Jump to content

Cagiva Mito


Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • Replies 8.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • reesko

    793

  • JMatic

    726

  • k0ci

    499

  • Dolenc™

    329

Top Posters In This Topic

Posted Images

ja zajeban svet! a si slučajn opazu da CAGIVA od 6000 do 8000 obratov zlo,zlo čudn vleče,pa so mi tud drugi lastniki CAGIV rekl da je pr njih enak?

kaku to mislš čudnu?? men prva tm nekje mau zaropota;), drugač pa ja no, včasih se kr mau ustavjo obrati!

Takrat se začne odpirat ispušni ventil in motor spremeni zvok, predvsem skoz ispuh ga je drugač slišat.....ustavljat se skor nebi smel razem če nastavitev uplinjača ne štima, oz. če je že mal bolj v slabem stanju....mislim na bat.

Pri nekaterih je to res čutit v prvi, v ostalih prestavah pa ne.

Blokada je na začetku ispuha....pa ko se ta odstrani je treba zamenjat glavno dizo. To je za 7 speed, pri 6 speed (tanov model....feltne na 6 krakov, 6 prestav...) pa zahteva velik večji poseg.

Link to post
Share on other sites

Blokada je na začetku ispuha....pa ko se ta odstrani je treba zamenjat glavno dizo. To je za 7 speed, pri 6 speed (tanov model....feltne na 6 krakov, 6 prestav...) pa zahteva velik večji poseg.

V tistem loncu??

Link to post
Share on other sites

Blokada je na začetku ispuha....pa ko se ta odstrani je treba zamenjat glavno dizo. To je za 7 speed, pri 6 speed (tanov model....feltne na 6 krakov, 6 prestav...) pa zahteva velik večji poseg.

V tistem loncu??

Kterem loncu??? Kater motor točno imaš? Opiši mi.

Link to post
Share on other sites
Blokada je na začetku ispuha....pa ko se ta odstrani je treba zamenjat glavno dizo. To je za 7 speed, pri 6 speed (tanov model....feltne na 6 krakov, 6 prestav...) pa zahteva velik večji poseg.

Tuki sm napisu kje so, snem ispuh pa ti bo takoj jsn ko pogledaš v krivino kjer je z vzmetmi pritrjena na cilinder

Link to post
Share on other sites

Hm..... en problem;( Izpuh smo razrezal, pa je vse prazno, in je zmeri blo, k ni nobenih novih varou :?: :?:

Sedaj pa me zanima, kje je blokada na elektronki??

A ve kdo mogoče kak fergazor ima cagiva mito l95??

Link to post
Share on other sites
Ok, če ne veste kje so blokade, a mogoče veste kje bi dobiu tahnične podatke za cagivo l 95?? Knižce nism zraven dobiu :?

Vemo kje so blokade, samo v tvojem mopedu jih očitni ni več, če pa ti že v šesti pada moč potem je sigurn bat za zamenjat. Kter uplinjač že maš?

Link to post
Share on other sites

V mojem mopedu blokade so, samo v izpuhu jih že tovašniško ni bilo!!!

baje da je mikune 35 gor??

a potem je možno, da dobi slab bat tudi 12.000obratov(to je že v rdečem polju)???? Imam tam 15.000km, bat pa je še originalen!

Link to post
Share on other sites
V mojem mopedu blokade so, samo v izpuhu jih že tovašniško ni bilo!!!

baje da je mikune 35 gor??

a potem je možno, da dobi slab bat tudi 12.000obratov(to je že v rdečem polju)???? Imam tam 15.000km, bat pa je še originalen!

Blokade so samo v izpuhu in nikjer druge, če imaš MIKUNI bi moped mogu it vsaj 180 al pa še mal bolj. Menjaj bat in preveri nastavitve uplinjača, predvžiga itd....

Link to post
Share on other sites

davk kva se cakas z menjavo bata,moja je mela 8000km po menjavi

pa je sla sigurno 15km/h manj,kot prej.

Pa mikunija 35 sem mel gor.

Gidl a se teb tud zdi,da je 35 fergazer prevelik za mito? :?:

Link to post
Share on other sites
Kateri bat pa naj kupim??

V slo ni več uvoznika za cagivo, tako da mi sotane samo še polini????

Kdo ti je pa reku da ni več uvoznika???

Uvoznik je, samo tovarna trenutno ne proizvaja CAGIV, zato uvoznik nima kaj uvažat....

Bat lahko naročiš pri GiL Motosport-u na tal 041/643-025.....cena bata z obročki sornikom in varovalkami je 45.800,00 sit. Bat je originalen, kovan in z enim obročkom, vse kar moraš ti vedeti ob naročilu je premer cilindra za izbiro pravih toleranc bata. A bo??? 8)

Link to post
Share on other sites

Sosed je imel cagivo mito,ko je dobu novo je sama šla 150,odprl jo je in je šla 180 km/h,imela je mikuni 35,((pol ko jo je prodal jo je kupu en iz savinjske,pa je dal nek Rave ventil pa fergazer čez 38,pa se zdej vozi z njo okoli 210 mulc ima srečo,)) prvi lastnik cagive ko je komaj 17 star pa ima novega 206cc ja....

Link to post
Share on other sites

mojo pa neki mede, enkat gre 170, pol enkat 150, jst ne vem;(( Bom zdj bat menjal, potem pa u italijo po reve ventil al pa 160ccm polini kit, pa ma da gre čez 200 pol!!

Link to post
Share on other sites
mojo pa neki mede, enkat gre 170, pol enkat 150, jst ne vem;(( Bom zdj bat menjal, potem pa u italijo po reve ventil al pa 160ccm polini kit, pa ma da gre čez 200 pol!!

Potem pa najboljš da že kar zdaj zamenjaš ojnico in glavne ležaje.... :lol: :lol: :lol:

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

no zdj sm dobiu nazaj-bat je zamenjan! Gre ku pras**a;)) do 160 potegne takoj, potem se pa razvrti do 180-to je v 7 tam 11 obratov!

a bi se splačalo menjat sprednji ventil( za kaka 2 zoba večjega) in dizo(notr bi dal 38)??

Link to post
Share on other sites

45 jurjev za en kurčev bat???!!!! :shock: :shock: :shock: :!: :!:

A si se kaj zatipkal al se hecaš? Enostavno ne morem verjet.

Spomnim se, da sem, ko sem na kroski menjal bat + obroček + sornik z ležajem + obe tesnili za ves material dal okoli 170 takratnih DEM. Spomnim se tudi, da je kolega kupil NOV ORIGINAL cilinder (seveda komplet z batom) in je odštel okoli 650 takratnih DEM.

Link to post
Share on other sites

Enmu mojmu sošolcu, ki ima tud Cagivo pa ima pri 16'000 še prvi bat, je serviser neki razlagal, da ma en drugačen bat kot jih zdej delajo... In bo dal za bat blizu 100'000 SIT...

Mislem, kr neki!

Gre mu pa dobr, okrog 180-190.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • GHOST RIDER
      By GHOST RIDER
      zadnč sm biu na morju pa srečam tri frajerje na 125kah... 2x NSR 1xnimam pojma ka! pol pa grem pogledat ka piše na motorju pa je pisal "Cagiva"; doma uletim na net pa mal pobrskam pa najdem tale motorček.
      Pobi so pa mel MB registracije, tak mim grede.

      U živo je zgledu kr ql tule na slikcah mi pa nmau majhn deluje :hmm:



      http://www.bikepics.com/cagiva/raptor125/
    • Enzo
      By Enzo
      Zanima me, če ima kdo Cagivo Planet, pa kako se obaša ta motor? :hmm: A se motor precej kvari in kako so kaj pospeški pa to... :?
    • ciaolover97
      By ciaolover97
      No ja padla je odločitev za 125 izpit in motocikel v 2014 sezoni...
      Vleče me v 2-takt vode ampak ostaja vprašanje stroškov...
      Če bi recimor delal 7000 km na sezono kolk bi me priblizno stalo?
      odmislmo bencin in olje tega se zavedam...
      ampak pac gume bati potrosni material vglavnem...
      Lp, Dino
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!