Skoči na vsebino

Metzeler, Pirelli gume


Ice

Priporočene objave

pred 12 urami, Tromba pravi:

Sicer gume ne poznam, ker ne vozim offroad ampak guma glasna? Pri počasni vožnji je najglasnejši izpuh, nisem še videl na motorju, da bi bila guma glasnejša. Pri hitrejši vožnji pa tako prevlada veter...

A tole si pol mal na pamet napisal? Probej, pa boš videl oz. slišal.

pred 3 urami, dolenc100 pravi:

Ja, zadnja guma ima tak specifični zven, ko guma od šleparja po AC...nizki toni (wuuum, wuum)?. Nižji kot je tlak, tišja je. Sem danes testiral..

Točno tako, kot si opisal. Ne bi rekel, da je moteče, sliši pa se.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, Qay pravi:

A tole si pol mal na pamet napisal? Probej, pa boš videl oz. slišal.

Točno tako, kot si opisal. Ne bi rekel, da je moteče, sliši pa se.

Res je, napisal sem "na pamet", vozim športni motor in glede na to, da ima tudi športni izpuh (z db killerjem), pri hitrosti +100 km/h zadnja prestava, začne prevladovati zvok vetra, pri nižji hitrosti se pa tako sliši samo zvok motorja, podobno je bilo z original izpuhom, z razliko, da je piš vetra preglasil zvok motorja bistveno prej. 

Slišim tudi precej motorjev, ki se peljejo mimo mene, kadar hodim ob cesti in moram reči, da vedno slišim zvok motorja, gum pa načeloma ne (kakor je to pri avtomobilih).

Seveda ne trdim, da tvoja navedba ne drži, zgolj glasno razmišljanje - zadeva mi je zanimivo čudna :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Tromba pravi:

 

Seveda ne trdim, da tvoja navedba ne drži, zgolj glasno razmišljanje - zadeva mi je zanimivo čudna :)

Pri hitrosti nad 80-90km/h, pri konstantni vožnji se sliši kot da voziš šlepar?. Če pospešuješ, gumo preglasi zvok motorja, ob večjih hitrostih pa piš vetra. Guma ima nepovezano tekalno površino. "Čokoladice" niso sklenjene med seboj in to da verjetno specifičen zvok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

potrdim da so na primer Heidenau K60 Scout gume, ki jih slišiš med vožnjo, seveda takrat ko jih ne preglasi veter ali pa navijanje ročke za gas (oziroma posledic tega navijanja). Je slišno, ni pa moteče, tako mehko brenčanje. Ce si dosti v prometu je dovolj situacij, da to opaziš (npr. vožnja skozi naselje).

Sicer pa glede na vso obsedenost z odstranjevanjem db killerjev si ne morem mislit drugega kot to, da ima velik del motoristov okvarjen sluh.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ropota itak, bolj kot je narezana, bolj ko ima profila glasnejša je (neglede na znamko). Slabš ko tesni čelada, pa tišji kot je izpuh, glasnejša je. Normalno.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 1. 7. 2021 ob 14:58, mladench pravi:

Na... Ni bilo Contija SA4 pa vzel spet Pirelli DR :)

IMG_20210701_144636.thumb.jpg.e00fdddb8acba0adaf88be9df58fdae4.jpg

Kolk pride takle komplet pa kje? Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 42 minutami, a79 pravi:

Kolk pride takle komplet pa kje? Hvala.

Širnik cca. 280€

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 13. 7. 2021 ob 20:07, Racka11 pravi:

Danes mi je ata Širnik dal gor Metzeler Roadtec 01 SE. Dosedaj sem imel pa že drug komplet Conti RA3, ki jih ni bilo, pa se mi ni ljubilo čakat...

Me je prepričal, da je za mojo SC64 to super guma. In sem se iz Radelj peljal kot po jajcih prvih 15km, potem pa malo manj po jajcih. Skratka, ne vem kaj naj pričakujem od teh gum, razen da so trše od RA3, se mi zdi. 

Nisem dirkač,  ampak umirjen divjak, ki se s svojo ženo vozim naokoli, tako umirjeno, tu in tam pa malo pritisnem. Ovinkov ne polagam, kolen tudi ne drsam po tleh, ampak potiskam, kakor me je naučil Safran v Amzs.

Skratka, to so moje prve Metzeler gume in bi res rad kakšno objektivno mnenje, izkušnjo od vas.

lp

več km potrebuje da se ogreje, potem pa glede na opisan stile vožnje kar pogumno v uživanje.

Je pa prestop ekstremen s conti na metzeler, kot si napisal s čigumija na plastiko, ampak drži

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, Wakasaki pravi:

 

Je pa prestop ekstremen s conti na metzeler, kot si napisal s čigumija na plastiko, ampak drži

Ekstremen? Razlika v istem rangu gum nikakor ne more biti ekstremna...s takim pisanjem lahko koga zavedeš. Še če bi menjal športno za touring, ne bi bilo ekstremne razlike...novejše gume imajo vse zelo dober oprijem... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Kratki osvrt na Pirelli Diablo Rosso 4 https://motorradreifentest.jimdofree.com/tests-2021-1/?fbclid=IwAR3vEHKXSpW1sBX7Vs1BsIKSjZTi8i8YWKgyLU1vmEEOio0i9cX9qDHfawc

Google Translator - koliko je dobar morati cete sami prosuditi: 
 

Tako lahko DIABLO ROSSO 4 naredi vse, kar lahko S22 v mojih očeh, po mojem mnenju le bolje.
Oprijem brutalen, vodljivost v najboljšem primeru, občutek in togost na sprednjem kolesu udarnega kladiva,
 zadnje kolo brez "črpanja" tudi v največjem vitkem položaju, kilometrina bo še vedno razkrita. 
3 -krat v dežju v hrvaških gorah (z lahkoto ga pospravi), kar me je najbolj presenetilo. 
Temperature so bile od 15 ° zjutraj do 31 ° podnevi. Zračni tlak sem dvignil s 2,5 na 2,9 hladno! 
Najvišja temperatura ROSSO 4 na "Magistrale" po približno 50 km od Karlobaga je bila približno 80 °! 
ROSSO 4 se s tem zlahka spopade. Tudi v hrvaških in slovenskih gorah z nekoliko nižjimi temperaturami 
nismo dosegli meje ROSSO 4. ROSSO 4 in S1000XR odlično delujeta tudi v dežju! Kolo je bilo iz 
Zgornje Avstrije - Štajerske - Koroške - Slovenije - Hrvaške in nazaj! 1500 km kasneje ima še vedno 
globino profila na zadnjem kolesu (bok-1 /3-sredina) NOVO / ZDAJ

3,13 / 2,10 - 5,24 / 3,00-5,51 / 3,5

21.06.2021 Posodobitev:

Po 2200 km DIABLO ROSSO 4 ne kaže popolnoma nobenih slabosti in izgub. Skoraj tako natančen kot nov. 
Globina tekalne plasti po 2200 km na zadnjem kolesu je še vedno 3,00 / 5,50 mm na sredini, 1,80 / 5,24 mm 
na 1/3 in 1,50 / 3,13 mm na boku je zelo dobra. Drugi so bili že na koncu. Sprednje kolo ima še vedno 
2,84 mm na sredini, 1,75 mm na boku. Tudi zelo dobra izvedba. Zadnji izlet je bil dolg 605 km skozi 
Mühlviertel, Waldviertel, Wachau in nazaj čez Ennstal. Te ceste imajo veliko oprijema pnevmatik. 
Za Rosso 4 to ni pomembno. Natančnost in povratne informacije ter zmogljivost so še vedno zelo kul. 
Všeč mi je ta ROSSO 4. Po hitrem krogu skozi Mühlviertel na Češkem, v bavarskem gozdu lahko ROSSO 4 
prevozi 2600 km. Zdaj začenja nekoliko izgubljati oprijem pri streljanju iz ovinkov. Na splošno pa je 
še vedno zelo dobre volje. Povratne informacije o "meji pridržanja" se čutijo zelo natančno, 
brez nenadnega konca možganov. Globina tekalne plasti je tik pod oznako obrabe na bokih in okoli 2,00 mm 
na sredini. Prednje kolo se obnaša kot novo in ima dovolj profila za drugo zadnjo pnevmatiko. 
S 3000 km se bo Rosso 4 upokojil.

Oprijem: 5

Mokri oprijem: 4

Samodejno dušenje: 5

Nosite: 5

Povratne informacije: 4

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Ob 17. 7. 2021 ob 11:07, siks pravi:

Ekstremen? Razlika v istem rangu gum nikakor ne more biti ekstremna...s takim pisanjem lahko koga zavedeš. Še če bi menjal športno za touring, ne bi bilo ekstremne razlike...novejše gume imajo vse zelo dober oprijem... 

oprosti nisem vedel, da moram svoje mnenje prilagoditi posameznikom.

Ja zame je bil ekstremen.S conti je filing od štarta in ves čas lepo čutiš vse kar se dogaja , pri metzeler pa tudi po 20km ne, seveda drži in se da peljati bp, ampak občutka pa od nikoder.

Naj ponovim, samo moje mnenje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ljubitelji Metzelerk in Pirellik, pred časom sem objavil težavo z oprijemom predvsem sprednje gume po prevoženih cca 5000 km (Metzeller M9RR), dobil sem nekaj predlogov, dobronamernih nasvetov o menjavi gum, saj so bile moje verjetno iztrošene.

Torej rekel sem si, da grem ponovno preizkusit gorsko cesto, kjer sem čutil zdrsavanje, ugotovil pa sem, da sem na delih, kjer je drselo očitno povozil zalivke (drselo je tam, kjer se običajno nisem vozil - prehitevanje avtomobila v (preglednem) ovinku ipd., zato so mi bile zalivke tam neznanka). Odločil sem se nadaljevati z vožnjo teh gum, rekel sem si, da jih bom zvozil do indikatorja in jih gnal še bolj kot predhodno do tedaj. Reči moram, da so gume obdržale super oprijem do indikatorjev, takrat sem se odločil, da grem še na Lindauring in tam zvozil cca 80 krogov. Guma je šla do roba, obnašala se je super in jih moram pohvaliti. V naslednjem postu prilepim foto. Gume so zdržale 6500 km, lahko bi še več ampak sem jih preventivno zaradi morebitnih težav z miličniki zamenjal.

Rekel sem, da preizkusim čudo, ki ga vsi hvalijo - Mitas. Nadel sem nove Mitaske - EV. To je že druga tema ampak jo na hitro povzamem kar tukaj.

Mitas v primerjavi z Metzeler je za cca tretjino cenejša, oprijem imata obe super, vodljivost prav tako. Morda je Mitas malenkost bolj agresivna, bistveno manj pa je stabilna. Predvsem se nestabilnost Mitask pozna na neravninah, razpokah in zalivkah. Prebral sem že, da so zalivke strup za Mitas, s tem se bom kar strinjal, še nisem doživel takšnega tresenja balance in zdrsavanja na zalivkah, kot sedaj z Mitas. Za prvič kar malo strašljivo ampak mislim, da bodo v redu. V grobem lahko rečem, da so Mitas super gume za ljudem privlačno ceno, kako bo s kilometrino ne vem, predvidevam, da bodo zdržale nekaj manj (ker mi jih je že po prevoženih 300 km pričelo rahlo svaljkat) o Metzelerk. S sigurnostjo pa lahko trdim, da so Metzeler boljše gume, vsaj zame in moj stil vožnje. Pogledujem sicer že k naslednjemu kompletu v prihodnjem letu (najverjetneje bo to Pirelli RC II).

 

Gre za moje občutke in osebno mnenje. Lep pozdrav.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Obljubljena fotka, da Metzeler drži super tudi po več kot 6000 km. 

IMG_20210804_151154.jpg

IMG_20210804_151200.jpg

Popravljeno . Popravil Tromba
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...
pred 2 urami, IZTOK pravi:

Evo, Aprilia popravljena. Bilo je stikalo. Baje kar pogosta napaka. Pa pohvala servisu v Mariboru. Motor sem dostavil v ponedeljek popoldan ob 17 uri, v torek ob 16 uri pa prejmem klic, da je koncan. Sicer pa, za letos bo za tak motor konec tega tedna tudi sezone konec. Pod 20 C temperature zraka te gume ne drzijo vec, se ne segrejejo dovolj.

se čudim kako moto gp vozijo tudi pri 16C in manj ?

20C je optimalna temperatura, sam povem...asfalt gre preko 30.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

35 minutes ago, DAMI34 said:

se čudim kako moto gp vozijo tudi pri 16C in manj ?

20C je optimalna temperatura, sam povem...asfalt gre preko 30.

Na moto gp vozjo pocasi ne se cudit po cesti je pa treba pilit vsak ovink kolena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Spasku pravi:

Na moto gp vozjo pocasi ne se cudit po cesti je pa treba pilit vsak ovink kolena.

ne, saj nisem hotel biti hudoben al pa svetnik. Ma vse kar je nad 10C zunaj, pa da je še sonce (asfalt gre preko 20C), dragi moji, sam brez drame.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DAMI34 pravi:

ne, saj nisem hotel biti hudoben al pa svetnik. Ma vse kar je nad 10C zunaj, pa da je še sonce (asfalt gre preko 20C), dragi moji, sam brez drame.

Spet govoriš neumnosti. To govori za tiste gume, katere voziš ti. Na RSV4 in Tuonotu 1100 so prvovgradnja Pirelli Supercorsa...tudi na sliki, ki jo je par postov nazaj objavil, se lepo vidi da vozi Supercorso. Koliko kompletov Supercors si zvozu, da si to trdiš? Jaz na moji Aprilii vozim Rosso Corsa II, ki so že malenkost bolj cestno usmerjene kot Supercorsa, pa še vedno pri temperaturah zraka nižjih od 15C držijo že občutno slabše kot pri 20+, Supercorsa je pa na temperaturo še bolj občutljiva. Tako da raje ne komentiraj kako in pri kakšnih temperaturah delajo gume, s katerimi nimaš izkušenj.

In vsaka primerjava z Moto GP je naravnost butasta, iz več razlogov. V Moto GP gume na delovno temperaturo spravijo z grelci za gume, ne pa z vožnjo, kot na cesti. Asvalt na progah, po katerih se vozi Moto GP je bistveno drugačen od teh zlizanih dotrajanih asvaltov na naših cestah, pa tudi hitrosti, nagibi in vse ostale sile/obremenitve na gume so konkretno večje, kot pri vožnji po cesti in to tudi pripomore, da gume lepše držijo delovno temperaturo.

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, speedfighttuning pravi:

Spet govoriš neumnosti. To govori za tiste gume, katere voziš ti. Na RSV4 in Tuonotu 1100 so prvovgradnja Pirelli Supercorsa...tudi na sliki, ki jo je par postov nazaj objavil, se lepo vidi da vozi Supercorso. Koliko kompletov Supercors si zvozu, da si to trdiš? Jaz na moji Aprilii vozim Rosso Corsa II, ki so že malenkost bolj cestno usmerjene kot Supercorsa, pa še vedno pri temperaturah zraka nižjih od 15C držijo že občutno slabše kot pri 20+, Supercorsa je pa na temperaturo še bolj občutljiva. Tako da raje ne komentiraj kako in pri kakšnih temperaturah delajo gume, s katerimi nimaš izkušenj.

In vsaka primerjava z Moto GP je naravnost butasta, iz več razlogov. V Moto GP gume na delovno temperaturo spravijo z grelci za gume, ne pa z vožnjo, kot na cesti. Asvalt na progah, po katerih se vozi Moto GP je bistveno drugačen od teh zlizanih dotrajanih asvaltov na naših cestah, pa tudi hitrosti, nagibi in vse ostale sile/obremenitve na gume so konkretno večje, kot pri vožnji po cesti in to tudi pripomore, da gume lepše držijo delovno temperaturo.

da tako je, se posipam s pepelom, na apriliah se vozi super race gume...temu primerne so tudi hitrosti :P

zgolj za tvoj info vozil sem SC in RC..pa nisem padel v nezavest od blaznega oprijema, pa niti od izgube oprijema. Je pa res, da je bilo zunaj mogoče 21C :P

 

Debata je itak smešna, škoda, ker sem jo sploh začel. Pol pa moram s kramparcami na jadranki litraše na supersport pnevmatikah čakat čez ovinke :P (če vam pa ne delajo optimalno)

Oziroma se seli v pnevmatike

  • Haha 2
  • Šokiran 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

51 minutes ago, DAMI34 said:

da tako je, se posipam s pepelom, na apriliah se vozi super race gume...temu primerne so tudi hitrosti :P

zgolj za tvoj info vozil sem SC in RC..pa nisem padel v nezavest od blaznega oprijema, pa niti od izgube oprijema. Je pa res, da je bilo zunaj mogoče 21C :P

 

Debata je itak smešna, škoda, ker sem jo sploh začel. Pol pa moram s kramparcami na jadranki litraše na supersport pnevmatikah čakat čez ovinke :P (če vam pa ne delajo optimalno)

Oziroma se seli v pnevmatike

Komi cakam da vidim tvoj cajt na Grobniku/pannoniji/slovakiji/brnu….

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 1
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 58 minutami, DAMI34 pravi:

da tako je, se posipam s pepelom, na apriliah se vozi super race gume...temu primerne so tudi hitrosti :P

zgolj za tvoj info vozil sem SC in RC..pa nisem padel v nezavest od blaznega oprijema, pa niti od izgube oprijema. Je pa res, da je bilo zunaj mogoče 21C :P

 

Debata je itak smešna, škoda, ker sem jo sploh začel. Pol pa moram s kramparcami na jadranki litraše na supersport pnevmatikah čakat čez ovinke :P (če vam pa ne delajo optimalno)

Oziroma se seli v pnevmatike

Me res zanima kolikokrat si vozil Supercorse in Rosso Corse pri temperaturi zraka 10C. Pri 20C se jih da še zelo dobro peljat, medtem ko pri temperaturah zraka od 15C navzdol ponujajo že občutno slabši oprijem.

Glede čakanja litrašev na supersport pnevmatikah na jadranki s kramparcami bi se pa dalo debatirat. Nekateri dajejo na litraše supersport pnevmatike samo zato, da se lahko hvalijo kakšne gume imajo, medtem ko niso sposobni izkoristit niti tretjino tistega, kar pnevmatike ponujajo in je edini namen se hvalit za šankom kaj vozijo. Nekaj drugega je pa, ko take gume na motor natakne nekdo, ki dejansko zna peljat. Litrašu s supersport pnevmatikami, ki ga vozi nekdo, ki je dorasel materialu ki ga vozi, ne boš s tvojimi kramparcami sposoben niti tolko blizu prit, da bi mu lahko tablico prebral :P 

Popravljeno . Popravil speedfighttuning
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, ukica pravi:

Komi cakam da vidim tvoj cajt na Grobniku/pannoniji/slovakiji/brnu….

Bog ne daj da gre s kramparcami, bo še kakšen rekord kroga podrl :D 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 urami, ukica pravi:

Komi cakam da vidim tvoj cajt na Grobniku/pannoniji/slovakiji/brnu….

a je govora o pisti?

Na cesti so pravila in gum pač ogret ne moreš, tako trdijo mojstri.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 urami, speedfighttuning pravi:

Me res zanima kolikokrat si vozil Supercorse in Rosso Corse pri temperaturi zraka 10C. Pri 20C se jih da še zelo dobro peljat, medtem ko pri temperaturah zraka od 15C navzdol ponujajo že občutno slabši oprijem.

Glede čakanja litrašev na supersport pnevmatikah na jadranki s kramparcami bi se pa dalo debatirat. Nekateri dajejo na litraše supersport pnevmatike samo zato, da se lahko hvalijo kakšne gume imajo, medtem ko niso sposobni izkoristit niti tretjino tistega, kar pnevmatike ponujajo in je edini namen se hvalit za šankom kaj vozijo. Nekaj drugega je pa, ko take gume na motor natakne nekdo, ki dejansko zna peljat. Litrašu s supersport pnevmatikami, ki ga vozi nekdo, ki je dorasel materialu ki ga vozi, ne boš s tvojimi kramparcami sposoben niti tolko blizu prit, da bi mu lahko tablico prebral :P 

ajde, zdej že popuščamo, začel smo z 20 že ni več ok, potem sem jaz mal pretiraval in dejal še 10 je ok, sedaj smo na 15C in smo ugotovil, da se da.

Kaj sem vozil in kaj sem ugotovil, je moj test prav v temi aprilia. Neke prepereli so bile gor in čist qul gume. Temperature čez cel test so se gibale med 18-25C. Pa tudi v temi Kawasaki H2 je moj test, marca 2020 (temp okrog 15 al pa še manj)..nisem pa siguren da je imel pirelli gume.

 

Vse pistaše vabim v kažin na jadranko, da mi linijo pokažejo, jaz bom na kramparcah :P Med drugim se vozim tudi pozimi, celo pri temepraturah pod 0C. Vozim, ne dirkam..je pa res da nimam gor superduper gum za pisto.

Vsa vaša pisanja so mi bore malo vredna, dokler vas ne srečam, in srečam marsikoga in poznam tudi marsikoga, ker se ogromno vozim. Tako da poznam tudi fante z rid na SC in RC, ki ga prekleto dobro peljejo...ajd pri 15C :P

 

 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 urami, DAMI34 pravi:

ajde, zdej že popuščamo, začel smo z 20 že ni več ok, potem sem jaz mal pretiraval in dejal še 10 je ok, sedaj smo na 15C in smo ugotovil, da se da.

Kaj sem vozil in kaj sem ugotovil, je moj test prav v temi aprilia. Neke prepereli so bile gor in čist qul gume. Temperature čez cel test so se gibale med 18-25C. Pa tudi v temi Kawasaki H2 je moj test, marca 2020 (temp okrog 15 al pa še manj)..nisem pa siguren da je imel pirelli gume.

 

Vse pistaše vabim v kažin na jadranko, da mi linijo pokažejo, jaz bom na kramparcah :P Med drugim se vozim tudi pozimi, celo pri temepraturah pod 0C. Vozim, ne dirkam..je pa res da nimam gor superduper gum za pisto.

Vsa vaša pisanja so mi bore malo vredna, dokler vas ne srečam, in srečam marsikoga in poznam tudi marsikoga, ker se ogromno vozim. Tako da poznam tudi fante z rid na SC in RC, ki ga prekleto dobro peljejo...ajd pri 15C :P

 

 

 

Eno se je vozit samo zato, da se voziš, da se potem lahko hvališ koliko se voziš in koliko km si naredu, da si stalno na motorju itd. Nekaj popolnoma drugega pa se je vozit izključno za lasten užitek. Enim pač ni važno samo da se vozijo, ampak jim je bistveno bolj kot kilometrina in lastna hvala pomembno to, kako se vozijo in občutek, ki ga imajo med vožnjo svojega motorja. In posledično nataknejo tudi malo bolj športne gume. Eni uživajo v tiščanju po ravninah, spet drugi uživajo ko si dajejo duška v ovinkih in jim je po ravninah popolnoma vseeno al se peljejo 100 al pa 250 km/h. 100 ljudi, 100 čudi ;) 

Glede na to, da si daleč največji poznavalec na celem svetu in daljni okolici in imaš daleč največ izkušenj z vsem, kar je povezano z motorji, bi že zdavnaj lahko ugotovil, da bistvo izbora supersport gum za vožnjo po cesti ni to, da ponujajo svetlobna leta boljši oprijem kot sport touring oz. navadne cestne gume. Bistvo bolj športnih gum je predvsem občutek in povratne informacije, ki ti jih guma daje. Nekdo, ki zna dobro peljat in dobro ve, kje so limiti, se bo lahko tudi s sport touring gumami peljal že zelo podobno, kot s supersport gumami. Govorimo za cesto, da ne bo pomote. Ampak vprašanje je koliko časa. Pri daljši vožnji blizu limita ali pa celo na limitu, se bodo supersport gume zelo težko pregrele, kar si pa za sport touring gume ne morem trdit. Pri vožnji blizu limita ali pa na limitu dajejo supersport gume tudi bistveno več povratnih informacij, gume bistveno lepše nakažejo zdrse in ko zdrsnejo precej bolj kontrolirano drsijo.

Zato, da supersport gume dosegajo te lastnosti, so tudi "malo" drugače narejene, kot sport touring ali pa touring gume, da tvojih kramparc niti ne omenjam. Uporabljeni so drugačni materiali itd. In posledično so te gume bolj občutljive na temperaturo in jih je v hladnem vremenu tudi težje obdržat na delovni temperaturi. Ni problem, da se v hladnem vremenu s temi gumami ne da peljat, ampak je pa dejstvo, da v hladnem vremenu te gume ne delajo optimalno. In ko ne delajo optimalno, ne moreš vozit enako kot takrat, ko delajo optimalno. Al pa voziš enako, ampak takrat te gume znajo drset. Ne tako zelo, da boš zaradi tega padel, ampak če imaš vsaj malo soli v glavi boš malo zmanjšal hitrosti in nagibe skozi ovinke. Nekaterim se pa v tem primeru pač ni užitek vozit. Nekaterih nenehno drsenje gum ne moti, nekaterim drugim pa to ne paše ravno najbolj. A zdej končno razumeš?

Na tej točki s teboj debato o gumah v pričakovanju tvoje slavne zadnje besede zaključujem, ker nimam niti časa in niti volje prepričevat prepričane ;) 

P.s.: Precej smešno mi je, da kratek test motorja (ki ga niti dovolj dobro navajen nisi) v idealnih vremenskih pogojih z določenimi gumami smatraš za izkušnje z dotičnimi gumami. Ko boš zvozil par kompletov dotičnih gum, boš mogoče znal bistveno bolje izkoristit potencial, ki ga ponujajo in boš opazil malo večjo razliko, kot si jo (v primerjavi s tistimi, ki si jih navajen). 

Popravljeno . Popravil speedfighttuning
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!