Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
dr.looney

Nolan, X-Lite čelade

Recommended Posts

XTR
13 minutes ago, kompi said:

Preklopna X-lite X-1004 in povsem nova Nolan N100-5 sta lep dokaz za to.

Vprašanje glede N100-5. Je notranjost podobno oblikovana kot pri x-1004? 1004 mi od vseh še najlepše sede na glavo, na žalost pa ni kompatibilna z mojim motorjem (že testiral pri vas).  

Share this post


Link to post
Share on other sites
gasperX
pred 1 uro, franc pravi:

To je "enduro/kros" čelada. Seveda jo lahko voziš tudi na "močnejšem" motorju. Moraš pa vedeti, da ima kar konkreten zračni upor in glasnost (pri hitrostih nad 100 km/h kar konkretno opleta) .  Prednosti so, da je lahka in zračna.

lp

To da je enduro/kross celada mi je konkretno jasno, in o vsem raznih uporih in podobno. Ker pac ne poznam tega modela me je samo zanimalo je dejansko medal namenjen 50ccm populaciji ali tudi 500ccm+

Ampak hvala za odgovor!

Share this post


Link to post
Share on other sites
kompi
pred 29 minutami, XTR pravi:

Vprašanje glede N100-5. Je notranjost podobno oblikovana kot pri x-1004? 1004 mi od vseh še najlepše sede na glavo, na žalost pa ni kompatibilna z mojim motorjem (že testiral pri vas).  

Ergonomija notranjosti pri Nolan N100-5 je zelo podobna tisti v X-lite X-1004. 

Lp, Boris Kompare :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites
kompi
pred 27 minutami, gasperX pravi:

To da je enduro/kross celada mi je konkretno jasno, in o vsem raznih uporih in podobno. Ker pac ne poznam tega modela me je samo zanimalo je dejansko medal namenjen 50ccm populaciji ali tudi 500ccm+

Ampak hvala za odgovor!

Nolan N53 [KLIK] nudi želeno udobje in vso potrebno varnost tudi za 500ccm+. No, še več udobja pa ponuja X-lite X-502 [KLIK].

Lp, Boris Kompare :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 22 minutami, gasperX pravi:

Ker pac ne poznam tega modela me je samo zanimalo je dejansko medal namenjen 50ccm populaciji ali tudi 500ccm+

50ccm populacija? Jaz jo vozim na 200 in 690. Glavna prednost pred ostalimi v tem cenovnem razredu je teža - je dosti lažja od marsikake konkurenčne čelade, notranje obloge so v celoti snemljive in pralne. Pa lani se jo je dobilo za precej smešno ceno v akciji... mislim da je bila nekih 120 ali 130 EUR (mat črna). Še en test...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
gasperX

Hvala obema za odgovore. Din zadrz se komentarjov k vem da jo bos pred mano narocu... ce jo nis ze :D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2
pred 4 urami, kompi pravi:

Ergonomija notranjosti pri Nolan N100-5 je zelo podobna tisti v X-lite X-1004. 

Lp, Boris Kompare :cool:

So pri x-lite 1004 rešili probleme ,ki jih imam na 1003 z komunikacijo?

Share this post


Link to post
Share on other sites
XTR
16 minutes ago, Kmet2 said:

So pri x-lite 1004 rešili probleme ,ki jih imam na 1003 z komunikacijo?

Pri Carbon verziji očitno ne. So me pa opozorili že ob pomerjanju čelade. 

Quote

Zaradi izjemno visokega deleža karbona v zunanji školjki čelade in negativnega vpliva karbona na prenos Bluetooth signala, ta čelada ni primerna za uporabo komunikacijega sistema.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2
pred 7 minutami, XTR pravi:

Pri Carbon verziji očitno ne. So me pa opozorili že ob pomerjanju čelade. 

 

Sam sem kupil prvo v slo 1003....pa me ni nobefen opozoril. 

Opozarjat so začeli šele po pritožbah kupcev dotičnih čelad. 

Za primer:

Prej sva z ženo imela oba 104 EVO Nolan in bila z komunikacijo in čelado zelo zadovoljna,žena jo ima še zdaj ,moja je končala v znaku na Jadranki.

Komunikacija pri 104 je preko modrega zoba lovila odlično,žene na motorju sploh nisem več videl pa sva še zmerom lahko komunicirala. 

Pri 1003 je to nemogoče ,odmakne se od mene 10m in že prekinja in to za precej višjo ceno !!!

Zelo nezadovoljen . 

Moram biti pa korekten do Compako in Borisa s sodelavci. To je ekipa za kapo dol !!!

Ostajam njihov zvesti kupec tudi v bodoče. Zelo uslužni ,korektni in vedno pripravljeni rešiti probleme tudi kdaj sebi v škodo !

 

Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
solorider
pred eno uro, Kmet2 pravi:

Sam sem kupil prvo v slo 1003....pa me ni nobefen opozoril. 

Opozarjat so začeli šele po pritožbah kupcev dotičnih čelad. 

Za primer:

Prej sva z ženo imela oba 104 EVO Nolan in bila z komunikacijo in čelado zelo zadovoljna,žena jo ima še zdaj ,moja je končala v znaku na Jadranki.

Komunikacija pri 104 je preko modrega zoba lovila odlično,žene na motorju sploh nisem več videl pa sva še zmerom lahko komunicirala. 

Pri 1003 je to nemogoče ,odmakne se od mene 10m in že prekinja in to za precej višjo ceno !!!

Zelo nezadovoljen . 

Moram biti pa korekten do Compako in Borisa s sodelavci. To je ekipa za kapo dol !!!

Ostajam njihov zvesti kupec tudi v bodoče. Zelo uslužni ,korektni in vedno pripravljeni rešiti probleme tudi kdaj sebi v škodo !

 

Lp

mene samo zanima kdaj boš dobil čelado? :lol1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
kompi
pred 16 urami, Kmet2 pravi:

So pri x-lite 1004 rešili probleme ,ki jih imam na 1003 z komunikacijo?

Ja, na kritične točke zunanje školjke je vgrajenega manj karbona. V kombinaciji z novim komunikacijskim sistemom B901K pa smo dosegli še bistveno boljše zmogljivosti, tudi večji domet.

Lp, Boris Kompare :cool:

Edited by kompi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kawl
Ob 5. 1. 2018 ob 17:41, Kmet2 pravi:

Sam sem kupil prvo v slo 1003....pa me ni nobefen opozoril. 

Opozarjat so začeli šele po pritožbah kupcev dotičnih čelad. 

Za primer:

Prej sva z ženo imela oba 104 EVO Nolan in bila z komunikacijo in čelado zelo zadovoljna,žena jo ima še zdaj ,moja je končala v znaku na Jadranki.

Komunikacija pri 104 je preko modrega zoba lovila odlično,žene na motorju sploh nisem več videl pa sva še zmerom lahko komunicirala. 

Pri 1003 je to nemogoče ,odmakne se od mene 10m in že prekinja in to za precej višjo ceno !!!

Zelo nezadovoljen . 

Moram biti pa korekten do Compako in Borisa s sodelavci. To je ekipa za kapo dol !!!

Ostajam njihov zvesti kupec tudi v bodoče. Zelo uslužni ,korektni in vedno pripravljeni rešiti probleme tudi kdaj sebi v škodo !

 

Lp

Kompozit - carbon in BT ne gresta skupaj. Čudno da to niso že prej stestirali napredno so dali na trg....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kawl
Ob 5. 1. 2018 ob 13:53, gasperX pravi:

Za to firmo pa se nikol niti slisal nisem.

Odlična je tudi Airoh Twist jo dobiš pri sales-u tudi ugodno.... tudi zelo lahka

Share this post


Link to post
Share on other sites
ufo plast
On 1/6/2018 at 9:18 AM, kompi said:

Ja, na kritične točke zunanje školjke je vgrajenega manj karbona. V kombinaciji z novim komunikacijskim sistemom B901K pa smo dosegli še bistveno boljše zmogljivosti, tudi večji domet.

Lp, Boris Kompare :cool:

Glede dometa sem spraševal na Cardo, kako je z karbonskimi čeladami, tu je odgovor:

JAN 25, 2018  |  05:17PM UTC 
Gary Baxter replied:

We’ve used a Carbon helmet and had no issues with a couple of our models, so we do not expect that the carbon would cause any interference at this time.

Cheers

Gary 
Cardo Customer Support 

Share this post


Link to post
Share on other sites
kompi

Naše izkušnje, večkrat preverjene tudi v praksi, so drugačne. 

"The carbon fibres used to make the X-lite helmets interfere with the transmission of the Bluetooth radio system. Therefore, the quantity and/or position of the carbon in the helmet caused a reduction in the communication distance that varies depending on the helmet model being used. The reduced distance concerns all the intercom systems available on the market, built-in or not built-in."

Lp, Boris Kompare :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gricko

zdravo

 

enovprašanje

ČELADA X-LITE X-702 GT - tukaj sem našel, da ima sončno zaslonko

kaj pa 802rr, ultra....pri teh nisem našel ali imajo ravno tako zaslonko ali ne - verjetno ne.

 

hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites
kompi

@Gricko 

Super-športne čelade, ki so namenjene doseganju največjih hitrosti, niso opremljene s pomično sončno zaslonko za vizirjem. Tako tudi X-liteova X-802RR ni opremljena z njo. Namesto sončne zaslonke dirkači po potrebi menjajo celoten vizir. Menjava je preprosta, brez orodja in terja le nekaj sekund časa.

Druga zgodba so touring čelade (X-702GT), ki so namenjene turističnim potepanjem in popotniškim moto užitkom. Te so praviloma že vse opremljene z vgrajeno sončno zaslonko.

Lp, Boris Kompare :cool:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gricko

hvala, za pomoč

 

 

danes kupil "vašo zadnjo" 702 gt ultracarbon

mislim, da je dbila dober nakup, bo čas pokazal ;))

lp

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
kompi
pred 13 urami, Gricko pravi:

hvala, za pomoč

danes kupil "vašo zadnjo" 702 gt ultracarbon

mislim, da je dbila dober nakup, bo čas pokazal ;))

lp

Varno vožnjo in kilometre užitkov z novo čelado!

Lp, Boris Kompare :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • jokl81
      E, po cca. 25 letih ponosni lastnik dučeta, s2r 800, belo-rdeč. Zanima pa me, če bi kdo vedel kaj povedat o "tail-chop-ih". Na netu sem našel: https://www.ducatimonstertailchop.com/collections/ducati-monster-fender-eliminator-tailchop-gen1/products/tail-chop-integrated-taillight-combo Tega bi se kar lotil, ampak ne vem, ali naši "organi" prebavijo npr. žmigavce, integrirane v štop lampo itd. Kolikor jaz vem je treba samo pazit, da je nosilec za tablico fiksen, pod kotom najmanj 30st.
    • Vin
      V kakšnih izrazito kolesarskih mestih, kot so Dunaj, München ali Amsterdam, kjer kolesarijo kot na Tour de France, je teh spletov okoliščin toliko, da se enostavno moraš ustaviti pred prehodom in to tako, da z ogledalom in pogledom pokriješ cel potreben vidni spekter. Tour de France počasi prihaja tudi k nam. Morali se bomo naučiti voziti s kolesarji. Zdaj pač peljemo malo na pamet, ker se obremenjujemo s tem, da bodo sicer za nami živčni.
    • Vin
      Glede na izkušnje, organ ne bi nič povedal, samo par žaljivk bi navrgel. V policijski šoli jih ne učijo odgovarjati, samo spraševati.
    • KARMEN1
      Da je uporaben za off road, lahko potrdi @DAMI34. Da je uporaben za v trgovino, v službo, na plažo, po opravkih, na kratke ali pa dolge vožnje, pa lahko potrdim jaz. Zame je uporaben za vse.  
    • maus
      tega pa nisem rekel jaz ... stoječa kolona je druga zadeva a moram res člen prilepit 53. člen (vožnja mimo) (uradno prečiščeno besedilo) (1) Voznik, ki pelje mimo udeleženca cestnega prometa, vozila, objekta ali ovire na vozišču, sme to storiti po levi ali desni strani, če ima dovolj prostora. Pri tem ne sme ovirati udeležencev cestnega prometa, ki vozijo oziroma prihajajo z nasprotne smeri. (2) Če voznik svojo namero, da bo zavil levo, nakaže s predpisanim znakom in se postavi v takšen položaj, iz katerega se da nedvoumno sklepati, da bo zavil na levo, smejo drugi vozniki voziti mimo le po njegovi desni, če je na cesti dovolj prostora. (3) Vožnja mimo kolone vozil, ustavljene na smernem vozišču, je prepovedana, če se voznik po vožnji mimo ne bi mogel varno in brez oviranja vrniti na smerno vozišče za vožnjo v smeri, v kateri vozi, ali nadaljevati vožnje po prometnem pasu, po katerem vozi. (4) Če je v primeru iz prejšnjega odstavka na smernem vozišču dovolj prostora, lahko voznik enoslednega vozila s primerno hitrostjo in pazljivostjo vozi mimo ustavljenega vozila ali kolone vozil po desni strani, razen, kadar so se vozila v koloni ustavila pred križiščem. (5) Vožnja mimo vozila, ustavljenega pred prehodom za pešce, na katerem je ali na katerega stopa pešec, je prepovedana. (6) Z globo 40 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ne potrebuje vozniškega dovoljenja, ki ravna v nasprotju z določbami tega člena. (7) Z globo 120 eurov se kaznuje za prekršek voznik motornega vozila, ki ravna v nasprotju z določbo prvega, drugega ali tretjega odstavka tega člena . (8) Z globo 500 eurov se kaznuje za prekršek voznik motornega vozila, ki ravna v nasprotju z določbo petega odstavka tega člena . Vozniku motornega vozila se izreče tudi 7 kazenskih točk.  
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!