Jump to content

Cagiva Mito


Recommended Posts

  • Replies 8.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • reesko

    793

  • JMatic

    726

  • k0ci

    499

  • Dolenc™

    329

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weeks later...

Lep pozdrav vsem!

Imam sledeč problem:

imam cagivo mito 125 letnik 98 (lucky explorer) če pri že ogretem motorju pohodim poln gas mi med 8000 in 9000 obratov začne trokirati in obrati kar skačejo iz 8000 na 9000 in obratno. Če pa pohodim 3/4 gasa pa mi lepo potegne čez 8 in 9 pa vse do 13000. A bi mi prosim lahko kdo povedal kaj bi bilo lahko tukaj narobe???

Aja to se je začelo pojavljati par dni po tem ko sem očistil zračni filter.

Link to post
Share on other sites

upam da si po tem ko si filter očistil tudi naoljil (olje za filtre,spray). filter mora biti masten,mogoče je zarad tega problem.drugač bi bil pa lahk razštelan frgazar,samo če se je pojavil po tem k si filter rihtal najprej to poglej

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

hehe, mito ce je vzdrzljiv... :D :D :D

ej, clovk, neki ti povem (kot kulegu): ce je bat "cist nov", al pa ma mogoce "3000 kilometrov", pol takoj razdri masino, pa ga menjaj! pomisl logicno - ce bos menjal bat, ga ne bos prodajal preden ne bo mel vsaj 15000, right?? <_< k ga noben pametn clovk nebi. ce je prodajalc reku da ga bo treba menjat, ga tud menji, sam tuki je pol vsaj prodajalec posten. ce je predelan se kaj, pol pa OBVEZNO menjaj bat, k ce pa das se kake dnarje na njega za predelavo, pol ga pa nuben butl ne bo sou prodajat dokler ne bo odvozu svoje, k to je pa pol cista izguba denarja.

glede vzrdzljivosti pa raj neb zgubljal besed. ktir letnik je? kolk kilometrov ma? kako olje je kuril? si ze prej poznal lastnika, in ves, kako je ravnal z njim? kaj ima vse predelano?

torej, pri takem motorju (125 cc 2T cestak, 23 kW, nekateri celo 26) je termicna grupa najbolj obremenjena izmed vseh 125k. cilinder pac zdrzi, ker je ze narejen za to (nikasil obloga), bat pa je treba preventivno menjavat. sej ne recem, lahk da ti bo zdrzal 30.000 km brez problema, sam to je bolj tak, teoreticno. ker ko ti bo zacohu, ti bo sou ne sam bat (ki bi ga itak mogu cez/pred tolk pa tolk km menjat), ampak tud cilinder, ki je iz aluminija + nikasil obloga. sledi drejanje, pusa, skupaj 30-40 jurjev + 25-30 jurjev za bat. se ne splaca. raje menjaj prej, kot kasneje.

sploh pa ce kupis tak motor, se zavedaj njegove navitosti. ce ma 35 konjev, pol ma litrsko moc kar 280 konjev na liter!! tolk se GP1 motorji nimajo, Hayabusa ma manj kot 135 konjev na liter!! to pomeni sam eno - PROBLEME. seveda ce ne bos skrbel zanj kot je treba. menjat olje v menjalniku enkrat letno ni dost.

-kurit mors sam najboljse olje (kar TTS ni!), pa tud ce stane 3 jurje pa pol

-bat menjavat najkasneje na 15.000 km

-vedno pred vrtenjem nad 5000 rpm ga moras OGRET (bognedaj ga sukat do konca hladnega, pa tud ce nc ne trokira, k Mito ma elektroniko zrihtano tak da ne!)

-ko gres na furo, se zavedaj, da si navaden udelezenec prometa, in ne GP dirkac, in da tud masini ne pase, da se skoz vrti nad 7000 rpm

-veriga je obremenjena ravno tako kot na kaksnem vecjem motorju, mazi jo s kettensprayem, pred mazanjem jo ocisti s petrolejem ali nafto (ne z bencinom!)

-gume bos moral menjavat na 8000 (burnouti niso vsteti!)

-dobi si service manual od agregata, ga prestudiraj, in se ravnaj po njem (prav tako navodila za uporabo in vzdrzevanje motorja samega!)

-CISTI motor, NE POSOJAJ ga, ne sili v kriticne situacije, pazi nanj, in dolgo ti bo sluzil (mogoce eno leto, pol ti bo pa itak presvoh! ;) B) )!

Link to post
Share on other sites

sj jest nekj od tega motorja ze vem an, zato sm ga pa kupu,... Za vzdrzljivost pa zato sprasujem ker eni praujo da ful crkavajo mitoti eni pa praujo da jm dobr dela,... zanima me pa tut ce kdo ve kuk mitotu stevc laze

Link to post
Share on other sites

zok, mislm da mas kr prou in se cist strinjam s tabo, mislm da drugm sam zato crkavajo ker prevec sparajo z oljem itd,... ker je drago vzdrzevanje za ta motor

Link to post
Share on other sites

glede vzdrzljivosti - mito je bolj vzdrzljiv od aprilie, kar pa ne pomeni, da je endurasko neunicljiv. to pomeni sam da je MALENKOST manj obcutljiv. se vedno pa ni Honda CB. :D ce bos skrbel za motor tak ko je treba, ti bo sou leta in leta brez problemov, ce pa ne, bos mel pa samo sranje. to je pa tak z vsemi 2T cestaki.

Link to post
Share on other sites

pr mitotih je včas problem k folk pobere ven blokade,(te novejše verzije) frgazar pa pustijo na mir-treba je menjat tud dizo al pa dat večji frgazar (32,frend je mel clo 35).ja pa pri olju je treba merkat(kr motula se držte) in vse ostalo kar je zok povedal

Link to post
Share on other sites

hehe, poj pa mislm da sm se za taprau motor odlocu, k sm hotu eno 125ko pa da fajn leti ;>,... sam se zmerj nvem ce mitotu kj stevc laze ;>

Link to post
Share on other sites

sam denji kje boš novga mitota dobu?!

jest mam že izpit in fotr mi je dou tistih 5000 eurov.

sam kje zastopnika najdt!!!!!!!!!

v italijo pa ne grem ponga

Link to post
Share on other sites
pr mitotih je včas problem k folk pobere ven blokade,(te novejše verzije) frgazar pa pustijo na mir-treba je menjat tud dizo al pa dat večji frgazar (32,frend je mel clo 35).ja pa pri olju je treba merkat(kr motula se držte) in vse ostalo kar je zok povedal

ja, dizo (al pa se bols - frgazar) menjat, drugac pride do izpiranja, taka masina pa ne zvi dolg!

Link to post
Share on other sites
pr mitotih je včas problem k folk pobere ven blokade,(te novejše verzije) frgazar pa pustijo na mir-treba je menjat tud dizo al pa dat večji frgazar (32,frend je mel clo 35).ja pa pri olju je treba merkat(kr motula se držte) in vse ostalo kar je zok povedal

ja, dizo (al pa se bols - frgazar) menjat, drugac pride do izpiranja, taka masina pa ne zvi dolg!

Kpa tocn pomen izpiranje??? :blink:

Link to post
Share on other sites

hmmm, cist 100% tocno ne vem, ce vem kaj je to, nekako pa si predstavljam (nekaj o tem sem v hrvaski literaturi bral) to, da ima izpuh preveliko propustnost, da je tlak v njem premajhen, in da uplinjac ni sposoben dovajati dovolj bencina in olja (bodisi zaradi dize, ali pa velikosti), in tako se mazanje poslabsa, motor je podhranjen, in cez cas se pokaze vecja obraba, motorj na hladno nerad vziga, ko pa gre, pa ne gre tak ko bi moral iti. posledice so drage - nov bat, ce je pa zelo hudo, pa tud cilinder in motorna gred (slabo mazanje!).

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • GHOST RIDER
      By GHOST RIDER
      zadnč sm biu na morju pa srečam tri frajerje na 125kah... 2x NSR 1xnimam pojma ka! pol pa grem pogledat ka piše na motorju pa je pisal "Cagiva"; doma uletim na net pa mal pobrskam pa najdem tale motorček.
      Pobi so pa mel MB registracije, tak mim grede.

      U živo je zgledu kr ql tule na slikcah mi pa nmau majhn deluje :hmm:



      http://www.bikepics.com/cagiva/raptor125/
    • Enzo
      By Enzo
      Zanima me, če ima kdo Cagivo Planet, pa kako se obaša ta motor? :hmm: A se motor precej kvari in kako so kaj pospeški pa to... :?
    • ciaolover97
      By ciaolover97
      No ja padla je odločitev za 125 izpit in motocikel v 2014 sezoni...
      Vleče me v 2-takt vode ampak ostaja vprašanje stroškov...
      Če bi recimor delal 7000 km na sezono kolk bi me priblizno stalo?
      odmislmo bencin in olje tega se zavedam...
      ampak pac gume bati potrosni material vglavnem...
      Lp, Dino

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!