Skoči na vsebino

Schuberth čelade


klimbra

Priporočene objave

To je kriminal ,kar si je privoščil Schubert. sam sem menjal 2 glavna in 1 sončni vizir, vse to na eni čeladi S1 od tega mi je ratalo 1 vizir spravit pod garancijo. Pisker ,ki stane 500€ si ne bi smel takih napak privoščit. Moja pobožna želja je da bi zastopnik za nolan prevzel še zastopstvo za Schubert.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je kriminal ,kar si je privoščil Schubert. sam sem menjal 2 glavna in 1 sončni vizir, vse to na eni čeladi S1 od tega mi je ratalo 1 vizir spravit pod garancijo. Pisker ,ki stane 500€ si ne bi smel takih napak privoščit. Moja pobožna želja je da bi zastopnik za nolan prevzel še zastopstvo za Schubert.

Sva že dva...glede želje mislim! :) Moja C3 je še vedno odlična, dala je že kr nekaj skozi, bila je tudi v toskani na največji vročini zaprta v črn stranski kufer, pa je še vedno brezhibna. Zame, boljše čelade še niso naredili. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam tudi C3, čelada je sicer odlična, razen tega sončnega vizirja, ki je pa očitno iz najslabše možne plastike brez kakršnekoli odpornosti, pa če še tako paziš pri čiščenju. Tudi če uporabljaš najfinejši bombaž in zgolj vodo, postane zaradi mikroprask takšen, kot bi gledal v meglo. Jaz sem težavo nekoliko saniral z nekim gelom, ki vrača sijaj po poliranju, vendar še vedno ne povsem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa se bom še jaz malo oglasil, sem lansko leto kupil C3 world, pa vse zagotovilih in prepričanju sem jo vzel, saj ne rečem na glavo super paše in je drugače ok, samo ostalo pa od "švabov" tega nisem nikoli pričakoval, mislim šlamparije, šparali so povsod, in izgleda imajo kar pogosto ljudje težave s temi vizirji, meni se je že dvakrat praktično odlomil na vsaki strani tisti kaveljc , ki drži sončni vizir, enkrat sem ga popravljal, potem pa se mi ni ljubilo več, in sem ga kar prilepil z +- lepilom in drži večno, kaj , ko pa je drugo tudi slabo.

Da ne govorim podbradni pas je tako kratek, da bi si ga še dahavci komaj zategnili in pa rosenje, kjub pin-lockom se mi zjutraj ali ob dežju tako rosi, da je zelo moteče in moram vedno malo privzdignit vizir, da odrosi.

Skratka mislim, da so s to C3 malo mim udarli ali pa so res bemti tako šparali pri materialu, da se jim pri kvaliteti potem pozna, kar od nemcev pa res ni bilo za pričakovat, ali pa so te hibe samo za naš trg, v kar sicer dvomim.

Mene je Schubert razočaral, glede na ceno in vse.

Komaj čakam na spomlad in na novo n104, ker jo bom v kompletu z novim b4 tudi vzel, sam malo jo moram še itak na motorju sprobat.

Ker mislim, da ne mora biti nikakor slabša kot C3, po vseh testih , ki sem jih prebral, kar pa pri meni predvsem pretehta, pa je uvoznik in serviser COMPACO. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No jaz pa se ravno sedaj odločam ali N104 ali C3.Glede na to da sem dobil bon za 30% popust, sem pri cenah približno kle.Zdaj pa ko to berem pa bi res človek rabil še več vaših izkušenj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No jaz pa se ravno sedaj odločam ali N104 ali C3.Glede na to da sem dobil bon za 30% popust, sem pri cenah približno kle.Zdaj pa ko to berem pa bi res človek rabil še več vaših izkušenj.

lej sej, da ne boš mislil, da karkoli spodbijam, govorim izključno iz mojih izkušenj, pač mene je c3 razočarala, sploh kako so jo nekateri opevali.

Stvar je taka, da nikoli ne kupuj brez da jo probaš med vožnjo na motorju, le tako boš lahko dobil občutek in se prav odločil, kar pa pri Tc-ju kljub teh popustih ne omogočajo, zgodba pri Nolanu je drugačna kot sam veš.

Pa še en velik tehten razlog je za to- servis, prijaznost in pa v času 5 let, jo lahko po koncu sezone daš v pregled, čiščenje in morebitno zamenjavo, kar pač in če ugotovijo in to brezplačno.

To pa zelo veliko odtehta, vsaj pri meni.

Da pa ne bodo drugi kar takoj v nebo skočili, še enkrat povem, da nisem rekel ali kakrkoli napisal, da je c3 slaba, sam mene je iz osebnih izkušenj razočarala.

Pa še enkrat ne kupuj na blef, na procente, na lepe oči, ampak se v to prepričaj sam v vožnji.

Saj se z žensko takoj ne poročiš, ko jo prvič zagledaš(pa je lahko še kot iz pravljice), ampak vse rabi svoj čas, a ne. :wub:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z mojo boljšo polovico sva malo manj kot dve sezoni uporabljala C3. Mogoče si grajo res zasluži sončni vizir, ki se je tudi meni parkrat odpel, ko sem se hotel popraskati po nosu, vendar sem ga z kombinierkami na mestu kjer je vpet malce ukrivil, da se to ni več dogajalo. Pinlock opravlja svoje delo odlično tudi pri temperaturah okoli 0 stopinj C, glasnost čelade je na Varaderotu bila znosna tudi pri večjih hitrostih brez kakih ušesnih čepkov, pri zapenjalnem pasku se da dolžina nastavljati, ... jaz sem bil s čelado zelo zadovoljen ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lej sej, da ne boš mislil, da karkoli spodbijam, govorim izključno iz mojih izkušenj, pač mene je c3 razočarala, sploh kako so jo nekateri opevali.

Stvar je taka, da nikoli ne kupuj brez da jo probaš med vožnjo na motorju, le tako boš lahko dobil občutek in se prav odločil, kar pa pri Tc-ju kljub teh popustih ne omogočajo, zgodba pri Nolanu je drugačna kot sam veš.

Pa še en velik tehten razlog je za to- servis, prijaznost in pa v času 5 let, jo lahko po koncu sezone daš v pregled, čiščenje in morebitno zamenjavo, kar pač in če ugotovijo in to brezplačno.

To pa zelo veliko odtehta, vsaj pri meni.

Da pa ne bodo drugi kar takoj v nebo skočili, še enkrat povem, da nisem rekel ali kakrkoli napisal, da je c3 slaba, sam mene je iz osebnih izkušenj razočarala.

Pa še enkrat ne kupuj na blef, na procente, na lepe oči, ampak se v to prepričaj sam v vožnji.

Saj se z žensko takoj ne poročiš, ko jo prvič zagledaš(pa je lahko še kot iz pravljice), ampak vse rabi svoj čas, a ne. :wub:

Ja pri teh popustih pozimi je problem da je čelado težko probat na motorju. Kar se tiče občutka, velikosti se da to v trgovini.

Na motorju pa je odvisno od višine, tipa motorja, kakšno vetrno zaščito ima.Meni je poleg tega , da ne tišči pomembna varnost, hrupnost, teža, pol pa še rosenje in podobno.Glede na to , da slišim večinoma same pohvale mi je C3 zanimiva.Je pa res, da ima Nolan dober servis , ćelade n104 pa ne poznam, jo bom pa vsekakor če ne drugega sprobal vsaj kako leži na glavi, preden se odloćim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne bo kdo narobe razumel tudi mojo kritiko glede C3 - čelada sama je špica, in za ceno, ki sem jo dobil (novoletni popust + še nekaj dodatno) vsekakor super nakup, edino sončni vizir bo kmalu potrebno menjati (kupil januarja 2009).

Ko sem kupoval, sem najprej gledal N103, vendar sem imel problem pri zapiranju čelade (zelo na tesno do brade), zato sem šel na šubertko, ki je kot ulita. Cena je bila na ravni N103 (upoštevajoč popuste obeh čelad). Poleg tega so materiali v čeladi, lakiranje, vizir in pinlock ter mehanizem zapiranja vsaj zame bistveno bistveno boljši. Sploh lak se mi zdi izdržljiv, ker mi je nekajkrat padla po tleh in se komajda kaj pozna (npr. na Shark je lak takoj razpokal kot steklo). Edino sončni vizir v čeladi pa je neprimeren kvaliteti ostalih materialov.

Popravljeno . Popravil Barth
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidim, da imate kar nekaj težav, z mojo C3 je vse v najlepšem redu, nobenih iztikanj temnega vizirja (ki je sicer res kot princeska na zrnu graha in, ko se mi bo zdel preveč zdrsan, ga bom pa zamenjala, zato pa so rezervni del). Ne morem pa verjet te zgodbe z rosenjem! Fantje, če se meni ne rosi, potem je z vašo konkretno čelado nekaj narobe, ne pa z vsemi C3. Mogoče se hecno sliši, ampak na motorju velikokrat zelo zelo globoko diham in vzdihujem kot bi tekla maraton (ali kaj bolj pohujšljivega). še posebej se mi to dogaja v dežju, ko me rata strah. Pri tem imam moker obraz in kondenz se kar cedi ob robu vizirja. Robe je RES veliko (inštruktor me je vprašal, kaj vse doživljam na motorju :evilgrin: ). In v to zgodbo z rošenjem vizirja enostavno ne morem verjet, razen če ste še hujši manijaki?! Moja World edition (na avatarju) je od lanskega decembra in ima kakih 10 000 km pod streho pa je praktično nova, čeprav jo vlečem povsod, ker je na motorju nimam kam dat pa še po mestu se stalno jajcam in vozim v vsakem vremenu. Pralo jo je po več 100 km na dan pa ni popustila, bla je na hudi vročini... je pa res da vedno v žaklju. In za konkreten svoj kos dam roko v ogenj. Morte pa vedet, da obstajajo tudi "petkove čelade" verjetno??

Srečno vsem,

BS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja pri teh popustih pozimi je problem da je čelado težko probat na motorju. Kar se tiče občutka, velikosti se da to v trgovini.

Na motorju pa je odvisno od višine, tipa motorja, kakšno vetrno zaščito ima.Meni je poleg tega , da ne tišči pomembna varnost, hrupnost, teža, pol pa še rosenje in podobno.Glede na to , da slišim večinoma same pohvale mi je C3 zanimiva.Je pa res, da ima Nolan dober servis , ćelade n104 pa ne poznam, jo bom pa vsekakor če ne drugega sprobal vsaj kako leži na glavi, preden se odloćim.

Jaz se pri tem ne bi na hitro odločil, saj tudi spomladi ali ko bo čas za vožnjo boš c3 steška sporbal, seveda v Sloveniji, za Nolan pa ni blema, pa da nauš mislu, da kakor koli navijam za eno ali drugo. Tudi n104 je popolnoma nova na tržišču, zato ti kakšen tehtni razlog ali nasvet itak ne morem dati, sodeč po testih pa naj bi bila čisto drugačna od n103 in zelo dobri odzivi so na testiranje.

Sedaj pa enim paše to drugim drugo, nobena betica pa ni ista, torej samo LASTEN test na tvojem motorju ti lahko pove najbolj realno sliko, tk da premisli, odločitev pa je itak tvoja.Konec konce, če boš kupoval po občutku, pa imajo v Compacu že tudi novo n104 in jo lahko na glavi tudi sprobaš, tako eno kot drugo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz se pri tem ne bi na hitro odločil, saj tudi spomladi ali ko bo čas za vožnjo boš c3 steška sporbal, seveda v Sloveniji, za Nolan pa ni blema, pa da nauš mislu, da kakor koli navijam za eno ali drugo. Tudi n104 je popolnoma nova na tržišču, zato ti kakšen tehtni razlog ali nasvet itak ne morem dati, sodeč po testih pa naj bi bila čisto drugačna od n103 in zelo dobri odzivi so na testiranje.

Sedaj pa enim paše to drugim drugo, nobena betica pa ni ista, torej samo LASTEN test na tvojem motorju ti lahko pove najbolj realno sliko, tk da premisli, odločitev pa je itak tvoja.Konec konce, če boš kupoval po občutku, pa imajo v Compacu že tudi novo n104 in jo lahko na glavi tudi sprobaš, tako eno kot drugo.

Ja to imam itak namen.Tko gre.Najprej izkušnje drugih, potem na glavo v trgovini, če je pristop pravilen pa je res najboljša varianta test na motorju.Itak

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja to imam itak namen.Tko gre.Najprej izkušnje drugih, potem na glavo v trgovini, če je pristop pravilen pa je res najboljša varianta test na motorju.Itak

Če se ne boš mogel odločiti, ti jaz priporočam Nolan - čelado ti v vsakem trenutku porihtajo in servisirajo to pa je velika prednost.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se rosenja kljub pinlocku tiče, mogoče samo še to z moje strani. Letos poleti sem imel priložnost voziti v tistih nevihtah. Tudi meni se je konkratno rosilo pod pinlockom. Takrat sem pa opazil( kar sem v svojem postu že omenil), da pinlock na spodnji strani ne nalega na zunanji vizir. Malo sem potisnil pinlock navzgor in spet je lepo sedel na mestu. Seveda vlage, ki jo je v nalivu kolikor hočeš, potem ne spraviš kar tako ven. Vendar pa mi je ob ponovnem odpiranju vizirja pinlock spet zlezel iz svojega položaja. Možno je, da se mi je pinlock deformiral. Sem že pomišljal, da bi na spodnji rob nanesel malo silikona, a se bojim, da bo zadeva zasvinjana. To bi bila naloga za servis, če bi kaj takega obstajalo. Se bom te dni malo posvetil čeladi in poizkusil ugotoviti zakaj se mi to dogaja. Nisem namreč prepričan, da bi nakup novega pinlicka ali vizirja rešil problem, pa še škoda se mi zdi ulagati v že tako drago čelado. Pa še vprašanje. Ste že kdaj poizkusili očistiti vizir in pinlock z mokro krpo? Jaz to rad napravim, ker tako najbolj nežno odstranim ostanke mrčesa in umazanije. Prvič sem se kar ustrašil. Ko sem pogledal skozi vizir ob čiščenju, je bila površina čisto motna. Čez nekaj časa pa je postala znova prozorna. Čuden material.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Družba!

Da ne boste predolgo razglabljali, vam povem sledeče;

Štirideset let sem se jebal z rosenjem vizirja in ga nisem mogel odpravtil ne s PinLockom, čeprav so mi razni prodajalci zagotavljali, da je 100 %. NI!! In me noben' ne bo prepričal. Ne more biti, ker je pri ekstremnih pogojih "steklo" (oz. sta stekli) pretanki, da nebi nastajal kondenz, ki se nabira zaradi pretankega materiala. To bi reŠili le s "Termopan" steklom, a ga čeladarji nočejo narediti, ker potem nebi prodajali rezervnih vizirjev in bi bilo tega "trgovanja konec" (malo pretiravam - Pa ne veliko.)

No sedaj pa taglavno; (Napisal bom z rdečim, da boste drugič lažje naŠli))

Da se vam ne bo rosil vizir, si kupite MASKO, ki se namontira na notranjo stran čelade (pritrdi se z ježki in je univerzalna za vse čelade in modele) in je snemljiva v nekaj sekundah.

Na nosnem delu maske je metalni trak, ki ga ob vsaki namestitvi čelade na glavo z lahkoto prikrojite nosu tako da topel, izdihan zrak ne more pihati iz tega, zaprtega dela čelade v oči in v vizir.

Tako se reŠite problema, ki vas muči! Rosenje notranjosti vizirja! - PREVERJENO!!

Na pakungi piŠe:

Oxford HUF / Essential In-Helmet Breath Deflector! Nad tem pa piŠe: "Forget the fog!" (dobesedno!) in stane 17,99 eur - (Novoletna verzija (-30% Off) = cca 12 eur)

Nabavite jo lahko V BS Centru na Šmartinski 199 v Ljubljani.

In da ne bo pomote;

Nikakor ne delam reklame za artikel niti za Štacuno. Predolgo let sem se zajebaval s tem problemom, da sedaj ko vem, nebi tega sporočil tudi drugim. Verjemite!

Popravljeno . Popravil moto rider
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa uporabljam PinLock že odkar ga je Nolan dal na trg pa se mi ni nikoli ampak res nikoli zarosila tudi po 5 urni avtocestni pralnici ne pri temperaturah pod 10c, je pa res, da če ni v redu nastavljen na vizir (da se ne prilega) pride do rosenja, drugače je pa dvojni vizir TERMOPAN izdelovala firma UVEX za svojo touring čelado UVEX BOSS če se ne motim že kar nekaj let nazaj, zdaj ne vem če to še imajo :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja - in ta je edini, ki funkcionira!

Ne vem pa, zakaj jih ne proizvajajo še drugi.

D. ti pa čestitam, če imaš s Pin-Lockom tako pozitivne izkušnje. Jaz jih nimam. Pa sem imel X-Lite in kasneje S1, in sem vedno pazil, kako je Pin-Lock nameščem. Res pa je, da se to pokaže pri daljših vožnjah v hladu in dežju.

Kdor ima s tem probleme, naj proba masko. (Samo povem.)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sem imel tudi prej velike probleme z rosenjem, dokler nisem kupil C3 s pinlockom. Od takrat naprej, mi je postala vožnja užitek tudi v dežju kakor tudi pod ničlo. Je pa res, da je potrebno pravilno vzdrževat. Parkrat na leto razstavit pinlock od vizirja, ga z milnico umit, pustit da se dokončno posuši, in na popolnoma suhem zraku sestaviti nazaj. Namreč če bo med pinlockom in vizirjem vlažen zrak, se bo ta pač kondenziral na notranji steni vizirja. Ravno tem je poanta pinlocka, da vlažen zrak ne pride na notranjo (hladno) steno vizirja, ampak je na njej vedno suh zrak. Ob sestavljanju vizirja in pinlocka pa je potrebno bit pazjliv, da je pinlock centriran tako, da vse naokoli tesni. Vidi se, če se silikon rahlo splošči. Malce se pa da tudi "prozorne bunkice", kateri drzijo pinlock, obrnit. So excentrične oblike, tako da obrnjene (zarotirane okrog svoje osi) malce vec pritiskajo pinlock ob steno vizirja. Potrebno je malce obcutka. Ne vem, meni se moja celada res ni nikoli zarosila. Okrog pinlocka pa se zna nabrati tak kondenz, da se zacnejo kaplice ustvarjat, ampak na pinlocku pa nič. Mogoče pa imam srečo, in sem naletel na superpinlock. :P Bom pa pogledal, kaj je to za ena maska, nisem še slišal zanjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nikomur ne vsiljujem - le povem.

V preteklosti sem tudi sprobal folijo (za nekaj eurotov), ki jo nalepiš na nostranjost vizirja (če nimaš Pin-Lock-a) in moram reči, da je brezhibna. Problem je le v tem, ker ni "za večno" in se prej ko slej odlepi ali poškoduje.

Je pa fajn, če se takole malo obvestimo. Naj vsak proba, kaj in če, mu odgovarja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

res je, meni se je daleč najbolje odnesla ta folija za nalepiti znotraj vizirja. Kupil v BS (prej habatu) leta 2004 in še zdaj jo imam v HJC čeladi in še vedno po vseh teh letih dela brezhibno. Začuda tudi lepilo še drži, le manjše mikro praske se poznajo od čiščenja. Čelada gre počasi v pokoj, če ne bi kupil novo folijo, pa bi spet bilo za nekaj časa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam imam na Nolanovi čeladi že cca 5 let Pinlock, obračam ga 3-4x letno in deluje super. Nikdar megljenja, pa čeprav je malce opraskan, ker sem ga na začetku izgleda čistil s pregrobimi krpami. Tudi tistih čepkov na vizirju nisem nikoli nastavljal.

Oče uporablja na svoji čeladi nekakšen univerzalen "pinlock", ki se le nalepi, vendar ne deluje kot bi moral, saj ne tesni dovolj. Je pa veliko boljše kot brez.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Enga srečenga pa varnega po cestah usem na vseh prevoznih sredstvih!Mene pa zanima če je kakšna varjanta da prebarvam mojo leto staro schubertko k sm zamenjal motor zdej pa nč kej dost barvno ne paše!Pa če ja že kdo to počel oz če je kak majster za te zadeve?? :? Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V navodilih za uporabo piše, da se čelada ne sme barvati, niti nanjo lepiti nalepke! (Pa še to ne vemo, točno kateri tip čelade imaš?)

Kompozitne materiale ni dovoljeno barvati - pravijo proizvajalci!!

Jaz sem pa na (staro) S1 nalepil neke odsevne trakove - in ni bilo nič narobe.

Vprašanje pa je, kaj bi bilo, če bi ornk treščil??!

Raje ne reskiraj.

Glava je le ena!

P.S.

Pa še tole;

Enkrat, davno, sem pobarval neko čelado in jo dal na vroče, da se hitreje posuši...

A veš, kaj se je storilo....?

Sesedla se je........ Padla je sama vase! :grim :grim

Popravljeno . Popravil semering
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V navodilih za uporabo piše, da se čelada ne sme barvati, niti nanjo lepiti nalepke! (Pa še to ne vemo, točno kateri tip čelade imaš?)

Kompozitne materiale ni dovoljeno barvati - pravijo proizvajalci!!

Jaz sem pa na (staro) S1 nalepil neke odsevne trakove - in ni bilo nič narobe.

Vprašanje pa je, kaj bi bilo, če bi ornk treščil??!

Raje ne reskiraj.

Glava je le ena!

še dobro da jo proizvajalci lahko barvajo..in nanjo nalepijo nalepko o velikosti..in a-testu..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo povedal sem. In vem, da nisem vseved! Še zdaleč ne. Ampak;

VpraŠaj Habata, kaj lahko naredi ena nepremiŠljenost s čelado? On dobro ve!

- Kdor je brez...... naj prvi vrže kamen...

- Kdor je najbolj pameten..... naj prvi vtakne glavo not'....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!