Skoči na vsebino

Schuberth čelade


klimbra

Priporočene objave

no,ja....sej ne zarad tega, bolj je fora teh filtrov šumenja-software (isto tehnologijo uporablja tudi naša kamera).

aha...hmm...zanimivo glede glave vs. šubert...no, v mojem primeru ni tolk fora same znamke oz. če paše, ampak se je recimo po enem tednu začel cufat uni trakec za odpet pas, po cca 5k km/3 mescih notranji vizir ne skoči več sam gor, "tapicerija" se snemava dol k ma čudno zapenjanje itd. Pač, kolkor daš, tolk dobiš....tko da....definitivno nikol več "poceni" čelade...si me pa zdej prepričala, da si enkrat tole šubertko provam nasadit na bučo  :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem bolj stare šole in mi ni jasno, kaj se je za pogovarjati med vožnjo.

Po eni strani šimfamo avtomobiliste, po drugi pa tudi sami ne moremo brez telefonov med vožnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, kakorkoli, želel sem napisat, da sem se tudi sam odločal za Schuberta (S3) in sta mi jo dva prijatelja odsvetovala, da je bojda narejena za ožje glave in da ju pritiska v "sence".

S3?

 

Verjetno si mislil na preklopne čelade C3. Te so rade pritiskale na čelo in si imel prav lep oddtis od podloge (govorim iz lastnih in sovozničinih izkušenj). Trajalo je kar nekaj časa in kilometrov, da se je končno "posedla". Ta problem je bil znan tudi Schuberth-u, zato so to napako popravili pri modelu C3Pro, ki ima zato spremebo notranje obloge in oblazinjenja ravno v tem delu. Zato če se kdo odloča med C3 in C3Pro, priporočam slednjo!

Vse ostalo na C3, kar se mene tiče je zelo ok, tudi v ovratnik integrirana komunikacija od proizvajalca CARDO.

 

Tukaj imam sedaj jaz eno vprašanje zate Ferrarist: so komunikacije od CARDO in SENA kompatibilne? Ok, midva sicer imava svoji čeladi povezane z vmesnikom SENA SM10 (poslušanje glasbe iz MP3 v dveh čeladah), in to špila.

Jaz imam v mislih komunikacijo med CARDO  SHO-1, ki jo imam sedaj na novi Shoei in SENA SMH-10, ki jo ima kolega?

Hvala za odgovor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem bolj stare šole in mi ni jasno, kaj se je za pogovarjati med vožnjo.

Po eni strani šimfamo avtomobiliste, po drugi pa tudi sami ne moremo brez telefonov med vožnjo.

Jaz imam pa rajši prijazno besedo v slušalkah (recimo da je treba ustaviti ali da moram zaviti na stran itd.), kot suvanje s prsti pod rebra, ki ga izvaja sopotnica :grim

 

Sem si pa tudi že zaželel, da nebi bilo komunikacije, sploh ko ti pove že desetič, da bo glih zdaj začelo deževati in da bodo spet škornji mokri in da ima takega motorčkanja že poln kufer....bla bla.....na srečo obstaja gumb za izklop komunikacije, medtem ko gumba za "izklop" suvanja pod rebra še niso izumili :kva2:

Tak izum bi na kickstarter-ju sigurno veliko denarcev pridobil :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S1 pro uporabljam že 4. sezono. Paše na betico, zame dovolj tiha, pogovarjam se pa ne med vožnjo. Važn, da je mat črna!  :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ups...ja, C3 sem imel v mislih.

Ja, načeloma bi zadevi morali špilat brez problema...nikoli pa ne veš, kje ima kdo kako "varovalko"...če pa prav ne gre, je treba pogledat na internetu pri obeh, če je naložen zadnji software.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S1 pro uporabljam že 4. sezono. Paše na betico, zame dovolj tiha, pogovarjam se pa ne med vožnjo. Važn, da je mat črna!  :)

Boš pri 40 stopinjah na soncu povedal kaj o izbiri barve.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Boš pri 40 stopinjah na soncu povedal kaj o izbiri barve.

 

Zato se pa vozim samo ponoči in po dežju. :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Boš pri 40 stopinjah na soncu povedal kaj o izbiri barve.

 

Isto je vroca Schubert S1pro pri 40+ kakor Arai X4 (pretezno bela) .  Info iz prve glave.   :smoke:

 

PS: izvedba ventilacije in pravi materiali so bolj pomembni od barve IMHO

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam pa rajši prijazno besedo v slušalkah (recimo da je treba ustaviti ali da moram zaviti na stran itd.), kot suvanje s prsti pod rebra, ki ga izvaja sopotnica :grim

 

 

Strinjam!

Poanta ni v telefoniranju, radiju ali klepetu ampak osnovnem sporazumevanju

Zadeva mi je bila zelo kul tudi ko smo šli na turo in se povezali med sabo.

Namen jasno ni čvek ampak levo, desno ustavi, tankat,.... :OK:

Je pa zaradi vetra, šumov neuporabna pri večjih hitrostih

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GSM šiba po standardu 900 ali 1800MHz...tukaj je SAR, torej absorbcijska sposobnost telesa do max. 2 (amerika 1.6) W/Kg...ker pa Bluetooth šiba na bistveno večji frekvenci (2,4GHz) in manjši moči (class 1 do 100mW), meritve SAR za te naprave niso potrebne in jih nihče ne dela. No, glede prenosa oz delovanja- spet je odvisno kako imaš zadevo naštimano...ali šibaš stalno povezavo, ali "klasični" interkom, ko se zadeva prižge samo ob govoru.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Fantje, a je kdo ze zamenjal vizir na schubert s2. Ravno sem jo kupil pa me zgolj zaradi zunanjega videza vlece da bi kupil se crn vizir. A cenovno je kje v mejah normale?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, a je kdo ze zamenjal vizir na schubert s2. Ravno sem jo kupil pa me zgolj zaradi zunanjega videza vlece da bi kupil se crn vizir. A cenovno je kje v mejah normalepo

 

Povprašaj v TC motoshop, oni so zastopniki za Schubert

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, a je kdo ze zamenjal vizir na schubert s2. Ravno sem jo kupil pa me zgolj zaradi zunanjega videza vlece da bi kupil se crn vizir. A cenovno je kje v mejah normale?

 

Lahko edino cakas na kakega rabljenega, pol bo ceneje, drugace so od 66€ naprej...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...
  • 3 tedne pozneje...

Mi kdo prosim svetuje, če je ta čelada še uporabna...

Padla je iz motorja iz sedeža na beton, ki je imel tu pa tam kakšen kamenček.

Sicer na sliki zgleda bolj kritično kot pa v resnici :D.

Na tem mestu se pod pritiskom nič ne upogiba, barva se ne lušči... ne vem ali je počila školjka ali je samo napokala barva...

 

Gre pa za C3.

 

lp

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Mi kdo prosim svetuje, če je ta čelada še uporabna...

Padla je iz motorja iz sedeža na beton, ki je imel tu pa tam kakšen kamenček.

Sicer na sliki zgleda bolj kritično kot pa v resnici :D.

Na tem mestu se pod pritiskom nič ne upogiba, barva se ne lušči... ne vem ali je počila školjka ali je samo napokala barva...

 

Gre pa za C3.

 

lp

 

 

Jasno, da je. Če bi čelada po majhnem padcu z motorja bila zanič, ti tudi glave ob nesreči ne bi zaščitila.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Sena je razvila svojo popolnoma integrirano komunikacijsko napravo 10U tudi za Schubert C3/C3 pro čelade. Upravlja se s priloženim daljinskim upravljalnikom, ki si ga enostavno vpnemo na ročko na balanci in upravljamo s palcem.

http://www.sena.si/shop/komunikacijski-set-sena-10u/

 

10U_SchuberthC3-C3Pro.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

PIše, daljinski upravljalec! 

Mene tudi mika to za mojo C3 Pro :) vendar nekateri pišejo da ta daljinec zasede kar nekaj prostora za ročki

 

2015-sena-handlebar-remote-review-1.jpg

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...
  • 4 tedne pozneje...

Evo tole kupil včeraj v TC-ju, sprobal pa danes in morm rect vse v preseških, prezračevanje super glasnost super

vozim pa bmw r1200gs original šipca. Oblazinjenje mehko kot putrček.:grupni:csm_S2-Sport_Elite-Yellow_P3_NEW_f2ff9b4dd8.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!