Jump to content

KTM 990 SM T


FunBiker

Recommended Posts

Brez TRAX kufrov pa ne gre :) Zanimivo se kr veliko firm odločuje za opcijo teh kufrov. Sicer pa izjemen motorček :worship:

ajd

Link to comment
Share on other sites

Kako je s servisi tega mopeda? Delam namreč kar precej kilometrov pa me zanimajo stroski servisov, vzdrzlijvost samega motorja,...

Ravno to me je motilo na LC4, servisi in vzdrzljivost. Za dobro ceno se da dobit novega ta trenutek.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

....

Kaj sem pričakoval... malo več uporabnega motorja...

Do 3000 obratov ni za ga vozit, malo pred 4000 zoprno cukne, uporaben je od 4000 dalje, zanimivo (vsaj zame) postane dokaj visoko, nekaj nad 6000, veselje se začne nad 7000 pri 9500 pa je že blokada.

Ima zelo malo "uporabnega" območja. Ko se malo igračkaš, v nižjih prestavah si takoj na blokadi, v višjih 5,6 mogoče tudi 4 (za 4 nisem čisto prepričan) pa ga na visokih zmanjka oz. mogoče bi bilo potrebno vsako prejšnjo prestavo cuzat do konca. Do 160 (ali mogoče 180) pride, ko reč keks, naprej pa ne... res da take hitrosti ne rabim vsakodnevno in povsod, ampak vseeno...

Pri dinamični vožnji (veliko hitrega prestavljanja), marsikdaj najdem ler med 3-4-5 in se tudi rado zatika (brez škrtanja).

Motor je zelo vroč, že po par minutah delovanja na štandgasu, se vklopi ventilator (pa sedaj niso bile neke hude/ekstremne zunanje temperature). Tudi na semaforju ti takoj podže pod ritjo.

Prednje zavore za moj okus še premalo prijemljejo, z zadnjo pa nimam prav nobenega občutka (kot da ne bremza nič), mogoče zaradi zelo majhne zavorne stopalke in s tem slabe povratne informacije.

Pa sedež se mi zdi zelo trd (zna bit to zgolj moje subjektivno občutenje - mogoče sem tudi pričakoval (pre)več) pa čeprav naj bi bil nek ekstra comfort z gelom.

Drugače, motor se pelje odlično je zelo lahkoten in okreten. Do stopalk ga spraviš brez problema, centralni štender pri tem ne moti nič.

Veterna zaščita (s touring šipco) je ok pri vseh hitrostih (visok sem 190cm), verjetno pa zaradi tega nad 170km/h motor zelo poplesuje saj postane prednji konec zelo lahek.

Z enim rezervoarjem (18-19L lahko naredim 330km ali pa zgolj 240km.

...

Po nekaj kilometrih in dodelavah...da malo osvežim stanje...

Menjal se prvi zobnik za 16ko (original 17), zdaj je motor bistveno bolj vozen vse od 3000 obratov, tudi v visokih prestavah. S samo zamenjavo zobnika se je tudi cukanje (malo pred 4000 omililo).

Zradi cukanja sem naknadno še zamenjal ročko za gas (G2 TCS) s spremenjenim profilom, trenutno je gor K200 profil (10% zmanjšana odzivnost na prvi polovici obrata) in razlika je kot dan in noč, vendar še ni to to (iščem dlako v jajcu ;) ), bom poizkusil še s povečanim profilom K300 (20%).

Zamenjal sem tudi prednjo touring šipo za original, spredaj zgleda malo lepši, vetrne zaščite je za do 140-150 km/h. Zdaj motor tudi več ne opleta pri višjih hitrostih. Sem pa jaz bistveno bolj usran od mušič in ostale nesnage.

In z enim rezervoarjem naredim po novem zgolj 220 km. :evilgrin: :surrender:

Pa liter olja mi je porabilo v zadnjih 2000 km. :unsure:

In naj kdo reče, da BMW kuri olje... :whistle:

In na kocu lahko rečem, da sem kolikor toliko zadovoljen, škoda le da je toplih dni konec... :ninja:

Zdaj me še najbolj moti dokaj visoka poraba in vso jajcanje okoli verige. :glare:

Kako bi rekli v 03, JEBIGA.

lp

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ta teden na prvem servisu (1000 km) menjal prednji zobnik na 16 zob.

Včeraj naredil prvo vožnjo (v Graz do Lojza-Kuzma-Lendava-Ljutomer-Ormož-Ptuj-Maribor) z novim zobnikom, pa sem imel občutek, kot da se vozim z drugim motorjem :eek: . Nobenega tresenja pri nižjih obratih, v glavnem se da lepo peljat s popolnoma umirjeno vožnjo. Ne vem še, kako se bo poznalo pri porabi goriva. Prej sem prevozil nekje 300 km z enim tankom, včeraj pa sem od tankanja prevozil 230 km, pa se mi rezerva še ni prižgala. To pomeni, da poraba vsaj za enkrat ne bo višija :yea1: .

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Odzracevanje je potrebno zato, da se sprosti pritisk v vilicah, ki sicer obremenjuje semeringe. Pac da ne zacne puscat.

Sploh pa je to narejeno v pol minute, ce imas izvijac ze v roki.

Odzračevanje je potrebno, saj ti vilice postanejo bolj trde. Dajo se dobiti ventilčki z gumi kapico, kjer samo pritisneš in odzračiš. Ko stisnem oba ventička naenkrat, se vilice posedejo za kak cm (po cca 1000 km).

Link to comment
Share on other sites

Po nekaj kilometrih in dodelavah...da malo osvežim stanje...

Menjal se prvi zobnik za 16ko (original 17), zdaj je motor bistveno bolj vozen vse od 3000 obratov, tudi v visokih prestavah. S samo zamenjavo zobnika se je tudi cukanje (malo pred 4000 omililo).

Zradi cukanja sem naknadno še zamenjal ročko za gas (G2 TCS) s spremenjenim profilom, trenutno je gor K200 profil (10% zmanjšana odzivnost na prvi polovici obrata) in razlika je kot dan in noč, vendar še ni to to (iščem dlako v jajcu ;) ), bom poizkusil še s povečanim profilom K300 (20%).

Zamenjal sem tudi prednjo touring šipo za original, spredaj zgleda malo lepši, vetrne zaščite je za do 140-150 km/h. Zdaj motor tudi več ne opleta pri višjih hitrostih. Sem pa jaz bistveno bolj usran od mušič in ostale nesnage.

In z enim rezervoarjem naredim po novem zgolj 220 km. :evilgrin: :surrender:

Pa liter olja mi je porabilo v zadnjih 2000 km. :unsure:

In naj kdo reče, da BMW kuri olje... :whistle:

In na kocu lahko rečem, da sem kolikor toliko zadovoljen, škoda le da je toplih dni konec... :ninja:

Zdaj me še najbolj moti dokaj visoka poraba in vso jajcanje okoli verige. :glare:

Kako bi rekli v 03, JEBIGA.

lp

kaj pa cena zobnika in spremenjenih profilov?

Link to comment
Share on other sites

TBoxer, lepo da iskreno napišeš vse izkušnje s svojim motorjem.

Sicer te razumem, tut sam včasih iščem dlako v jajcu ampak vseeno.

Ko kupiš nov stroj za nemalo denarja, si pač posledčno zahteven, ker nekaj pričakuješ za svoj denar.

Včasih je težko dobit prave izkušje in vtise od lastnikov, ker marsikdo razmišlja v smislu...

če sem že ta motor kupil, zdaj bolje da niti ne omenjam slabosti, bo še kdo mislil, da sem se nategnil!

In takih ni malo!

Lepo vozi, pa ne pozabi olje doma, ko boš šel na dopust :P

Edited by Ni3ous
Link to comment
Share on other sites

kaj pa cena zobnika in spremenjenih profilov?

Zobnik sem vzel original, še najcenje sem ga dobil pri lokalnem zastopniku (23€).

Profile za gas (G2 TCS) pa na Ebayu, sem mel srečo in sem jih dobil za đabe (9€).

TBoxer, lepo da iskreno napišeš vse izkušnje s svojim motorjem.

Sicer te razumem, tut sam včasih iščem dlako v jajcu ampak vseeno.

Ko kupiš nov stroj za nemalo denarja, si pač posledčno zahteven, ker nekaj pričakuješ za svoj denar.

Včasih je težko dobit prave izkušje in vtise od lastnikov, ker marsikdo razmišlja v smislu...

če sem že ta motor kupil, zdaj bolje da niti ne omenjam slabosti, bo še kdo mislil, da sem se nategnil!

In takih ni malo!

Lepo vozi, pa ne pozabi olje doma, ko boš šel na dopust :P

Hvala za lepe želje in ker smo ravno v času praznikov (ko moramo biti boljši) vračam dvojne, pa še :beer1: za povrh. ;)

Gelede porabe olja, pa upam, da je bila to le posledica stila vožnje (SS) tistih 2000 km. Saj porabo sem zabeležil med 5000 (ko sem nazadnje preveril nivo olja) in 7000km. Od dolivanja pa sem naredil premalo kilometrov, da bi lahko podal pravo oceno, zakaj je do tega prišlo.

Bomo videli, če se bo izkazalo, da pa le ni vse uredu imam še 20 mesecev garancije. :surrender:

lp

Link to comment
Share on other sites

Odzračevanje je potrebno, saj ti vilice postanejo bolj trde. Dajo se dobiti ventilčki z gumi kapico, kjer samo pritisneš in odzračiš. Ko stisnem oba ventička naenkrat, se vilice posedejo za kak cm (po cca 1000 km).

Jaz nisem opazil nobene razlike pri/po prezračevanju.

Imate mogoče kakšno povezavo do teh ventilčkov oz. kakršnokli dodatno informacijo?

Hvala.

lp

Link to comment
Share on other sites

Ja pa ja de. A je to spet fovšija?

Ne ni fovšija. Sam je povedal, da mu je na 2000 km spilo 1 liter olja.

Tukaj pa blebečem le zato, ker se malce zanimam za model Adventure.

To je to.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Sem lastnik KTM Supermoto R 950. Z mopedom sem izjemno zadovoljen, vendar moja leta že zahtevajo malček večje udobje. Že nekaj časa si ogledujem KTM 990 SM T in se mi ob pregledovanju konkurence vedno bolj dozdeva, da bi se lahko ujela.

Link to comment
Share on other sites

Sem lastnik KTM 950 SM-R Supermoto. Z njim sem izjemno zadovoljen, vendar moja leta že zahtevajo malček večje udobje. Že nekaj časa si ogledujem KTM 990 SM-T in se mi ob pregledovanju konkurence vedno bolj dozdeva, da bi to lahko bil moj prihodnji motocikel. Ker ne vozim veliko, bi me lahko prepričala kombinacija lahke vodljivosti, zadostne moči in dovoljšnjega udobja. Preiskusil sem konkurenco (Ducati Multistrada, Triumph Tiger, BMW R1200 GS). Odlični motorji, vendar se še vedno nagibam k KTM-u.

Link to comment
Share on other sites

No, meni se zdi, da ti štirje nisi ravno popolni konkurenti.

GS je "krava", Multistrada (sedanja) je zaradi kopice različnih nastavitev še konkurent GS-u, po drugi strani pa tudi Tigerju, ki je morda nekoliko bolj funbike, SM-T pa sploh. GS in SM-T pa se po mojem sploh ne da primerjat. Če že, je pri KTM-ju Adventure GS-ov konkurent.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Kaj pa pnevmatike? Original so conti sport, sam se mi zdi da jih bo hitro pojedlo ...

Meni je zadnja zdržala 5000 (ali pa 6000, se ne spomnem več) prva pa je zdaj fuč pri 8000.

lp

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Evo po 2000km ...

PRO - Stroj trga gate ... sem vozu nekaj motorjev sam to je pa res prava stvar,

mašina vleče da se moraš držat kot klop da te ne sname dol,

po ovinkih ga prekladaš kot bicikel, točno čutiš kaj se dogaja pod kolesi - vzmetenje u nulo ...

prednja zavora kapo dol ...

udoben (195cm, 130kg) tam do 180km/h

zabaven - lahko se voziš po prvem po zadnjem al pa po obeh kolesih

za 2 cilindra mašina ne preveč zavira pri nižanju

CONTRA:

malo drag futr: 19Lbencina = 200km, gume (conti sport) pojeda da je joj, olje tudi (ocena na oko po okenčku) sicer je pa to odvisno od vožnje, servis ...

malo pocukava pr majhnih obratih - to se da rešit s podrsavanjem sklopke,

p.s. ga ne menjam za noben drugi motor

Link to comment
Share on other sites

Sem lastnik KTM Supermoto R 950. Z mopedom sem izjemno zadovoljen, vendar moja leta že zahtevajo malček večje udobje. Že nekaj časa si ogledujem KTM 990 SM T in se mi ob pregledovanju konkurence vedno bolj dozdeva, da bi se lahko ujela.

No,saj ni lepo ampak vseeno: koliko si pa star? :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!