Skoči na vsebino

Shoei čelade


Desmo

Priporočene objave

obstaja morda 2 generaciji celad:

Shoei Hornet

in

Shoei Hornet DS?

vem, da DS pomeni Dual Sport.

Sprasujem zato, ker se pojavljata oba imena in predvsem dve razlicni sliki - vizir z in brez pinlocka.

pa ne vem ali sta 2 generaciji celad ali pac na enih slikah kazejo osnovni model celade,

na drugih pa z nadgradnjo (in doplacilom seveda) vizirja s pinlockom? :)

hvala za pojasnitev.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

mene zanima če sta velikosti pri Shoei XR-1100 in Shoei X-12 enaki.

Torej če je XR S in X-12 S ni nobene razlike??

Sem namreč probal XR in mi je kot ulita pa bi raje imel x-12 ampak je tu v

Sloveniji predraga in nikjer je ni za probat pa jo imam namen naročiti iz nemčije.

Hvala,

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

mene zanima če sta velikosti pri Shoei XR-1100 in Shoei X-12 enaki.

Torej če je XR S in X-12 S ni nobene razlike??

ne bom rekel zagotovo, ampak menda so vse velikosti enake med razlicnimi modeli, izjema so tekmovalne celade za pisto - to sta mi 2 razlicna prodajalca dejala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne bom rekel zagotovo, ampak menda so vse velikosti enake med razlicnimi modeli, izjema so tekmovalne celade za pisto - to sta mi 2 razlicna prodajalca dejala.

emm, na moji buči to. . . ne drži. XSpirit2 mi je L popolnoma prav, xr1100 mi je M ulita, L malček velika, pri Quest pa mi je M pošteno premajhen L pa ohlapna :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je že kdo menjal sprednje zračnike na čelu z drugimi (črne z belimi)?

y_images_shoei%20pink_2.jpg

shoei_xr-1000_white.jpg

V navodilih sicer nekaj piše da se da...

Popravljeno . Popravil paris2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, če bi se dalo kje na Dolenjskem sprobat Shoei čelade?? Oziroma če se jih da kjerkol v Sloveniji na motorju sprobat? Odločam se med Quest in XR1100. A je mogoče kdo mel priložnost sprobat obe ter bi vedo kako primerjavo nardit?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quest je pac nov raid ll in je pac vstopni model. se najbolj se pozna pri prezracevanju. sicer naj bi bila tisja od xr. upam da so ji dali vsaj odstranljivo podlogo ker raid nima in je bedno. drugace pa itak mores poskusit kaj ti bolje stoji. na motorju pa ne vem ce kje pustijo se peljat. ce ne v lj na ac honda je prodajalc ful faca, pa se po dolenjsko se bosta lahko vse zmenila.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, če bi se dalo kje na Dolenjskem sprobat Shoei čelade?? Oziroma če se jih da kjerkol v Sloveniji na motorju sprobat? Odločam se med Quest in XR1100. A je mogoče kdo mel priložnost sprobat obe ter bi vedo kako primerjavo nardit?

Sam se prav tako odločam med tema dvema modeloma. Oba sem preizkusil v Gorici (ITA), občutek pa sem imel, da je qwest na malce nižjem nivoju. Čelad nisem preizkusil med vožnjo, tako da gre samo za osebni občutek pri nošenju. Zato se nagibam k xr 1100, katera mi je boljše zaobjela glavo in dala boljši "feeling". Sem pa tudi jaz slišal, da naj bi bila qwest tišja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma ja itak je quest tišja ker ma manj zračnikov, je pa poleti veliko bolj vroče, tudi uni zgornji zračnik je malo bedno ker če je prou odprt ti potem pa res po glavi piha. jst mam sicer raid 2 samo itak smo tam, tam. fant ma pa xr1100 in se mi zdi boljša. pa ne da je zdej moja za v smeti, ampak pač je tistih par evričev več in se pozna. pa tudi odvisno za kej rabiš. moja naslednja bo skoraj gotovo xr1100. če ne bo že 1200 do takrat :P.

Sva pa tudi midva kupla čelad v pignolotu v gorici. zdilej kak dobr popust.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

meni so dali xr 1100 na probo v motoseles v grosuplju

Pohvalno.

ps.: Jaz pa še vedno čakam bele zračnike za xr-1000 od Motoland Panigaz za čelado od moje.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No mene pa zanima če je že kdo vrtal luknje v vizir?

Imam namreč Shoei X-Spirit,zraven pa sem dobil še zatemnjen vizir ki pa nima lukenj za pritrditev čepkov pinloc-ka.

Potrebno je izvrtati luknje,pa me zanima če je že kdo to počel.Luknje morajo biti točne,ampak to bi lahko preslikal z obstoječega

vizirja.

če je že kdo to počel kar na dan z besedo

lp brabos

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

XR 1100 NEODVISNI TEST:

Kupil pozimi. Lepa. Po velikosti pa je kar precej večja od moje projšnje Dainese.

- Snel vizir iz čelade, ga položil na papir in pritrdil antifog nanj

Po končani instalaciji opazim, da sem že naredil prvo prasko na "antiskreč" vizirju (s tem ko je vizir ležal na papirju).

- Sprobam čelado z antifogom na glavi. Hm. Sam sebe gledam. Grem ven. No ja no. Še vedno si vidm odsev face skozi vizir.

- Naredim prvo furo po lepem hladnem vremenu. 150 km. Čelada OK, skozi vizir se tudi solidno vidi. Sicer skozi vizir žvižga, a to menda lahko pri nas nastavijo brezplačno (kar se jim v tovarni za tistih par 100 evrčkov, kolikor je vredna ni zdelo smotrno).

Aja. Po tej 150 km furci so na vizirju spet nove praske.

- Šel na furo. Iz 25 stopinj je naenkrat ratalo 7, padal dež in pihal veter. Antifog kakšnih 20 minut dobro opravlja nalogo, nakar se začne rositi. Na AC se vozim tako, da vidim le še skozi delček nezamegljenega na antifogu.

Sicer v navodilih mislim da piše, da vizirja ne smeš dvigovati, toda nisem nič več nič videl.

Seveda se je vse "usralo", poti pa brez da kaj pred sebe vidim ne morem nadaljevati.

Na petrolu očistim vizir od zunaj in znotraj (antifoga baje ne smeš, toda naj mi nekdo razloži kako naj potem ven gledam).

- Sedaj po cca 1000 km skrbne rabe (ker je nova) vizir premore že kar nekaj praskic, antifog pa se očitno zjebe že če kihneš.

Mat barva pa še po dodatnih 1000 ali 2 očitno ne bo več mat.

- zadnji spojler se včasih lahko zatakne za kombinezon, kar zna biti včasih nerodno

To je bilo nekaj kritike na čelado, za katero sem dal večji del plače.

Drugače pa je čelada dobra, sploh pri visokih hitrostih je neprimerljivo boljša od prejšnje Dainese (da ne govorim o Nolan). Deluje tudi varnejša.

Le za tak denar in ime sem pričakoval morda preveč.

Sicer bo pa sedajle morala oddelati enomesečno furo, pa da vidimo kako se bo obnesla v hladnem in vročem.

Morda komu pomaga (da ne bo samo hvalnic). LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

XR 1100 NEODVISNI TEST:

Kupil pozimi. Lepa. Po velikosti pa je kar precej večja od moje projšnje Dainese.

- Snel vizir iz čelade, ga položil na papir in pritrdil antifog nanj

Po končani instalaciji opazim, da sem že naredil prvo prasko na "antiskreč" vizirju (s tem ko je vizir ležal na papirju).

- Sprobam čelado z antifogom na glavi. Hm. Sam sebe gledam. Grem ven. No ja no. Še vedno si vidm odsev face skozi vizir.

- Naredim prvo furo po lepem hladnem vremenu. 150 km. Čelada OK, skozi vizir se tudi solidno vidi. Sicer skozi vizir žvižga, a to menda lahko pri nas nastavijo brezplačno (kar se jim v tovarni za tistih par 100 evrčkov, kolikor je vredna ni zdelo smotrno).

Aja. Po tej 150 km furci so na vizirju spet nove praske.

- Šel na furo. Iz 25 stopinj je naenkrat ratalo 7, padal dež in pihal veter. Antifog kakšnih 20 minut dobro opravlja nalogo, nakar se začne rositi. Na AC se vozim tako, da vidim le še skozi delček nezamegljenega na antifogu.

Sicer v navodilih mislim da piše, da vizirja ne smeš dvigovati, toda nisem nič več nič videl.

Seveda se je vse "usralo", poti pa brez da kaj pred sebe vidim ne morem nadaljevati.

Na petrolu očistim vizir od zunaj in znotraj (antifoga baje ne smeš, toda naj mi nekdo razloži kako naj potem ven gledam).

- Sedaj po cca 1000 km skrbne rabe (ker je nova) vizir premore že kar nekaj praskic, antifog pa se očitno zjebe že če kihneš.

Mat barva pa še po dodatnih 1000 ali 2 očitno ne bo več mat.

- zadnji spojler se včasih lahko zatakne za kombinezon, kar zna biti včasih nerodno

To je bilo nekaj kritike na čelado, za katero sem dal večji del plače.

Drugače pa je čelada dobra, sploh pri visokih hitrostih je neprimerljivo boljša od prejšnje Dainese (da ne govorim o Nolan). Deluje tudi varnejša.

Le za tak denar in ime sem pričakoval morda preveč.

Sicer bo pa sedajle morala oddelati enomesečno furo, pa da vidimo kako se bo obnesla v hladnem in vročem.

Morda komu pomaga (da ne bo samo hvalnic). LP

jaz mam isto čelado

z vezirjem nisem mel glih nekih problemov zameglil ga še nisem, nastavil sem si ga sam, ma dva vijaka na vsaki strani, ju malo odviješ in nastaviš na malo bol tesno da se guma okoli vezirja prilega

sam sebe še tudi nisem videl v vezirju

mel sem probleme z škripanjem notranjosti,ob vsakem manjšem premiku čelade na glavi mi je stiropor škripal na nekem stiku, blo kr moteče sm se celo sezono z tako vozo kr sem mislo da bo treba par tednov da jo dobim nazaj

dal čez zimo na servis in so popravli za 3 dni, zaj je čelada super

vprašaj na servis mogoče ti bodo tam pomagali

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..

mel sem probleme z škripanjem notranjosti,ob vsakem manjšem premiku čelade na glavi mi je stiropor škripal na nekem stiku, blo kr moteče sm se celo sezono z tako vozo kr sem mislo da bo treba par tednov da jo dobim nazaj

dal čez zimo na servis in so popravli za 3 dni, zaj je čelada super

vprašaj na servis mogoče ti bodo tam pomagali

Tudi meni neke čudne zvoke spušča v notranjosti. Očitno je to ta stiropor. No 3 dni časa nimam trenutno. Upam da mi do zime ne razpade.

Da ne bo pomote. Čelada je sicer v redu, moj namen ni oblatiti znamko, toda kvaliteta po mojem mnenju ni na nivoju cene in imena. Tisto o vizirju si ne izmišljujem.

Žena ima Multitec, za katero kaj več povem čez kak mesec, ko bo za seboj imela nekaj tisoč kilometrov. Za enkrat je zadovoljna. Edino kar je da je v primerjavi s prejšnjo Suomi integralko precej večja ( =večji upor in napor za vrat) in bolj hrupna, kar pa so seveda odlike vseh preklopnih čelad. Merila je tudi Šubertovo, a je bila velika kot kanta na glavi in ni bilo dovolj majhne številke zanjo (kljub modelom lady), Nolanova je pa kak razred nižje.

Kateri servis?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi meni neke čudne zvoke spušča v notranjosti. Očitno je to ta stiropor. No 3 dni časa nimam trenutno. Upam da mi do zime ne razpade.

Da ne bo pomote. Čelada je sicer v redu, moj namen ni oblatiti znamko, toda kvaliteta po mojem mnenju ni na nivoju cene in imena. Tisto o vizirju si ne izmišljujem.

Žena ima Multitec, za katero kaj več povem čez kak mesec, ko bo za seboj imela nekaj tisoč kilometrov. Za enkrat je zadovoljna. Edino kar je da je v primerjavi s prejšnjo Suomi integralko precej večja ( =večji upor in napor za vrat) in bolj hrupna, kar pa so seveda odlike vseh preklopnih čelad. Merila je tudi Šubertovo, a je bila velika kot kanta na glavi in ni bilo dovolj majhne številke zanjo (kljub modelom lady), Nolanova je pa kak razred nižje.

Kateri servis?

LP

jaz sem jo kupil v motoseles v grosuplju so mi jo od tam poslali nekemu majstru kam pa nisem spraševal http://www.seles.si/seles_moto.html

moja je zaj ko so mi jo zrihtali super

Popravljeno . Popravil brancisv
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

mene pa neki zanima, imam raid II in zadnje čase me začne po kakih 100km bolet vrat. verjetno je spet problem v teh blazinicah pri licih, ker mi čelada spet premika dokaj enostavno gor in dol. Glede na to da so to že moje druge blazinice v niti ne 3h letih me zanima ali imate tisti s xr1100 kakšne težave s tem, da bi se blaznice s časom "sploščile", ker resno razmišljam o nakupu nove čelade. Ker če sem prav razumela naj bi bile od teh novejših modelov blazinice imela kot neko spominsko peno, ki naj ne bi bila tako občutljiva na obrabo. Sicer je pa tudi res, da bi potem bila čelada samo enkrat na teden na glavi, ne kot je raid skoraj vsak dan ker jo imam tudi za skuterček.

torej me zanima kako je kak bolj "heavy user" zadovolen s xr1100, fant jo ima zdej drugo sezono je zadovolen, je pa res da se voziva bolj al manj enkrat na teden, tako da jo je verjetno v vsem tem času manj znucal kot jo jaz v enem letu.

še glede pihanja, fajn je če ti jo na serviso (meni so jo v lj na ac honda) uštimajo, ker potem res ne piha od spredaj, brez chin curtain pa zna res pihat iz spodnje strani (jaz ga imam poleti in pozimi gor, razn poleti za po mestu (skuter), ker če ne je premalo zraka ko stojim na semaforjih).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolker je men znano, naj bi imele to spominsko peno samo X-SPIRIT...V glavnem, na moji (x-spirit) se obraba blazinic v dveh letih uporabe ne pozna, pa jo nataknem na bučo, če grem v trgovino al pa na daljšo furo.

Popravljeno . Popravil casper7
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

slabih 1000Km imam na glavi xr1100. :hmm: To ni tako perfektna čelada kot je bla predhodnica. odlično zračenje je zdaj tako odlično, da ob totalnem odprtju prednjega zračnika piha v oči. Not gud. Zadeva tud ni tako tiha kot xr1000. Pogrešam še usmerjevalnik izdihanega zraka

Po štelanju vizirja se je situacija z hrupom izboljšala. Zelo dobro skriva svojo težo. je odlično uravnotežena in deluje precej lažje kot prejšnji suomy. Zračniki se odpirajo in zapirajo z lahkoto. in dobro zračijo skalp. Obdelava notranjosti na nivoju. Se pa bojim, da imam rahlo pokvečeno desno lično blazinico. levo čeljust mi objame zelo lepo, na desni strani pa čutim nek šiv. Mislim da bom to reklamiral in računam da s tem nebi smelo bit težav. odlično se drži na glavi, nisem je testiral na top speed, ampak okrog 220Km/h je še popolnoma na mestu in ne trže glave z vrata.

za 360 € kolkor so te čelade stale v novoletni louisovi razprodaji se mi zdi odlična. Rednih 520€ pa ni malo denarja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Končno sem dobil za mojo zračnike za čelado. :photo:

Ne vem zakaj se že v Shoei firmi niso spomnl da uni črni ne pašejo tolk k beli!

post-15759-0-55855200-1307451562_thumb.jpg

post-15759-0-12509300-1307451573_thumb.jpg

post-15759-0-26111000-1307451577_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

SUNAX vendarle sede v xr1100 :D

po temeljitem pregledu in oceni situacije se mi je zdelo da stvar mora špilat. In res sede. Problem je povzročalo samo tesnilo, ki je zelo dobro zagrabilo sunax in ni pustilo da bi stvar zlezla pod rob. Da nisem uporabljal sile, sem to rešil s kančkom tekočega mila.

post-1354-0-77179600-1309271225_thumb.jpg

stvar ne ovira zapiranja vizirja, niti pod razno ne zvija školjke in ne ovira zračenja. Tole sm res pogrešal.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Pozdravljeni,

jesen je tukaj in praviloma čas za "najnižjo" ceno pri nakupu čelad ;). Sam kupujem SHOEI XR1100 in me zanima kaj pomenijo te oznake TC-1, TC-4, TC-5 pri shoei čeladah ?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!