Jump to content

Michelin gume


lampa

Recommended Posts

lep pozdrav vsem

Spomladi (lansko leto) sem kupil nove gume michelin anakee, za mojo enduro Suzuki freewind. Pri vožnji z njimi pa se mi je dvakrat zgodilo, da mi je motor enostavno nekoliko odneslo. Enkrat pri spuščanju v ovinek, drugič pri dvigovanju iz ovinka. Občutek je tak, da zelo težko določim katero kolo je spustilo. Bi rekel kar oba.

To se zgodi takrat, ko še nisem nagnjen do konca, ampak nekoliko višje. Zanima me, če ima še kdo podobne izkušne. Jaz malo sumim da na to, morda, vpliva širok vzdolžen utor ob robu profila.

pozdrav

Link to comment
Share on other sites

Jaz imam sedaj drugi komplet Anakee na GS-ju in sem z njimi zelo zadovoljen. Z dvema na motorju dopušča nagib do tačk in nikoli nisem imel občutka zdrsa.

Link to comment
Share on other sites

Tudi jaz sem od vseh gum bil najbolj zadovoljen z temi gumami.

Omogočajo mi nagibanje do ščitnika cilindrov (GS) in pa veliko kilometrov po ravnih cestah in guma še vedno ne postane pretirano pravokotna.

Izgleda, da je ta guma narejena za težje motorje, kot je FreeWind ???

Link to comment
Share on other sites

lep pozdrav vsem

Spomladi (lansko leto) sem kupil nove gume michelin anakee, za mojo enduro Suzuki freewind. Pri vožnji z njimi pa se mi je dvakrat zgodilo, da mi je motor enostavno nekoliko odneslo. Enkrat pri spuščanju v ovinek, drugič pri dvigovanju iz ovinka. Občutek je tak, da zelo težko določim katero kolo je spustilo. Bi rekel kar oba.

  To se zgodi takrat, ko še nisem nagnjen do konca, ampak nekoliko višje. Zanima me, če ima še kdo podobne izkušne. Jaz malo sumim da na to, morda, vpliva širok vzdolžen utor ob robu profila.

pozdrav

?? Jaz sem jih prejsnjo leto prvic kupil in po mnogih gumah, so mi tele zdalec narbolj vsec. Krasne za ovinke. Le mal drage so, ampak jebiga.

A ja, so pa montirane na GS 650 Dakar.

Edited by Rudolfo
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Glede powerk je lepo napisano d dorajo precej cajta, 7000km :eek: kar je za tako gumo dosti. A so letos enake al so kej spremenili zadevo :hmm: Niham med power pa 208rr.

:topic: Zdej mam BT012SS in vem d je guma špica, sam draga za popenit (50k zadnja) :doze:

Link to comment
Share on other sites

Glede powerk je lepo napisano d dorajo precej cajta, 7000km :eek: kar je za tako gumo dosti. A so letos enake al so kej spremenili zadevo :hmm: Niham med power pa 208rr.

Meni je se dobra tretjina profila ostala po 8500 kilometrih s Pilot Power. 207 RR so mi drzale 3500 km.

Link to comment
Share on other sites

tud jz sm letos prešaltu iz dunlop 208 na pilot power, in kar sm se zaenkrat prevozu (500km) vse najboljše o njej.

Za kakšne bolj zahtevne primerjave bo pa treba še mal počakat (da se asfalt mal spuca in temp. dvignejo)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

no, spredej nova power 120/70zr17 dal 24.500 z montažo :OK: nrdu prvih 190 km in sm kar pozitivno presenečen :OK: sm spremenu mišlenje glede michelina :xx: testirane so ble takoj z delavnice... Že v sedmem km mi je ena baba izsilila prednost, tko d je sprednja guma škripala k sm žlajfu, pole pa po sprednji :blink: uf, OK, še sm živ. S staro gumo to... mišn imposibl :glare: Druga šutarija dns: Prletu do ovinka prehitro. beri 170, ovink se pa spelje max 60-70. Ojejejej, sploh nevem kaj mi je šlo po glavi d sm to nardu. OK, mam še 30m d zmanšam na 70... Po žlafu, zadnjem in sprednjem, slide u stilu Valentino (po riti sodeč je bla zadnja že u luftu) sprednja pa držala ku zalimana :kva2: dve marče dol, gas d me zategne z ovinka, zadnja spet počez u stilu super moto, čene bi blo bližnje srečanje s kraško floro in favno verjetno...sprednja powerka še zmeri prflikana na cesto :hmm: :kva2: :OK: ZAKON, sm prou na vdušen nad gumo res. Naslednja bo verjetno ista, glede na rodeo dans je prou za jo dat u okvir :grim

Edited by gizmOkak
Link to comment
Share on other sites

Lep pomladni pozdrav :) !

Lepi dnevi so tudi mene začeli počasi živcirati, toda... treba bo zamenjati gume, pa lučka za e-vbrizg se vztrajno prižiga...

Zato prosim izkušenejše od mene, da mi svetujete, katere gume naj kupim za Pegaso in kje?

Veliko užitkov in srečno prevoženih km :D

Celjanka

Link to comment
Share on other sites

zadnja spet počez u stilu super moto,

Te Pilotke so za zdrs odlične, ker lepo zdrsnejo, če je kaj narobe s tem, da lepo pomeni, da je nežen zdrs in potem takoj spet nežno zagrabi. Tko, da vsaj meni je guma zakon.

Link to comment
Share on other sites

Fantje, o katerih Power-kah je pa govora? :? ...pilot power ali power race :hmm:

-PILOT POWER R TL

-POWER RACE M

-POWER RACE M.S.

-POWER RACE S

lp flero

Link to comment
Share on other sites

V soboto zmontiral michelin pilot power, nardil cez vikend cca 300 km in po teh par kilometrih lahko recem o gumi vse najboljse. Odlicen oprijem in super stabilnost... Prej imel Dunlop D207, pa je razlika dan in noc, koliko je michelin boljsi-....

Link to comment
Share on other sites

se kar strinjam s primerjavo michelin vs. dunlop. Ni primerjave...

@Lord... : zadnja je Bridgestone Battlax BT 012SS guma tudi specialna, sam mal predraga (48k zadnja). Power mam sam sprednjo, sam bo naslednja zadnja tudi power.

@flero: govori se pa glede navadnih power. Power race so gume za dirkališča in bi blo popolnoma brez veze jih met montirane za našo rabo. OK, vsaj mojo :hmm:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
tud jz sm letos prešaltu iz dunlop 208 na pilot power, in kar sm se zaenkrat prevozu (500km) vse najboljše o njej.

Za kakšne bolj zahtevne primerjave bo pa treba še mal počakat (da se asfalt mal spuca in temp. dvignejo)

A še ni dovolj toplo?

Mene predvsem zanima primerjava z D207/D208. Predvsem dirkališče (za cesto je ena in druga preveč). Z D208 sem pri slabih 30'C na MOBIKROGU lahko v enem kosu naredil največ 8 krogov (10min), potem pa se je guma pregrela (pa jaz tudi :D ). Lahko od Pilot power pričakujem kaj več?

Link to comment
Share on other sites

Kar sm prebral me je poplnoma prepričalo, tako da bo naslednja guma zanesljivo michelin PILOT POWER R TL, to bo pa kr v kratkem v roku 14dni, je cena 40K preveč al se da še kje kak tolar prišparat??? :blush:

Link to comment
Share on other sites

A še ni dovolj toplo?

Mene predvsem zanima primerjava z D207/D208.  Predvsem dirkališče (za cesto je ena in druga preveč). Z D208 sem pri slabih 30'C na MOBIKROGU lahko v enem kosu naredil največ 8 krogov (10min), potem pa se je guma pregrela (pa jaz tudi  :D ). Lahko od Pilot power pričakujem kaj več?

207 in 208 nista za pisto ampak za na cesto ... se prehitro pregrevatra, kar si pa že sam ugotovil.

Link to comment
Share on other sites

207 in 208 nista za pisto ampak za na cesto ... se prehitro pregrevatra, kar si pa že sam ugotovil.

Pri nas dobite le Michelin pnevmatike in bo naslednji stavek za marsikoga neobjektiven pa vendar: Michelin Power Pilot, prav tako Power Race sta trenutno pravzaprav brez konkurence. Testi to potrjujejo, prav tako tisti, ki so ju imeli priložnost preizkusiti v primerjavi z ostalimi znamkami. Cene so letos za približno 10% nižje in so pnevmatike torej precej dostopne - za kvaliteto, ki jo predstavljajo.

Glede na pregovorno potrebno varnost in zanesljivost v motociklizmu pa kakšen tolar več ne bi smel biti ovira - kot npr. pri čeladah.

Pri Power Race-u je sicer potreben dodaten premislek o kombinaciji sestave - pnevmatike so iz lanskega MotoGPja in zelo dirkaške, torej je zelo pomembno - kakšen motor, kakšna vožnja, itd.

Zelo pomembno je sicer tudi dejstvo, da so Power Race homologirane za cesto in niso izključno za na race track...Dirkači boste že vedeli...

Edited by Noise
Link to comment
Share on other sites

207 in 208 nista za pisto ampak za na cesto ... se prehitro pregrevatra, kar si pa že sam ugotovil.

Zanima me predvsem primerjava Pilot power (ne race) z gumami Dunlop (207, 208, 207RR, 208RR). Verjamem, da je kdo vozil oboje, pa me zanima njegovo mnenje. Kako je (v primerjavi s kako od Dunlopk) z ogrevanjem/pregrevanjem, oprijemom, vodljivostjo, obrabo,...

To da je guma super, pa da dobro drži, da ni za na pisto, da je nekdo z njo naredil 6.000km in da je črna, mi ne pove nič! <_<

Link to comment
Share on other sites

Js sm meu prej spredi 207rr, zdej mam power. Guma je mirnejša. Z dunlopko mi je v hitrih ovinkih cingalo motor in rahlo ma res rahlo treslo motor k sm žlafu. Zdej ne dela nč od tega :OK: Zadej pa sm meu d208 in mi ni bla ušeč niti najmajn, treslo k svija, živčna guma do amena, najmanj všeč pa zato d se je pregrela, pole pa kar powerslidi z ovinku ipd. držala pa nč :blink: Zdej pa v kratkem dam power tudi zadej, pa bo sledilo poročilo. Pač dunlopke niso zame, lahko zate so bujš. Guma je subjektiven element motorja :yes:

Edited by gizmOkak
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

pilot road 180/55-17....... ze kdo montiral oz. zvozil na 240 kg, 1200 ccm, 135 KM in 135 Nm tezko-mocnem motorju?

obraba/kilometraza, obnasanje v dezju, segretje po koliko km.....

in cena seveda. :)

danke in finke vnaprej.

Link to comment
Share on other sites

Informacije s frišne roke, cena pilot power 61k za komplet, pilot road okol 5k cenej, jst bom vzel pilot power, bomo vidli kako se guma obnese...poročanje sledi...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!