Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
mkonci

Avto na plin - kje vgraditi

Recommended Posts

motofrik

Na FB je ena stran delavnice, ki predeluje na plin. So dali gor fotografijo Modusa, pa sem postavil vprašanje ''Pa se avto, ki že v osnovi porabi, kot Zippo, splača predelati na plin? Koliko kilometrov je pa treba narediti, da se investicija povrne? Pustimo zdaj to, da se naprava ob prodaji lahko odmontira, ker je nihče ne ampak proda v kompletu...'' Moj komentar so kar hitro zbrisali. Pojma nimam, zakaj.... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper
pred 20 urami, motofrik pravi:

Na FB je ena stran delavnice, ki predeluje na plin. So dali gor fotografijo Modusa, pa sem postavil vprašanje ''Pa se avto, ki že v osnovi porabi, kot Zippo, splača predelati na plin? Koliko kilometrov je pa treba narediti, da se investicija povrne? Pustimo zdaj to, da se naprava ob prodaji lahko odmontira, ker je nihče ne ampak proda v kompletu...'' Moj komentar so kar hitro zbrisali. Pojma nimam, zakaj.... ;)

a lahko vsaj link?

modus ne porabi kot zippo .. v reali je drugače.. 

če dela avto 25000km na leto in je doba povrnitve investicije 50000km ter z avtom narediš 125.000km , potem je dejanski čisti prihranek v 5 letih v višini cene/investicije -ali celo malo višji - same vgradnje plinskega sistema ..

naprava , ki sem jo jaz uporabljal je bila najprej v mirshubishi carisma -15800km za službeno uporabo enega zaposlenega , nato v mojem suzuki baleno 1997- 43500km nato v suzuki baleno 1999- 41000km ter sedaj od septembra 2017z nekaj modifikacije zaradi turbine obratuje v renault espace 2.0 turbo.

sedaj imam chrysler stratus 2.5 v6 , ki sem ga vzel z že zmontirano napravo zato sem mojo 4cil napravo prodal za espace..

tako da tvoja izjava -citiram : "Pustimo zdaj to, da se naprava ob prodaji lahko odmontira, ker je nihče ne ampak proda v kompletu...' nikakor ne drži.

če bo šel stratus od hiše gre naprava ven.. po želji lahko zmontiram v 8cilindrov če dokupim 2 injektorja .. ali pa v 5,4,3 ali celo 2cil agregat..če zamenjam uparjalnik za takega za turbo (ali modificiram) ter dokupim turbo expansion kit, moje injektorje prodam in dokupim močnejše jo lahko montiram v avto , ki pihne ven 440 - 450 konjičev..

sam trenutni uparjalnik nese pri atmosferskem agregatu krepko čez 400 konjev.

v sedanji konfiguraciji z obstoječimi injektorji mi zadostuje do nekih 220-230 konev kar je zadovoljivo..

ena prošnja.. bi lepo prosil , če mi predložiš eno naložbeno investicijo , kjer mi bo v 2,4 letih zagotovljena 100% povrnitev same investicije ter v 5 letih zagotovljen čisti prihodek v višini moje investicije.. recimo če vložim 2000e mi po 5 letih izplačajo 4000e.. 

če se sprašuješ odkod 125.000km in 5 let - vštel sem stroške vzdrževanja plinske naprave tako od oka..

Edited by thumper

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

zanimivo branje za plinaše ..pa bencinarje , dizlaše in štromarje tudi ..

http://www.dailymail.co.uk/news/article-5068585/Some-electric-cars-worse-polluters-petrol-diesel.html

Share this post


Link to post
Share on other sites
motofrik

Thumper, Plineks je imel to. Napisal sem pa mnenje zato, ker so oglaševali ''namontiraš in začneš varčevati''.... Ja, stroški na prevožen kilometer so manjši, ampak večina pozabi začetno investicijo...in dokler se ne povrne, ni varčevanja.

Ampak, to je le moje mnenje.

P.s. -hvala za pojasnilo, utemeljeno.

 

Edited by motofrik

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

zato sem pa šel na avto , ki ima mestno porabo čez 15..sem začel za motor šparat..tolk kolikor bom prišparal s tem gre na kupček..

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

zaupati nekomu , ki ima site in mobitel ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

Vse je relativno, v kakšnem stanju je avto koliko časa ga misliš imet, koliko sedaj pokuri. Če misliš avto vozit dokler ne razpade in računaš da zna avto dočakat dobrih 300 000km, potem mogoče ja. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
....
pred 2 urami, smasher pravi:

Vse je relativno, v kakšnem stanju je avto koliko časa ga misliš imet, koliko sedaj pokuri. Če misliš avto vozit dokler ne razpade in računaš da zna avto dočakat dobrih 300 000km, potem mogoče ja. 

Avto imam ze 5 let, kupil od enega stsrejsega gospoda, ki v 7 letih imel 45000 prevozenih. Mislim ga imet dokler razpade ja :)  v kaksnem stanju je pa ne vem, pred poletjem delam velik servis in bom takrat videl. Bom videl kaj bo mehanik povedal glede ohranjenosti, ceprav so naceloma proti plinskim napeljavam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
....
pred 2 urami, Raavi pravi:

Ker avto pa je to? Niso vsi najbolj primerni za vgrajevat plin

Megane ll,  1.4 mlinček

Ob 1. 1. 2018 ob 13:58, thumper pravi:

a lahko vsaj link?

modus ne porabi kot zippo .. v reali je drugače.. 

če dela avto 25000km na leto in je doba povrnitve investicije 50000km ter z avtom narediš 125.000km , potem je dejanski čisti prihranek v 5 letih v višini cene/investicije -ali celo malo višji - same vgradnje plinskega sistema ..

naprava , ki sem jo jaz uporabljal je bila najprej v mirshubishi carisma -15800km za službeno uporabo enega zaposlenega , nato v mojem suzuki baleno 1997- 43500km nato v suzuki baleno 1999- 41000km ter sedaj od septembra 2017z nekaj modifikacije zaradi turbine obratuje v renault espace 2.0 turbo.

sedaj imam chrysler stratus 2.5 v6 , ki sem ga vzel z že zmontirano napravo zato sem mojo 4cil napravo prodal za espace..

tako da tvoja izjava -citiram : "Pustimo zdaj to, da se naprava ob prodaji lahko odmontira, ker je nihče ne ampak proda v kompletu...' nikakor ne drži.

če bo šel stratus od hiše gre naprava ven.. po želji lahko zmontiram v 8cilindrov če dokupim 2 injektorja .. ali pa v 5,4,3 ali celo 2cil agregat..če zamenjam uparjalnik za takega za turbo (ali modificiram) ter dokupim turbo expansion kit, moje injektorje prodam in dokupim močnejše jo lahko montiram v avto , ki pihne ven 440 - 450 konjičev..

sam trenutni uparjalnik nese pri atmosferskem agregatu krepko čez 400 konjev.

v sedanji konfiguraciji z obstoječimi injektorji mi zadostuje do nekih 220-230 konev kar je zadovoljivo..

ena prošnja.. bi lepo prosil , če mi predložiš eno naložbeno investicijo , kjer mi bo v 2,4 letih zagotovljena 100% povrnitev same investicije ter v 5 letih zagotovljen čisti prihodek v višini moje investicije.. recimo če vložim 2000e mi po 5 letih izplačajo 4000e.. 

če se sprašuješ odkod 125.000km in 5 let - vštel sem stroške vzdrževanja plinske naprave tako od oka..

Kje si dal montirat?

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper
pred 2 urami, Arzen pravi:

Avto imam ze 5 let, kupil od enega stsrejsega gospoda, ki v 7 letih imel 45000 prevozenih. Mislim ga imet dokler razpade ja :)  v kaksnem stanju je pa ne vem, pred poletjem delam velik servis in bom takrat videl. Bom videl kaj bo mehanik povedal glede ohranjenosti, ceprav so naceloma proti plinskim napeljavam.

v 90.000km bi imel polačano napravo in še eno napravo prisluženo..

pred 29 minutami, Arzen pravi:

Megane ll,  1.4 mlinček

Kje si dal montirat?

1.4 je tko-rko..od renaulta so najbolj primerne K4M mašine.. 

niswm dal..xsaro in prvega suzukija ter drugega suzukija sem zmontiral sam...stratusa sem kupil že predelanega z isto napravo ..

prins - nizozemski ..da ne bo kakšne pomote s prince sranjem..

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

Thumper morda bolj ve točno kaj je z mašinami, ma sem že videl megane II z plinom, in so štimali čisto OK, sicer z 1.6mašino.

Moraš preračunat, kdaj se ti povrne, recimo meni 1.4 je pil bencina samo 6.2 in teoretično se ne splača full samo me je bolelo kos em gledal kako hitro se vrtijo evri na pumpi ki sm prej 10 let vozu na plin :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
....
pred 58 minutami, thumper pravi:

v 90.000km bi imel polačano napravo in še eno napravo prisluženo..

1.4 je tko-rko..od renaulta so najbolj primerne K4M mašine.. 

niswm dal..xsaro in prvega suzukija ter drugega suzukija sem zmontiral sam...stratusa sem kupil že predelanega z isto napravo ..

prins - nizozemski ..da ne bo kakšne pomote s prince sranjem..

Ma saj se tolčem, da nisem že pred 5imi leti dal na bencin, ampak sem cvikal. Odkar se vozim relacija Domžale - Brnik je poraba cca 7, prej pa je bila 8, ko sem se vozil v LJ. Nasljednji bo al na plin al hybrid, glede na to, da delam cca 30-50km na dan, odvisno kam grem delat. Za tistih par 100km, ki jih nardim recimo 6-8x na leto, se ne splača met dizla.

pred 48 minutami, smasher pravi:

Thumper morda bolj ve točno kaj je z mašinami, ma sem že videl megane II z plinom, in so štimali čisto OK, sicer z 1.6mašino.

Moraš preračunat, kdaj se ti povrne, recimo meni 1.4 je pil bencina samo 6.2 in teoretično se ne splača full samo me je bolelo kos em gledal kako hitro se vrtijo evri na pumpi ki sm prej 10 let vozu na plin :D

 

Saj je thumper rekel K4M mašine, te so 1.6, moja je K4J in je 1.4 in je rekel tko tko. Zadnje leto dni imam porabo 7 in cca 12 tisoč km na leto, se mi verjetno ne splača delat, ker bo tudi v prihodnje tako. Vsaj kaže tako, se pa nikoli ne ve kako in kam bi šel delat. Pred tem sem imel porabo 8 in cca 19 tisoč km na leto.

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

prius 1.8 na plin ima porabo 5l plina in malo bencina zraven.. 

pri 1.4 renaultu se je treba pozanimat kakšne ventile in sedeže ventilov ima - dodatni strošek dodatnega mazanja ventilov je 370e pri prinsu.. 

pri tvoji kilometrini rabiš z dodatnim mazanjem (40e na 12000km tekočina) manj kot 4 leta , da se ti povrne investicija in redni servisi za plin ..

kakor sem že večkrat zapisal - investicija v plinsko napravo je odvisna od letne kilometraže - a vseeno mi dosedaj nihče ni potrdil druge opcije za naložbo s takimi obrestmi..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

ps: meni so pri tartariniju reklu da osnovno mazanje "ta neumno" vgradijo avtomatsko vsem zaradi kompliciranja določenih mehanikov in kakšnih garancij tudi v avte ki mazanja ne rabijo (sicer mislim  zato da prodajo mal olja za ventile :P , pa sm malo zapru pipico da počasneje teče )

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

če ne rabi mazanja ga ne rabi..k4m, xsara 1.6 16v , večina mercedesov in bmw , alfe , fiat , vw - izjema mehiške glave  - celo moj mitshubishi 2.5 v6 v stratusu ga ne rabi.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!