Skoči na vsebino

Metzeler, Pirelli gume


Ice

Priporočene objave

Ice, a Pirelli po novem Metzelerke prodaja?  :lol1:

:BUA: sym,ce nimas pojma potem shut the fuck up.

metzeler spada k pirelliju,da. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
vceraj montiral sportec M1 spredaj...... :shock: kaksna razlika proti ME Z4... 8) se mi se vedno :lol: drzidrzidrzidrzidrzidrzidrzidrzi potem pa se malo drzidrzi in se kar drzi..... predvsem v ovinkih :lol:

Metzeler sportec m1 - predvidevam da kvaliteta ni sporna. Osebno imam zelo dobre izkušnje z Z4. Zanima me vzdržljivost oz. prevoženi kilometri. Gre za odločitev, v letu 2004, med Sportec S1 in novo Z6.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po dosedanjih izkusnjah bom spredaj ostal najbrz pri M1, vzadaj pa probal novo Z6. zdaj so montirane M1/Z4 spredaj/vzadaj. ta kombinacija pri meni zdrzi nekje 9-10k km; spredaj malce vec, vzadaj malce manj. odvisno.;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Laično: zanimiva je konfiguracija zadnje pnevmatike Z6. Srednji del je poln, kar bi lahko pomenilo to, da bo trdoživa pri štemplanju kilometrov v vožnji naravnost in istočasno je bočni profil poln kanalov za odtekanje vode se pravi dober oprijem v ovinkih na mokrem?! Pustimo se prijetno presenetiti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po dosedanjem prebranem bi naj Z6 bila neke vrste magicna guma za sport turerje. v vseh pogledih prekosa Z4 (med 10-20%), le zdrzljivosti sta nekje enake. ko si rekel, bumo fideli. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Včeraj sem se začel iti zbujanje kralja matjaža v garaži. Med drugim sem si podrobneje ogledal stanje gum - Metzeler ME 880 Marathon. Malce sem bil zbegan. Po 12.000 km izgledajo minimalno obrabljene. Celo zadnja guma, ki je pretrpela kakšnih 4.000 km avtocest v stilu HD /heavy duty in ne Harley/ ni ploščata. In pokontaktiral kolege iz VRCC. Pravijo, da nacepajo do 15.000 milj z njimi. Moja denarnica je zelo hvaležna Metzelerju. Jaz pa tudi. Handling je fenomenalen.

Pa še nekaj okoli zastopnika in prodajalca za Slovenijo - Motorjet. Imajo nove lastnike, ki so spremenili politiko prodaje v toliko, da se da naročiti tudi samo eno gumo, če je ni na zalogi in paket po 5 komletov gum ene dimenzije ni več pogoj. Kartic pa še vedno do nadaljnega ne jemljejo. So pa še bolj prijazni, kar jim sicer tudi preje ni bilo kaj za očitati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Tudi moja denarnica je zelo hvaležna Metzelerju, imam Torance sprednja že ima 28.000km, zadnja 20.000km pa imata še kar dober profil.Oprijem zelo dober, treba pa počakati, da se gumi ogrejeta (saj tudi motor mora dobiti svojo delovno temperaturo).Priporočam :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

No tudi moja zadnja M1 je zrela za menjavo. Zdržala je dobrih 6k km in crknila po sredini. Še vedno so vidne sledi profila, ampak čez tehničnega sigurno ne bo šla. Razmišljam o novi Z6.

A mi lahko nekdo pove kateri modeli pnevmatik imajo po sredini tršo mešanico kot na robovih?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poskusili smo že veliko vrst različnih gum, vendar smo prišli do zaključka, da so najboljše Dunlopke, še posebej stara 207 RR ( drži kot kurva). Naš najboljši šofer Ninja (uničevalec drsnikov in gum) lahko samo to potrdi. Nedeljski bajkerji mu posodijo motor, da jim zliže robove. Ko se ustavi reče Dunlop je Banja Luka. KAWASAKI je zakon (ZXR, katerega bo kmalu vozil tudi Rossi).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer malo :topic: ampak vseeno, sem si kupil nove Metzeler Tourance gume (še lanski letnik Made in Đermanija) in že na prvi pogled ugotovil - jaiks :kva2: :kva2: :kva2: , ja pa ker ćoban jim je gumo dizajniral.

V svoji 29 letni karieri kot opazovalec še nisem grše gume videl. Jo je ata takoj za traktorsko proglasil, pa ne sam to, Metzeler ma sigurno napis na gumah, ki je star tolk, kot fabrika sama.

V glavnem, upam da dobro drži, saj bo huuuudooo pogršala mojo Aprilio. Mi je kar malo žal, da nisem Anakee ubode, a je tko težko gumo tud na pogled lepo naredit, vozne lastnosti gor al dol :? :hmm: .

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V glavnem, upam da dobro drži, saj bo huuuudooo pogršala mojo Aprilio. Mi je kar malo žal, da nisem Anakee ubode, a je tko težko gumo tud na pogled lepo naredit, vozne lastnosti gor al dol :? :hmm: .

kaj češ,

grda guma za grd motor, a ne ... O:-)

PS: a misliš, da se jo da v roza barvi dobit?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi moja denarnica je zelo hvaležna Metzelerju, imam Torance sprednja že ima 28.000km, zadnja 20.000km pa imata še kar dober profil.Oprijem zelo dober, treba pa počakati, da se gumi ogrejeta (saj tudi motor mora dobiti svojo delovno temperaturo).Priporočam :notworthy:

Verjetno misliš Tourance? Vsaka ti čast, če imajo gume res toliko kilometrov za sabo in imajo še dober oprijem.

Meni zadnja, ca 8000, prva pa 16000.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mat & Co. ki si lastite MZ Tourance, jutri si končno zrihtam registracijo in si montiram MZ Tourance gume na moped. A imate kake nasvete glede utekanja gum, a je treba pazt, al jih je treba takoj zakurit.

lp

Rudi

p.s.

Glede belega roba na gumah, jaz se zajeb... na štantu od Metzelerja jih pa res prodajajo. :cry: : :lol1: :lol1: :lol1:

Popravljeno . Popravil rudib
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mat & Co. ki si lastite MZ Tourance, jutri si končno zrihtam registracijo in si montiram MZ Tourance gume na moped. A imate kake nasvete glede utekanja gum, a je treba pazt, al jih je treba takoj zakurit.

lp

Rudi

Tourance je zamene ena najboljših gum(anake še nisem poizkusil), ampak tudi ena bolj hinavskih gum do 300-500 km, kar naenkrat zdrsi.. Sam naredim tako(ko jih menjavam) Če je letni čas primeren se zapeljem na cestio Godovič -Ajdovščina in jo počasi zbrusim, ena fura gor dol, če ni (eni se boste zgražali, ampak je ućinkovito) ,pa motor vzdignem vzamem grob brusni papir, nastavim na obod gume in kolo vrtim, dve minute prvo, dve zadnje kolo in je . Naslednji kilometri so v užitek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno misliš Tourance? Vsaka ti čast, če imajo gume res toliko kilometrov za sabo in imajo še dober oprijem.

Meni zadnja, ca 8000, prva pa 16000.

:OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
kombiniram M1 spredaj in Z6 (oz. roadtec v prihodnosti) zadaj in nobenih problemov nikoli.

Hi!

Gledam tole tvojo kombinacijo. Daj povej mi kaj o njej.

Trenutno vozim na roadtec 6(obe). Zakaj spredaj M1? Ali če te drugače vprašam: poznaš prednjo roadtec 6.

Mene je ta guma prestrašila, da sem po 100 m obrnil šel nazaj k vulkanizerju prepričan, da je prednja guma prazna. Ko je manometer vstrajal na 2,5 bar-a, sem ponovno poskusil. Občutek pri hladni gumi je kot bi se peljal z odvitimi vilicami, zrahljanim krmilom, skratka prvi konec kot po ledeni cesti :? . Ko se guma po nekaj km ogreje, se tudi krmilo stabilizira.

Mislil sem, da je stvar prehdnega značaja in da bo po 1k km drugače, pa ni. Sedaj imam 5k km pa je še vedno tako, res pa je, da sem se tudi privadil.

Zadnja guma BP.

Ima še kdo tako izkušnjo?

LP

Popravljeno . Popravil cvetoo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prej je bila spredaj montirana Z1 ali Z4. roadtec se nisem probal.

kombiniram vedno spredaj mehko vzadaj trso.

M1/Z6 mojemu stilu voznje zelo odgovorja, saj v bistvu po 500 m lahko skoraj normalno vozim tudi ko je hladna cesta (spomladi, jeseni). zaradi splosnega ogrevanja masine (3-8 km) pa gum ne obremenjujem vec kot ~50-60% na teh prvih kilometrih.

v ne tako daljni prihodnosti bo vzadaj montirana roadtec, spredaj je M1 bila pred par k km nova. nekako upam, da bo obraba spredaj/vzadaj v kombinaciji M1/roadtec6 nekje enaka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene je ta guma prestrašila, da sem po 100 m obrnil šel nazaj k vulkanizerju prepričan, da je prednja guma prazna. Ko je manometer vstrajal na 2,5 bar-a, sem ponovno poskusil. Občutek pri hladni gumi je kot bi se peljal z odvitimi vilicami, zrahljanim krmilom, skratka prvi konec kot po ledeni cesti  :? . Ko se guma po nekaj km ogreje, se tudi krmilo stabilizira.

Odvite vilice ... zrahljano krmilo ... kako to misliš da se pelje kot po ledeni cesti ?

Ali so to vibracije ... naraščajo s hitrostjo ?

Lahko poizkusiš tudi z manjšim pritiskom ( 2,2 ali 2,3 bara ) ... guma se hitreje segreje le krmilo bo malce trše.

Poznam kar nekaj motoristov ki imajo spredaj in zadaj Z6 in so zadovoljni ... nekateri imajo že drugi par na mašinci.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ IKE

Zgleda tako, da hoče motor spredaj kar po svoje, kot da je čisto mehak, mogoče kar iz žvečilnega gumija. Tak bčutek se po približno 5km izgubi. Ko zaniham krmilo je čisto mehko in dejansko motor močno niha L-D. Ko se guma segreje, krmilo normalno otrdi.

Hecno je, da imam ta občutek prvič. Prej še nikoli pri nobenih gumah. Ko sem pri montaži to povedal vulkanizerju(po tistih 100m)me je le gledal, pa nič ni vedel povedati, ker sem prvi pri njemu dal take gume gor.

Kot sem že napisal, sem se na to privadil. Zelo neprijetno pa se je motor odzival teh prvih par km polno naložen na potovanju. To je pravzaprav pravi razlog da sprašujem ostale za iskušnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cveto,

jaz na Metzelerjevih straneh nisem našel tvojega motorja za obuvanje z Metzeler gumami. Ali sem šlampast ali pa to nekaj pove?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!