Skoči na vsebino

Metzeler, Pirelli gume


Ice

Priporočene objave

seos

je kdo mel možnost primerjat Z6 in D208? katera bolj drži?

jaz sem prej vozil Z4 pa sem mislil da so dobre gume, zdaj sem pa probal Z6 pa mi ni nič jasno kak držijo. Po prebranih postih tudi zgleda da bojo dolgo....

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... prej vozil Z4 pa sem mislil da so dobre gume, zdaj sem pa probal Z6 pa mi ni nič jasno kak držijo. Po prebranih postih tudi zgleda da bojo dolgo ...

Saj veš ... čas beži, tehnika pa ne počiva.

Tudi materiali so velikega pomena ... nič bat, sam vozit, to pa vem da ni problem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cvetoo: isto se meni sedaj dogaja ko imam gor M1 na obeh gumah, ampak meni se tudi segreta ne umiri, mogoče je občutek zaradi drugačnega profila kot sem ga vajen al pa...... :? sem že dogovorjen pri zastopniku pa da malo preverimo in poskušamo pogruntat in uredit zadevo, ker res ni prijetna. drugače pa zdaj motor z temi gumami dobesedno pada v ovinke in je res še večji užitek po kakih zavitih cestah kot prej ko sem bil na dunlopu.

popravljam izjavo, hin mam "lenkkopf lager" tako da bom o vtisih lahko šele ko bo to popravljeno. saj se mi je zdelo da taka dobra gume ne more tako čudno delat :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ Pervy

:hmm: In koliko km ima tvoj kawelj?

jutri grem po motor pa bom zvedel kaj je blo, glede na sumljivo nizki račun je očitno blo nekaj drugega. napišem ko zvem ker mi nič več ni jasno :hmm: , drugače pa 35 in nekaj 1000.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Potrbujem info!!!

Kakšna je razlika med Sporttec M1 in Diablo/Diablo corsa?

Kako bi izpadla kombinacija spredaj Sporttec M1 zadaja Diablo?

Do sedaj sem 'pokuril' dva kompleta Dragonk NTR EVO in dva kompleta M1...

Ike, kakšen nasvet?

PS

Na MJet-ovi strani ni dovolj informacij za odločitev...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potrbujem info!!!

Kakšna je razlika med Sporttec M1 in Diablo/Diablo corsa?

Kako bi izpadla kombinacija spredaj Sporttec M1 zadaja ...

Ni posebne razlike. Obe gumi sta narejeni za "isti način vožnje". Jaz ne vidim smisla kombinacije teh dveh.

Meni je pa MotoMirči glih včeri namontiru novo Z6 :yea2: . Seveda sem jo šel takoj sprobat na Mrzlico, ker migre res na živce, da se robovi svetijo => ne vem tako šlampasto mi zgleda .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni posebne razlike. Obe gumi sta narejeni za "isti način vožnje". Jaz ne vidim smisla kombinacije teh dveh.

:D mogoče bi moral bolj natančno formulirat...

Gume menjam po ključu 2 zadnji na eno sprednjo (tako pač pobere gume)...

Sprednja Sporttec M1 je na 1/2 zadnja je na koncu, našel pa sem ugodnega Diabla...

Zato sem spraševal .)

Medtem sem že klical na Mjet in vprašal glede kombinacije...Menda sta Diablo in M1 skoraj identični, zato ni panike če uporabiš takšno kombinacijo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem letos na mojo Californio zmontiral ME 880 in gume so zakon. Prevoženih imam že 7000 km in glede na profil jih bom še vsaj 15000 zraven. Gume dobro držijo v mokrem in suhem. Pa še dobro zgledajo! :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je pa sprednja guma malo hecna za cruiserje. Športno špičasta je in ne jurček za širino 150 (kot npr. Dunlop 206 ali Bridgestone). Je pa dobra. Zadnjič mi je uspelo "prebiti" vodni slap pri Turjaku (vdor vode s hriba). Več kot 1/2 m vode pri 50 na uro. Motor tudi trepnil ni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:D mogoče bi moral bolj natančno formulirat...

Gume menjam po ključu 2 zadnji na eno sprednjo (tako pač pobere gume)...

Sprednja Sporttec M1 je na 1/2 zadnja je na koncu, našel pa sem ugodnega Diabla...

Zato sem spraševal .)

Medtem sem že klical na Mjet in vprašal glede kombinacije...Menda sta Diablo in M1 skoraj identični, zato ni panike če uporabiš takšno kombinacijo...

koliko ti je naredila M1 in na katerem motorju?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men je pa ravno to všeč pri tej gumi, ker sploh ni Cruserska in zgleda kot športa guma. Na mojga MG California Aluminium paše u nulo. Pa tudi motor se odlično obnaša v ovinkih. Guma se da peljat do roba spredaj in zadaj.

Zadjič se nisem mogel izognat fliki iz bitumena na ovinku in sem zapeljal s prednjo guma na njo precej hitro (po robu gume). Prednje kolo je zdrsnilo čez bitumen in se je takoj spet ustavilo in motor je šel naprej kot po tirnicah. Sicer sem imel srce v hlačah, ker je bil občutek prav grozljiv v primerjavi če zdrsne zadnja guma na enak način. :xx:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

koliko ti je naredila M1 in na katerem motorju?

Zadnja zdržala 4,2 kkm (brez AC)...Motor Hornet 600 (menjani zobniki, tko da mal bl vleče :lol1: ), sam se pozna tudi na obrabi gume.

Splošno je M1 dobra guma, vendar so bile za dež boljše Dragon Evo Ntr...

Obe grejo pod rob, segrejejo se zelo hitro (sploh M1) - nasploh pa mi je všeč način vožnje kot motor pade v ovinek (zaradi oblike plašča). :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A Diablo pa je trša guma od Dragona, pa če lahko poveš še koliko si naredil z Dragon Evo? :) :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se res Metzeler Z6 guma z rahlimi "deformacijami" prilagaja površini?

Kako bi se obnesla kombinacija spredaj M1 zadaj Z6, ali je boljša kombinacija spredaj BT 012 (ali 014, sej niti ne vem kakšna je razlika med BT 012 in BT 014) in zadaj BT20?

Do sedaj sem vozil D208. Sicer brez pripomb vendar jih je zelo hitro pobralo in sem jih moral menjat na 4000 KM.

lp, Pjotr.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se res Metzeler Z6 guma z rahlimi "deformacijami" prilagaja površini?

Kako bi se obnesla kombinacija spredaj M1 zadaj Z6, ali je boljša kombinacija spredaj BT 012 (ali 014, sej niti ne vem kakšna je razlika med BT 012 in BT 014) in zadaj BT20?

Do sedaj sem vozil D208. Sicer brez pripomb vendar jih je zelo hitro pobralo in sem jih moral menjat na 4000 KM.

lp, Pjotr.

Meni sede zelo dobro...zdanja je gor že 4000 km brez šparanja, pa menda po izgledu še ni na polovici, sprednja pa šele 400 km, pa mi je občutek boljši, kot prej, ko sem imel spredaj super corso... dosti bolj enakomerno gre vse skupaj...

Motorčka pa imava precej podobna.

LP; El B.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Elbarto ti torej voziš Metzeler kombinacijo ali Bridgestone?

Sam se nekako se malo bolj nagibam k Metzeler kompletu.

lp, Pjotr

PS: Sej res, a sta potem našla kak motor za punco?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Elbarto ti torej voziš Metzeler kombinacijo ali Bridgestone?

Sam se nekako se malo bolj nagibam k Metzeler kompletu.

lp, Pjotr

PS: Sej res, a sta potem našla kak motor za punco?

Zdaj imam M1/Z6, prej sem imel Pireli SC/Z6

zdaj mi je nekako boljše, ker motor enakomerno zgublja višino, prej je kar sam rinil proti tlem že na začetku ovinka.

Enim pa to paše, da motor kar sam pade, meni pač ne.

LP; El B.

PS: Fazerko 600 l. 03 :unsure: :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam spredaj ni zadaj Z6 in sem po 1500 km ful zadovoljen (BMW r1100s) motor je na vhodu v ovinek stabilen in sprednja guma daje ziher občutek(prej mel Z4 in je bila sprednja guma katastrofa). Tukaj pa berem da kombinirate spredaj s še mehkejšo M1 ... pa me zanima al M1 dovoljuje samo večjo hitrost v ovinku al ma še kakšne prednosti oz slabosti v primerjavi z Z6....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ak; Samo vprašanje pa vendar, a ta tvoj vir za Diablo je splošen, torej uporaben tudi zame, a je to le enkratna priložnost.

Če je to pri vulkanozerjih, bi mi mogoče lahko zaupal kako ugodno in kje! B)

Hvala za kakršen koli odgovor ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!