

Mislim, da ne bo vedel veliko povedat... Je pa res, da je imel ene pritožbe da Akrapovič ni za dvotakterje, ampak ne vem točno kaj ga je motilo... Drugače pa je razmišljal o nakupu Jollyja, pa se je sedaj pomojem premislil in bo za ta denar kupil kit 165cc.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja no, pač je cev mal bolj ozka, kar pa ni nujno slabo.

Se mi zdi, da so pripombe sošolca glede avspuha letele predvsem na račun njegove širine... Da naj bi ga na trenutke tisti velik "ror" kar malo moril...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Zdravo!

Bratranc je kupil pred kratkim cagivo mito 125 L 95.

Ma pa problem in sicer včasih kar crkne in noče vžgati.

Se pelje cel dan pa gre vredu(tam 150km/h vleče-se mi zdi da je to bol malo) pol pa kr naenkrat sploh noče vžgat, mal počaka pa spet vžge...

To se večkrat zgodi. A bi kdo vedu kaj bi blo...men se zdi da je neki na elektriki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!