Skoči na vsebino

[piaggio zip] ajnlaser kaput?


quattro76

Priporočene objave

oj. sem ze nekja casa lurkal po forumu, zdaj, ko je moja pamet pri kraju, sem se pa koncno odlocil prijavit.

ler potrebujem pomoc, jasno.

rihtam namrec enega starega zipa, katerega prejsnji lastnik je z njim delal kot svinja z bucami. pustmo da ga verjetno ne bom mogel registrirat, ker so papirji kr eni zram, to delam pac za veselje da bom potem znal se kakega frcota zrihtat.

no, zadeva se je lansko leto se vozila, potem pa ni vec vzgala. pa takrat nisem mel casa in sem ga pustil v garazi.

zdaj pa ker mam malo cajta sem ga hotel popedenat in jasno, se zmer ne vzge.

seveda pameten kot sem, sem ga priklopil na avtomobilski akumulator, da ne spraznim one male jajce, verglam, in vergla normalno, skor ko da bi hotel vzgat, nakar zacne verglat na cudno in nobene zelje po zagonu. gledam, aha, becina ne vlece, svecja je mastna, spucem. probbam tut spricnit benz v cilinder, nic od njega. potem mi pa hudic kar neha verglat. okej, pustim spet pri miru in si recem, gremo par delov nabavt.

zamenjal sem akumulator, ker sem ugotovil, da je prejsnji itak bil ze hin, dobil nov fergazr, ker je s starega bil elektricni cok ODTRGAN (da se je to peljalo je blo cudo - prej ferga sploh nisem gledal k ni blo razloga), spucal podtlacni ventil kupil nov akumulator, novo svecko, the whole shebang. zdaj pa kar je cudno. ko dam kontakt, lucke lepo gorijo. amapk ne rpizge se mi zaromet, levi zmigavci delajo, desni pa samo svetijo, hupa naredi klik klik, ko hocem zaverglaty pa tudi samo klik klik.

je sel zaganjac al bi bil problem v strmomu kje drugje? cudi me ker tut hupa noce delat.

in, ce je sel ajnlaser, kje najdem vraga, da ne bom masine na napacnem koncu razdiral. ne se smejat, sem pac bolj lesen v strojni anatomiji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Maš zihr poln akumulator? Tisto klikanje je verjetno rele štarterja, ki ne dobi dovolj štroma. To bi pojasnilo tudi nedelovanje hupe. Kar se pa tiče smernikov pa lahko da je šel rele žmigovcev. Drugač pa avtomobilskega akumulatorja ni ravno najbolš priklaplat na tak moped.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

akumulator je ganz nov, dopoldne nalil kislino, pustil par ur, zmontiral na motor.

se prav zdej treba ugotovit zakaj ne dobi dovolj stroma.

zakaj pa avbtomobilskega akumulatorja ni dobro prklopt? a prevelik tok poslje? napetost je ista.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

akumulator je ganz nov, dopoldne nalil kislino, pustil par ur, zmontiral na motor.

se prav zdej treba ugotovit zakaj ne dobi dovolj stroma.

zakaj pa avbtomobilskega akumulatorja ni dobro prklopt? a prevelik tok poslje? napetost je ista.

Pustu par ur filat? Ker ni dost sam da naliješ kislino pa zmontiraš. Ga morš še napovnt.

Drugač pa lahko priklopiš na avto dokler avto NE LAVFA.

Aja-kar se tiče ne delujoče luči pa preveri še varovalko (po vsej verjetnosti je 10A)

Upam da se bo gospod Brumer kej oglasu-ti bo znal pomoje najbolš svetovat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ga lahko kr na ta filer k je za avtomobilske akumulatorje k so jih v baumaxu prodajal? ker sem stari aku na to prklopu in seveda ni cagr na skali skocil prav nic. pa sem sklepal da je pac akumulator fuc in sel po drugega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko-samo ne ga pustit preveč časa prkloplenga. Drugač so pa boljši kakšni manjši polnilci ampak tudi z mal večjim ne bo krize. Jst sem svojga kr ene parkrat polnil z avtomobilskim (5A) pa je čist ok. Pa ko polniš akumulator ga vzemi z motorja!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

luči se prižgejo šele takrat ko laufa motor, z kontaktom se jih neda pržgat ;) einlaser je pa vrjetno nekje pr zadnem kolesu tam ko je dekl :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ga lahko kr na ta filer k je za avtomobilske akumulatorje k so jih v baumaxu prodajal? ker sem stari aku na to prklopu in seveda ni cagr na skali skocil prav nic. pa sem sklepal da je pac akumulator fuc in sel po drugega.

Lepo nafilej akumulator,če je polnilec premočan daj vmes en porabnik npr. žarnico in nato poln akumulator,če se preveč segereje ga odklopi. Sicer pa vsak nov akumulatur, ko napolniš kislino-elektrolit ga moraš najprej spraznit z nekim porabnikom npr.žarnico in šele potem napolniti in tako napolnjen akumulator je šele pripravljen za vgadnjo.Sicer pa na motorju dobro preveri še maso iz baterije na šasijo(gištel) in na mašino. :whistle:

Popravljeno . Popravil Brumer
  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za to brzkone rabim multimeter? sori res sem bolj aberveznik kar se tega tice. kablovje na motorju je, mimogrede, tako da se bog usmili, kup stvari kr malo porezanih pa zacinjenih skupaj, kot sem rekel, cudi me, da je to sploh delovalo,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!