Jump to content

Cagiva Mito


Recommended Posts

... če svečka daje iskro, potem je vzrok verjetno v razplinjačih (fergazerjih), kjer so se verjetno zataknili "šibri" ... naj zadevo pregleda nekdo, ki se spozna na fergazerje (verjetno bo potrebno razdreti in očistiti) ...

Link to post
Share on other sites
  • Replies 8.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • reesko

    793

  • JMatic

    726

  • k0ci

    499

  • Dolenc™

    329

Top Posters In This Topic

Posted Images

gregs: vem da je mal, ni bil še bat menjan, mogoče zato.

Dns jo bo kmen prpelal pa bom pogledal če svečka sploh da iskro.

Je bla na servisu ampak niso nč zrihtal. Serviser se je šel zapelat pa mu ni crknla, pol ko jo je bratranc domov odpelu se je mal vozu pol pa spet crknla, pa spet vžgala...

Včasih kabli prebijajo in ni dovolj napetosti, posebno ob vlažnem vremenu.

8)

Link to post
Share on other sites
Včasih kabli prebijajo in ni dovolj napetosti, posebno ob vlažnem vremenu.

8)

... ajajajajaj ... takoj v trgovino z gasilsko opremo in pri priči kupi gasilni aparat ... :shock: :?

... verjemi mi, da vem, kaj govorim ... :roll:

Link to post
Share on other sites
Zdravo!

Bratranc je kupil pred kratkim cagivo mito 125 L 95.

Ma pa problem in sicer včasih kar crkne in noče vžgati.

Se pelje cel dan pa gre vredu(tam 150km/h vleče-se mi zdi da je to bol malo) pol pa kr naenkrat sploh noče vžgat, mal počaka pa spet vžge...

To se večkrat zgodi. A bi kdo vedu kaj bi blo...men se zdi da je neki na elektriki.

Ali ima blokado? Kater uplinjač ima? (Dellorto al Mikuni)

Kaj pa ko daš kontakt, al se sliši servomotor ispušnega ventila kako se prestavi v odprto in spet zaprto?

Link to post
Share on other sites
Je reku bratranc da se nč ne sliš...sej misliš tist ventil k daš kontakt pa neki zaropota en motorček?

A je pol najbrš tist ventil kriv pol

Kar se tiče vžiganja sigurno ne, razno če niso vsi konektorji pravilno spojeni, oz če je kak ispuljen.

Kar se pa tiče hitrosti in moči pa ime ventil veliko vlogo.

Link to post
Share on other sites

sliš še sm ko daš kontakt!

Pizda 50 jurjou me je servis koštou, pol pa crkne nasledn dan :evil: :evil: ! Dokler laufa potegne k prasica, sm mu pol prot konc zmanka moči :?: blokade so še notr, vse je še original-motor je dost cajta stal in ima samo 13.000 prevoženih! Lahko je tudi eletkronka v stiku??????- včasih ne delajo smerniki:) :!:

Link to post
Share on other sites

Lahko je še nekaj.

Nekateri motorji, sploh malokubaturniki imajo varovalo da se motor ne pregreje (predvsem zračno hlajeni).In ko pride do kritične temperature ti vzame elektriko (kao neki bimetal) in se jebi.

Sploh se to pokaže če ga goniš v obrate.

Meni se je to zgodilo na DR-ju ko sem spredaj menjal zobnik zaradi večje moči vendar se je motor tudi raje zavrtel v obrate in se segreval.

Sem enkrat ob cesti skor mlade dobil ko sem gruntal kaj je.Pol se je pa ohladu in je v momentu normalno kresnu.

LP

Leteči

Link to post
Share on other sites
Tratnjak Damijan

Lahko je to kar je napisal leteči ali pa če je kaka cinspula zanič, tak problem sem imel pri guzziju ali pa če je elektronika zanič, tak problem sem imel pri kawi gpz 600 r. Oba motorja sta imela isto foro, en čas sta delala ful dobr pol pa kar naenkrat obstala. Guzzi sicer ni ampak je začel delat na en cilinder.

Link to post
Share on other sites

Ni se pregrel! Ker sem se gonu čez gorjance, pa ni blo nč, potem sem se zapeljav pa do nm(14km) je pa crknu :cry: En k se mau bul spozna, je reku, da je najbrž šla cinspula :?: :?:

Link to post
Share on other sites
Ko bo motor crknil (al ti zdej sploh ne vžge več?), poskusi malo udariti po cinšpuli (ročaj izvijača ipd.) in poskusi, če bo potem vžgal. Meni je crknila cinšpula na avtomobilu, pa sem se s takim tolčenjem privlekel še ene 20 km (do mehanika, za tolkalo pa sem uporabil kar kamen, ker druzga pač nisem imel; avto pa je crknil vsake 2-3 km, pol pa mal bum bum bum, pa je spet šlo).

Sem že poskusil(no sem premaknil kabel od svečk) in potem je vžgal-zato je skoraj 100% šla cinšpula

Link to post
Share on other sites
150km/h z mito... mal mal, kolega jo je imel in stisnila 190km/h.

gregas, sej pol se zavedaš, da je potem tako teoretično, kot praktično

mašina spravna le cca 500km, pol je pa potrebna generalna. (gneralna pa stane uuuuuuu - če vgrajuješ kvalitetne dele, ne kakšne Xmodel- ki jih doiš tko skonto, no saj se lahko tudi dobraroba dobi dokaj poceni, le redko)

-pa tole , da ne bo zamere gregas, jaz tebi nič pamet ne solim, samo drugim povem v vedočnost, da mal premislijo, kako s frizuro motorja .......

P.S.

franci bratrancu pa povej, da če ima rad hitrost, naj rajše začne varčevati denar, pa si naj kupi npr. R1 pol bo pa videl kaj gate trga.... :P 8)

Link to post
Share on other sites
Pa nis nč uniču

Ja veš da so se poznale sledi nabijanja na cinšpuli, ampak sem jo potem itaq zamenjal. Delala je pa še vedno, če si jo natepu vsake 2-3 kilometre.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Davk

Novinec

Član od: ponedeljek, 19.08.2002 21:15

Objav: 35

Kraj: Novo mesto

Objavljeno: 14 nov 2002 12:58 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

To z tresenjem, men to dela v prvi in zabije pr ene 8-9k obratov in jih drži nekaj časa, potem pa samo cukne do konca(11.000obtatov)!

Aja motor je 125-mito!

Še nekaj, gre samo 160, šla pa naj bi okoli 190-195, kaj bi lahko bilo??

_________________

I hate myself and i wanna die!

It's better to burn than to fade away!

Kurt Cobain

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • GHOST RIDER
      By GHOST RIDER
      zadnč sm biu na morju pa srečam tri frajerje na 125kah... 2x NSR 1xnimam pojma ka! pol pa grem pogledat ka piše na motorju pa je pisal "Cagiva"; doma uletim na net pa mal pobrskam pa najdem tale motorček.
      Pobi so pa mel MB registracije, tak mim grede.

      U živo je zgledu kr ql tule na slikcah mi pa nmau majhn deluje :hmm:



      http://www.bikepics.com/cagiva/raptor125/
    • Enzo
      By Enzo
      Zanima me, če ima kdo Cagivo Planet, pa kako se obaša ta motor? :hmm: A se motor precej kvari in kako so kaj pospeški pa to... :?
    • ciaolover97
      By ciaolover97
      No ja padla je odločitev za 125 izpit in motocikel v 2014 sezoni...
      Vleče me v 2-takt vode ampak ostaja vprašanje stroškov...
      Če bi recimor delal 7000 km na sezono kolk bi me priblizno stalo?
      odmislmo bencin in olje tega se zavedam...
      ampak pac gume bati potrosni material vglavnem...
      Lp, Dino
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!