Skoči na vsebino

Segrevanje motorja


GaPy10

Priporočene objave

živjo!

Mene pa zanima zakaj se mi motor zelo hitro segreva. Po 20minutah vožnje po ravnini je kazalec na števcu za segrevanje že skoraj čisto pri vrhu. :S Imam pa vodno hlajenje pri gileri runner. nekaj časa sem se vozil ko je bilo hladilne tekočine pod minimumom ampak sem jo nato dolil in je še vedno isto!?

Če kdo ve kaj bi bilo lahko narobe naj prosim pove.

hwala za odgovore že za vnaprej

Lp

Popravljeno . Popravil GaPy10
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tega motorja nepoznam.Če imaš srečo je res lahko samo termostat kot ti je bilo že rečeno.Če se da termost demontirat ga vzemi ven in probaj brez termostata,(če je brez termostata vredu) zamenjaj samo termostat, če se bo še vedno grel potem bi moral iti k mehaniku, da ti izmeri z aparatom(kemičnim) ali prihaja v hladilno tekočino CO plim,če aparat pokaže CO plin potem je pregorela dihtunga glave motorrna v najslabšem primeru je lahko tudi poka na glavi ali cilindru.Če aparat nepokaže CO plina in se segreva tudi brez termostata potem je slaba cirkulacija - zamašen hladilnik ali defektna vodna črpalka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

grem stavt da je termostat crknu, ker je blo pr men isto. po 5 min vožne se mi je zgreu skor do konca

kje pa je ta termostat pa po čem se vid da je crknu??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kje pa je ta termostat pa po čem se vid da je crknu??

Hm, fuč termostat ponavadi ostaja odprt, kar pomeni da hladilna ves čas kroži po celem sistemu, kar ima kontra efekt tvojemu. Pri avtih pregrevanje ponavadi pomeni fuč termostikalo, ki ne vklaplja ventilatorja. Ti pa venta na skuterju verjetno nimaš.

Lahko da ti hladilna sploh ne kroži - dotakni se hladilnika ko bo motor na delovni temperaturi. Če je mrzel je verjetno vodna pumpa šla rakom žvižgat. Verjetno je zaradi premalo hladilne tekočine potegnila zrak in spustila dušo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, fuč termostat ponavadi ostaja odprt, kar pomeni da hladilna ves čas kroži po celem sistemu, kar ima kontra efekt tvojemu. Pri avtih pregrevanje ponavadi pomeni fuč termostikalo, ki ne vklaplja ventilatorja. Ti pa venta na skuterju verjetno nimaš.

Lahko da ti hladilna sploh ne kroži - dotakni se hladilnika ko bo motor na delovni temperaturi. Če je mrzel je verjetno vodna pumpa šla rakom žvižgat. Verjetno je zaradi premalo hladilne tekočine potegnila zrak in spustila dušo.

ja po nekej časa k se vozm je hladilnik ful vroč. Kje pa je ta termostat???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja po nekej časa k se vozm je hladilnik ful vroč. Kje pa je ta termostat???

Ponavadi je med hladilnikom in motorjem. Poglej na ceveh pri motorju, tam mora biti "bunka", kot jajce, ponavadi pritrjena s tremi vijaki. Lahko, da je tudi pri vodni črpalki (v bližini). Ne vem točno, ker ne poznam motorja. Če sem ti pomagal bom vesel, če pa ne bomo pa še naprej razglabljali :hmm: .

LP Robert

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če se motor zelo greje, pa ne zakuha in pod pogojem da mu ne zmanjkuje hladilne tekočine, je vzrok nezadostno odvajanje toplote. prvi vzrok : zabasan hladilnik - operi , očisti hladilnik. drugi vzrok : nekje v hladilnem sistemu se ti je naredil zračni čep - odzrači sistem. tretji vzrok: termostat - obstajata dva tipa - boljši je ta,da ko crkne se ti odpre do konca, samo potem težav s pregrevanjem nebi bilo, ker bi voda cirkulirala non-stop( problem nastane v hladnejšem primeru ,ker se motor zaradi odprtega termostata (enako je ,če ga odstraniš)bolj počasi segreva), slabši je pa tisti , ki ko crkne zapre pretok vode skozi hladilnik in ti potem motor zakuha, lahko pa imaš malo sreče in slabo zatesni,pa ti nekaj vode vseeno še kroži skozi sistem, a se temperatura vzdigne na max brez kuhanja - funkcioniranje le tega najlažje preizkusiš tako, da ga vzameš ven (pozicija termostata je mogoce v service manual), ohladiš na min(hladilnik), zavreš malo vode in ga ( primeš recimo s kleščami - za obod!da ne motiš same funkcije termostata) potunkaš v vodo.če odpre loputo je dober, če pa se nič ne premakne je pa fuč - za zdaj čez poletje lahko sestaviš nazaj tudi brez njega vendar pazi,da boš sistem 100% odzračil!

četrti vzrok : vodna črpalka : mehanska ali električna - če sta obe cevi na hladilniku vroče(iz mašine bolj) to ni problem ( lahko preveriš tako, da malo odviješ eno objemko na cevi ,ki pride na hladilnik in ob delujočem motorju prevetiš pritisk - če cev malo sprostiš, naj bi vodo rinilo ven pod pritiskom- PAZI da se ne opečeš-rokavice)

absurdi vzrok : poglej ,da ni mogoče kakšna cev od vode kje zacvikana ali stisnjena ob karkoli, kar zmanjša pretok hladilne tekočine in s tem povišano temperaturo !

pride pa do prekomernega povišanja Temp lahko tudi zaradi nepravilno nastavljenega predvžiga ali pa prevelikega trenja

v samem motorju - slabo mazanje , pri 2T to pomeni premajhno doziranje olja v mešanico, sčasoma ti motor lahko tudi zariba! preveri doziranje !!!!! dobro zrihtaj in lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

Sem kupu GILERO RUNNER 50, imam pa sledeči problem,...

Ko motor zaženem se mi kazalec temperature vode takoj dvigne na MAX,.. sem pa opazil da ni blo zadosna količina vode tako da sem dolil težava pa ostne,.. voda se tudi segreje v posodi tako da nevem,..

Pa to motor ima zelo slabe pospeške skorom jih nima sicer ima blokade načeloma še gori tako da več ko 55km/h negre pa me zanima če kdo kej več bi mi znal povedat kje naj se česa lotim...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Možno da termostat oz. tesnilo pokrovčka na Kilerju (tam kjer dolivaš tekočino).

Glede pospeškov pa nebi vedu če se ni slučajno pregrel so kaki valčki itd.-o tem sistemu bo pa mogu kak skuteraš kej več rečt :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem kupu GILERO RUNNER 50, imam pa sledeči problem,...

Ko motor zaženem se mi kazalec temperature vode takoj dvigne na MAX,.. sem pa opazil da ni blo zadosna količina vode tako da sem dolil težava pa ostne,.. voda se tudi segreje v posodi tako da nevem,..

Pa to motor ima zelo slabe pospeške skorom jih nima sicer ima blokade načeloma še gori tako da več ko 55km/h negre pa me zanima če kdo kej več bi mi znal povedat kje naj se česa lotim...

Če nimaš skoraj nič znanja in precej problemov na motorju, ti priporočam servis (ampak ne uradni), ker boš hitrje imel zrihtano in morda ceneje. Ker tako na daljavo je težko ocenit kaj se dogaja.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 let pozneje...

Zdravo.

Imam Yamaho aerox. In mi med vožnjo ponavadi po 6 kilometrih začne puščati hladilna tekočina ko popustim Gas.  Ko motor stoji primeru in ko je v prostem teku ne pušča. Videti je kot da bi bila preperela kakšna cev. Skuter je letnik 2006.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!