Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Dondo

Vožnja ponoči

Recommended Posts

Dondo

Pozdravljeni, imam eno vprašanje. Nekaj časa nazaj sem kupil motor, sem bolj ko ne začetnik in se še nikoli nisem vozil ponoči. Zanima me, kaj menite izkušeni vozniki, ali ponoči na cesto ali ne, na kaj je treba biti najbol pozoren itd. S kratka vse kar je povezano z vožnjo ponoči, vsi nasveti in vaše izkušnje so več kot dobrodošli. Hvala

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vengust24

vožnja ponoči ni nič napačna, sam jo prakticiram samo če je potrebno, brez temnega vezirja ker pol res ne vidiš nič. SPloh ponoč se je zajeban vozit če gre še dež, ker ti kaplice sijejo v oči ko reflektor. Ni varn glih neki divjat ker ponoč so tut gozdne živalce aktivne, še posebej jejži. Pa rabiš bit kr dost previden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ImenitnaPriložnost

Prednosti vožnje ponoči:

- nasproti vozeča vozila prej vidiš (ker jim luči svetijo daleč

- poleti ni tako zelo vroče ponoči, kakor podnevi

- na cestah je bistveno manj vozil

Pomanjkljivosti:

- vidiš manj vozišča

- večja verjetnost, da ti pot prekriža srna, lisica ali jež

- lahko je prekleto zelo hladno, skoraj mrzlo (zato je fajn imeti zraven še kak dodatni sloj)

- če dežuje ali sneži, je lahko res orto zafukano (slabša vidljivost in še ne posušiš se tako hitro, kot podnevi)

- večja verjetnost, da ti bo nasproti pripeljal Jože Pijanec

- ful manj pičk te vidi, kaki frajer si :P

Sam imam kako četrtino kilometrov narejenih ponoči in za nobenega mi ni žal. Nekaj jih je po avtocesti, večina pa po starih cestah (relacije po Sloveniji, v glavnem Obala-LJ in Štajerska-LJ). take furce so mi super - naštimam si muziko po želji, tempo prilagodim razmeram in uživam ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
bernardek

najbolj važna stvar je neopraskan čist vizir in dobro nastavljen žaromet in seveda primerna hitrost, ker je vidno polje pošteno zmanjšano

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Brumer

Če je dobra luč(Xenon) in vsaj dva ali več motoristov,da nisi sam na cesti zna bit povsem zabavno.Sam sem že velikokrat vozil ponoči tudi po dežju in nisem imel ravno problemov je pa res,da se po dežju od nasproti vozečih avtov kar precej blešči.

Share this post


Link to post
Share on other sites
stuhec

probam se ponoči vozit čim manj

ker se moraš peljat kot po jajcah: zaradi različnih neprilagojenih pojavov na cestah

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sky

:lol1:

še nisem izkusil nočne vožnje z motorjem ampak se mi zdi super...res ni gneče na cesti itd...kot je mashina že napisu ;)

:alien1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
bmwslo

Obstaja verjetnost, da ti crkne (največkrat edina) žarnica in pol si v temi :whistle:

Zaradi vseh ostalih stvari, ki jih je napisal mashina je precej bolj nevarno kot podnevi, saj je tudi konfiguracijo vozišča teže razbrati (če ne poznaš ceste) kot podnevi.

Jaz vožnjo ponoči, če se le da izpustim :alien1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Marjanček
Prednosti vožnje ponoči:

- nasproti vozeča vozila prej vidiš (ker jim luči svetijo daleč

- poleti ni tako zelo vroče ponoči, kakor podnevi

- na cestah je bistveno manj vozil

Pomanjkljivosti:

- vidiš manj vozišča

- večja verjetnost, da ti pot prekriža srna, lisica ali jež

- lahko je prekleto zelo hladno, skoraj mrzlo (zato je fajn imeti zraven še kak dodatni sloj)

- če dežuje ali sneži, je lahko res orto zafukano (slabša vidljivost in še ne posušiš se tako hitro, kot podnevi)

- večja verjetnost, da ti bo nasproti pripeljal Jože Pijanec

- ful manj pičk te vidi, kaki frajer si :P

Sam imam kako četrtino kilometrov narejenih ponoči in za nobenega mi ni žal. Nekaj jih je po avtocesti, večina pa po starih cestah (relacije po Sloveniji, v glavnem Obala-LJ in Štajerska-LJ). take furce so mi super - naštimam si muziko po želji, tempo prilagodim razmeram in uživam ...

Ta zadnja pomanjkljivost :worship: :naughty:

Share this post


Link to post
Share on other sites
SharpNinja

Ponoč rajš ne oz. sm če je za smrt rešit al pa če je treba domov prit, k človk pozab na uro gledat :whistle: , razn tega d je ponavad mraz, človk tud nč ne vid (kurja slepota pa te fore :slap: ).....sm dober lightshow na motorju velik pomaga, edin snop svetlobe treba met prov naštelan, d ne svet nekam v luft....pa raznoraznih divjih žvali k rade skačejo po cesti se treba pazit. Osebno se najrajš spravm za kak avto in lepo počas za njim, se najbl varno počutim, sploh ker sem že večkrat mal offroadala ponoč :slap: .

Share this post


Link to post
Share on other sites
XTR

Če se voziš kje po kakšnih zakotnih krajih je priporočljivo pred nočjo tankat, ker nikoli ne veš kdaj boš naletel na zaprto črpalko. Se mi je že zgodilo da sem vozil na hlape,.... sicer pa nič posebnega, malo bolj previdno pa gre...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

ce se le da raje ponoci kot podnevi. osebna preferenca pac.

in HID-luci tudi ne skodijo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Piksna

Ravno včeraj sem naredil okoli polnoči 15km po makedamu (problem kot ga vidim je slaba globinska razpoznavnost terena in pa tema za prevojem in/ali ovinkom) in pa 60 km po ovinkastih cestah kjer je "bil problem", kot je že napisano, stanje vizirja, dolge luči nasprotivozečih, spet tema izven snopa v ovinku, divjad na cesti, pesek, ..., a če se kolikortoliko kulturno pelješ naj nebi bilo težav.

Dež ali sneg, pa sta drugi zadevi. Posledično nižja zunanja T še bolj preizkuša kakovost motoristične opreme in voznika. Na cesti je več odbleskov in lomov svetlobe, zavorna pot je...(reakcijski čas+___!?), ... a spet, če le ni "prehudo" (kar oceni vsak motorist zase s trezno glavo!), se da priti.

Se pa tudi zamisliš kaj vse boš še srečal, ko sredi ceste najdeš 1,5m lato slabih 10x10cm. Seveda leži povprek. Za ovinkom. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
moto rider
Prednosti vožnje ponoči:

- nasproti vozeča vozila prej vidiš (ker jim luči svetijo daleč

- poleti ni tako zelo vroče ponoči, kakor podnevi

- na cestah je bistveno manj vozil

Pomanjkljivosti:

- vidiš manj vozišča

- večja verjetnost, da ti pot prekriža srna, lisica ali jež

- lahko je prekleto zelo hladno, skoraj mrzlo (zato je fajn imeti zraven še kak dodatni sloj)

- če dežuje ali sneži, je lahko res orto zafukano (slabša vidljivost in še ne posušiš se tako hitro, kot podnevi)

- večja verjetnost, da ti bo nasproti pripeljal Jože Pijanec

- ful manj pičk te vidi, kaki frajer si :P

Obstaja verjetnost, da ti crkne (največkrat edina) žarnica in pol si v temi :whistle:

mašina je kar dobro opisal dejstva, ki se dogajajo ponoči.

Tudi bmwslo ima presneto prav! Jaz in še nekateri imamo pač to srečo, da imamo spredaj dve lahtirni!

Bi pa dodal le tole;

Če se le da, se izogobam nočne vožnje zaradi divjačine, kar predstavlja največjo nevarnost. A ne le ponoči, potrebno je paziti tudi pred večerom in v "svetlih" jutranjih urah, ko se hodi divjačina iz gozda napajat k rekam in potokom.

Pred dnevi sem ponoči nabasal mačka. Čeprav imam prsta desne roke vseskozi na zavori, se je zgodilo v trenutku in nisem utegnil niti pritisniti na ročico. Popustil sem le plin in počilo je, zavibriralo in šla sva svojo pot. Maček v nebesa, jaz pa k sreči v garažo.

Nočna vožnja, kot je zgoraj omenjeno, pa je prijetna zaradi hladu.

Predvidevaš lahko neosvetljene ovire, da ima nasproti vozeče vozilo pregorelo levo luč. Če koga vidiš, da ti lahko prečka pot itd...

Divjad pa je popolnoma nepredvidljiva, saj ti lahko skoči iz grmovja direktno pred vozilo!

No, zato se zaradi "živalske" nevarnosti izogibam nočni vožnji!

Torej - ponoči previdno!

Edited by moto rider

Share this post


Link to post
Share on other sites
cedevita

Po pogovoru z lovci je s divjadjo tako: ko jo ponoči presenetiš, prestrašiš, ali karkoli že, bo stekla od koder je prišla. Divjad ne pozna CPP, zato je cesta zanjo španska vas, je ne upošteva. In pravgotovo se vam lahko zgodi, da vam bo iz levega roba ceste pobegnila čez cesto proti desnemu robu, točno pod motor. Zakaj? Zato, ker je pred vašim prihodom prišla z desnega roba proti levemu robu. Divjad (živali) se na strah, oz. presenečenje odzovejo s bojem ali največkrat s begom. Stečejo prav v tisto smer, od koder je prišla. Mi (ljudje), bi rekli "mi je prletela direkt pod gumo". Morda mi pred tednom dni, zaradi poznavanja odzivov divjadi ni bilo potrebno motor s tal pobirat, pa denarnice odpirat. Bodimo pozorni in predvidevajmo tudi čez dan. Motoristi-lovci, prav bi prišel komentar in dodelava. Ciao.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cufa

had one like that. Veverico sem zgrešila za las, ko je naredila točno to kar si napisal. prišla je z desnega roba, bila že skoraj na levi bankini, pa pobegnila nazaj čez cesto, ko me je zagledala...

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus

Zadnjič mi je, popoldne pred Kozino v smeri proti Črnemu kalu, srna skočila na cesto, ni se vrnila, ampak je šla čez cesto. Očitno sem srečal srno, ki ne pozna živalskega nagona in bi se morala vrniti od koder je prišla ... pa še sama je bila, kar je pa sploh čudno, običajno je vsaj še kakšna zravn.

Kaj delam narobe :?

aha .. pa še to ... ponoči ne maram voziti po stranskih cestah .. ajde AC še .. ostalo pa, se izognem vožnji ponoči, če se le da :krneki.

Edited by maus

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmetica2

vožna ponoči mi ne odgovarja, če pa tako naleti je pa vseen treba domov, lepo previdno z zmerno hitrostjo. Če pa lahko izbiram mi AC v takem primeru bol paše

Share this post


Link to post
Share on other sites
cvile

Mogoče kdo uporablja t.i. 'odganjalce divjadi'? Delovali naj bi na visoko frekvenčnem pisku, ki naj bi odganjal divjad. Namestijo se nekam v masko, tako da piha veter v njih. Sam sem jih nabavil (zadeva stane 4-5€), vendar jih še nisem uspel namontirati (lenoba) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
motofrik

Jaz sem zadnjič v enem popoldnevu spravil s sveta mačko, veverico in goloba. Prej pa 20 let nič. Tako ti je to...

Share this post


Link to post
Share on other sites
rendorzek

Holja!

Tud mene zanima, kako se obesejo motilci oz. odganjalci divjadi, kajti tud čez dan z lahko pride to "bližnjega srečanja", kar najbrž ne bi bilo prijetno!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • raza
      Ker sem temo onečedil z par objavami med potjo, si zdaj lahko nekaj slik ogledate na povezavi. Pri nalaganju slik,  je tehnika obrnila zaporedje slik od konca proti začetku poti. Če administrator lahko kaj popravi, prosim za intervencijo. Hvala!
    • Tex
      Nič posebnega ozirom omembe vrednega/zanimivega. Gre za bivšo Lendavsko opekarno, ki je v fazi rušenja.. 3 opekarne (lendava, dolga vas, dobrovnik) so delovale v letih pred 1950 v domeni 'gradbenika' (prej 'remont') iz Lendave. Kssneje se je sgp gradbenik združil z Konstruktorjem mb.. Zgobda naprej je jasna.. Je pa gradbenik postavil marsikaj v Lendavi, še za časa Nafte Lendava.. Kot večina zadev v Lendavi, brez prave zgodbe, ki bi skomercializirala vso zadevo in jo naredila turistično zanimivo.. 
    • Mavti
      Ta vikend pa malo po prekmurju motorirat tja med Lendavske goricedobrih 700 km odlično je bilo Mogoče kdo ve čemu je služil ta precej velik  tovarniški objekt v Dolgi vasi
    • smasher
      sem odrezal tisti kos plastike med cevjo in matico, zadeva ni nek kritični nosilec, tista cev je oddušnik.   Mene pa zdej zanima katera smola rime na staro plastiko in je odporna na bencin, sem našel na netu da ima več avtov take težave da se ustavijo mikro razpoke  v plastiki, in to pri bistveno mlajših avtih kot je moj 21let star italjan, zato se mi ne da kupovat 160€ vredno pumpo za avto ki je vreden 300€   (ok dejansko več ker ima na novo dan plin ampak ne vem če bi kdo to upošteval)
    • Quest
      pila spili na 7 ključ dve flehi. Zažagaj sredino za izvijač žagin list obvij s silvertejpom, cujno in zažagaj, uporabi štelključ-vodovodarski, uporabi univerzalke klešče (tiste ki zaskočijo). Brez ihte se loti je najbolj pomembno. Ne vidi se kaj bi rad odvil, ampak nekako takole gre tole. Včasih navariš kaj gor da odtegneš. Ne priporočam pri rezervoarju(kaboom)
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!