Skoči na vsebino

Cagiva Mito


mrta3

Priporočene objave

a si pomislu,da bi zarad pomanjkanja olja zaribal??vzem dol auspuh,pa skoz izpušni kanal poglej kakšno je stanje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men je ze 5x ribnu motor (pa to ne vedno aprilia! :P), pa nikol zablokiru. in vedno do zdej sm mogu menjat bat.

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislem da ni motor kriv da nisem naliv olja. Drugače mi je osebno cagiva najbolši 125. Aha še neki bat ki je noter je bil kr drag, neki kao ročno kovan itd... No mene zanima kolk so kej cenejši bati?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor smo s kolegi malo pogledali in prišli do zaklučka da bat ni uničen, ker če daš svečko stran kr orenk piha vn, tko da bat se čist lepo premika. Kaj je z obročkom ne vem, bom še to enkrat probov. A je kaka možnost da se je kej zapacal? Da mogoče zaradi tega ne potegne olja al pa bencina čes. Je pa še ena stvar, če motor užigam občasno zelo poči iz avspuha, če kdo kej ve mogoče kaj bi bilo narobe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor smo s kolegi malo pogledali in prišli do zaklučka da bat ni uničen, ker če daš svečko stran kr orenk piha vn, tko da bat se čist lepo premika.

hehe, ko bi blo vse tak na izi, bi mehaniki ze izumrl! :lol1: ...dej odpri, pa bos vidu kak zna bit bat, kljub temu da zgleda se vse OK! aja, ce pa ti ga ni kr takoj za odpirat, pa izmeri kompresijo (pa ne na prst, ampak na merilec!).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja zdej en problem je v tem da jst ne bi rad mašine razderal k prvo je da bom še bolj uniču, drugo pa najbrš ne bom znal nazaj sestavt :blink: tko da bom jst najbrš to odpelov do mehanika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja mene pa zanima če se da homologirat cagivo mito 125 s 18kW na 11kW

prosim samo za resne odgovore

LP Jan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moj frend je to naredu. je reku d ma 11 kW, ne 25, pa je su tip pogledat v tehnicne podatke za tisto modelno leto, pa mu napisal 11 kW. .) ce bos naletu na enga pravga, pa ce bo v teh. podatkih pisal tak, ti bo naredu brez problema. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekej sm slišov da se v kopru tut nekej da zrihtat v Avtoplusu al nekej tazga

a je mogoč še kje druget al pa a kdo pozna kšnga k bi to lohk naredu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej zok a mi das ti od unga telefonsko k je to naredu al pa ga upras ke je to naredu ker jest mislm nardit vse za mitota da bi mel 11kW drugače bo s5 sodnik :cry: :cry: :cry:

plz upras ga pa dej mi plz njegovo cifro ce jo mas

LP Jan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja mene pa zanima če se da homologirat cagivo mito 125 s 18kW na 11kW

prosim samo za resne odgovore

LP Jan

Jaz sm jih naredu že ene par....namreč ko je bil uvoznik za Cagivo še Moto ZIP sem bil jaz njihov serviser in smo Mite predelovali na tamale KW, ter obratno tud.....zadeva poteka takole...motor se mora spravit v originalno stanje z vsemi potrebnimi tovarniškimi blokadami po njihovih navodilih in potem se izda poročilo o opravljenio storitvi.

Z tem potrdilom moraš v Koper (vsaj bilo je tako) na Avto Plus, kjer ti bo g. Lenarčič pregledal moped in potrdilo (katero pa mora bit od pooblaščenega servisa)...in ti v homologacijo vpisal 11KW, potem pa še na občino in zadeva je 11KW....

Več info na PM...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ker jest mislm nardit vse za mitota da bi mel 11kW drugače bo s5 sodnik :cry: :cry: :cry:

Hahahahahaha!!!!!

Vidim,da nas-vas je kar nekaj s takšnimi težavami :lol1:

Jest sem mel tud enako situacijo,v prometni sem imel 24kw,izpit pa z omejitvijo do 11kw :(

Tud jest sem premišljeval o homologaciji,a sem ugotovil,da se mi ne splača,nekaj tednov pozneje so me ustavili policaji in dobil sem sodnika za prekrške,kjer se je na srečo izteklo brez denarne kazni O:-)

No pol sem pa popizdu in motor prodal .) ,no ja to je bil eden izmed razlogov za prodajo,poleg menjave bata,obeh gum,olja,svečke,..... :blink:

Drugač pa ,če misliš motor imet več kot dve leti se ti pa sigurno splača homologirat na 11kw.

@gidl: predvidevam,da hoče jezo-jan ohranit svojih 24kw,sam v prometni hoče imet 11kw,tko,da tisto z originalnim stanjem ne vem,če mu bo prav všeč :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@gidl: predvidevam,da hoče jezo-jan ohranit svojih 24kw,sam v prometni hoče imet 11kw,tko,da tisto z originalnim stanjem ne vem,če mu bo prav všeč 

Nevem kaj on hoče, jaz samo vem kaj moram nardit da bo imel motor 11KW in ko izdam potrdilo mora bit tud motor temu primerno pripravljen, sicer pa so blokade lahko odstranljive tako da je vsem jasno da si jih bo potem odstranu, ampak to ni več moja stvar...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej zok a mi das ti od unga telefonsko k je to naredu al pa ga upras ke je to naredu ker jest mislm nardit vse za mitota da bi mel 11kW...

ma nobene številke ne rabiš, ti se sam zapelji tja do tehničnih pregledu pa mal pojokej d maš probleme s policaji in bo urihtano... Sm tud js na tak način obrnu NSR-ko iz 21kW na 11kW. Pol pa je bil mir. In kaj je tip na tehničnih naredu.....vzel katalog iz leta 98, pogledal če ma NSR-ka res 11kW in to napisal v prometno .) simpl :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha bom mal probal koko je to izvedljivo drugače bo pa potrebna homologacija

Ej Gidl a bi mi to lahko zrihtal mal prej k pa konc avgusta (cena niti ni tako pomembna)

pa prosim odpiš kdaj bi lahko čim prej naredu (pa če se da samo avspuh zablokirat tko da bi imel 11kW ne pa vse- tut filter.......)

plz odpiš čim prej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja pa Žan pr nas na gorenjskem ni kr tko u izi saj pomoje da ne (sej grm ju3 eno žlahto uprašat koko je s tem k tm na tehničnmu dela)

a pa te to lahko kokrkol dobijo? al pa tistga k je to napisow not?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja to je pa res ja da hočem ohranit kW sej če mi ne bo uspelo na tehničnmu(upam da mi bo) ga bom pelov homologirat in potem bom vzel vse blokade ven ker se lucky explorerju ne splača jemati kW saj jih ima ravno prav :D :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

195 na uro z dvema gor ni ne teoreticno, ne prakticno izvedljivo. vsaj s 125 cc ne. pa tud s 165 kitom ni varjante. mogoce 165.

Sam neki, jest nabijem tipa s 160ccm kitom pa mam jest original od mitota kit.

Tko da, kit se ne splaca....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej itq je men šu od mojga ferenda bivši mito 205 po stevcu tko da je jagov tut marsikatero 250tko(zablokirano) tko da je možn z mititm z dvema okoli 185 - 190 če maš fajn zrihtanga (sam kar jest mitotov poznam je 90% zjebanih :( :( :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tko da je možn z mititm z dvema okoli 185 - 190 če maš fajn zrihtanga (sam kar jest mitotov poznam je 90% zjebanih :( :( :(

...pol pa svizec zavije mitota v folijo!!! :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mogoč kdo ve kiro svečko naj kupim za mitota.(Pa da bi jo dobil v Celju al pa okolici)

lp, boris

NGK B95EGV

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NGK B95EGV

dobis jo v eurotonu v novi vasi. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!