Jump to content
  • Sign Up
Ice

Metzeler, Pirelli gume

Recommended Posts

Ice

vceraj montiral sportec M1 spredaj...... :shock: kaksna razlika proti ME Z4... 8) se mi se vedno :lol: drzidrzidrzidrzidrzidrzidrzidrzi potem pa se malo drzidrzi in se kar drzi..... predvsem v ovinkih :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice
Me veseli da je tako ... zgleda da tudi premze držijo ... :lol: .

definitivno - drugace ne bi pisaril zdaj tukaj (tudi definitivno).

Share this post


Link to post
Share on other sites
mat

Kot prvo da se mi ne bo kdo smejal. ;)

Vedno ko sem menjal gume M.Tourance, sem jih moral dolgo utekati (500km), pa mi je še kdaj zdrsnla. Po utekanju za moj okus ni boljše gume.

Zadnjič menjam gume in se spravim v garaži brusit gume z grobim brusnim papirjem. Epilog? ODLIČNO, danes naredil ca 300km + , ST stil in niti enkrat ni bilo zdrsa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dave the wave

Mat, ne bom se ti smejal, se mi pa ta tvoja tehnika vpeljevanja gume zdi malo nesmiselna. Guma se ja samo med voznjo ogreje do delovne temperature in se tudi samo med voznjo obrablja na nacin kot bo vozena, pa tudi na platiscu se bo guma tako najlepse "vsedla". Mislim pa, da teh nekaj sto kilometrov vpeljevanja gum, tudi nikomur prevec ne obremenjuje potrpezljivosti.

lp DTW

Share this post


Link to post
Share on other sites
mat

Vem, da je čuden način. :huh:

Tourance guma je super ko je upeljana, do takrat pa kar hinavska. Spodrsne ti brez opozorila, in tako doživljaš šoke, ki sem se jih na tak način hotel izogniti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ftp

Pred prazniki montiral Michelin Anakee in z njimi naredil okoli 500km. Po suhem sem bolj zadovoljen kot s Tourance.

Share this post


Link to post
Share on other sites
vrho1679

Dajte mi malce primerjav med Dunlop D 205 in ME Z4.

Katera dlje zdrži je najpomembnejše.

Share this post


Link to post
Share on other sites
YZFgeorge
Dajte mi malce primerjav med Dunlop D 205 in ME Z4.

Katera dlje zdrži je najpomembnejše.

Bridgestone pa Michelin pa ne pride v poštev?

Imajo samo športne Bridgestone gume v sredini tršo mešanico gume kot na robu, ali turing tudi?? Se morda splača preverit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiM

Včeraj sem zamenjal MEZ4 za M1 Sportec. Razlika je tolikšna, da skoraj ne morem verjeti- kot da bi menjal motor!!! Suza kr sama sili v ovinek…, guma pa lima ko ne vem kaj…

Tudi MEZ4 so zelo dobre gume, vendar menim, da so za SV-ja pretrde (vsaj sprednja), ker ima motor le 190 kg. Brez problema gredo do roba (skoraj :huh: ), zdržale pa so celih 14000, sprednja pa bi bila še za kakih 2000 do 3000 km.

Imajo samo športne Bridgestone gume v sredini tršo mešanico gume kot na robu, ali turing tudi??

Tudi M1 so po sredini trše, ter proti robovom mehkejše. Skratka z M1 je užitek veliko večji, a bo zato veliko krajši :( …

Share this post


Link to post
Share on other sites
hector

Pri MotorJet-u je zmanjkalo dimenzije za mene - a ve morda kdo kje bi dobil ME Z4 110/80-18" (TDM 850)???

Thank's

Share this post


Link to post
Share on other sites
YZFgeorge
Tudi M1 so po sredini trše, ter proti robovom mehkejše. Skratka z M1 je užitek veliko večji, a bo zato veliko krajši :( …

Kdo ti je pa to zaupal? :huh:

Jaz to sedaj prvič slišim..........pa tudi IKE, ki dela pri uvozniku za Metzeler in Pirelli, ter te gume prodaja, o tem namreč nič ne ve.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiM
Tudi M1 so po sredini trše, ter proti robovom mehkejše. Skratka z M1 je užitek veliko večji, a bo zato veliko krajši  … 

Kdo ti je pa to zaupal? 

Men je prodajalc tk reku- "kao da so po sredin trše tako kot najnovejše pirelli" - mogoč to velja samo za novejše modele ( označene z * na katalogu od Motorjeta )

Share this post


Link to post
Share on other sites
YZFgeorge

Si bož že skusil to trdoto po sredini......tako kot sem si jo jaz. Sprednja guna crknila na robovih, zadnja pa po sredini :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

na vidiku je novi metzeler roadtec Z6 za sportne turerje kot naslednik ME Z4.

moznost dobave najbrz v oktobru 2003.

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrej

Spredaj sem po novem tudi jaz na M1 in ker je zadnja tudi že na koncu je odločitev jasna: M1. Na ninja forumu je ne morejo prehvaliti. Kdo je pri nas uvoznik za metzeler?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Noise
Kdo je pri nas uvoznik za metzeler?

Motorjet d.o.o. Maribor...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Noise
... ki jemlje samo keš, no plastics. Da ne boš zastonj hodil v MB.

To je res ja, no plastic. Sicer pa imajo bankomate tudi na štajerskem :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiR

Metzgler M1 spredaj je kr zakon ja (v kombinaciji z zadnjo Dunlop D207) :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Desmo
... ki jemlje samo keš, no plastics.

Kje je ta trgovina, v Prištini al kaj? Dobro da ne zahtevajo plačila v ovcah in kurah. :blink: :P :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
ceco

Ker sem ravno iz foha (pa nisem bankir in me ne tepst):

Kartični providerji trgovcem pobirajo vse tja do 7% provizije, po drugi strani pa tržna inšpekcija ne dovoli segregacije cen glede na način plačevanja. Edino, kar je dovoljeno, je popust na gotovino, kar npr. počnejo drugi moto trgovci.

Z bančno kartico, ki je direktna obremenitev (takoj se skine s tvojega računa) in bi moralo biti within 1 hour tudi na računu trgovca, če je pri isti banki, so provizije globoko nižje. To bi skoraj morali vzeti kot gotovino trgovci, pa nečejo. Keš je keš (ki je mimogrede edino zakonito plačilno sredstvo, drugo je opcijski denar).

Share this post


Link to post
Share on other sites
ceco

Pa še malo vtisov za ME880 Marathon.

Gre za posebno Metzelerjevo gumo za cruiserje in težke potovalce. Gume so do sedaj opravile 8.000 km, praktično vedno v dvoje, 1/2 avtoceste, 1/2 ostalih cest. Rožjati so pričele pri 4.500 km (1.500 km kasneje kot Dunloo D206), zadnja guma (glede na km po avtocestah) še ni štirioglata, obrabljenost profila na pogled je minimalna. Voznost in lahkotnost motorja je v primerjavi z original Dunlop 206 radikalno boljša, prav tako zaupanje v gumo. Je pa izredno občutljiva na pritisk (napumpanost), presenetljivo na prenapumpanost, kjer kaže enake znake kot original Dunlop v najboljši kondiciji- plesanje po cesti. Predpisan podatek o tlaku v gumah je enak pri proizvajalcu motorja (Honda) in proizvajalcu gume. Guma je certificirana s strani Honde D za vgradjno na Valkyrie.

Naslednje gume bodo pa Avon. Po izkušnjah kolegov čez lužo še bolj primerne za Valkyrie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!