Skoči na vsebino

Michelin gume


lampa

Priporočene objave

Živjo,sem že napisal da kupujem gumo,a ni nobenega ki bi vedu kje-za koliko,avstrija, italija,hrvaška,pri nas,lepo prosim

ps:gre za kolega ki nima veliko$$,pišem, ker nima interneta :notworthy:

sem se pozanimal pri nas 43000sit,je kje ceneje,LP Curi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakor vem je pri nas uradni zastopnik za Michelin Span iz Brezovice pri Lj. Cenika za leto 2004 pa se nima (naj bi ga imel v kratkem) ... tko da ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kljub temu, da sem pregledal vse v iskalniku o gumah še vedno ne dobim zadnje informacije, po malo več kilometrih, o Michelin Anakee. Prosim, če podate svoje izkušnje, kako so se obnesle. Torej za big enduro (BMW R....GS), kakšne so vaše izkušnje ne glede na ceno; Tourance ali Anakee?

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Obe gumi sta zelodobri. Tourance so vzdržljivejše Anakee pa dajo boljši feeling po suhem. Na mokrem nisem ugotovil večjih razlik. Anakee je po vzdržljivosti primerljiva z T66 se pa boljše obnaša na mokrem.

Z T66 sem naredil 13500 km z tourance 16500 km in sedaj imam Anakee 8000 km pa bojo še za par tišočakov.

Pri Turance sem imel nekaj težav s prednjo gumo, ki je malo tresla (made in Germany) ne vem pa kako je sedaj, ko jih delajo baje v Braziliji in je kar nekaj kritik na njih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Glede na to da je v novicah nova D218, bi lahko prav tako dodali novicko o novi Michelinki Michelin Pilot Power. Ta naj bi pa odpravila najvecjo slabost njenih predhodnic, to je dolg ogrevalni cas. Sicer pa naj bi bila najmehkejsa guma do sedaj (6% mehkejsa od katerekoli druge) in to naj ne bi vplivalo na km, le boljsi oprijem, itd. Aja se tole omogocala naj bi nagibe preko 50 stopinj na suhem in do 41 stopinj na mokrem cestiscu. Torej bodo lahko nekateri junaki ze drsali po komolcih tudi na navadnih cestah. :lol1:

PPowerrear.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to da je v novicah nova D218, bi lahko prav tako dodali novicko o novi Michelinki Michelin Pilot Power.

Napiši besedilo novičke, dodaj vir in fotko, pošlji na editor@motosvet.com in bomo objavili tudi na prvi strani!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima morda kdo kakšne izkušnje z gumo Michelin Pilot Sport?

LP, Pjotr.

Ja.

Imel na motorju najprej Michelin Pilot Hi-sport. Zdej Michelin Pilot Sport Cup.

Na hitro:

+

Zelo dobro drzi, ko je ogreta.

Dolga zivljenjska doba - zadnja guma meni zdrzi cez 10.000 km, pa ne bi ravno rekel da sem huda pocasnela.

-

Ko je mrzla je kot drsalnica. To so itak vse, AMPAK,

Ne ogreje se hitro (precej precej dalj casa kot npr. Dunlop 207)

Vcasih se sploh ne ogreje - Pri nekako 17 stopinjah (lani na zacetku oktobra) mi je po vec kot 50 prevozenih kilometrih se vedno hudo zdrsevala.

Zelo visoka cena (zadnja (180) s popustom 42.000, sprednja (120) 38.000)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima morda kdo kakšne izkušnje z gumo Michelin Pilot Sport?

O njih skoraj samo najboljše. Na svoji CBR600 imam montiran že tretji par,vmes sem probal tudi že D207 in D207RR, pa so mi Pilotke bolj všeč. Meni je najbolj pomembno to, da je motor pri večjih hitrostih na slabih podlagah karseda miren in smerno stabilen - ne maram opletanja krmila (shimmy) in nihanja zadnjega dela motorja (fishtailing). Po tem kriteriju so Pilotke odlične. Slabost v primerjavi z Dunlopkami je samo ta, da začne sprednja guma z obrabo hitreje spreminjati svoje karakteristike - po kakšnih 7000 km se pojavijo določeni momenti na krmilu in kljub temu, da je profila še relativno dovolj, kar kličejo k menjavi.

Nisem merodajen za ocenjevanje oprijema(Grobnika 1.52 :cry: ) - zame ga je vedno dovolj.

Ne vem sicer, kako Dave lahko naredi 10000 km, jaz z nobeno zadnjo nisem uspel narediti več kot 7000 km, pri čemer sem jih zlizal do karkase. No pa tudi z nobeno Dunlopko nisem naredil več kot 7000 km.

Cene pa ne bi komentiral, saj včasih povprašam tudi za cene Bridgestonk in Metzelerk. :angry:

Komaj čakam na novi Pilot Power.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O njih skoraj samo najboljše. Na svoji CBR600 imam montiran že tretji par,vmes sem probal tudi že D207 in D207RR, pa so mi Pilotke bolj všeč. Meni je najbolj pomembno to, da je motor pri večjih hitrostih na slabih podlagah karseda miren in smerno stabilen - ne maram opletanja krmila (shimmy) in nihanja zadnjega dela motorja (fishtailing). Po tem kriteriju so Pilotke odlične. Slabost v primerjavi z Dunlopkami je samo ta, da začne sprednja guma z obrabo hitreje spreminjati svoje karakteristike - po kakšnih 7000 km se pojavijo določeni momenti na krmilu in kljub temu, da je profila še relativno dovolj, kar kličejo k menjavi.

Nisem merodajen za ocenjevanje oprijema(Grobnika 1.52 :cry: ) - zame ga je vedno dovolj.

Ne vem sicer, kako Dave lahko naredi 10000 km, jaz z nobeno zadnjo nisem uspel narediti več kot 7000 km, pri čemer sem jih zlizal do karkase. No pa tudi z nobeno Dunlopko nisem naredil več kot 7000 km.

Cene pa ne bi komentiral, saj včasih povprašam tudi za cene Bridgestonk in Metzelerk. :angry: 

Komaj čakam na novi Pilot Power.

Koliko kilometrov je treba narest, da se ta guma ogreje na delovno temperaturo in da ne zdrsava? Sej za zadnjo me niti ne skrbi tako zelo, bolj me skrbi sprednja guma; ko zdrsne sprednji del se kej dost več ne da narest. Skrbi obnašanje pri odločnejšem zaviranju in nagibanje v zavojih (me je Dave kar mal prestrašil... :unsure: ).

Lp, Pjotr.

Popravljeno . Popravil pjotr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko kilometrov je treba narest, da se ta guma ogreje na delovno temperaturo in da ne zdrsava? Sej za zadnjo me niti ne skrbi tako zelo, bolj me skrbi sprednja guma; ko zdrsne sprednji del se kej dost več ne da narest. Skrbi obnašanje pri odločnejšem zaviranju in nagibanje v zavojih (me je Dave kar mal prestrašil... :unsure: ).

Lp, Pjotr.

Do tistega momenta, ko se voda in olje v motorju toliko segrejeta, da ga lahko začneš trenat, je tudi guma že ogreta. Jaz vedno tako prakticiram; dokler se mašina ne segreje, vozim počasneje in bolj previdno in na ta način nisem še nikoli doživel neprijetnega presenečenja, da bi premalo segreta guma zdrsnila.

Drugače pa sem lansko jesen enkrat po kolenu odpeljal nepregleden zavoj in na sredini zavoja je bila še senca in od jutranje rose moker asfalt - zgodilo se ni nič, se pravi, da tudi v mokrem Pilotke dobro držijo.

Ne razumem pa, zakaj vas oprijem gum tako skrbi. Vse superšportne gume nudijo fantastičen oprijem pa naj bodo Dunlop, Michelin, Pirelli ali Avon. Razlike so le v detajlih, ki pa jih večina nas sploh nismo sposobni zaznat, kaj šele izrabit. Tu govorim o motoristih, ki npr. na Grobniku vozijo čase nad 1.50. Verjamem, da tisti, ki se vozijo okoli 1.40 bolje občutijo oprijem, vendar na dirkališču. Na cesti mene osebno bolj skrbi, če se guma čudno obnaša in povzroča nihanje krmila ali celega motorja, neenakomerno pada v zavoj, ni sposobna absorbirat vibracij, je težka za spreminjat smer pri istočasnem zaviranju in podobno. Te lastnosti pa so v večini primerov neodvisne od oprijema, kažejo pa se lahko pri zelo majhnih nagibih. Zgodi se lahko, da ti pri majhnem nagibu na neravninah zvibrira krmilo in jo ustreliš ven.

Kar se teh lastnosti tiče, so Pilotke zelo dobre. Res pa je, da nisem še nikoli probal Metzelerk, ki so baje po teh kriterijih zakon.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

lep pozdrav! :kva2:

ja itak,vsak ima svoj stil vožnje in mu leži določena guma,seveda treba pa vse sprobat da do tega prideš.

jas prisegam na michelin,prej je bila pilot sport,zdej pa prišeu nov profil pilot power.izredno dobra guma,ne sme vam bit žal da jo isprobate. :hmm:

lp :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

michelin,prej je bila pilot sport,zdej pa prišeu nov profil pilot power.izredno dobra guma,ne sme vam bit žal da jo isprobate.

No. Nekaj časa nazaj sem tole gledal v ta novem katalogu. Ko sem spraševal naokoli po cenah je še niso imeli.

Zanima me, če jo kdo že ima na kakem težkem in močnem motorju(XX ipd.)

Kako se vam obnese?

LP Cvetoo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo za info Na Yamahi fzr 1000 imam Pilot Sport in do sedaj sem prevozil pribljizno 1000 km. Guma je bila enakomerno obrabljena po celi nalezni povrsini, ker vec vozim po ovinkih, kakor po ravnini. Prejsni dan sem skocil na hitro v Graz, v obe smeri cca 280 km. po avtocesti sem vozil cca od 180 do 240 km/h(po stevcu) in ko sem doma pogledal profil, je gume po sredini vidno manjkalo :wacko: Drugace pa ne speljujem na ostro, tako, da je moznost obrabe gume zaradi speljevanja izkljucena. Sicer sem vedel, da jo brzina pobira, ampak, da v toliksnji meri, pa nisem pricakoval. Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No. Nekaj časa nazaj sem tole gledal v ta novem katalogu. Ko sem spraševal naokoli po cenah je še niso imeli.

Zanima me, če jo kdo že ima na kakem težkem in močnem motorju(XX ipd.)

Kako se vam obnese?

LP Cvetoo.

PILOT POWER imam na R1. Do sedaj sem prevozil 3400 km in lahko rečem, da boljših gum še nisem vozil. So izredno okretne, hitro padejo v zavoj, pri tem pa niso nič nervozne. Motor je na neravninah v zavoju bolj miren, kot je bila CBR600FS na D207RR ali na PILOT SPORT. Oprijema je v izobilju v vseh pogojih, v mokrem se je paziti treba le belih črt (no saj še niso iznašli gume, ki bi držala na teh črtah). Obraba je presenetljivo majhna - globina:

Nova guma spredaj: levo: 4 mm, sredina: 4 mm, desno: 4 mm

Nova guma zadaj: levo: 4.5 mm, sredina: 5.5 mm, desno: 4.5 mm

Po 3400 km (od tega dva popoldneva na Grobniku ~ 400 km na pisti):

Spredaj levo: 3.2 mm, sredina: 2.9 mm, desno: 3.2 mm

Zadaj levo:2.6 mm, sredina 2.8 mm, desno: 3.1 mm

Torej do nule se bo z zadnjo dalo naredit ~6000 - 7000 km; kar je enako, kot sem delal na CBR600FS (pri 60 konjih manj).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

ali mogoče kdo ve kje so michelinove pnevmatike najugodnejše?'

@BONO; Koliko so naredile POWER-ce?' :)

Lp,Sheriff B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
@ BONO

Tudi mene zanima koliko si naredil z Michelin Power.

LP Cvetoo.

Zadnjo sem zamenjal po 7000 km (od tega 4 popoldnevi na Grobniku), ostalo je še okoli 0.8 mm profila. Zamenjal sem jo zato, ker smo šli s prijatelji ponovno na Grobnik. Sprednja guma pa bo po grobi oceni zdržala vsaj 12000 km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
Zadnjo sem zamenjal po 7000 km (od tega 4 popoldnevi na Grobniku), ostalo je še okoli 0.8 mm profila. Zamenjal sem jo zato, ker smo šli s prijatelji ponovno na Grobnik. Sprednja guma pa bo po grobi oceni zdržala vsaj 12000 km.

Tudi jaz mam na zadnji Michelin Power po cirka 8.000 km se dobro tretjino profila po robu. Na sredini vec.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Lahko kdo zrihta Michelin Pilot Road ugodno, 120/70-17? Ponudbe na PM - da ne bo slabe volje moderatorjev!

LP bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!