Skoči na vsebino

Dunlop gume


roly

Priporočene objave

  • 1 mesec pozneje...

jucer sam odvozio prvih 270km na Dunlop Mutant. 
Cesta prasnjava od soli, temp. zraka 6-11°C, suhih ali i vrlo mokrih dijelova.

Nisam nasao negativnu tocku! 
Guma stvarno mutira kako joj se radna temperatura podize! 

A podizanje temperature ide vrlo lako. 

za sada toliko.

 

Tlak u gumama 2,5 prednja / 2,9 zadnja! 
 

WhatsApp Image 2021-02-05 at 21.31.10.jpeg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

na Mutant sam do sada odvozio nekih 1100km od toga dobrih 800km na jadranskoj magistrali prosli vikend. 

Stacionirani smo bili u Sibeniku. Jedan samo dovozili do Karlobaga pa nazad do Starigrada pa do Karlobaga ...... i tako do navecer kada smo se vratili u Sibenik. Drugi dan smo se odlucili zbog losije vremenske prognoze ( orkanska bura podno Velebita ) na varijantu prema luci Ploce. 

 

Temp. zraka izmedju 10 i 17 stupnjeva C. Temp gume u sredini nekih 55 na bokovima nekih 58 stupnjeva C. 
 

Zamjerke na zadnju gumu nemam. Prednja me par puta relativno neugodno iznenadila: kod kasnijeg i zbog toga jaceg kocenja u zavoj - vjerujem daje to zbog oblika i profila gum - pocinje se uvijati/mijesiti. Kao da ne moze prenijeti snagu kocnice na podlogu. Cim se prestane kociti guma se opet smiri i odovozi bez ikakvih problema zadanu liniju. 

 

Na bijelim oznakama na kolniku reagira jace od konkurencije - treba paziti kod prelaska pjesaki prijlaza ili onih velikih smjernica  toka trake. 

Prijatelj je slozio kratki video nasih voznji i dao zajednicki opis - na njemackom :).

"Snimatelji" smo obojica.  

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
Ob 12. 3. 2021 ob 20:10, kronik pravi:

na Mutant sam do sada odvozio nekih 1100km od toga dobrih 800km na jadranskoj magistrali prosli vikend. 

Stacionirani smo bili u Sibeniku. Jedan samo dovozili do Karlobaga pa nazad do Starigrada pa do Karlobaga ...... i tako do navecer kada smo se vratili u Sibenik. Drugi dan smo se odlucili zbog losije vremenske prognoze ( orkanska bura podno Velebita ) na varijantu prema luci Ploce. 

 

Temp. zraka izmedju 10 i 17 stupnjeva C. Temp gume u sredini nekih 55 na bokovima nekih 58 stupnjeva C. 
 

Zamjerke na zadnju gumu nemam. Prednja me par puta relativno neugodno iznenadila: kod kasnijeg i zbog toga jaceg kocenja u zavoj - vjerujem daje to zbog oblika i profila gum - pocinje se uvijati/mijesiti. Kao da ne moze prenijeti snagu kocnice na podlogu. Cim se prestane kociti guma se opet smiri i odovozi bez ikakvih problema zadanu liniju. 

 

Na bijelim oznakama na kolniku reagira jace od konkurencije - treba paziti kod prelaska pjesaki prijlaza ili onih velikih smjernica  toka trake. 

Prijatelj je slozio kratki video nasih voznji i dao zajednicki opis - na njemackom :).

"Snimatelji" smo obojica.  

 

Katere gume si imel na motorju pred Dunlop Mutant?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
On 11/6/2020 at 9:55 AM, spartanbp said:

Da še podam svoje mnenje o Dunlopkah in sicer sem vozil Roadsmart II. ter III., sedaj pa imam na svojem Z-ju Sportsmart MK3.

 

Roadsmart III. je trpežna guma, ki je bolj za touring. Drži še pa še. Po ovinkih je tudi OK, ampak jo je potrebno konkretno zagreti.

Sportsmart Mk3 je zelo zelo dobra, v bistvu tako dobrih gum za cestno uporabo še nisem vozil na svojem Z-ju. Kar se tiče gripa v ovinku,  kontroliranega zaviranja pred in v ovinku....ocena 5 :worship: Me je že nekajkrat "rešila" v kritičnih situacijah. Ima pa zmeraj dovolj rezerve, ne moreš priti do konca.

Pozdrav, kolk si pa nardil pol z gumami? Ko sm montiral so vsi rekl, ej pa to 8-10 komot nardiš z njimi. Pogledam včeraj, indikatorji štrlijo ven, kot mozolji na najstniku, pogledam kilometrino, 4k :D po sredini še ok, pol robovih itak-vozim po cesti, ta sredina nagiba, ko pospešuješ iz ovinka direkt na indikatorjih je pač...na indikatorjih :) sprednja je pa še čist lepa. Drgač pa super za pelat, ena boljših do zdej. Jurja še ta vikend zguncam ven, pa zamenjam zadnjo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Jagnje pravi:

Pozdrav, kolk si pa nardil pol z gumami? Ko sm montiral so vsi rekl, ej pa to 8-10 komot nardiš z njimi. Pogledam včeraj, indikatorji štrlijo ven, kot mozolji na najstniku, pogledam kilometrino, 4k :D po sredini še ok, pol robovih itak-vozim po cesti, ta sredina nagiba, ko pospešuješ iz ovinka direkt na indikatorjih je pač...na indikatorjih :) sprednja je pa še čist lepa. Drgač pa super za pelat, ena boljših do zdej. Jurja še ta vikend zguncam ven, pa zamenjam zadnjo. 

Okoli 10 jurjev brez problemov. Če pa jo bolj športno pelješ, pa seveda obrabiš.

Sam sem imel na zadnjem kompletu 3.500 km, pa so bile kot nove :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, spartanbp said:

Okoli 10 jurjev brez problemov. Če pa jo bolj športno pelješ, pa seveda obrabiš.

Sam sem imel na zadnjem kompletu 3.500 km, pa so bile kot nove :smoke:

Pa na Z1000 to? Piomio, mogoče morm mal stil vožnje spreminit :D Angel GT so mi cca 7k zdržale, to je blo največ.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 35 minutami, Voodoo pravi:

Pa na Z1000 to? Piomio, mogoče morm mal stil vožnje spreminit :D Angel GT so mi cca 7k zdržale, to je blo največ.

Ne, na 2 Kwakah sem imel Dunlop Roadsmart III; Zephyr 750 ter ZR 750. Na Z750 pa se imel Sportsmart Mk3. Če je motor dobro zbalansiran in imaš usklajeno podvozje, potem z Roadmsartkami III narediš veliko km. Po domače povedano, dal sem jih dol, ker so že bile prestare :smoke:

 

Sedaj imam na Yami Micheli Power in še nekaj...4. Bolj žalost kot kvaliteta :BUA:

 

Sportsmart Mk3 so bile najboljše, kar sem do sedaj vozil, kar se tiče cestnih gum. 

Popravljeno . Popravil spartanbp
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, sej sportsmart mk3 mam gor, roadsmart še nis probu...oz strejše modele na prejšnem motorju. Ja, mislim, da mam kr vredu nastavljen motor, ampak mislim da je moja desna roka problem...verjetno zato, ker je bla zlomljena, ne vidim drugega razloga :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Voodoo pravi:

Pa na Z1000 to? Piomio, mogoče morm mal stil vožnje spreminit :D Angel GT so mi cca 7k zdržale, to je blo največ.

anhelce tok nardijo al pa še manj, sem mel 2kompleta, pa vedno isto, RS pa vsaj po podatkih kupcev naredijo več. tudi jaz sem 10 kkm nardil z zadnjo rs1

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

9 minutes ago, DAMI34 said:

anhelce tok nardijo al pa še manj, sem mel 2kompleta, pa vedno isto, RS pa vsaj po podatkih kupcev naredijo več. tudi jaz sem 10 kkm nardil z zadnjo rs1

Ja sej to mi zanimivo, ker vsi tako pravijo a moja izlušnja je komplet nasprotje zaenkrat. 

Original BT16? -cca 4.5k

Angel GT 7-8k

Angel GT2 mel defekt na cca 5k

Conti SA3 5K

Dunlop SS mk3 zaenkrat na 4k pa ravno na idikatorjih...iz zadnje lahko pomoje še kakih 1000 stisnem.

Vidim, pa da smo se zgleda mal narobe razumel...js govorim o Sport Smart mk3. Roadsmart nisem vozu na Z-ju. Mogoče nebi blo švoh sprobat? Je po obliki ista SS mk3?

 

P.S

Pa glede na to, da ma motor 30k, po guma izračunih sem pa 26k prevozu možno, da sm pozabu na kak komplet, al pa sm naredu več z njimi kot mislim...al sm pa 3-4k km v spanju prevozu :D 

Popravljeno . Popravil Voodoo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, Voodoo pravi:

Ja sej to mi zanimivo, ker vsi tako pravijo a moja izlušnja je komplet nasprotje zaenkrat. 

Original BT16? -cca 4.5k ISTO

Angel GT 7-8k ISTO

Angel GT2 mel defekt na cca 5k 

Conti SA3 5K conti RA2 6k, dunlop SS 5, Rs skoraj 10

 

sem ti kar svoje cifre zapisal, ki so podobne tvojim. Pa govora je bilo o RSju oz jih je omenjal Spartan..pa jaz sem tel povedat, da klub temu da je angelca ST pnevmatika ne naredi ravno nekaj kmjev

o SS novih verzijah ne vem nič, enka mi pa ni bila všeč, ampak to je že leta nazaj.

Roadsmart je touring guma...dobra, za dve osebe, za nažiganja po ac itd

Sportsmart je športna guma...nardi manj kmjev, ja pa zihr bolj športna pri oprejemu in užitku. O kilometrinah ne morem palamudit. Ampak, če te angel GT ni motila, da je imela dovolj športn oprijem potem ti tudi Roadsmartka ne bi smela biti slaba, zadeva je podobna (na hitro govorim) mitas touringforcu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moja roadsmart 3 SP je po 3k km še na od oka 80%, sprednja je kot nova, drži dobro jo je pa treba segret. moja naslednja bo SS ali pirelli športna da vidimo razliko. definitivno pa lahko z RS narediš ohoho km. pa sem visoko z kilogrami, veliko tudi vožnje v dvoje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Roadsmart 3 mi je zdržala okrog 13k kilometrov. Obraba prednje in zadnje je bila enakomerna (tudi na Bridgestone S20 je bilo tako, očitno tako vozim). Lahko bi naredil še tisoč kilometrov, ampak je prednja bila že precej trikotna. Menjal sem za Sportsmart 3.

Ne spomnim se več, kakšna je bila Roadsmart kot nova in ne morem narediti direktne primerjave, se mi pa zdi Sportsmart stabilnejša in predvidljivejša v ovinkih. Na Roadsmart nikoli nisem imel posebej dobrega občutka pri nagibih tam okrog roba zadnje gume, na Sportsmart pa sploh ne vem, kdaj sem na robu gume.

Bomo videli, koliko kilometrov bom naredil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, Vin pravi:

Sportsmart 3

Iz mojih izkusenj lahko povem, da je guma suverena tudi, ko ze podrajsas pod indikator.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 8/2/2021 at 3:22 PM, maxxa said:

Iz mojih izkusenj lahko povem, da je guma suverena tudi, ko ze podrajsas pod indikator.

Sem zradiral indikatorje, vem :D kakorkoli, zadnjo sem menjal na cca 5k, ampak legalna že vsaj 1000km ni bla. Zdej sem dal gor zadnjo roadsmart in morm rečt da zaenkrat zgleda kr ok kombinacija. Nova roadsmart se pelje podobno kot se je ss mk3 proti koncu...gre lepo od roba do roba. Parkrat se mi je dol po klancu zgodilo, da ko sem še v nagibu naložil gas je mal zdrsnila, prvo me je malo zaskrbelo, pol sm pa začel uživat v tem :D

Kakorkoli, zaenkrat zadovoljen, če se vodljivost s časom nebo bistveno poslabšala bi lahko to bla moja kombinacija na tem motorju, ss mk3 spredaj, rs3 zadaj. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, Jagnje pravi:

Sem zradiral indikatorje, vem :D kakorkoli, zadnjo sem menjal na cca 5k, ampak legalna že vsaj 1000km ni bla. Zdej sem dal gor zadnjo roadsmart in morm rečt da zaenkrat zgleda kr ok kombinacija. Nova roadsmart se pelje podobno kot se je ss mk3 proti koncu...gre lepo od roba do roba. Parkrat se mi je dol po klancu zgodilo, da ko sem še v nagibu naložil gas je mal zdrsnila, prvo me je malo zaskrbelo, pol sm pa začel uživat v tem :D

Kakorkoli, zaenkrat zadovoljen, če se vodljivost s časom nebo bistveno poslabšala bi lahko to bla moja kombinacija na tem motorju, ss mk3 spredaj, rs3 zadaj. 

 

Tud meni RS na robu in pri gasu malo podrsava, jbg se navadis 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 6/9/2020 at 3:11 PM, lasagna said:

 Glede ostalih reklamnih trditev o enakomerni obrabi in trajnosti  pa bom povedal precej pozneje. 

po zvoženih 10kkm sem jih moral menjati,ker je bil v zadnji zarit kos stekla.Do indikatorja na sredini še za cca 2kkm na bokih še za več.(70% vožnje v dvoje+prtljaga).Proti koncu po sredina tudi bolj drseča.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Ali je kdo imel gume Dunlop Gpr 300? Kako držijo na zalivkah in pobarvanih delih ceste?

Cenovno so precej blizu Mitaskam...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 9/13/2021 at 5:04 PM, Endlich said:

Ali je kdo imel gume Dunlop Gpr 300? Kako držijo na zalivkah in pobarvanih delih ceste?

Cenovno so precej blizu Mitaskam...

Srednja zalost. Kilometrina super (mislim da sem nekih 5 jurjev z njo naredil - 2x tolk kot s ContiSportAttack), presenetila je samo enkrat, pa se to mislim da sem jaz njo kot ona mene.

Ugoden nakup. Imel sem samo zadnjo, spredaj sem imel se Pilot Power, THE worst gumo ever. Sem planiral nakup novega kompleta GPR300 letos (spr+zad), pa sem za isti denar raje nataknil Conti Motion, ki ni posebej navdusila - razocarala pa tudi ne, razen na dolenjskem mokrem asfaltu, kjer sem igral Kyionarija na mokrem Donningtonu. Ampak mokra podlaga mi ni kriterij, v povprecju sem na mokrem enkrat letno. Z GPR300 se ne spomnim ce sem kaj telovadil po mokrem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

GPR gume so bolj za starejše in touring motocikle. SportSmart Mk3 je dobra guma, od tod glej naprej. Vse kar je spodaj je vsaj zame bolj kot ne neuporabno. Z leti se človek razvadi :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!