Skoči na vsebino

Univerzalni izpušni sistem


duhec

Priporočene objave

Imam možnost nakupa univerzalnega lonca Akrapovič. Zdej.. ponavadi so izpuhi vedno narejeni za določen motor tko da... ne vem, sm malo skeptičen. V bistvu bi kupu samo lonec, pol tisti podaljšek do kolen bi mi naredil en "auspuhmajster" in to bi blo to. Aja cena lonca bi bla 75.000 SIT.

Kaj se vam zdi? Se bi mi splačalo? Ali raje vzamem kak drug auspuh za isti denar? Al pustim raj tko kukr je glede na zakone pri nas in v tujini? :roll: ;)

:arrow: Vaša mnenja glede univerzalnih auspuhov vglavnem.

Vem, da je že tko dosti tem glede izpušnih sistemov in hrupnosti itd. ampak od kakih univerzalnih nism zasledu :roll:

LP duhec

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi hotel optimalni rezultat, bo res moral biti izpušni sistem prirejen na točno določen tip motorja, ter za vsakega posebej. Vendar pa močno dvomim, da delajo za vsak motor posebej prirejen izpuh. Tako da če je bil izpuh narejen za primerljiv motor (prostornina, cilindri, vrtljaji) nebi smelo biti večjih problemov.

75ksit......za novega? Aluminij, titan, karbon, oval????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Univerzalni?  bolt-on je naziv teh rorov, namenjeni bolj zvoku, verjetno je karbonski

nekje naj bi se cene za Akr. začele pri 60.000 za avspuh brez povezovalne cevi (preko vez)

http://www.akrapovic-ai.si/main/catalog/pr...cts-catalog.htm

Bolt-on ni univerzalni avspuh ampak je narejen za serijske krivine in to za modele (večina serijskih) kateri imajo prišraufane dušilce na krivine. (Bolted on) S tem dobiš Akrapovič look, zvok in mal izboljšano moč. Še posebej praktična stvar pri Yamahah katere imajo v originalnih krivinah ventil za uravnavanje pretoka plinov glede na obrate motorja, pri akrapoviču pa teh ventilov (še) ne vgrajujejo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolt-on ni univerzalni avspuh ampak je narejen za serijske krivine in to za modele (večina serijskih) kateri imajo prišraufane dušilce na krivine. (Bolted on) S tem dobiš Akrapovič look, zvok in mal izboljšano moč. Še posebej praktična stvar pri Yamahah katere imajo v originalnih krivinah ventil za uravnavanje pretoka plinov glede na obrate motorja, pri akrapoviču pa teh ventilov (še) ne vgrajujejo.

Jaz pa še nobene Yamahe nisem videl, da bi imela bolt-on sistem. Mi lahko zaupaš kateri model si imel v mislih?? Jaz sem pri Yamahi do sedaj videl izključno slip-on zadeve.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolt-on ni univerzalni avspuh ampak je narejen za serijske krivine in to za modele (večina serijskih) kateri imajo prišraufane dušilce na krivine. (Bolted on) S tem dobiš Akrapovič look, zvok in mal izboljšano moč. Še posebej praktična stvar pri Yamahah katere imajo v originalnih krivinah ventil za uravnavanje pretoka plinov glede na obrate motorja, pri akrapoviču pa teh ventilov (še) ne vgrajujejo.

Jaz pa še nobene Yamahe nisem videl, da bi imela bolt-on sistem. Mi lahko zaupaš kateri model si imel v mislih?? Jaz sem pri Yamahi do sedaj videl izključno slip-on zadeve.

No zdej si me pa ujel, se vidi da nisem poznavalc cestnih modelov, no nevem ravn kter ima slip-on, kter pa bolt-on dušilec, veš pa kaj sm mislu za YAMAHO. Drugač pa SLIP-ON al pa BOLT-ON isti učinek, samo drugačen način montaže. Happy now?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po linku sodeč Akr. za yamaho ne dela prišraufljivih dušilcev

glede na slip on in bolt on ist učinek sigurni ni ista tudi cena

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!