Skoči na vsebino

Dunlop gume


roly

Priporočene objave

Roman, hvala za info. Sem prebral topic o tvojem iskanju prednje Tourance-ke... :( Če ti ne bo odveč, bi te res prosil za avstrijske cene za Tourance (za 130/80-17 in 90/90-21). BTW, kje je ta "Vadlca" v Celovcu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Roman, hvala za info. Sem prebral topic o tvojem iskanju prednje Tourance-ke...  Če ti ne bo odveč, bi te res prosil za avstrijske cene za Tourance (za 130/80-17 in 90/90-21). BTW, kje je ta "Vadlca" v Celovcu?

90/90-21 = 76,62€ bruto, 63,85€ neto

130/80-17 = 116,83€, 97,36€

Reifen Wadel je na Völkermarkter str. 182, če prideš čez Ljubelj, eno prvih križišč na desno (še pred centrom), smer Graz, Wien (magistralna cesta), naravnost kakšnih 6 -7 km. Trgovina se nahaja tik pred križiščem s štiripasovnico, ki gre iz centra proti Grazu (na levi strani - zgleda, da je bila včasih črpalka).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se da dobit D 207 dimenzije 150/60 ZR 17? Do kdaj bo akcija trajala?

Ja 150/60R17 bi te prišla okrog 23300sit. Ko jih boš rabil povej pa dobiš.

Tudi jaz bi rabil tako gumo in to čimprej. Kako do nje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Sem bolj touring fahrer tako, da so bile d205 čisto fajn. Trajnost gume mi veliko pomeni, no pa tudi, da fajn grabi. Torej, ali naj menjam obe gumi, ali samo zadnjo, in kaj priporočate?

Lp, Onim

Onim,

I vote D205, vozim že tretji komplet in do sedaj brez enega samega zdrsa ... pa še dolgo zdržijo ...

Kar se tiče dimenzij pa je vedno priporočljivo upoštevat navodila proizvajalca motorja ... torej, če denar ni problem menjaj obe ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odgovor za Onima;

Jaz uporabljam Dunlop 205, se dobro obnesejo, z njimi naredim 10k-14kKm, odvisno od vožnje. Razen originalnih gum ( to so bile Dunlop 505 ) sem do sedaj vedno dal 205. Moram pa ti povedat, da pri nižjih temperaturah ( šest, sedem stopinj ali manj, brez sonca ), čutiš da nima v hitreje voženih ovinkih pravega oprijema. Ampak pri mehkejših gumah pri teh temperaturah najbrž ni dosti bolje. Mogoče pa imaš takrat motor že v garaži.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Za gapca.

Rabil bi naslednje dimenzije:

(za čoperja)

100/90R19 (57F)

140/90R15 (M/C 70S) oziroma širina 150 kolko bi pršla.

(za cestnega)

D207 160/60R17

Tnx!

LP duhc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za 160/60 R 17 te pridejo 24000 SIT D207

za čoperja mi pa prosim povej kakšen profil bi rad imaš jih na Sitarjevi

strani //www.sitar-pneumatic.si

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud jest bi rabil eno gumo. In sicer zadnjo dimenzije 180/55/17.

Ker sem bolj začetnik ne vem ali naj vzamem D205 ali D207. Prvo imam D 207. Guma, ki je trenutno na zadnjem platišču pa je D 205.

Zanima me če ti tam tudi zmontirajo gor. In pa seveda kje je to?

Hvala!

LP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
Sem bolj touring fahrer tako, da so bile d205 čisto fajn. Trajnost gume mi veliko pomeni, no pa tudi, da fajn grabi. Torej, ali naj menjam obe gumi, ali samo zadnjo, in kaj priporočate?

Lp, Onim

Onim,

I vote D205, vozim že tretji komplet in do sedaj brez enega samega zdrsa ... pa še dolgo zdržijo ...

Kar se tiče dimenzij pa je vedno priporočljivo upoštevat navodila proizvajalca motorja ... torej, če denar ni problem menjaj obe ...

Hotscko.....D220 so ali bi naj nadomestile D205. Pa dajmo preedpostavit da jih niso poslabšali, zato raje D220. Z3 so po mojem za turing vožnjo premehke, priporočal bi Z4.

Sicer pa je vedno treba natančno vedet kaj hočeš: mehkeje, dražje, hitrejša obraba, boljši oprijem in varnost.......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hotscko.....D220 so ali bi naj nadomestile D205. Pa dajmo preedpostavit da jih niso poslabšali, zato raje D220. Z3 so po mojem za turing vožnjo premehke, priporočal bi Z4.

Sicer pa je vedno treba natančno vedet kaj hočeš: mehkeje, dražje, hitrejša obraba, boljši oprijem in varnost.......

George, seveda sem še bolj za D220, ampak jih pri nas še ni za dobit (razen prvih vgradenj na nekaterih motorjih)... menda je popolnoma enaka D205 ima pa izboljšan dežni oprijem (spremenjen profil) .... moja naslednja guma bo definitivno D220, če le ne bodo s ceno odleteli v višave.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nakup gume je odvisen predvsem od tvojega načina vožnje, če voziš dinamično, pol od Dunlopa priporočam D 207, športnejši način vožnje bol pače D 207RR, prej se zagreje v tem vremenu, drži pa.......Kak voziš, 1. pa gas do konca te nobena guma ne drži več kot 4000 km, speljevanje z občutkom in tempo vožnja pa je mene držala D 207RR 6000 km, več pa skoraj ne more zdržatr na 600 ccm, je premehka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nakup gume je odvisen predvsem od tvojega načina vožnje, če voziš dinamično, pol od Dunlopa priporočam D 207, športnejši način vožnje bol pače D 207RR, prej se zagreje v tem vremenu, drži pa.......Kak voziš, 1. pa gas do konca te nobena guma ne drži več kot 4000 km, speljevanje z občutkom in tempo vožnja pa je mene držala D 207RR 6000 km, več pa skoraj ne more zdržatr na 600 ccm, je premehka.

Jest mam tudi D207 RR pa mam narjenih že 7500 km in je še neki malga profila na njih. Res pa je, da je zadnjih 2000-3000 km naredila moja ženka z bistveno bolj lagano vožnjo. :wink: Men drgač te gume dobr služijo in bom naslednje iste kupu. :D

LP - Rude

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozim na D207 170/60/17, zame se guma dobro drži in tudi večina mi jih je priporočala za naslednjo gumo. Mi je pa problem, da se zelo rabi in je je po vsaki furi manj, tako da se bojim da niti ene sezone ne bo zdržala. Ko sem vprašal za D 205 so rekli, da je bolj za lagano vožnjo in da ne pri gumi šparat. Sej ne bi glih šparal tukaj, sam če se bom normalno vozu bom moral 2-3 krat na leto menjati gume, to je pa rahlo preveč za moje finance.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na Hornetki vozim spredaj D207, zadaj pa D205 in sem zaenkrat ful zadovoljen. Res da dobro polovico sezone prevozim u dvoje in mi tudi zato D 205 ful ustreza.

Sem bil pa letos tudi na grobniku in ne morem jamrat. Guma je ful drzala niti enkrat ni nic zdrsnilo, pa se obrabila se je manj kot prijatelju ki vozi D207 in se je vrnl domov skoraj brez profila.

Res pa je da moras gumo lepo zagret preden zacnes strastno polagat. Kakih 10-20 km ze rabi, pol pa se drzi ceste brez problema, tudi pri nizjih temperaturah.

Po mojih izkusnjah je D205 primerna tudi za sportno voznjo, vsaj zame, za spredaj pa mislim, da bom kar ostal na D207, ker mi kljub temu da je mehkejsa in da bi naj bolj drzala kdaj pa kdaj malo zdrsne.

lp, Ico

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Puzdrauleni ! :D

Jst vozu D207...spredaj in zadaj tri sezone...lagano sportski..držale cca 8.000 kilometrov....letošnjo sezono, dal gor prednjo D207RR in zadnjo D207....način vožnje...super sportski, več na kolenu, kot na riti...zadnja je bla hin po 5.000 kilometrih in prednja RR po cca. 6.500 km. :(

Ma me je udarl po denarnici. :roll: ..gor dal drug komplet prednja in zadnja D207...vozil in šparal gume,bojo še za nekaj kilometerčkov v naslednji sezoni. :D

Navadna D207... po mojih izkušnjah, če guma ni dovolj ogreta, če je asfalt še mrzel, hitro začne "protestirat" nakazuje in opozarja na zdrs, zdrsuje, tko da lahko še pravočasno ukrepaš, če je asfalt umazan, pesek, olje, ti tko al tko nobena guma ne pomaga-odletiš v vsakem primeru :( . Ko jo dobro ogreješ in če je podlaga ugodna, lahko gumo odločno odpelješ vse do roba...ne zdrsuje in drži. 8)

Če pa primerjam..prednjo RR gumo in navadno D207...navadna D207, je bolj prizanesljiva, še nagrajuje z dobrim oprijemom, v slabših razmerah na cestišču, na malo bolj hladnem asfaltu, v dežju, manjši kakovosti asfalta in na slabšemu cestišču. :wink:

RR guma je prava Racing replica guma in je zadovoljna, le z optimalnimi pogoji in resnično vožnjo na "nož", treba jo je odpeljati res agresivno, če hočeš, da te nagradi z ekstremno dobrim oprijemom in, da se pokaže jasna razlika v primerjavi z navadno D207. :wink:

Malce se boš namučil, da jo boš ogrel na temperaturo, ki si jo želi. :P Na navadni cesti, težko izkoristiš njen potencial. Sploh, ko pogoji niso idealni,guma slabo drži v primerjavi z navadno D207. Guma se najbolje počuti na dirkališču, zato je tudi narejena. :wink:

Mejčkite se, smejčkite se in bodte v perju :shock:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Tratnjak Damijan

Član

Član od: torek, 15.10.2002 10:15

Objav: 136

Kraj: Lj.-Črnuče

Objavljeno: 28 nov 2002 00:32 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Danes sem že sicer govoru s Suzukijem ker sem premišljeval o nakupu gum med michelin 100 macadam in dunlop D205. Po daljši debati v OLP sem es odločil, da bom nabavu nazaj D 207 pa čeprav pravijo, da so premehke za moj motor (ZZR 1100). Kaj menite?

_________________

Damjan član MK MG

Nazaj na vrh

YZFgeorge

Uporabnik

Član od: petek, 09.11.2001 15:16

Objav: 631

Kraj: Maribor - okolica

Objavljeno: 28 nov 2002 13:01 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Tratnjak Damijan je napisal:

Danes sem že sicer govoru s Suzukijem ker sem premišljeval o nakupu gum med michelin 100 macadam in dunlop D205. Po daljši debati v OLP sem es odločil, da bom nabavu nazaj D 207 pa čeprav pravijo, da so premehke za moj motor (ZZR 1100). Kaj menite?

Težko je kaj meniti....

Povej sledeče: Koliko se naganjaš čez ovinke, koliko ti je ostalo roba ob straneh zadnje gume, koliko km bi rad iztisnil....

_________________

Accelerate 'till you see God ....then brake.

Nazaj na vrh

hotschko

Vseved

Član od: četrtek, 07.06.2001 14:43

Objav: 2267

Kraj: Ljubljana - SLO

Objavljeno: 28 nov 2002 13:10 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Tratnjak Damijan je napisal:

Danes sem že sicer govoru s Suzukijem ker sem premišljeval o nakupu gum med michelin 100 macadam in dunlop D205. Po daljši debati v OLP sem es odločil, da bom nabavu nazaj D 207 pa čeprav pravijo, da so premehke za moj motor (ZZR 1100). Kaj menite?

Če bi pa z mano govoril, bi kupil D205 ... zdržijo bistveno dlje, so cenejše, ne pustijo te na cedilu na ovinku, zdrsi prek zalivk in cestnih oznak so kontrolirani in počasni ... moje izkušnje pač.

_________________

hotschko

{Born To Lose Live To Win}

Nazaj na vrh

spidy

Član

Član od: ponedeljek, 15.04.2002 17:47

Objav: 356

Kraj: Kranj

Objavljeno: 28 nov 2002 14:00 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

hotschko je napisal:

Tratnjak Damijan je napisal:

Danes sem že sicer govoru s Suzukijem ker sem premišljeval o nakupu gum med michelin 100 macadam in dunlop D205. Po daljši debati v OLP sem es odločil, da bom nabavu nazaj D 207 pa čeprav pravijo, da so premehke za moj motor (ZZR 1100). Kaj menite?

Če bi pa z mano govoril, bi kupil D205 ... zdržijo bistveno dlje, so cenejše, ne pustijo te na cedilu na ovinku, zdrsi prek zalivk in cestnih oznak so kontrolirani in počasni ... moje izkušnje pač.

Kva maš ti ze en motor?

Nazaj na vrh

HANZI

Uporabnik

Član od: četrtek, 14.06.2001 6:30

Objav: 959

Kraj: Stara travma Doddelek soba 13

Objavljeno: 28 nov 2002 14:06 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Se strinjam z georgeom. če se vozis sport potem 207 če pa bolj turing pa 205. Kolega ma na FZR 1000 205 gor pa se ne pritužuje kaj preveč nad njimi razen seveda ko je mrzla takrat pa je res bolj podobna kakšni tygar-ci

Ampak takrat malo bolj merkaš pa je.

Skratka odvisno od naklona v ovinku in od hitrosti vrtenja desne roke v zapestju.

_________________

Sonce naj sveti vsak dan

Nazaj na vrh

HANZI

Uporabnik

Član od: četrtek, 14.06.2001 6:30

Objav: 959

Kraj: Stara travma Doddelek soba 13

Objavljeno: 28 nov 2002 14:08 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Spidy citiral si ga da ima ZZR 1100 ti pa kar še sprašuješ!

_________________

Sonce naj sveti vsak dan

Nazaj na vrh

hotschko

Vseved

Član od: četrtek, 07.06.2001 14:43

Objav: 2267

Kraj: Ljubljana - SLO

Objavljeno: 28 nov 2002 14:38 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

spidy je napisal:

Kva maš ti ze en motor?

Hanzi: mislim da sprašuje mene

Spidy: Moj motor je Ducati Monster 750 Hotschko Edition ... trenutno vozim tretjo sprednjo in četrto zadnjo gumo (prednja mi zdrži cca. 18k km zadnja cca. 9k km)

_________________

hotschko

{Born To Lose Live To Win}

Nazaj na vrh

dave the wave

Član

Član od: ponedeljek, 03.06.2002 11:05

Objav: 136

Kraj: G.Radgona

Objavljeno: 28 nov 2002 15:01 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

hotschko je napisal:

... trenutno vozim tretjo sprednjo in četrto zadnjo gumo (prednja mi zdrži cca. 18k km zadnja cca. 9k km)

Hmmm.....

cca 18k km X 3 = cca 54k km spredaj

cca 9k km X 4 = cca 36k km zadaj

cca 54k km - cca 36k km = 18k km

Hotschko! Po teh izračunih si se cca 18k km vozil po sprednjem kolesu ......... A je to Hotschko Edition???

lp DTW

_________________

and i ride and ride

Nazaj na vrh

hotschko

Vseved

Član od: četrtek, 07.06.2001 14:43

Objav: 2267

Kraj: Ljubljana - SLO

Objavljeno: 28 nov 2002 16:53 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

dave the wave je napisal:

hotschko je napisal:

... trenutno vozim tretjo sprednjo in četrto zadnjo gumo (prednja mi zdrži cca. 18k km zadnja cca. 9k km)

Hmmm.....

cca 18k km X 3 = cca 54k km spredaj

cca 9k km X 4 = cca 36k km zadaj

cca 54k km - cca 36k km = 18k km

Hotschko! Po teh izračunih si se cca 18k km vozil po sprednjem kolesu ......... A je to Hotschko Edition???

lp DTW

Ha, ha ... ni čisto tako enostavno. Prednjo sem ravno menjal, prva zadnja je pa zdržala 14k, ker sem se še bolj počasi vozil, vmes sem imel še en rabljen komplet, ... cela kolobocija skratka ... ampak 18k in 9k za mene kar drži.

_________________

hotschko

{Born To Lose Live To Win}

Nazaj na vrh

Tratnjak Damijan

Član

Član od: torek, 15.10.2002 10:15

Objav: 136

Kraj: Lj.-Črnuče

Objavljeno: 28 nov 2002 18:09 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Gume ne obrabim tako hitro, ker se v glavnem vozim turistično. D 207 sem imel eno sezono cca 15000 km, samo se bojim, da bom zaradi trše gume kje razbil motor. Vedno je problem, ko je treba spraskat denar skupi pa ni važno a je registracija ali pa guma.

_________________

Damjan član MK MG

Nazaj na vrh

HANZI

Uporabnik

Član od: četrtek, 14.06.2001 6:30

Objav: 959

Kraj: Stara travma Doddelek soba 13

Objavljeno: 28 nov 2002 18:27 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

koliko pa je razlike med kpl 205 in 207 v ceni. Če ti je 207 zdržala 15kkm bi jaz na tvojem mestu kupil kar 207.

_________________

Sonce naj sveti vsak dan

Nazaj na vrh

dave the wave

Član

Član od: ponedeljek, 03.06.2002 11:05

Objav: 136

Kraj: G.Radgona

Objavljeno: 28 nov 2002 18:35 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

hotschko je napisal:

Ha, ha ... ni čisto tako enostavno. Prednjo sem ravno menjal, prva zadnja je pa zdržala 14k, ker sem se še bolj počasi vozil, vmes sem imel še en rabljen komplet, ... cela kolobocija skratka ... ampak 18k in 9k za mene kar drži.

Sem se samo zajebaval , bom pa predlagal HE za kratico Hotschko Edition; uporabno pri vseh tvojih "ne čisto tako enostavnih" razlagah

lp DTW

P.S.: Se že veselim srečanja na NFS.

_________________

and i ride and ride

Nazaj na vrh

Ghost_R1

Uporabnik

Član od: petek, 14.12.2001 18:03

Objav: 608

Kraj: Slovenija

Objavljeno: 28 nov 2002 19:42 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

15.000 km z enim kompletom gum???????????

Ni šanse največ 5.000 pa že to je preveč.

Neglede na to, kako nagibaš je guma HIN. Če se ne nagibaš in v ovinke ne polagaš motorja do roba gume in se voziš bol pokonci, si naredil taki rob , da nagib ne pride niti več v poštev, ker motor ne gre več ne levo ne desno kot bi bilo nekaj z njim narobe oz. bi bil zabetoniran. Lahko testiraš sam, recimo položi motor s tako gumo, ki ima rob in položi z novo gumo!!! Garantiram, da boš mislil da voziš popolnoma drug motor, saj je razlika več kot očitna!!!!!

Če pa motor polagaš do roba gume pa je guma prav tako zanič, ker so obremenitve večje in poraba večja. Takorekoč ta slatko oz. kvalitetno porabljeno in guma več ni to kar bi morala biti in je že vse skupaj pod enim velikim ?.

Mmoram pa priznat da Pirelli guma Super Corsa SC 1 in 2 izrabljena do konca, da tudi po sredini ni bilo več profila, je bolje prijela kot pa vsaka Dunlopka. Sem stestiro!!!!

SAmo moje skromno mnenje pa ne me tepst prosim.

_________________

Go in peace!

Nazaj na vrh

Rok

Vseved

Član od: torek, 15.05.2001 7:27

Objav: 1293

Kraj: Revirski kraji

Objavljeno: 28 nov 2002 20:15 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

15.000 km z D207 na ZZR ???

Jest jo mam na VFR, pa ne vozm glih kot Rosi, pa ne vem če bo po 5K še legalna ?

A si zihar o 15K, ali je takrat že čisto brez profila?

D 207 mi je priporočal prijatelj, serviser in prejšnji lastnik. Če se bo pa prehitro obrabila bom pa prešaltal na D 205. Cenovno si pa niso tako različne.

Glede držanja ceste pa nimam čeznjo kaj rečt.

_________________

Too much is not enough ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsi ki vozite D205........začnite razmišljati o D220. Ali se morda bojite napredka? Lahko pa tudi, da ste se navadili, da ima guma za motor profil takšen kot za traktor :oops:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Raje naredim 5k manj in se počutim na cesti bolj varno. Prej sem vozil D207, D207rr in M1. Še najbolje sta se odrezali D207rr in M1, pri obeh omenjenih gumah je bilo potrebno zadnje kolo menjati pri 5k prednje pa pri 7-8k no ja zadeve ravno nisem šparal :twisted:

ALO ma kaka D205 ali D220 tega se na biciklu nebi montiral :shock: :roll:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!