Skoči na vsebino

Michelin gume


lampa

Priporočene objave

sem napisal 180/55-17 in ne komplet. ergo me zanima cena zadnje gume. ene same samcate.

:grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pilot road 180/55-17....... ze kdo montiral oz. zvozil na 240 kg, 1200 ccm, 135 KM in 135 Nm tezko-mocnem motorju?

obraba/kilometraza, obnasanje v dezju, segretje po koliko km.....

in cena seveda. :)

danke in finke vnaprej.

Jaz imam to na ~200 kg, 1000 ccm, 120 KM in 102 Nm težkem-močnem motorju. Dodaj še mojih 120kg in 15 KM, pa sva na istem. :)

Trenutno ima guma za seboj cca. 6000km in še ima nekaj profila. V dežju sem se sicer vozil, a je bila hkrati še noč, tako da bi težko kaj pametnega pokomentiral - razen da nisem imel nekih posebno slabih občutkov.

Tudi o segretju bi težko kaj rekel, saj živim v mestu in preden pridem do odprtih in zanimivih cest je vsaka guma primerno segreta.

Na 'dirkališču' (Mobikrog) sem na enem ovinku dva- ali trikrat doživel zdrs, ki pa ni bil 'dramatičen', ampak dokaj 'nežen' in 'nadzorljiv'.

Vozil sem eno uro, guma pa se ni pregrela - postala je sicer rahlo lepljiva, vendar daleč od Dunlopke, s katero sem isto počel lani na motorju z 1/3 moči, ki je bila čisto mehka, lepljiva in zasvaljkana...

Tako da zaenkrat sem z gumo zelo zadovoljen, če pa bo zdržala še kak kilometer, pa bom še bolj. :)

lp, D.

PS: Cijena? Sitnica... 36000 SIT

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

v petek preobul zadnjo taco Suzie Q v michelin pilot road (180/55-17) in naredil cez vikend nekaj pod 1000 km. prvi vtisi: na prvih kilometrih mi je enkrat zdrsnila - kar ji oprostim, saj je bila frisna in v blizini so bile zalivke, torej je vzrok rahlo neznan.

v nadaljnih 800 km pa niti enega razloga za kakrsnokoli moniranje gume. mogoce daje drugace obcutek kot Z6, vendar nikakor ne manj varen ali nesiguren. zalivke, oznake in pesek na cesti jo pustita enako mirno kot Z6. edina opazena razlika dosedaj je tendenca k momentalnem "skripanju" pri bolj sportnem prestavljanju navzdol - kar je lahko tudi posledica provokacije z moje strani.

tudi na mokrem cestiscu nobenih razlogov za panicarjenje. v dezju samem pa je se nisem sprobal.

ergo: po prvih 1000 km zadovoljen. ce se obraba zdrzi kot "obljubljeno"....

BTW: tudi "mesanje" spredaj Z6 in vzadaj pilot road ni problematicno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri Turance sem imel nekaj težav s prednjo gumo, ki je malo tresla (made in Germany) ne vem pa kako je sedaj, ko jih delajo baje v Braziliji in je kar nekaj kritik na njih.

Jaz sem zdaj menjal Tourance za Anakee na moji TA. Anakee se mi zdi ornk boljši, se lepše drži ceste in lepše pelje po makedamu. Tudi meni je sprednja guma začela trest že po 10k km. Zadnja mi je že od samega začetka zdrsovala, tako da nisem imel nikol gušta kaj zlo prtiskat po ovinkih. Moje so ble narejene v Braziliji, tako da je res lahko razlika med Nemškimi. Zaenkrat sem torej zadovoljen z Anakee, bomo pa vidli čez par kilo km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cer!

Vidim,da je govor o michelinkah anakee,pa bi rad samo tole zvedel.

Danes sem te gume dobil in ugotovim,da je na zadnji gumi puščica za rotacijo v smeri profila (kar se mi zdi logično),na sprednji gumi pa je ta puščica glih v drugo smer.(tle mi je pa mal manj logično)

Sedaj me pa zanima,če mora res bit prednja guma kao narobe obrnena?

Do zdaj sem imel dunlop trailmax in je bila smer zmeraj taprava glede na sam potek profila.

Hvala! LP.

Popravljeno . Popravil tato
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cer!

Vidim,da je govor o michelinkah anakee,pa bi rad samo tole zvedel.

Danes sem te gume dobil in ugotovim,da je na zadnji gumi puščica za rotacijo v smeri profila (kar se mi zdi logično),na sprednji gumi pa je ta puščica glih v drugo smer.(tle mi je pa mal manj logično)

Sedaj me pa zanima,če mora res bit prednja guma kao narobe obrnena?

Do zdaj sem imel dunlop trailmax in je bila smer zmeraj taprava glede na sam potek profila.

Hvala!  LP.

Res je videti neobičajno, a puščica kaže v pravo smer.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prednje kolo je obremenjeno pri pojemku, zadnje pa pri pospeševanju. Kontra sile, kontra profil. Logiše. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prednje kolo je obremenjeno pri pojemku, zadnje pa pri pospeševanju. Kontra sile, kontra profil. Logiše. :whistle:

Ni glih tko logiše, če pomisliš da je profil tam za odvajanje vode. In po dežju se zadnje kolo vrti naprej, sprednje pa kam? Nazaj mogoče? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni glih tko logiše, če pomisliš da je profil tam za odvajanje vode. In po dežju se zadnje kolo vrti naprej, sprednje pa kam? Nazaj mogoče? :?

Pravzaprav logike že dolgo časa ni več. Pri avtomobilih se sicer najde še kakšna stranka, ki kupuje gume po izgledu profila ("uuu, tale je fajn, je zelo grob...").

Gume so do danes tehnološko zelo napredovale in je res težko karkoli povedati samo na prvi pogled. Proizvajalci imajo pač svoje tehnike in prijeme - ven pride pa guma kot je npr. Anakee.

Tratenje časa, da bi si človek preveč razbijal glavo "zakaj tako?".

Da ne bo pomote - proti razmišljanju nimamo nič .)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo jst namontiral pilot power(zadnjo), no ne jst, vulkanizer in po prvij 200km, povrh tega še golice je občuter odličen, proti bridgestonki, lepše sede v ovinek, lepše se obnaša na črtah in zalivkah, pa še kej bi se našlo v prid, uglavnem zelo zadovoljen, pa še cena se mi ne zdi pretirana 180 guma za 38K z montažo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo jst namontiral pilot power(zadnjo), no ne jst, vulkanizer in po prvij 200km, povrh tega še golice je občuter odličen, proti bridgestonki, lepše sede v ovinek, lepše se obnaša na črtah in zalivkah, pa še kej bi se našlo v prid, uglavnem zelo zadovoljen, pa še cena se mi ne zdi pretirana 180 guma za 38K z montažo!

Kje si kupo to gumo? Kam si jo pa neso zamenjat in centrirat? Kvalitetno al...?

Solo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje si kupo to gumo? Kam si jo pa neso zamenjat in centrirat? Kvalitetno al...?

Solo

Radlje ob Dravi, vulkanizerstvo in storitve Vucko, z montažo zelo zadovoljen, vse tako kot mora biti, pridem še nazaj :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem dal za zadnjo gumo Michelin Pilot Power (180 55 17) natanko 35.500 SIT z montažo vred.

lp

Popravljeno . Popravil Barth
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Jaz sem dal za zadnjo gumo Michelin Pilot Power (180 55 17) natanko 35.500 SIT z montažo vred.

lp

Ali kdo pozna koga,ki zrihta ugodno gume dimenzije 120/70ZR17 (58W)

190/50ZR17 (73W)

lp :ninja:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bladzo.

Emmm... bom še tu povedal: Bladzo je drugače res glavni za te stvari, tako da kar njemu piši. Razen sedaj ga ne bo od 5.-12. junija, tako da lahko pišeš meni na PM, pa se zmeniva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj vsi! A ma kdo kakšne izkušnje z Michelin Pilot Road? Sicer mam CBR 600F, ampak precej km naredim z ženo pa s prtljago, pol pa veste. Obraba po sredini. Ampak ko grem pa sam, bi pa rad, da še vedno nekaj nagiba zdrži.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj vsi! A ma kdo kakšne izkušnje z Michelin Pilot Road? Sicer mam CBR 600F, ampak precej km naredim z ženo pa s prtljago, pol pa veste. Obraba po sredini. Ampak ko grem pa sam, bi pa rad, da še vedno nekaj nagiba zdrži.

Lp

Preizkušeno na FJR 1300A Pilot Road drži zelo dobro, na FJRju vse nagibe do tačke brez kakršnega koli oddrsavanja. Segrevanje gume sorazmerno hitro.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem tik pred menjavo zadnje gume Dunlop D252 na moji FZ6 Fazer. Glede na to, da je prednja guma še OK bi menjal samo zadnjo in sicer me precej navdušuje Michelinka Pilot Road. Ima kdo kakšne izkušnje kako bi se obnesla kombinacija teh dveh gum različnega proizvajalca Dunlop D252 spredaj in Michelin Pilot Road zadaj. So s tem mogoče kakšni problemi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Vprašanje za strokovnjake!!

Imam R1 2004 l. zadaj sem dal gumo Michelin power pilot (kot je prva vgradnja), zdaj moram pa kupit še sprednjo in bi dal Michelin power race.Zdaj ne vem ali medium ali hard, pa če se sploh obnese v taki kombinaciji pilot/power?Ali dam raje tudi sprednjo pilot? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje za strokovnjake!!

Imam R1 2004 l. zadaj sem dal gumo Michelin power pilot (kot je prva vgradnja), zdaj moram pa kupit še sprednjo in bi dal Michelin power race.Zdaj ne vem ali medium ali hard, pa če se sploh obnese v taki kombinaciji pilot/power?Ali dam raje tudi sprednjo pilot? :?

Spredaj montiraj pilot power tako kot zadaj.Če pa insistiraš na power race,potem soft ali medium soft.Power race so gume za na pisto-čist tko mimgrede.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spredaj montiraj pilot power tako kot zadaj.Če pa insistiraš na power race,potem soft ali medium soft.Power race so gume za na pisto-čist tko mimgrede.

Lp

Michelin power race so mimogrede homologirane za cesto tudi,mimogrede!

P.S. A je sploh kdo, ki je že probal montirat spredaj bol dirkaško različico in zadaj serisko.

Namreč, sem že imel slik gume in power race ampak vedno v kompletu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Michelin power race so mimogrede homologirane za cesto tudi,mimogrede!

P.S. A je sploh kdo, ki je že probal montirat spredaj bol dirkaško različico in zadaj serisko.

Namreč, sem že imel slik gume in power race ampak vedno v kompletu.

Se strinjam da so homologirane za cestno uporabo.Problem v kombiniranju dirkaških in sport gum je v temparaturnem območju ki je preveč različn.Namreč če govorimo o prednji gumi je za sport gumo ta območje v katerem guma najbolje dela nekje od 40-60 stopinj,medtem ko je pri dirkaških(homologiranih za cesto)ta območje nekje od 60-80 stopinj.Pri zadnji je ta območje nekoliko večji in sicer pri sport 60-80 stopinj in dirkaških(race) 80-100 stopinj.Torej ko bo zadnja guma v tvojem primeru segreta na optimalno temparaturo,bo prednja v primeru da bo race še vedno v spodnjem območju.Kam to pelje pa veš sam.Jst osebno priporočam da v primeru da daš sprednjo race,da daš tudi zadnjo race in obratno če bo zadnja pilot power,da daš tudi prednjo pilot power.

Še tko čist za info:slick gume delujejo najbolje v temp.območju 80-110 za prednjo in 90-130 za zadnjo.

To je moje priporočilo,kako boš naredil je pa itak tvoja odločitev.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!