Jump to content
  • Sign Up
  • ×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

    ×   Your previous content has been restored.   Clear editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • truckdriver
      Hvala za nasvet! Bom upošteval. Sicer sem vozil po dokaj razgibani cesti, tako da so vrtljaji motorja nihali med 2k in 4,5k in tudi pretikanja je bilo dovolj. Več ga pa zaenkrat nisem "odpiral". Sem pa izjemno navdušen nad prožnostjo motorja, ki dobro vleče v 6. prestavi že pod 2k vrtljaji. Pa tudi menjalnik me je izjemno navdušil, saj je pretikanje gladko, lahkotno in natančno. Ergonomija za krmilom je kot nalašč zame in sem tudi izjemno navdušen nad položajem sedenja. Karakterja motornega kolesa se bom pa kot sedaj kaže, tudi kmalu navadil. Torej za enkrat sem zelo navdušen nad mopedom. Verjamem, da bo navdušenje z nabiranjem km samo še raslo. 
    • DAMI34
      za nas rokerje po duši    
    • DAMI34
      hvala za čestitke 1. ne ga konstantno držat na 4 jurje. Umirjeno ga odpri, najprej na 6 pa umirjeno nazaj, potem na 8 ščasoma 10 in lagano spusti. Razdalje naj bodo kratke. Ugasni moped, da se mal shladi pa spet ponovno. S tem ne bo agregat zamorjen in bo bolj elastičen, obročki pa enakomerno "udelani" po celi površini valja/srajce bata. Tako počnem že z 6 im motorjem, ki ga imam in vsi fino laufajo brez porabe olja.  ps. zadnjega dela zihr ne odnaša. Sicer pa tehnika počasne vožnje serpentine in podobno je porivanje krmila/motorja v nagib. S tem povečuješ nagib-ti so pokonci in zmanjšuješ rajdni krog. Ampak pozor, to je samo za počasno vožnjo, da zmanjšaš radius kroga, kot so počasna krožišča, serpentine, obračanje na mestu in podobno. 2. karakter SXa (torej da rabi malo začetne pomoči za padec v ovinek) je karakter, nekomu paše, nekomu ne, to je isto kot ima V2 mašina karakter, da pod milim bogom ne bo mehko laufala pri 1000 obratih. Zato ni motor slab, niti slabo vodljiv.
    • krucymucy
      Wh/km mi je lazje za predstavo oz. kWh/100km. Avti "zgejo" nekih 15-18kWh/100km. Motorji pa ne vem, 10-12kWh/100km?
    • truckdriver
      Jaz sem včeraj svojega SX-a registriral in z njim naredil cca. 50km. Splošen vtis vožnje z njim mi odgovarja in je občutek v vožnji odličen, le v krožiščih, ko sem ga malce bolj nagnil sem imel občutek, kot da mi zadnji del malo odnaša.  Verjetno se bom sčasoma navadil in tega sploh ne bom več zaznal. Obnašanja pri velikih hitrostih še ne poznam, ker vozim po navodilih in ne presegam meje 4000vrt/min.  Po 200 prevoženih km, pa ga bom lahko odprl do 6000vrt/min. Takrat pa bom imel že nekoliko več informacij o vožnji z malo hitrejšim tempom. Na splošno so pa vtisi z včerajšnje vožnje pozitivni in že lahko zatrdim, da mi bo vožnja z SX-om omogočala veliko užitkov. Verjetno pa bo tudi "težava" v krožiščih po menjavi pnevmatik v veliki meri izginila.  P.S.  Tebi pa čestitam za nabavo novega ninja 1000SX in ti želim veliko užitkov z njim in pa varno vožnjo! Upam tudi, da se kdaj srečamo in malo podebatiramo ob kaki kavici.   
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!