Jump to content

Metzeler, Pirelli gume


Ice

Recommended Posts

Spet jaz...

gume so gor - Metzeler Z1 (spredaj 110/70 Zr 17, zadaj 150/60 ZR 17). Točna cena z montažo je 52.900 sit.

Razlika je očitna - že prvi ovinek je bil čisto nor. Lepo založim, motor pa pade kar sam od sebe (Ghost prav si imel!!!). Sedaj je ful bolj stabilen, sam pade v ovinek, potrebna je manjša sila, da o držanju ceste in segrevanju sploh ne bi izgubljal besed. Ful zadovoljen. Kaj bi bilo šele, da bi imeli original dimenzijo!?!

Vsi, ki še imate na 250 original gume - dol z njimi!!!

Na Motorjetu sem srečal še našega Ike-a in spet se potrjuje, da imaš z Motosvetom povsod prijatelje in da povsod najdeš lepo in prijazno besedo. Hvala vsem za nasvete.

Jebat ga, takav ti je život!!! Pol pa itak crkneš...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

quote:

1. Metzeler Tourance ali Enduro 4 (MotorJet: zadnja 24.068 SIT, prednja 16.573 SIT)

2. Dunlop Trailmax D604 (Sitar: 24.990 SIT in 18.490 SIT)

3. Mitas E-08 (Bartog: 10.392 SIT in 7.400 SIT)

4. Avon?

Ker rad zavijem tudi na slabše poti, sem do zdaj imel Metzeler Enduro 2, ki na asfaltu precej slabo prime. Tourance ali Mitas E-08 je za asfalt verjetno precej boljši, za slabe poti pa izgleda preveč "copatek"... Izkušnje?

Metzelerjeva guma Tourance je naslednica gume Enduro 4 in jo bo v naslednjem letu v celoti izpodrinila, saj bodo slednjo nehali proizvajat. To je v osnovi najbolj cestna enduro guma, z zelo dobrim oprijemom asfalta, s katero v terenu oziroma makedamu ni pravega offroad oprijema.

Pa ne okol govort !

Link to comment
Share on other sites

hej!

Jaz sem mel na svojem ZZRju Metzeler 100/80 spredaj in 150/60 zadaj. Sem bil kar zadovoljen, stem da bi mogoce zadaj morala biti malenkost trsa (mel sem Z1), ker bi kaki km dlje zdrzala.

Koncna hitrost je bila pri tej gumi enaka, le da sem sedaj prisel v visje obrate pri isti hitrosti, pospeski so bili mogoce za odtenek boljsi, ali pa je bil to samo obcutek ker sem moral hitreje prestavljati. (150/65) bi bilo isto razmerje gume, vendar taksne ni!

110 pa spredaj ne gre gor, razen ce mas kako drugo felgo. Jaz sem mel letnik 99.

lp Loyo

Link to comment
Share on other sites

quote:

quote:...če obstajajo gume ki niso tako polkrožno zavite(zbombirane?)ampak so bolj podobne avtomobilskim(pa ne me narobe razumet)ker potem bodo z večjo površino nalegale na asfalt in s tem boljši oprijem in manjša obraba...

ovinke si pa pozabu? - ali se boš samo naravnost vozil?

PS. :

Iščem Pirelli Dragon EVO NTR 22 oz. 24 dimenzij 180/55/17

(za normalno ceno - po možnosti kak popust ), pa ne me motor-jetu pošiljat...

Ejkej

Takoj dam tistemu za pivo ki spravi viragota do roba gume. meni ni uspelo pa sem z vsem mogočim že po tleh drajsu.

Sonce naj sveti vsak dan

Link to comment
Share on other sites

Pri Metzelerju sem našla ene cestne gume, ki bi po dimenzijah pasale na TA, me pa zanima, kako bi to vplivalo na motor in njegove vozne lasnosti:

spredaj:90/90/21

ME880 ali ME33 Laser

zadaj: 130/80/17

ME550

Mogoče bi IKE znal kaj na to temo povedat, ker sem to našla na njihovi spletni strani motor-jet(telefon, ki mi ga je dal Furi pa ne dela- beri: noben se ne oglasi).

Sicer pa gre za neke gume, ki so menda primerne za čoperje pa touring motorje med drugim tudi TDM-ke.

Pa še to. kako bi zadeva izgledala, če bi zamenjala npr.samo zadnjo gumo (sprednja se mi zdi še kar dobra), zadaj pa bi dala novo. Trenutno so gor Bridgestone Wind-something. najbrž pol te Metzeler odpadejo. Kaj pa Michelin T66?

jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut

Link to comment
Share on other sites

Macica, z ozirom na motor, ki ga voziš, bi ti bolj priporočal gume Enduro 4 ali Tourance. To je najbolj cestna izvedba enduro gum, namenjena močnim enduro motorjem, ki vozijo izkjučno po asfaltu, je motoplašč z zelo gladko in lepo zaobljeno tekalno površino, mešanica pa nudi visok komfort in zelo dober oprijem v mokrem in suhem.

Trenutno na zalogi Enduro 4, cena za 90/90-21 54S je 16.600,- sit in za 130/80-17 65S je 24.100,- sit.

V vsakem primeru je priporočljivo imeti spredaj in zadaj gumo istega proizvajalca, po možnosti pa tudi enak ali združljiv profil.

Pa ne okol govort !

Link to comment
Share on other sites

quote:

Poizkusi z Metzeler Enduro 3 profilom. Ima dober oprijem na cesti oziroma asfaltu in še ravno prav groba je za kakšen makedam ali suh teren.

Je pa očitna razlika v vožnji in sami stabilnosti pri višji hitrosti na asfaltni podlagi, kar ti lahko potrdi Lindau, ki je imel Enduro 3 gume prej na motorju.

Pa ne okol govort !

Moje izkusnjez enduro 3:"dobra" za teren, se sprejemlijva za na cesto! Sicer pa sem imel montirano presiroko gumo, da bi jo na cesti lahko posteno preizkusil(enostavno nisem imel dobrega obcutka z njo v ovinku)

Enduro 4 oziroma Tourance: WWWWWooooooooUUUUWwWW guma na cesti, kolko-tolko na makadamu oz. travi.

Mnenje pa delim z enim forumasem, ki je dejal, da obstajajo gume za:

-cesto in makadam

-makadam in teren

Enako velja za motorje.

Eintopf schmeckt immer!!

Link to comment
Share on other sites

quote:

Mene pa zanima ali je mozno tudi s sport touring gumami (ala Metzeler MeZ4) voziti do roba profila?

yep....no problem.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Link to comment
Share on other sites

Ker sem obupal čakajoč na Pirelli dragon EVO NTR 22, sem hornetko obul v Metzeler ME-1....

Jo kdo že vozi? Imam šele 60 km narejenih z njo... Kolk se bo sploh dal naredit s to gumo?

Pozdrav

Ejkej

Link to comment
Share on other sites

quote:

--------------------------------------------------------------------------------

ak,mislis sportec M1 ali staro MEZ1?

Sportec (Ta novo)

Ejkej

moj kolega ima montirane M1. Dosedaj jih samo hvali in hvali in hvali...

Link to comment
Share on other sites

quote:

moj kolega ima montirane M1. Dosedaj jih samo hvali in hvali in hvali...

Miki ... letos prodali že cca 30 kompletov Sportec M1 ... vsi kupci so .

Sam sprobal to gumo na CBR 900 R ... ... zelo vodljiva in dober oprijem ... .

Pa ne okol govort !

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

quote:

-Metzeler ME330-ME550,

nekaj let sem vozil ME 33 (120/70-17,prednica 330) na dveh motorjih (VF750C in FJ1200) in sem bil zelo zadovoljen tako z oprijemom (suho in mokro) kot z relativno majhno obrabo.na VF je sprednja redno zrdzala cez 18k km,na FJ pa 14k.

ME 55 (prednjica 550) sem imel samo enkrat na FJ (potem prodal motor) in sem bil tudi zadovoljen.zdrzala je cca.9k km,novi lastnik jo je potem vozil se 6k km.

konkretno ME 330/550 pa nisem vozil.so lahko samo boljse,kor stari model.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Link to comment
Share on other sites

quote:

No, Mačica, to je tisto, kar mene zelo moti pri Metzeler Enduro 2. Nenadni presenetljivi zdrsi zadka v najbolj zoprnih trenutkih, na suhi cesti. Ne bi govoril o priključkih na ljubljansko obvoznico (Vič, Trnovo), ko sredi "pentlje" zadek naenkrat odradira. In to pri povsem povprečnem nagibu, brez kakega forsiranja, z ogretimi gumami. Najpogosteje pa guma zdrsne prav ob ostrejšem zavijanju (npr. v ulico), ki ga omenjaš. Rezultat tega je cvikaška vožnja skozi ovinke v stalni pripravljenosti na ukrepanje ob zdrsu. Da ne govorim o tem, da se lahko pri zdrsu hitro znajdeš na nasprotni strani ceste...

Ima pa Fisherman na BMW-ju 650 GS tudi Metzeler Tourance, pa pravi, da mu še nikoli niso zdrsnile... Kaj zdaj, naj kupim kar Mitas, je vsaj poceni, ko itak izgleda vse gume spodrsavajo? Kot sem izvedel, enduro Mitaske rade pokajo okoli "zob" profila...

-------------------------------------------------------

I started out with nothing, and I still have most of it left.

Saj pravim, da bridgestonke niso nikoli zdrsnile. Samo nisem videla, da bi imeli kaj bolj cestne enduro gume od teh, ki sem jih imela.

jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut

Link to comment
Share on other sites

quote:

No, zdaj sem naredila že kar nekaj km z mojimi novimi Metzeler Tourance gumami (kakih 500). Sicer se vozijo prav fino, ampak že dvakrat sem doživela neljubi šok, ker mi je zadnja guma zdrsnila. Enkrat smo se po dežju peljali naravnost in kar na lepem (povdarjam, da sem vozila naravnost) mal oddrsim. Drugič pa se mi je zgodilo včeraj,ko sem ostro zavijala iz stranske na glavno cesto (tukaj dopuščam možnost, da sem toliko nagnila motor, da je prišel na nezdrsan del površine, kjer bi še lahko bila zaščitna plast gor. Kolikorkoli so bile Bridgestone krampaste in me je pošteno treslo zaradi tega, pa zdrsnile niso nikoli.

Macica oprosti, ampek ne morem razumet ali verjet da lahko guma, pa naj bo katerakoli pomete na ravnem brez vzroka. Zozirom da je bilo mokro se je lahko zgodilo več stvari, odvisno od položaja ročke za plin, lahko pa si tudi zapeljala točno na stičišče dveh krpanih površin ali na oljni madež.

Še enkrat, prvič je nakdo zapisal da je guma na ravnem odnesla .

Pa ne okol govort !

Link to comment
Share on other sites

quote:

Macica oprosti, ampek ne morem razumet ali verjet da lahko guma, pa naj bo katerakoli pomete na ravnem brez vzroka. Zozirom da je bilo mokro se je lahko zgodilo več stvari, odvisno od položaja ročke za plin, lahko pa si tudi zapeljala točno na stičišče dveh krpanih površin ali na oljni madež.

Še enkrat, prvič je nakdo zapisal da je guma na ravnem odnesla .

Pa ne okol govort !

Podobno kot Macica sem sam dozivel tri leta nazaj na poti v Dubrovnik z Dunlop gumami. Dež, njihova spolska cesta in pa malce napeta cesta.

Glede Tourance pa sledeče, to je odlična guma, ki mi je vedno držala, mokro ali suho.AMPAK dokler je nova in nezbrušena je pa najbolj pasja guma. Lansko leto sem menjal prvo nisem imel kakšnih večjih problemov. Pred par dnevi pa sem menjal zadnjo. Ko sem speljal od servisa sem dal malce več gasa(hladen Twin), po dveh metrih zdrs v desno, ga probam ujeti, guma zagrabi, katapult levo.Malce podrsan motor, boleča rama in pa ranjen ponos.

mat

http://vara_mat.tripod.com/

Link to comment
Share on other sites

quote: No, zdaj sem naredila že kar nekaj km z mojimi novimi Metzeler Tourance gumami (kakih 500). Sicer se vozijo prav fino, ampak že dvakrat sem doživela neljubi šok, ker mi je zadnja guma zdrsnila. Enkrat smo se po dežju peljali naravnost in kar na lepem (povdarjam, da sem vozila naravnost) mal oddrsim. Drugič pa se mi je zgodilo včeraj,ko sem ostro zavijala iz stranske na glavno cesto (tukaj dopuščam možnost, da sem toliko nagnila motor, da je prišel na nezdrsan del površine, kjer bi še lahko bila zaščitna plast gor. Kolikorkoli so bile Bridgestone krampaste in me je pošteno treslo zaradi tega, pa zdrsnile niso nikoli.

Glede na lastne izkušnje z gumami Tourance bi skoraj upal trditi, da ni vzrok v gumah. Trenutno imam z njimi prevoženih kakšnih 4k km in so v primerjavi z gumami Michelin in Dunlop nesporno najboljše. Je pa treba upoštevati, da je asfalt zelo različen, da skoraj od vseh vozil kaj kaplja in curlja, pa talne označbe (še posebej v dežju), pa katranske zalivke razpok (v vsakem primeru). Da bi bil pa zaščitni premaz problematičen več kot prvih nekaj ovinkov, pa dvomim. Kdor dvomi v M-Tourance, naj pride na Bled, pa se bomo zapeljali do Zatrnika, ali pa še naprej na Pokljuko.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

quote:

Zanima me če je že kdo testiral METZELER M1 Sportec in kakšna guma je to v primerjavi z DUNLOP D207 RR ali kako drugo ??

Je blo že govora o tem ... malo prebrskaj pa boš našel !

Pa ne okol govort !

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

IKE Metzeler M1 to je tisto tapravo . V soboto sem užgal lepo počasi proti Šentilju, da sem segrel gume. Na poti nazaj sem ga nateral koliko se je dalo in to ponovil 2x takoj za tem še je sledilo par krogov na rondoju. Po končani furi sem bil še bolj .

C-YA IN HELL

Link to comment
Share on other sites

quote:

IKE Metzeler M1 to je tisto tapravo . V soboto sem užgal lepo počasi proti Šentilju, da sem segrel gume. Na poti nazaj sem ga nateral koliko se je dalo in to ponovil 2x takoj za tem še je sledilo par krogov na rondoju. Po končani furi sem bil še bolj .

Ja, ja Diablo ... vsi tisti kupci, ki so nam vrnili informacijo o gumah M1, so zelo zadovoljni in pravijo, da ima guma zelo dober oprijem s cestiscem in je lahko vodljiva.

Me veseli, da si z gumami zadovoljen tudi ti.

Pa ne okol govort !

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Metzeler M1 za vse ki iščejo športno gumo in jim malo večja cena ne predstavlja problema. :idea: :!: :!:

Link to comment
Share on other sites

ker tudi sam spadam med telebajske(kot pravi pepe nam ki smo pač za to da motorje vozimo mehaniki za to da motorje popravljajo, banke zato, da nam denar ven dajo itd...) vas vprašam kaj naj oblečem na kolesa:

sedaj imam spredaj METZELER ME 33 LASER 110/90 V18 in zadaj METZELER ME 55 A METRONIC 140/80 B 17, vem da je to stara zadeva in da so sedaj že novi modeli, pa dajte malo mnenja da telebajsek ve zakaj gre.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Nujno rabim sprednjo Metzelerko Tourance 90/90-21, pa ne me pošiljat v Motor Jet, ker je nimajo.

P.S.

Pa ne rabljeno (tako imam sam).

Link to comment
Share on other sites

Nujno rabim sprednjo Metzelerko Tourance 90/90-21, pa ne me pošiljat v Motor Jet, ker je nimajo.

P.S.

Pa ne rabljeno (tako imam sam).

Kljub telefonarjenju po celi SLO je nisem našel. Naš generalni zastopnik je v času, ko sem pri njih imel (preko vulkanizerja) naročeno gumo imel dve dobavi, vendar je ni dobil. Ker mi jo bo sedaj Reifen Wadl v Celovcu uspel dobaviti v 3 (treh) delovnih dneh, mislim da je Motor Jet namerno ni naročil, ker jim ostajajo gume Enduro 4. Zgolj informativno - pri MJ bi guma stala +16.000 sit, pri RW stane 60€.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!