Skoči na vsebino

Michelin gume


lampa

Priporočene objave

Mene pa zanima primerjava gum in sicer imam sedaj Dunlop Trailmax na mojem pegasotu ampak baje dunlopk ni za dobit!

Podobne gume ki sem jih najdu na netu so naslednje

Pirelli Scorpion link:

Klik!

Druga verzija bi bla mogoče Anakee od Michelina:

Klik

Ali kdo še kej predlaga?

LP :OK:

Popravljeno . Popravil Roadracer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima primerjava gum in sicer imam sedaj Dunlop Trailmax na mojem pegasotu ampak baje dunlopk ni za dobit!

Podobne gume ki sem jih najdu na netu so naslednje

Pirelli Scorpion link:

Klik!

Druga verzija bi bla mogoče Anakee od Michelina:

Klik

Ali kdo še kej predlaga?

LP :OK:

Anakee bo dobra izbira. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Anakee bo dobra izbira. :OK:

Če je Anakee približno podobna T66, potem se mi ne zdi preveč dobra izbira.

In zdej se nej odločm a? :fight2: :xx:

Še kakšno mnenje?

LP :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam da so homologirane za cestno uporabo.Problem v kombiniranju dirkaških in sport gum je v temparaturnem območju ki je preveč različn.Namreč če govorimo o prednji gumi je za sport gumo ta območje v katerem guma najbolje dela nekje od 40-60 stopinj,medtem ko je pri dirkaških(homologiranih za cesto)ta območje nekje od 60-80 stopinj.Pri zadnji je ta območje nekoliko večji in sicer pri sport 60-80 stopinj in dirkaških(race) 80-100 stopinj.Torej ko bo zadnja guma v tvojem primeru segreta na optimalno temparaturo,bo prednja v primeru da bo race še vedno v spodnjem območju.Kam to pelje pa veš sam.Jst osebno priporočam da v primeru da daš sprednjo race,da daš tudi zadnjo race  in obratno če bo zadnja pilot power,da daš tudi prednjo pilot power.

Še tko čist za info:slick gume delujejo najbolje v temp.območju 80-110 za prednjo in 90-130 za zadnjo.

To je moje priporočilo,kako boš naredil je pa itak tvoja odločitev.

Lp

Sem razmišljal o tej smeri, sam se očitno rabil še mnenje nekoga drugega.Najbolje, da dam še spreedaj gumo pilot power in ne race.

Da sem se pa začel tako razmišljat je razlog, da mi pri vročih dnevih, ko ima normalno tudi asvalt višjo temp., začne prednja guma drset v mejah kontroliranja.Razlaga gumarjev je bila zamenjat gume za power race.Ker imam pa zadnjo novo pilot sem razmišljal, da bi dal sprednjo race, kar se mi je pa že v štartu zdelo ne najbolje.

HVALA :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In zdej se nej odločm a?  :fight2:  :xx:

Še kakšno mnenje?

LP :OK:

Vzemi Dunlop ali Metzeler :D

Lahko pa tudi Mitas :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor: CBR 600f

Gume: michelin pilot power 120/60/17 , 180/55/17

Občutek: zakon :kva2: drži pa drži in drži, zdrs samo enkrat na črti pa še to k sm mal pretiravu, ostali zdrsi, vsi zanalašč :rolleyes: V mokrem, jah sej nobena guma ni nevem kaj v mokrem :grrr

Zdej pa gre sprednja po 7200km v penzijo, ostala brez profila pr strani. Zadnja jih ma 4200 pa ma še 2mm, še mal jo bomo drsali, pole pa gre na prisiljen dopust. Naslednje gume, spet iste verjetno :yes:

Popravljeno . Popravil gizmOkak
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor: CBR 600f

Gume: michelin pilot power 120/60/17 , 180/55/17

A maš res spredaj 120/60 namesto 70, al si se zatipkal, al kej druzga :?

Jst mam tud powerce gor, prva ima cca 200 km, zadnja 1800 km in ma na levi strani še za en dopoldanski mobikrog profila do indikatorja, po sredin je pa bolj kot ne nova.

Sedaj ko je menjana tud prva (prej bla še 207RR gor) sem zadovoljen. V primerjavi z 207RR je motor velik bolj stabilen v polnem nagibu čez neravnine in tudi lažje vodljiv oz. "lažji" (ta filing je itak zmeraj ob menjavi nove prve gume). .)

Opazil, da ima ta guma po sredini veliko globji profil, kot ob straneh, tudi pobira mi jo samo ob straneh, tako da trenutno kaže da legalnih kilometrov ne bo nič več kot z Dunlopko, oz. še manj, sicer tud bolj leti :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Opazil, da ima ta guma po sredini veliko globji profil, kot ob straneh

Zdaj to poveš, ko sem že naroču... <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj to poveš, ko sem že naroču... <_<

Če si okleval med to in 208, nisi z.....

Sej ta veliko globji ni tako veliko, kak 1mm.

Če je želja lahko v bližnji prihodnosti tud poslikam in prilimam.

Popravljeno . Popravil BAMATO
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je želja lahko v bližnji prihodnosti tud poslikam in prilimam.

Ni potrebe, zdaj je kar je. :)

Kolk pa zdrži Pilot Power v primerjavi z D208. Meni je zadnja D208 1000km do indikatorjev in potem še kakih 1000 bolj narahlo. Na sprednja (še 207) pa po 4000 že skoraj platno ven gleda (tam kjer je najbolj obrabljena profila že en lep čas ni).

Kaj lahko pričakujem od Pilot Power? :hmm:

Tole je ratalo hudičevo drago... <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni potrebe, zdaj je kar je.  :)

Kolk pa zdrži Pilot Power v primerjavi z D208. Meni je zadnja D208 1000km do indikatorjev in potem še kakih 1000 bolj narahlo. Na sprednja (še 207) pa po 4000 že skoraj platno ven gleda (tam kjer je najbolj obrabljena profila že en lep čas ni).

Kaj lahko pričakujem od Pilot Power? :hmm:

Tole je ratalo hudičevo drago... <_<

Težko rečem, glede na tvoj stil (1000 km z 208 :slap: )

mojih prvih 1000km je bilo sestavljenih iz celodnevnega mobikroga in cca 5x Kočevje-NM, kjer je asfalt zelo grob. Guma se je obnesla odlično, lepo zapečena prav nič nasvaljkana, medtem ko je kolegoma 208-ka zgledala ko :wacko: . V tem času sem jo ob straneh znucal za polovico, glede na indikator. Po občutku bi rekel, da bi bla 208 že blizu indikatorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A maš res spredaj 120/60 namesto 70, al si se zatipkal, al kej druzga :?

nism se zatipku, res mam 60 :grim lažje za prelagat po ovinkih :kva2:

Mat: simčič v NG če rabiš več PM

Ma moje so vožene samo po cesti, nč mobikrogu al pa grobnika, še ride malokrat, lahko vseskupi 15xgor in dol :hmm: se mi pa dopadejo k zdržijo dolgo. Prejšnjo bridgestone menju na 3200km pa lih tko nč na pisti al pa kje dvor kočevje :nono:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali kdo še kej predlaga?

Imam Anakee na mojemu Dakarju in sem zelo zadovoljen z njimi (8000km). Priporočam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ZANIMA ME GLEDE GUM MICHELIN POWER RACE VEM DA SO ŠPICA AMPAK KAKŠNE IZKUŠNJE IMATE Z NJIMI KOLK KILOMETROV ZDRŽIJO IN KAKŠNI JE OPRIJEM VEM ŠPICA SO

IN KAKŠNO ZMES (MIŠUNG) UPRABLJTE PRI POWER RACE MISLIM KOMBINACJIJA SPREDNJA ZADJNA NPR.: SPREDNJA MEDIUM SOFT ZADAJ MEDIUM SOFT AL PA DRUGAČE

LP :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ZANIMA ME GLEDE GUM MICHELIN POWER RACE VEM DA SO ŠPICA AMPAK KAKŠNE IZKUŠNJE IMATE Z NJIMI KOLK KILOMETROV ZDRŽIJO IN KAKŠNI JE OPRIJEM VEM ŠPICA SO 

IN KAKŠNO ZMES (MIŠUNG) UPRABLJTE PRI POWER RACE MISLIM KOMBINACJIJA SPREDNJA ZADJNA NPR.: SPREDNJA MEDIUM SOFT ZADAJ MEDIUM SOFT AL PA DRUGAČE 

LP  :hmm:

Na kakšen motor bi jih montiral in za kakšen namen bi jih uporabljal(cesta ali pista)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me zanima sledeče: na moji FZ 6 bo po vseh predvidevanjih treba menjat copatke; Če ima kdo kaj izkušenj s PILOT ROAD? V vednost povem, da se vozim bolj na izi in mi je bolj pomembna trajnost kot pa nek GP oprijem; originalne Bridgestonke so do danes pretrpele cca 13000 km in zaenkrat še niso popolnoma plešaste :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me zanima sledeče: na moji FZ 6 bo po vseh predvidevanjih treba menjat copatke; Če ima kdo kaj izkušenj s PILOT ROAD? V vednost povem, da se vozim bolj na izi in mi je bolj pomembna trajnost kot pa nek GP oprijem; originalne Bridgestonke so do danes pretrpele cca 13000 km in zaenkrat še niso popolnoma plešaste  :OK:

Moj brat je dobil FZ6 Fazer z gumami Dunlop D220 (ali nekaj podobnega) in so zdržale cca. 5700 km.

Pilot Road so zdržale nekaj čez 8000 km.

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na Banditu 1200 sem dunlopke D220 po 21.000 km zamenjal za Pilot Road. Prvi vtis je bil porazen in me popolnoma razočaral. Z novimi gumami se je motor vedel popolnoma tako kot s starimi, nič lahkotnosti in padanja v ovinek, kot sem ga občutil pri menjavi prvih gum Macadam za Dunlopke. Po prvih sto in nekaj kilometrih utekanja, sem se spravil malo bolj športno peljati po zaviti cesti (Kalce-Idrija) in mislil, da mi bodo odpadle roke. Tako težko motor spravit v zavoj si nisem predstavljal. Je hotel samo naravnost, v zavoj sem ga moral prav prisiliti z balanco. Vse ostalo je sicer kul, ampak tako težko vodljivega motorja pa še nisem imel, niti z macadamkami. Zdaj imajo gume nekaj sto kilometrov in dajejo nekoliko boljši občutek, ampak to še vedno ni to. Ne vem no, mogoče bo še kaj boljše (V motosiju Gustinčič pravi, da je z bridgestonkami motor postal vodljiv šele po 1500 km), ampak meni te gume zaenkrat ne pašejo, pa nisem nek hud dirkač, že glede na to, koliko mi zdržijo gume. Če se bo to nadaljevalo, jih bom čim prej zamenjal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... lucky...

... konja, ki zmaguje, se ne ubije (beri D220) ...  O:-)

O, ja, ubil sem ga, vsaj zadnjega. Se je začel po sredini cufat.

Sem hotu mal probat, kako se drugi vedejo, pa očitno nimam več kaj iskat. Vsaj z banditom in mojim stilom vožnje ne. D je perfect.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

@Lucky

Saj tebi jaz nimam kaj povedati, mogoče bo koristilo komu drugemu. Z mojim motorjem in mojo vožnjo sem D220 zmatral prej kot v 6000 km, do 0,5 cm pred robom popolnoma gladka.

Pred menjavo sem preračunal ceno km glede na tip gum, ki sem jih na FJR že vozil in D220 me stane največ :nono: .

Tudi na pot si nisem drznil oditi z njo, saj me nebi zdržala niti poti v Turčiji.

Zato sem se tudi jaz odločil za Pilot Road.

Z gumami imam 9000 km in mislim, da bodo še 2000 do 3000 km šle brez problema.

Motor pa se obnaša podobno kot tvoj. Občutek imam kot, da je Yohana težja kakih 100 kg, v ovinek ne gre sama, da ne bluzim, po gumi se čuti, da je potovalna in da ji športna vožnja ne ustreza. Tudi oprijem gume ni povsem tak kot pri D220.

Toliko.

LP Cvetoo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kahem........

po ca. 5000 km prevozenih s pilot road vzadaj (in Z6 spredaj) lahko podam prve vtise.

kot so ze predgovorniki povedali je "padec" v ovinek malce tezji (napram Z6 all around) vendar vsekakor odtehta podatek, da je se vec kot 50% profila vidnega pred oznako 1,6 mm. se pravi ce bo slo tako naprej sem koncno nasel zadnjo gumo za moj stil voznje.

ker imam spredaj Z6 nimam problemov mojih predgovornikov glede ovinkov. pojavlja se nekaj drugega: slide. vcasih v dolocenih pogojih, katere se nisem do konca analiziral, zadnja guma malenkostno in kontrolirano pocasi zdrsne. je v bistvu prav fajn.

v dezju pa napram Z6 ni razlike; v saj pri mojem stilu voznje v dezju ne. obe gumi brez zdrsov dokler ne zajahas oznake ali zalivke na cesti, tudi v tem primeru poteka skoraj vse kontrolirano in brez adrenalinskih izlivov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!