Jump to content

Shoei čelade


Desmo

Recommended Posts

Vprašanje ali dve.  A so nove serije shoeijevih ćelad drugače ukrojene? a so cifre spremenjenne? Vozil sem XR900, 1000 in 1100. vse številka M. Meril sem Qwest, pa je nisem mogu nostit. M nikakor, L ohlapna in nekam ozka v čelu. A je kdo primerjal  "stare" z novimi? Torej XR z Qwest, GT Air in NXR?

 

In če prav razumem, se NXR v ZDA kliče RF1200, torej je naslednica XR1100, ki se je tam čez klicala RF1100?

 

Iz lastne izkušnje: model Raid je bil meni ok v velikosti M, moji pa S ... sedaj pri GT-air pa imam jaz velikost S, moja pa XS ...

Edited by Fazer03
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Frips

    56

  • Cartman

    42

  • siks

    36

  • cikadina

    47

Top Posters In This Topic

Posted Images

Iz lastne izkušnje: model Raid je bil meni ok v velikosti M, moji pa S ... sedaj pri GT-air pa imam jaz velikost S, moja pa XS ...

NXR je v US rf 1200, in se mi zdi v notranjosti slabse narejena kot xr 1100,ocitno sparajo ,je naslednjica xr 1100.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

No tudi tu gredo s tehnogijo naprej in so po AGV-ju kot drugi predstavili vizir s fotokromatskim učinkom.

 

http://www.autoevolution.com/news/shoei-offers-transitions-cwr-1-photochromatic-face-shield-video-93072.html

 

Preberem pa, da je za (zasoljeno) ceno sedaj na voljo le za model RF 1200 (pri nas v EU je to NXR) in tudi "reakcijski čas" je kar nepraktičen: od ene do druge "meje" traja cca 2 minuti in to pomeni, da ga moraš v primeru neosvetljenega tunela zopet odpirati da kaj vidiš.

 

 

post-1569-0-79272700-1425982810_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Osebno imam Shoei GT-Air ravno taksno katera je na vrhu teme objavljena. Po treh mescih uporabe lahko povem, da je celada zelo dobra, za moje pojme lahka, njene teze se na glavi niti ne opazi. Glede glasnosti za moje pojme je zelo tiha, skoraj vedno imam malce odprt vizir da kaj slisim.

 

Dizajn je enkraten, kar sem opazil je da vzorec spremeni barvo ce se zmoci, ko je suha je skorajda siva, nato ko se zmoci je vzorec vijolcasto zelene barve.

 

Vizir je zelo lahko snemljiv, osebno sem poleg celade dobil se en prozorni vizir, ce je to standard ali ne ne bi vedel. Cena celade je bila 579€

Link to comment
Share on other sites

....osebno sem poleg celade dobil se en prozorni vizir, ce je to standard ali ne ne bi vedel. Cena celade je bila 579€

 

Dobil si še en pravi vizir ali si morda mislil na pinlock, ki je priložen v paketu? Namreč jaz sem tudi kupil GT-Air, pa sem dobil samo omenjeni pinlock, o kakem dodatnem vizirju pa nič ne vem.

Jaz sem drugače za svojo decembra dal 490€ v AS-u (redna cena je bila sicer 575€).

Mimogrede, fante iz AS-a lahko ob tej priliki samo pohvalim kar se odnosa in svetovanja tiče! In za kakšen popust se da vedno zmenit.

Link to comment
Share on other sites

Varno zapenjanje čelade:

 

Edino 100% varno je zapenjanje z dvojnim obročkom!! To je dina stvar, na katero še prisegam!

Brez tega npr, te ne spustijo na dirkališče - Že vedo zakaj!!

 

Osebo pa imam sledeče izkušnje.

Imel sem že veliko čelad z raznimi zapirali. In z vsemi po vrsti nisem bil siguren. Upravičeno! In pri zadnji, "z avtomatom," ne bom govoril katera je bila,, ker jim ne maram delati anti-reklame, me je kar nekajkrat pustila na cedilu. Kako?

 

Ko sem se po vožnji ustavil in hotel odpeti čelado, sem ugotovil, da ni bila zapeta!!

Po ne vem kakšnem čudežu, se ni zapela in se izgleda, med vožnjo "razrahljala". Zato, samo še čalada z dvojnim obročkom!! Ko pašček zategneš do konca, ni več variante, da bi se zrahljal.

(Vem pa, da bodo še naprej proizvajali čelade z raznimi patenti!)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Edino 100% varno je zapenjanje z dvojnim obročkom!!

Kupujem novo čelado pa me zanima kako to zapenjanje izgleda, vsaj na sliki.

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

To = to!

Najvarnejše zapenjanje!

Zategneš do konca in ni variante, da bi se zrahljalo.

Edited by moto rider
Link to comment
Share on other sites

To = to!

Najvarnejše zapenjanje!

Zategneš do konca in ni variante, da bi se zrahljalo.

 

No ja, Simoncelli-ju tudi dvojni D obročki niso ravno pomagali....

Jaz nebi preveč dvomil v sistem mikrozaponke. Te zadeve so precej dobro narejene in testirane.

Ne vem sicer iz katerega leta izhaja čelada, s katero si imel težave, sem pa precej siguren, da ne iz zadnjih 4-5 let! Dvojni D obroček je seveda zelo ok, ampak če mi bo snelo čelado z mikrozaponko (npr. na Shoei GT-Air je ta zaponka celo jeklena), potem sem precej siguren, ti mi bo dvoijni D ali pa mikrozaponka zadnja stvar ki te bi morala skrbeti. 

Trditi, da je samo dvojni D dober, bi bilo isto, kot bi če rekel, da je samo avto s štiri točkovnim varnostnim pasom in školjkastim sedežem varen. Seveda je bolj varen zato je tudi predpisan na dirkah (tako kot dvojni D), ampak tudi s tritočkovnim pasom in zračnimi blazinami se da preživeti precej dobro na cesti!

Skratka, na cesti je to bolj svtar osebne preference, jaz imam raje mikrozaponko recimo...

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

torej lastniki gt air imate kakšen komentar glede omenjene čelade?

so kakšne pomanjkljivosti? primerjava s konkurence istega cenovnega razreda (ali manjšega)?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tudi mene mika GT-Air čelada. Sicer je draga ko pes, ampak ponuja vse, kar hočem.

Kje v Slo bi jo lahko dobil, da imajo vsaj par grafik na zalogi?

Link to comment
Share on other sites

AS Honda (pa sedaj še Ducati) v IC Trzin ... če nimajo pa naročijo. Mi2 jih guliva že drugo sezono in čelada je res prva liga.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

To = to!

Najvarnejše zapenjanje!

Zategneš do konca in ni variante, da bi se zrahljalo.

JE pa NI!

 

Dvojni obroček drži in se ne razrahlja to je res....

 

Če pa se pogledata kak test, kako jo odnesejo pritrdilne točke, kjer so gurtne vpete v ohišje, se pa da tudi o temu razpravljat...

Obročka držita ko pes ježa, gurtne pa odtrga iz čelade...

Link to comment
Share on other sites

JE pa NI!

 

Dvojni obroček drži in se ne razrahlja to je res....

 

Če pa se pogledata kak test, kako jo odnesejo pritrdilne točke, kjer so gurtne vpete v ohišje, se pa da tudi o temu razpravljat...

Obročka držita ko pes ježa, gurtne pa odtrga iz čelade...

Tudi jaz lahko potrdim, da je dvojni D obroček zelo varna zadeva. Vem iz lastne izkušnje, saj sem preživel precej hudo nesrečo, kjer mi je čelada rešila življenje (pa ni Shoei). Kompozitna čelada ima cca 40 cm dolgo razpoko (gre narazen), drsel sem po cesti in se očitno tudi obračal. Kot so mi povedali, sem imel samo malo rdeč spodnji del brade. Tako da jaz od zdaj naorej iščem izključno dvojno D zapenjanje.

Link to comment
Share on other sites

zdravo,

 

Mogoče kdo ve kjepri nas se da dobiti nadomestne dele za shoei? Potrebujem en temnejši vizir.

 

lp

Link to comment
Share on other sites

zdravo,

 

Mogoče kdo ve kjepri nas se da dobiti nadomestne dele za shoei? Potrebujem en temnejši vizir.

 

lp

as domžale

Link to comment
Share on other sites

sam prisegam na obročke...

 

čeprav v navodilih piše, da bi se naj čelada tudi v določenem odpela... npr.: če bi ti čelado med kolo zahaklalo, pri ne vem kaki hitrosti, da ti glave ne odtrga... (to situacijo sem zdaj pač sam napisal) ampak nekaj takega si predstavljam...

 


 

Link to comment
Share on other sites

No ja, Simoncelli-ju tudi dvojni D obročki niso ravno pomagali....

Jaz nebi preveč dvomil v sistem mikrozaponke. Te zadeve so precej dobro narejene in testirane.

Ne vem sicer iz katerega leta izhaja čelada, s katero si imel težave, sem pa precej siguren, da ne iz zadnjih 4-5 let! Dvojni D obroček je seveda zelo ok, ampak če mi bo snelo čelado z mikrozaponko (npr. na Shoei GT-Air je ta zaponka celo jeklena), potem sem precej siguren, ti mi bo dvoijni D ali pa mikrozaponka zadnja stvar ki te bi morala skrbeti. 

Trditi, da je samo dvojni D dober, bi bilo isto, kot bi če rekel, da je samo avto s štiri točkovnim varnostnim pasom in školjkastim sedežem varen. Seveda je bolj varen zato je tudi predpisan na dirkah (tako kot dvojni D), ampak tudi s tritočkovnim pasom in zračnimi blazinami se da preživeti precej dobro na cesti!

Skratka, na cesti je to bolj svtar osebne preference, jaz imam raje mikrozaponko recimo...

 

Če je udarec premočen ti noben sistem zapenjanja ne pomaga.

 

Verjetno je pa z razlogom tako, da morajo na profi dirkah imeti "doppel D ...". In verjetno so vsi ti profi dirkači, s krovno moto organizacijo in zdravniško službo vred, malo bolj pametni kot razglabljanje "jožekov" in "pepijev" tu na motosvet-u ...

 

Morda so drugi sistemi bolj "komot" za zapenjanje, ampak dokler se gre za moje zdravje in mojo glavo, bom v okviru svojih finančnih zmožnosti uporabil raje najboljši sistem, četudi to pomeni, da si bom moral čelado pribl. 3 sekunde bolj dolgo zapenjat ... Če je to na cesti, dirkališču, gramozni jami ali po gozdu je popolnoma vseeno - vsepovsod se ti lahko kaj zgodi.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Če je udarec premočen ti noben sistem zapenjanja ne pomaga.

 

Verjetno je pa z razlogom tako, da morajo na profi dirkah imeti "doppel D ...". In verjetno so vsi ti profi dirkači, s krovno moto organizacijo in zdravniško službo vred, malo bolj pametni kot razglabljanje "jožekov" in "pepijev" tu na motosvet-u ...

 

Morda so drugi sistemi bolj "komot" za zapenjanje, ampak dokler se gre za moje zdravje in mojo glavo, bom v okviru svojih finančnih zmožnosti uporabil raje najboljši sistem, četudi to pomeni, da si bom moral čelado pribl. 3 sekunde bolj dolgo zapenjat ... Če je to na cesti, dirkališču, gramozni jami ali po gozdu je popolnoma vseeno - vsepovsod se ti lahko kaj zgodi.

 

Torej hočeš povedati, da vsi ki se vozimo z mikrozaponko, se vozimo v bistvu z odpeto čelado.....bravo "jožek"  :slap: Sicer pa od kod tudi tebi podatek, da pa mikrozaponka ne zdrži udarca? Kaj pa vem, že tu na MS je nekaj motoristov, ki so precej hudo padli, pa jim je čelada z mikrozaponko normalno gor ostala. Vprašaj recimo Kmeta za njegovo čelado! Lahko bi sedaj nadgradili in bi dejali, da je edini varni varnostni pas v avtu 4 ali 5 točkovni, ker takšni so predpisani na dirkah....upam da uporavljaš potem vsaj 4 točkovnega in ne navadnega, kot mi ostali smrtniki :ninja:

 

In potem tudi upam, da sam upoštevaš naslednje obvezno pravilo iz dirk in nosiš tudi na cesti obvezno in samo usnjeni enodelni kombinezon....kak usnjeni dvodelc ali bog nedaj celo obleka iz Cordure je potem takem za tebe tudi že prenevarna zadeva za na cesto.......ne ga srat, no!

 

Dokler mikrozaponke ponujajo na svojih cestnih čeladah vsi renomirani proizvajalci čelad in, ne boš verjel, jih uspejo kot take celo homologirati :kva1: , do takrat bo tako zapenjanje čisto ok za mene! Če imaš pa željo po dvojnem D, ti jo pa noben ne oporeka. Zame recimo ni, pa sem imel tudi tako čelado!

In seveda so standardi za dirkače višji, saj so tudi hitrosti mnogo večje (preko 300km/h!) Če pa ti enačiš dirke in vožnjo po cesti, imaš pa precej večji problem, kot pa je ena klinčeva mikrozaponka! Pa brez zamere...

 

Lp.

Edited by skalaprava
Link to comment
Share on other sites

res je, vožnja na pisti je bolj varna zadeva od vožnja po cesti :smoke: , brez veze je tu razpravljat, kako zapenjanje ima čelada, vsak naj si kupi ali privošči tisto, kar njemu paše, če seveda to izpolnjuje standarde, ki so predpisani :grim

 

Shoei je zakon :OK:

Link to comment
Share on other sites

mah meni so rekli, da je fora d ringa predvsem to, da celado bolj optimalno zapeta ker nima teh "stopenj". itak pa ce mikro zaponko dobro nastelas je verjetno to glih tako ok. nism mela tega sistema razn sto let nazaj v avto šoli. mi je pa ta d ring kul, mi ni panike to zavezovat.

Link to comment
Share on other sites

mah meni so rekli, da je fora d ringa predvsem to, da celado bolj optimalno zapeta ker nima teh "stopenj". itak pa ce mikro zaponko dobro nastelas je verjetno to glih tako ok. nism mela tega sistema razn sto let nazaj v avto šoli. mi je pa ta d ring kul, mi ni panike to zavezovat.

točno to...d obročke vedno znova in vsakič  nastaviš..to lahko narediš optimalno ali narobe...pri zaponki moraš prvič optimalno nastaviti in potem spremljati vsake toliko, da se ne postane ohlapno... meni je d obroček zakon...shoei pa itak...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!