Jump to content

Metzeler, Pirelli gume


Ice

Recommended Posts

Če misliš na Motor Jet pol se delno motiš :D

- prednja guma prevoženih 34.500 km

- zadnja guma prevoženih 26.000 km

Pa po suhem bi se še dalo :010

Tourance zakon :OK:

Točno tega sem mislil ... :) ... a si to ti ?

Me je bilo že kar strah, kako me bojo po zobeh vlekli ... me veseli da sem se zmotil in hvala za potrditev podatkov.

Če ne bi spet kdo rekel da svoje " konje " hvalim ... :cry: .

Lep pozdrav in obilo varnih in užitkarskih km tudi z novim kompletom.

Link to comment
Share on other sites

Zanima me, koliko vzdržijo nove Z6 in na katerih motorjih?

Cenovno so sicer zelo drage, ampak nikoli se ne ve :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

ko bom zadnjo Z6 dokoncal javim. samo bo vsaj se pol leta trajalo (460kmpress).

Link to comment
Share on other sites

Upam da SuzyQ ni postala nepremičnina ;) ;) in da bomo kmalu dobili raport :OK:

Link to comment
Share on other sites

Točno tega sem mislil ... :) ... a si to ti ?

Me je bilo že kar strah, kako me bojo po zobeh vlekli ... me veseli da sem se zmotil in hvala za potrditev podatkov.

Če ne bi spet kdo rekel da svoje " konje " hvalim ...  :cry: .

Lep pozdrav in obilo varnih in užitkarskih km tudi z novim kompletom.

Ja jaz sem bil :yea2: samo za vas ne vem kdo je :hmm: bili ste trije :OK: šef,blagajnik, serviser :OK: še enkrat vam hvala :beer2:

Edited by motoristek
Link to comment
Share on other sites

M1: oprijem brez pripomb, do roba/na tacko. po parih km lahko nagnes, da je strah. tudi v dezju/na mokri cesti oprijem znatno boljsi od npr. Z4. zdrsa nobenega, vsaj pri normalni voznji.

zdrzi ca. 9k km pri mojem stilu voznje in na Suzie Q.

Link to comment
Share on other sites

Ja jaz sem bil :yea2: samo za vas ne vem kdo je :hmm: bili ste trije :OK: šef,blagajnik, serviser :OK: še enkrat vam hvala :beer2:

:hmm: ... jaz sem četrti ... :) ... iz prodajnega salona ... :beer2:

Link to comment
Share on other sites

M1: oprijem brez pripomb, do roba/na tacko. po parih km lahko nagnes, da je strah. tudi v dezju/na mokri cesti oprijem znatno boljsi od npr. Z4. zdrsa nobenega, vsaj pri normalni voznji.

zdrzi ca. 9k km pri mojem stilu voznje in na Suzie Q.

toooo, to sm hotu slišat :OK: sej mam dunlopko še za 2500km, sam se mi zdi d bojo v roku eng mesca padli, zato se morm mal pozanimat v naprej kaj druzga nabavt :D Prej sm mel na 125-ki metzeler, pa zdej bom tudi to furou dalje :yea2:

Link to comment
Share on other sites

B) Lep pozdrav vsem (ker sem nov MS). Gum sem pa zradiral že kar nekaj in o SPORTEC M1 le vse najboljše, se pridružim vsem prejšnjim pohvalam.

Podobna je Z1 - nikoli ne odpove, prevozil sem lepih, zanesljivih 6.000 km (prednja je bila METZ. Rensport) z šestico.

Tudi cena je bila 1 A - 32 tisočakov :afro1: .

Zdaj vozim D 207RR, pa se mi toži po M1.

V Avstriji se jo da dobit po ugodnih cenah, tudi Bridgestonke so v tem pogledu vredne greha. Torej: HUUDO V REDU, kar se mene tiče.

Lep pozdrav, RED.

Link to comment
Share on other sites

@ Galus

Roadtec Z6 zadaj na FJR 9k km(zamenjana za novo Z6), spredaj 11,5k km in kaže da bo še nekaj časa. Upoštevati je treba moj stil vožnje! Praktično nič pretiravanj, včasih mi pri pospeševanju uide do blokade tudi pri I. in II., torej kdo bolj zmeren bi zmogel kak km več.

Sicer sem na istem motorju zvozil BT 020, D 205. Za moj občutek je Z6 najboljša izbira. Toliko o zadnji gumi. Sprednja Z6. Najbrž bom prihodnjič montiral nekaj bolj mehkega.

Pa LP Cvetoo.

Link to comment
Share on other sites

...

Sicer sem na istem motorju zvozil BT 020, D 205. Za moj občutek je Z6 najboljša izbira.

...

Cvetoo, ali lahko še za ti dve gumi napišeš, koliko km si naredil z njimi.

Za primerjavo, ker sem tudi jaz ravno ti dve vozil, sedaj pa je tretja v paci.

Link to comment
Share on other sites

Najbrž bom prihodnjič montiral nekaj bolj mehkega.

A to misliš za sprednjo Roadtec Z6 ?

Link to comment
Share on other sites

@ HHV

BT 020 - 10,5k km

D 205 - 13,5k km - za moj občutek - najslabša izbira. Če koga zanima lahko tudi razložim, sicer pa raje ne, da mi ne bodo očitali, da neargumentirano kritiziram.

@ IKE

Oprosti, sem mislil, da sem jasno napisal. Res nameravam spredaj prihodnjič dati gor nekaj mehkejšega. Če boš pogledal nekaj postov nazaj, sem svoje težave z sprednjo gumo Z6 opisal. Te težave so po cca. 8k km same od sebe izginile(mislim, da z delno izrabo).

LP Cvetoo.

Link to comment
Share on other sites

@ HHV

BT 020 - 10,5k km

D 205 - 13,5k km - za moj občutek - najslabša izbira. ...

Zdej mi ni pa n'č več jasn. :wacko:

Jaz pa z BT020 15,3k km

Z D205 pa 10k km (Se strinjam s tvojim mnenjem o tej gumi)

Ok. :topic: Bežim

Link to comment
Share on other sites

@ IKE

Oprosti, sem mislil, da sem jasno napisal. Res nameravam spredaj prihodnjič dati gor nekaj mehkejšega. Če boš pogledal nekaj postov nazaj, sem svoje težave z sprednjo gumo Z6 opisal. Te težave so po cca. 8k km same od sebe izginile(mislim, da z delno izrabo).

LP Cvetoo.

Sem pogledal malo nazaj in si osvežil spomin. Si probal z manjšim tlakom ( 2,2 ali 2,3 ) je bila kakšna sprememba ?

Po 8k km je pa stvar izginila sama od sebe ?

V kombinaciji z Z6 bi ti priporočal M1, samo radiji preseka gum se malo razlikujejo, saj je Z6 bolj ošiljena, M1 pa bolj okrogla.

Link to comment
Share on other sites

@ IKE

Lej zanimivo. Tudi sam sem razmišljal v smeri zmanjšanja tlaka v gumi(predpisani je 2,5) in sem tudi popustil tlak na 2,3 bar-a. Istočasno sem obiskal mehanika zaradi rednega servisa. No ta me je skritiziral. Tlak je povečal na 2,6 bar-a in mi naročil, da naj če ne bo v redu še pridem. Zanimivo, motor se vozi normalno. Le po avtocesti nisem še poiskusil.

Glede na tvoje in iskušnje ostalih bo spredaj nekoč res M1.

LP Cvetoo.

Link to comment
Share on other sites

Zanimivo ... :hmm:

Kadar se poveča tlak v gumi je guma na sredini še bolj koničasta in še manjši oziroma ožji pas se dotika cestišča. Izgleda da ima tvoj motor dokaj mehko nastavljene sprednje vilice in zato mu bolj paše trše pumpana guma.

Naloga gume je tudi, da s svojim podajanjem ne prenaša tako direktno vseh tresljajev na vilice in delo opravljanje treslajev. Po logiki mahkejša guma boljše deluje - se podaja, kar pa ravno tvojemu motorju ni ugajalo.

Link to comment
Share on other sites

... en tipo ima namontirane na hayabusi in se pri ~4.800 km " nic ne pozna obrabe "

... tudi ce je samo polovica tega res, bi morala guma na B12 zdrzati bistveno vec kot Z4.

Ta tipo se je najavil, da pride jutri po novo Z6 zadaj, z to je naredil dobrih 7.500 km v dvoje in s kufri ... povem jutri kaj več.

Link to comment
Share on other sites

Točno tega sem mislil ... :) ... a si to ti ?

Me je bilo že kar strah, kako me bojo po zobeh vlekli ... me veseli da sem se zmotil in hvala za potrditev podatkov.

Če ne bi spet kdo rekel da svoje " konje " hvalim ... :cry: .

Lep pozdrav in obilo varnih in užitkarskih km tudi z novim kompletom.

Ja, res je. Z Motoristkom smo letos skupaj "napadali" dolomite in je s temi gumami, ki so imele že neverjetno kilometražo, kar konkretno teral. :notworthy:

Glede na to, da vozi BMW1150GS in že omenjene gume, je še vedno scal cestake po prelazih :yea2:

lp, Pjotr.

Link to comment
Share on other sites

@IKE A ima Pirelli katero gumo, ki je konkurenčna Z6-tki. Meni je Z6 najboljša guma, kar sem jih sprobal (seveda v kombinaciji z M1 spredaj). Z Z6 sem naredil 9k km brez zdrsa pa vozim kar športno. Ostalo mi je še kar nekaj profila po sredini in na robovih gume ostalo pa je slick...

Link to comment
Share on other sites

Pri Pirelliju je možno dobit gumo GTS 23 in GTS 24, je pa problem, ker so trenutno na zalogi le gume v dimenziji 120/70-17 in 170/60-17.

slika ... http://www.motorjet.com/web/glavnastranold.htm ... klikni na Pirelli

Po trdoti in kvaliteti je to guma med Z4 in Z6. Začela se je delati na osnovi izkušenj Z4, kasneje pa se je razvila še Z6.

Edited by IKE
Link to comment
Share on other sites

... s temi gumami, ki so imele že neverjetno kilometražo, kar konkretno teral...

Preden sva z Mačko šla 1. julija na pot, sem zamenjal M 880 z novimi. Stare gume so imele 15 k km in pri Španu so me malce čudno gledali, zakaj že menjam gume in če jih res vržejo v smeti.

Zakaj? Ker je zadnja guma bila na meji predpisanega profila, sprednja pa je zgledala ravno dobro utečena.

Gume so bile uporabljane za vožnjo v dvoje in bogato prtljago (skupaj 550 kg). Tudi avtoceste so pele. Zapela pa je tudi sprednja guma pri 12.000 km, petju pa je sledilo še vibriranje v nagibu.

In v začetku avgusta sem že spet na polovici do popevanja. Gume brez vidne obrabe.

Še več takih moto izdelkov prosim.

Link to comment
Share on other sites

kolk košta sprednja in kolk zadnja M1 (120/65/17 & 180/55/17, mah nevem točne dimenzije, za CBR)? en mi jih ponuja sprednjo za 28, zadnjo za 41k. Ma ni to nekam dosti? Al je normalno :? (ni pooblaščen prodajalec to-privat)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!