Jump to content

Metzeler, Pirelli gume


Ice

Recommended Posts

pred 3 urami, speedfighttuning pravi:

Eno se je vozit samo zato, da se voziš, da se potem lahko hvališ koliko se voziš in koliko km si naredu, da si stalno na motorju itd. Nekaj popolnoma drugega pa se je vozit izključno za lasten užitek. Enim pač ni važno samo da se vozijo, ampak jim je bistveno bolj kot kilometrina in lastna hvala pomembno to, kako se vozijo in občutek, ki ga imajo med vožnjo svojega motorja. In posledično nataknejo tudi malo bolj športne gume. Eni uživajo v tiščanju po ravninah, spet drugi uživajo ko si dajejo duška v ovinkih in jim je po ravninah popolnoma vseeno al se peljejo 100 al pa 250 km/h. 100 ljudi, 100 čudi ;) 

Glede na to, da si daleč največji poznavalec na celem svetu in daljni okolici in imaš daleč največ izkušenj z vsem, kar je povezano z motorji, bi že zdavnaj lahko ugotovil, da bistvo izbora supersport gum za vožnjo po cesti ni to, da ponujajo svetlobna leta boljši oprijem kot sport touring oz. navadne cestne gume. Bistvo bolj športnih gum je predvsem občutek in povratne informacije, ki ti jih guma daje. Nekdo, ki zna dobro peljat in dobro ve, kje so limiti, se bo lahko tudi s sport touring gumami peljal že zelo podobno, kot s supersport gumami. Govorimo za cesto, da ne bo pomote. Ampak vprašanje je koliko časa. Pri daljši vožnji blizu limita ali pa celo na limitu, se bodo supersport gume zelo težko pregrele, kar si pa za sport touring gume ne morem trdit. Pri vožnji blizu limita ali pa na limitu dajejo supersport gume tudi bistveno več povratnih informacij, gume bistveno lepše nakažejo zdrse in ko zdrsnejo precej bolj kontrolirano drsijo.

Zato, da supersport gume dosegajo te lastnosti, so tudi "malo" drugače narejene, kot sport touring ali pa touring gume, da tvojih kramparc niti ne omenjam. Uporabljeni so drugačni materiali itd. In posledično so te gume bolj občutljive na temperaturo in jih je v hladnem vremenu tudi težje obdržat na delovni temperaturi. Ni problem, da se v hladnem vremenu s temi gumami ne da peljat, ampak je pa dejstvo, da v hladnem vremenu te gume ne delajo optimalno. In ko ne delajo optimalno, ne moreš vozit enako kot takrat, ko delajo optimalno. Al pa voziš enako, ampak takrat te gume znajo drset. Ne tako zelo, da boš zaradi tega padel, ampak če imaš vsaj malo soli v glavi boš malo zmanjšal hitrosti in nagibe skozi ovinke. Nekaterim se pa v tem primeru pač ni užitek vozit. Nekaterih nenehno drsenje gum ne moti, nekaterim drugim pa to ne paše ravno najbolj. A zdej končno razumeš?

Na tej točki s teboj debato o gumah v pričakovanju tvoje slavne zadnje besede zaključujem, ker nimam niti časa in niti volje prepričevat prepričane ;) 

P.s.: Precej smešno mi je, da kratek test motorja (ki ga niti dovolj dobro navajen nisi) v idealnih vremenskih pogojih z določenimi gumami smatraš za izkušnje z dotičnimi gumami. Ko boš zvozil par kompletov dotičnih gum, boš mogoče znal bistveno bolje izkoristit potencial, ki ga ponujajo in boš opazil malo večjo razliko, kot si jo (v primerjavi s tistimi, ki si jih navajen). 

ti si celo nirvano dosegel, povedal čisto nič, na muč si se pa trudil diskreditirat nekoga ,ali pa vse, ki se samo vozimo :P. Pejdi se peljat pri +15 pa potem filozofiraj.

Debato si začel ti, tako da sem pričakoval, vsaj videoposnetke profičev na kakem ovinku, ride in podobno, da dobim občutek, kje sem tako kratek in zakaj ne znam voziti in zakaj cepec vozim pod 20C.

Te pravljice pravi svojim frendom v gostilni za šankom, kjer jim boš razlagal svoje dosežke na najboljši gumi.

Debato zaključujem tudi jaz, ker nebuloz se mi pač ne da brati. Pravljice o cestno legalnih gumah, ki pod 20C niso več ali so slabo vozne pa kar komu drugemu nabijaj.

ps. marsikaj v hladnem vremenu ne dela optimalno, še vedno pa dela.

pss. s kratkim testom sem demantiral tvojo izjavo, da gume sploh nisem vozil

psss. če nimaš jajc se vozit pod 20C ne tule jokat

 

Link to comment
Share on other sites

Scorpuon trail 2 .. 7.300km, od tega 1.500-2.000 po jajcih, vpeljavanje novega motorja .. pri cca 3.000 se je zacel taki shimmy, da balance kljub stabilizatorju ne upam spustit .. leti v koš in (verjetno) nikoli več ..

:?

20210926_174525.jpg

20210926_174557.jpg

  • Confused 1
  • Shocked 1
Link to comment
Share on other sites

Metzeler Roadtec 01SE 4.625km update.

TC se ne aktivira za razliko od Michelin Power RS+ in Mitas SF+.

Globino dezena na novi zadnji sem nameril 6,6mm. Na istem mestu danes pa 4,9mm. Se pravi je trenutno tocno na 70% zivljenja.

Mitas sem pri tej kilometrini ze odpisal.

Zanima me samo se obnasanje pri bolj obrabljeni gumi.

Brzkone se bo tokrat zgodilo prvic, da bom kupil dvakrat zapored enako pnevmatiko.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ob 26. 9. 2021 ob 21:43, Tex pravi:

Scorpuon trail 2 .. 7.300km, od tega 1.500-2.000 po jajcih, vpeljavanje novega motorja .. pri cca 3.000 se je zacel taki shimmy, da balance kljub stabilizatorju ne upam spustit .. leti v koš in (verjetno) nikoli več ..

:?

20210926_174525.jpg

20210926_174557.jpg

Čudno!!!

Od julija 2015 pa do sedaj zvozil 12 kompletov Pirelli scorpion trail 2 ( BMW R 1200 in 1250 GSA; dim.: 170/60/r17 in 120/70/r19) in zmeraj vse ok...vmes še Metzeler next, Conti road attack 3 in trial attack 3...vse so dobre ampak Pirelli me ni nikoli razočaral in sem jo spet "nataknil" za vožnjo do konca oktobra, potem pa itak sledijo zimski meseci in malo off-roada s Pirelli rally ali Metzeler karoo 3. Pa še malo dobre reklame: vse nakupe in menjave pri ŠIRNIK v Radljah.

e616c5fc-ccec-4b77-99e8-7826e81330e3.jpg

Edited by FACO
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ob 26. 9. 2021 ob 21:43, Tex pravi:

Scorpuon trail 2 .. 7.300km, od tega 1.500-2.000 po jajcih, vpeljavanje novega motorja .. pri cca 3.000 se je zacel taki shimmy, da balance kljub stabilizatorju ne upam spustit .. leti v koš in (verjetno) nikoli več ..

:?

20210926_174525.jpg

20210926_174557.jpg

...videti je, kot da si jo zbrusil v strehico (verjrtno pri utekavanju motorja, ko si vozil bolj po jajcih samo do določenega kota nagiba).... zato ti je "šimmalo" levo desno. Ravno tako mi je zadnjič delalo na fotrovem mopedu. Kriva je trikotna guma....

Link to comment
Share on other sites

Pirelli, diablo rosso corsa 2. po 7600 prevoženih, legalna do 7000km. Še  z nobeno gumo nisem naredil toliko km. ,pa drži k hudič👍

 

DSC00146.JPG

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Jaz sem tudi danes pri Sirniku vzel Pirelli Scorpion Trail 2, ker mi je dedec razlozil, da je Mitas skret :) 

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Junija letos sem montiral že četrti komplet Pirelli scorpion trail 2. Prvič se je zgodilo, da se je takoj pojavil shimmy, katerega mi je vulkanizer skoraj izničil, ko je prvo gumo samo na feltni malo obrnil. Vendar ves čas sem čutil, da to niso take, kot so bile v  prvih treh kompletih. Na AC pri hitrosti je motor pričel wblat, to se je s hitrostjo še povečalo. Pred slabim mesecem, pa so še dvakrat na turi mi malo spustile v ovinku. Prvi trije seti so bili bp, gume držale suvereno v vseh vremenskih pogojih in v vseh letnih časih od prvega do zadnjega narejenega kilometra. Tako da Pirelli je malo zaspal na lovorikah, ki jih prejema zadnja leta. Posledično, se to vidi, ali pač sem naletel samo na slabo serijo. Enake težave so jih navajali tudi na drugih forumih. Skratka ne dela več najboljših v tem razredu, tako da se vračam na preverjeno konkurenco, ki me še ni razočarala.

To so moja opažanja.

Link to comment
Share on other sites

Nobena guma ne drzi 100%. To da zdrsne je pomoje bolj slucaj, kjer bi zdrsnila vsaka skor, ker je kup drugih dejavnikov, ki vplivajo na zdrs. 

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, Schultz said:

Junija letos sem montiral že četrti komplet Pirelli scorpion trail 2. Prvič se je zgodilo, da se je takoj pojavil shimmy, katerega mi je vulkanizer skoraj izničil, ko je prvo gumo samo na feltni malo obrnil. Vendar ves čas sem čutil, da to niso take, kot so bile v  prvih treh kompletih. Na AC pri hitrosti je motor pričel wblat, to se je s hitrostjo še povečalo. Pred slabim mesecem, pa so še dvakrat na turi mi malo spustile v ovinku. Prvi trije seti so bili bp, gume držale suvereno v vseh vremenskih pogojih in v vseh letnih časih od prvega do zadnjega narejenega kilometra. Tako da Pirelli je malo zaspal na lovorikah, ki jih prejema zadnja leta. Posledično, se to vidi, ali pač sem naletel samo na slabo serijo. Enake težave so jih navajali tudi na drugih forumih. Skratka ne dela več najboljših v tem razredu, tako da se vračam na preverjeno konkurenco, ki me še ni razočarala.

To so moja opažanja.

jesi imao montirani topcase i da li si vozio sam u tome trenutku? 

Link to comment
Share on other sites

Imam vedno nameščen kovček...vedno. Pri nobeni gumi..ponavljam nobeni ni bilo tega, razen pri tem 4. kompletu, tako da kovček ne igra nobene vloge.

Link to comment
Share on other sites

Pride kaksna fous guma, kaj ces. Saj vidis na dirkah, Rossi zmer slabo fase recimo.:)

Jaz sem tudi kupil 2 isti sprednji, pa je ena bla fuc v 4ih jurjih, druga pa 12ih.

Link to comment
Share on other sites

On 10/6/2021 at 8:48 PM, Schultz said:

Junija letos sem montiral že četrti komplet Pirelli scorpion trail 2. Prvič se je zgodilo, da se je takoj pojavil shimmy, katerega mi je vulkanizer skoraj izničil, ko je prvo gumo samo na feltni malo obrnil. Vendar ves čas sem čutil, da to niso take, kot so bile v  prvih treh kompletih. Na AC pri hitrosti je motor pričel wblat, to se je s hitrostjo še povečalo. Pred slabim mesecem, pa so še dvakrat na turi mi malo spustile v ovinku. Prvi trije seti so bili bp, gume držale suvereno v vseh vremenskih pogojih in v vseh letnih časih od prvega do zadnjega narejenega kilometra. Tako da Pirelli je malo zaspal na lovorikah, ki jih prejema zadnja leta. Posledično, se to vidi, ali pač sem naletel samo na slabo serijo. Enake težave so jih navajali tudi na drugih forumih. Skratka ne dela več najboljših v tem razredu, tako da se vračam na preverjeno konkurenco, ki me še ni razočarala.

To so moja opažanja.

Keri lot je bil problematičen? Taki "bad feedback" sem imel od začetka, da .. ne vem, enostavno nisem imel dobrega občutka ..

Bom dal zdaj mitas gor (serijsko na novem modelu), pa da vidim razliko .. prednja in zadnja gresta dol po 7.500km, kljub temu, da so indikatorji še kar daleč ...

On 10/5/2021 at 7:40 AM, Zivnorc said:

...videti je, kot da si jo zbrusil v strehico (verjrtno pri utekavanju motorja, ko si vozil bolj po jajcih samo do določenega kota nagiba).... zato ti je "šimmalo" levo desno. Ravno tako mi je zadnjič delalo na fotrovem mopedu. Kriva je trikotna guma....

Ok, strešica, recimo. Ampak kot se je ogulila, ne bi rekel, da je posledica recimo poznega zaviranja v ovinek ali kot rečeš vožnje po jajcih .. bolj mi deluje neki fail proizvodnje ..

Saj tudi zadnja mi ne vliva nekega zaupanja. Je kar nekajkrat blokirala(abs-ala) pred vstopom v ovinek, predvsem pri klancu navzdol, zna blokirat .. ok, možno da 1290sas preveč teže prenese na prednjo in zadnja zgubi grip, ampak zelo stupid feeling .. izkušnje z angel GT2 na tra900 mi tudi niso top, ampak tam sem zgubljal grip pri pospeševanju iz ovinka, jo je spodnašalo, tcs je prižigal, pri zaviranju je načeloma držala ..

Ok, glede na pozitivni feedback nekaterih članov, bom še kdaj dal gor trail2, pa da vidim ali sem imel samo extremno (ne)srečo - sicer story of my life .. ampak do takrat bo še nekaj km in drugih znamk preteklo ....

 

Link to comment
Share on other sites

Enako se je meni dogajalo. Gume stare pet let z prevoženimi 500 km. Krmilo treslo, če sem ga izpustil zelo močno. Nisem jim od začetka zaupal, ker sem enake imel na Yamahi in niso bile pnevmatike, katere bi mi dajale občutek kontakta z podlago. Zamenjal sem z TKC 70 in je motor miren kot da bi bil parkiran, ko spustim krmilo. Vulkanizer pravi, da je to posledica, ker je pnevmatika dolgo stala v enem položaju. Tudi tvoj nov mopi je po vsej verjetnosti stal na enem mestu nekaj časa in se na točki obremenitve rahlo deformira guma. Zato pravijo, da je dobro, da čez zimo motor dvigneš. 

Link to comment
Share on other sites

Ob 6. 10. 2021 ob 11:12, basbas pravi:

Pirelli, diablo rosso corsa 2. po 7600 prevoženih, legalna do 7000km. Še  z nobeno gumo nisem naredil toliko km. ,pa drži k hudič👍

 

DSC00146.JPG

Zelo spodobna kilometrina ;) Meni zadnja zdrži okrog 3.000 km, prednjo pa menjam na vsako 2. zadnjo :) Na zadnji mi ponavadi po sredini ostane nekje od 2-4mm profila, medtem ko je po bokih bolj ko ne "plešasta", prednja je pa ena redkih gum, ki ima tudi ob menjavi lep zaokrožen presek in ni pobrana "v strehco", kljub temu, da so še vedno boki bolj pobrani kot sredina :D Zaenkrat na svoj motor ne dam drugih gum :)

Na prvi sliki je zadnja guma po 1.500 km, na drugi pa po 3.000 km.

20201201_125845.jpg

20210706_190515.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!