Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
dr.looney

Nolan, X-Lite čelade

Recommended Posts

kompi

@5ERR Konstrukcijsko sta obe čeladi enaki, razlikujeta se po komfortnem oblazinjenju. GT v imenu namreč pomeni prvorazredno potovalno udobje s povsem na novo zasnovanim oblazinjenjem in ličnimi blazinicami.

Lp, Boris Kompare B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok

Pred enim letom sem kupil X-Lite (takrat) lansko kolekcijo X-602, pa mi je sedaj postala malce prevelika, ze ob casu nakupa je bila rahlo na meji... Se da dokupiti drugacno oblazinjenje na licnicah? Sedaj imam XL, verjetno bi celada bila bolj fiksna z L oblazinjenjem...

Share this post


Link to post
Share on other sites
kompi

@Zok 

Za čelado X-602 imamo na voljo različne debeline nadomestnih ličnih blazinic, s katerimi lahko poljubno uravnamo, kako tesno naj čelada sede na obraz -> https://compaco.si/x-602/683-licne-blazinice-x602.html

Pri tem pa je dobro vedeti, da prevelike čelade ni mogoče »zmanjšati« samo z zamenjavo komfortnih blazinic. Velikost čelade je namreč odvisna od oblike notranjega polistirenskega (stiropornega) vložka, ki je vstavljen v školjko (lupino) čelade. Notranja komfortna obloga služi le udobju in dobremu naleganju čelade na glavo. Pretirano oblazinjena notranjost se sčasoma poleže in čelada lahko ponovno postane prevelika.

Lp, Boris Kompare B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
tomash

Kompi, kaj predlagaš. Do sedaj sem imel Nolan N85.  Izredno zadovoljen. Stara je cca 7 let in bo potrebna menjava. Iz naked motorja sem presedlal na enduro potovalnik (gs). Preklopne me ne zanimajo, bi bilo ostati recimo na N87 ali xlite gt702

Share this post


Link to post
Share on other sites
raza
pred eno uro, tomash pravi:

Kompi, kaj predlagaš. Do sedaj sem imel Nolan N85.  Izredno zadovoljen. Stara je cca 7 let in bo potrebna menjava. Iz naked motorja sem presedlal na enduro potovalnik (gs). Preklopne me ne zanimajo, bi bilo ostati recimo na N87 ali xlite gt702

Če ne maraš preklopne potem X551 za enduro potovalnik

Share this post


Link to post
Share on other sites
kompi

@tomash 

Naslednica Nolanove N85 je model N87 [KLIK], z inovativnimi tehničnimi rešitvami, bogato serijsko opremo, in izjemno konkurenčno ceno. Dobra izbira za zelo širok spekter uporabe na turističnih, mestnih, slečenih in rekreativno športnih motociklih (ter vseh vmesnih mešancih).

Bistven preskok v kakovosti, aerodinamiki, udobju, prezračevanju, … pa vsekakor predstavlja X-Lite X-702GT [KLIK]. To je idealna integralno-zaprta čelada najvišjih standardov za turistična potepanja in popotniške moto užitke, tudi pri višjih hitrostih.

In kot pravi @raza, bi preveril še X-551GT [KLIK] - integralno-enduro-potovalno čelado za klatenje po mestu ali vožnjo na konec sveta. X-551GT ima vizir, ima šilt, ima notranje senčilo v podobi sončnih očal, vse skupaj pa lahko poljubno kombiniraš.

Ker pa na dobro počutje v čeladi pogosto zelo pomembno vplivajo tudi nagib vetrobranskega stekla na tvojem motociklu, krogotok zraka, jopič, način vožnje, drža in postava motorista, priporočam, da izbrani model preizkusiš na testni vožnji z lastnim motorjem [KLIK]. Noben testni voznik, niti najboljši motoristični kolega, ne bo znal bolje oceniti ustreznosti izbrane čelade, kot prav ti sam!

Se vidimo!

Lp, Boris Kompare B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
MitcH'

Danes sem se zapeljal do Velenja v Compaco, imel sem probleme z komunikacijo v čeladi. Prodajalec, mislim da mu je ime Miran, mi je v pol ure vse zrihtal, brezplačno. Hvala. Še en dodaten razlog zakaj bom tudi v bodoče kupoval Nolan ali X-lite. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kremenčkovi
Ob 1. 5. 2018 ob 11:19, tomash pravi:

Kompi, kaj predlagaš. Do sedaj sem imel Nolan N85.  Izredno zadovoljen. Stara je cca 7 let in bo potrebna menjava. Iz naked motorja sem presedlal na enduro potovalnik (gs). Preklopne me ne zanimajo, bi bilo ostati recimo na N87 ali xlite gt702

N87 sem kupu za hčerko, ker imava iste obleke, sem se odloču da naj bodo še čelade pa sem vzel še zase. Na svojem piskru sem do sedaj nosil dve Shark, eno Shubert, eno lidlovo in eno suomy, aja pa eno mtr, za prejšne se pa ne spomnim.

Bolj glasne čelade od n87 še nisem imel, ker ti kao ugodno prodajo še ncom za 250 za oba, šele vidiš kak si se dal nat..

 

Tisto lidlovo so nekateri ( tisti ki jo niso nikol meli,ker je prepoceni ) fejs šimfali, men je bla pa vsaj 40% tišja od nolanke, ma pa nolan bolj udobno oblazinjenje.

Najboljša mi je bla ena od shark in suomy. Pri nolan ugotavljam da fejst vleče luft  not vzadaj, če dlan položim za vrat pod čelado je velik bolje ampak še vedno to ni to.

Shubert je pa imela največjo vidljivost, velik vizir kar je res velik plus, tiha je bila nekje isto kot shark al pa mal bolj, sm jo pa prodal zarad nakupa drugega motorja.

Nolan n87 v beli barvi št M in S pa bom kmalu prodajal, sta kot novi, pa grem iskat nekaj od suomy. 

Upam, da bodo končno proizvajalci ugotovili, da kupci iščemo tihe čelade ne grafike

Edited by isarajli1

Share this post


Link to post
Share on other sites
zziga

zdravo

imam x-lite x603 in bi menjal lične blazinice. če hočem malo več prostora pri licih je možno kupit blazinice iz manjše ali večje številke - v kolikor gre za isto veliko školjko - ali ne pašejo med sabo? hvala.

Edited by sinn

Share this post


Link to post
Share on other sites
kompi
pred 30 minutami, sinn pravi:

zdravo

imam x-lite x603 in bi menjal lične blazinice. če hočem malo več prostora pri licih je možno kupit blazinice iz manjše ali večje številke - v kolikor gre za isto veliko školjko - ali ne pašejo med sabo? hvala.

Če želiš malo več prostora pri licih, je načeloma potrebno namestiti blazinice iz večje številke čelade.

Prosim, sporoči velikost čelade, da preverimo kompatibilnost blazinic.

Z lepimi pozdravi,

Boris Kompare B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
zziga

@kompi je XL, XL-XXL imata isto školjko sepravi bi moglo pasat? po drugi strani pa da hočem bolj tesno pa L nebi, ker je drugačna školjka?

Edited by sinn

Share this post


Link to post
Share on other sites
tomash
pred 2 urami, Raavi pravi:

Prodaja kdo rabljen komunikacijski sistem na nolan n87? Za dve celade bi rabil.

uporabljam made in china na N85. Deluje in ni drag.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kawl

Vprašanje. Čelada Nolan N40.5GT vozim jo sedaj drugo sezono, narejenih cca 10.000km. Opažam da se mi je zelo posedla v predelu čela. Enostavno se mi zdi da mi preveč leze na oči. Kar pomeni da mi je verjetno ratala prevelika. Kaj naj naredim.

 

 

Edited by Kawl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500
pred 2 urami, Kawl pravi:

Vprašanje. Čelada Nolan N40.5GT vozim jo sedaj drugo sezono, narejenih cca 10.000km. Opažam da se mi je zelo posedla v predelu čela. Enostavno se mi zdi da mi preveč leze na oči. Kar pomeni da mi je verjetno ratala prevelika. Kaj naj naredim.

 

 

Lahko vzameš debelejši obojestransko lepilni trak ali kakšen drug trak in ga lepiš sloj za slojem na mestu, kjer ti je prevelika. Dokler ne bo v nulo :).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sorty

Nagledal sem si čelado X-lite X551. Kakšne so izkušnje uporabnikov? predvsem me zanima kakšno je prezračevanje, glasnost in upor vetra v "vezir"

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kremenčkovi
pred 3 urami, Sorty pravi:

Nagledal sem si čelado X-lite X551. Kakšne so izkušnje uporabnikov? predvsem me zanima kakšno je prezračevanje, glasnost in upor vetra v "vezir"

Prezračevanje ti ne bo delalo problemov, ker nolanke fejst dihajo, pa glasne so za popizdit. Vzam jo v velenju na probo, pa se pelji več kot 90, ne kot večina ki jo testira tam po okolici do 50km al pa mal več.

Share this post


Link to post
Share on other sites
raza
pred 3 urami, Sorty pravi:

Nagledal sem si čelado X-lite X551. Kakšne so izkušnje uporabnikov? predvsem me zanima kakšno je prezračevanje, glasnost in upor vetra v "vezir"

Za velike endure je kot nalašč čelada X-lite 551. Ima vse kar mora čelada imeti. Je tiha, aerodinamična kljub šiltu, prenese pokončno držo in na glavi daje občutek varnosti, kot čelada za SS razred. Veliko vlogo opravi šilt, še posebej v spomladanskem in jesenskem času, ko je sonce nizko na obzorju. Svoje doda še sončna zaslonka. Čelada ima odličen prezračevalni sistem za poletne vročine in na vizir nameščen pinlock za extremne pogoje. Predpriprava za vgradnjo komunikacije je še korak naprej za vstop v elitni razred. Če najdeš še outlet ceno, je bingo popoln.

Pojdi v Velenje in se prepričaj na lastni glavi in lastnem motorju, kar ti bo dalo najboljši odgovor na vprašanje.

Midva ta model uporabljava od kar je na tržišču.

Edited by raza

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebar
pred 2 urami, a79 pravi:

Kaksni so pogoji za brezplacen zimski servis celade?

 

 

Da imaš Nolan / X-Lite čelado :P  Jst enkrat tud računa nism mel pa ni blo problema

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   1 member

    • zundapp


  • Zadnje objave na forumu

    • Snečer
    • DAMI34
      pr teh letih se še vse da. Sam vozit, da dobiš kondicijo.
    • DAMI34
      edin kar lahko narediš zase kot kolesar in pešec je: da paziš nase, čeprav imaš prednost, da ne bitneš brezglavo na prehod, da vseeno prej pogledaš, ker kaj vse vidim, je bolj da ne pišem v Smeri proti tebi (predn zaviješ) zelena, kontra pa rdeča. Sicer pa so, kar si izpostavil (mrtvi kot, slaba vidnost) problem v glavnem hitri kolesarji, skiroji, e skiroji in vse kar gre dokaj hitro. Pešci običajno ne, ker jih opaziš pri semaforju in si pozoren nanje preden zaviješ.
    • Vin
      Mogoče je potem težava, da s tem ustvariš dodatne nevarne situacije, da veljajo različna pravila ob različnih pogojih. Če je enosmerna kolesarska steza ob cesti, vozi tako, če je ločena od ceste, vozi tako, če je dvosmerna ob cesti, vozi tako, če je ni, vozi tako. Potem pravila glede obnašanja, ko se kolesarska steza konča itn. Preveč pravil, preveč posebnosti.
    • motozajebant
      No to sem pa prej vprašal. Zrihtat? Kako to misliš? V kaki smeri? Nisem razumel tega...  Se strinjam, težko je biti pameten. To stvar sem izpostavil samo zato, ker sem ravno zadnjič o temu mrtvemu kotu razmišljal.... 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!