Skoči na vsebino

MOTO brezrokavniki, Odsevni jopiči, Airbag...


RAN

Priporočene objave

Tudi zame je najboljša izbira DAINESE D-AIR. Edini certificirani brezžični air bag. Trenutna cena enodelnega kombinezona D-AIR MISSANO je 1.999 EUR. Ne potrebuješ nobene montaže na motocikel. Na dirkališčih z njim izmeriš čas in telemetrijo. Cenejša varianta je usnjena racing jakna D-AIR za 1.499 EUR.

Glede cene pa naj vsak presodi sam.

 

Ob ‎15‎. ‎01‎. ‎2016 at 1:17, Lunatic pravi:

Saj ideja teh oblek je super, vendar navezovanje na motor ni prakticno.

Problem je tudi pri voznikih adv. motorjev in ostalih, ki obcasno vozijo v stoje. Ti morajo podaljsati vrvico za aktiviranje da lahko stojijo na motorju, to pa mocno zakasni zacetek aktivacije brezrokavnika v primeru nesrece.

Menim da bodo kmalu na voljo brezrokavniki s senzorji pospeska/pojemka ali pa bodo brezzicno komunicirali z motorjem. Stvar bo mnogo uporabnejsa, ko za aktivacijo brezrokavnika ne bo več potrebno privezovanje na motor.

Vse to kaj ste povedal DAINESE že dolgo ima. Torej zadeva deluje preko signala GPS. Niso potrebni senzorji ne na motorju in ne na obleki. Da o smešnih vrvicah ne govorim. Povezovanje vrvice z motociklom je zelo nevarno zato noben proizvajalec, ki uporablja tak sistem ni dobil certifikata. Še vedno sem mnenja, da bi takšne cenene zadeve morali umakniti iz prodaje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tomo...  jaz ti lahko samo rečem da se s takole izjavo močno smešiš in preprosto nimaš pojma o čem govoriš...

al pa si res butelj...

in verjemi... tista vrvica ne zataji nikoli... senzorji pa...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

23 hours ago, TOMOMAJSTER said:

se to kaj ste povedal DAINESE že dolgo ima. Torej zadeva deluje preko signala GPS. Niso potrebni senzorji ne na motorju in ne na obleki. Da o smešnih vrvicah ne govorim. Povezovanje vrvice z motociklom je zelo nevarno zato noben proizvajalec, ki uporablja tak sistem ni dobil certifikata. Še vedno sem mnenja, da bi takšne cenene zadeve morali umakniti iz prodaje.

GPS?!!! Med voznjo skozi tunel lahko torej pozabis na prozenje airbaga? Juhu!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, jokl66 pravi:

GPS?!!! Med voznjo skozi tunel lahko torej pozabis na prozenje airbaga? Juhu!!!

to sploh ni problem... prehitro čez ovinek in v kako "slovensko luknjo", ko bike krepko zaopleta levo in desno, ti se pa znajdeš ene 20cm nad zicom... in SENZORJI POPIZDIJO...

hvala lepa...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, jokl66 pravi:

GPS?!!! Med voznjo skozi tunel lahko torej pozabis na prozenje airbaga? Juhu!!!

...ker so nesreče motoristov v tunelih tako pogoste...

pred 16 urami, ferek pravi:

to sploh ni problem... prehitro čez ovinek in v kako "slovensko luknjo", ko bike krepko zaopleta levo in desno, ti se pa znajdeš ene 20cm nad zicom... in SENZORJI POPIZDIJO...

hvala lepa...

...prehitro v ovinek, moped prične opletati levo desno, vrže te 20 cm v zrak... in ti ne padeš?

Gospodje, hvala Bogu, da je izbira na tržišču in lahko vsak kupi, ker mu bolj ustreza. Je pa zaščitni jopič z vrvico, ali s senzorjem, v primeru nesreče, mnogo boljša izbira, kot nič...

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbulš je izstreljiv sedež in padalo. Varno vam povem. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, DAMI34 pravi:

Najbulš je izstreljiv sedež in padalo. Varno vam povem. :P

najbolj varno je, da doma na kauču gledaš dirke WSKB ali GP

:jezik: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa nekaj le moti glede tega.

Glede na to, da uporabniki teh jopičev poberejo iz jaken hrbtne in ramenske ščitnike (komolčne ponavadi pustijo notri), kaj bi se zgodilo v primeru, da jopič zataji?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj bi pa kdo to ven pobiral? ...to pa ne vem če imaš prave informacije... V klubu imamo 6 uporabnikov, poznam jih še več, pa garantirano ni nobeden od teh ščitnikov ven pobiral...

Saj te ne motijo... telovnik itak oblečeš ohlapno čez jakno.

Res pa je, da pri turtle varianti ne rabiš nosit želve, vgrajen ščitnik v jakni, pa tudi ramenski pa lahko brez problema ostanejo.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prijateljica je v jakni obdržala le komolčne ščitnike. Prej je uporabljala želvo, sedaj pa nič več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

pred 28 minutami, KARMEN1 pravi:

Prijateljica je v jakni obdržala le komolčne ščitnike. Prej je uporabljala želvo, sedaj pa nič več.

...torej je nabavila "turtle" varianto ki jo mam tudi sam, ki ima že vgrajeno želvo in dosedanje želve res ne more več uporabljat... ne vem pa zakaj bi ramenske in hrbtni ščitnik v jakni zaradi airbaga nekdo odstranjeval... To verjetno ni storila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 hours ago, KARMEN1 said:

Mene pa nekaj le moti glede tega.

Glede na to, da uporabniki teh jopičev poberejo iz jaken hrbtne in ramenske ščitnike (komolčne ponavadi pustijo notri), kaj bi se zgodilo v primeru, da jopič zataji?

Jaz sem vzel iz jopiča samo hrbtni ščitnik, ker ga imam v jakni.

Ramenske in komolčne ščitinike v jakni pa sem pustil...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 25. 3. 2015 at 20:37, dreja_123 pravi:

Morda veste, kdo je imel predstavitev oz. kdo prodaja Helite v Slo ?

Distributer je CVELF JANEZ   za HELITE!!  tel. 386 (0)51 360 780 !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 18. 1. 2016 at 23:41, ferek pravi:

Tomo...  jaz ti lahko samo rečem da se s takole izjavo močno smešiš in preprosto nimaš pojma o čem govoriš...

al pa si res butelj...

in verjemi... tista vrvica ne zataji nikoli... senzorji pa...

Vidim, da imaš svojega favorita in si takoj skočil v napad. Na forumu nas je več, ki zadeve prebiramo zato ti svetujem, da ne uporabljaš takih besed. Če imate v klubu 5 in več teh jopičev še ne pomeni, da je zadeva za vse nas O.K. Verjetno pobiraš provizijo za prodan igračkasti telovnik z pustnim sprejčkom na predelu prsi, ki je zelo nevaren.

Zakaj pa noben profi ne uporablja vrvičnih AIR-BAGOV? Pričakujem odgovor PAMETNJAKOVIČ!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Veliko da vas je?... zanimivo... zame si PRVI od katerega slišim, da uporabljam nevarno zadevo... jaz bom svojo provizijo pobral, upam da čim kasneje, ob prvem padcu...

Za odgovor mi pa ni potrebno biti pametnjakovič... je že vse malo višje zapisano... Lahko ti pa povzamem:

Zadeva (helite, hitair, clover) NI za vse OK...ker je brezrokavnik ohlapen, frfotajoč, bombica riba po tanku, vrvica je morda za divjanje moteča... in za moje pojme to za na pisto oz za profesionalce NI! Za njih je kombinezon z vgrajenim airbagom!

...še vedno pa sem mnenja, da se močno SMEŠIŠ, s svojo izjavo o (ne)varnosti... in po tvojem mnenju so klasične želve in ščitniki v kombinezonih bolj varni od airbagov z vrvico? OK, saj imaš izbiro...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se pa dozdeva, da nekdo v tej debati Dainese prodaja. Pa še to bolj švoh, ker si ni prebral niti osnovnega D-Air gradiva okoli tega, kako sistem sploh deluje.

Ni mi čisto jasno, kako bi GPS prožil airbag. A ko te odfuka najmanj za pričakovano napako civilnega GPS-a (povprečje nekje ~ 10m) stran od ceste?  Seveda ima stvar vgrajena čuda senzorike in elektronike - a bo uradna Dainese stran dovolj dober vir? Aja, civilna izvedba zahteva tudi senzorje na motorju. GPS pa je eden izmed nekaj senzorjev v sistemu, niti pod razno pa ni edini. Ko takole preko palca oceniš, koliko enega znanja in razvoja in šlo v D-Air, ti je lahko jasno zakaj se cenejše variante zanašajo na fizično povezavo z motorjem. Jo je precej bolj preprosto in poceni naredit zanesljivo, doseže pa podoben učinek kot D-Air. Pa kupi si jo lahko povprečni Janez Prostak s svojo povprečno slovensko plačo, na katero kredita za D-Air itak ne dobi.

Profesionalna dirkaška scena pa je nekaj drugega. Primerjati to s civilno rabo je... smešno. Kot bi se spraševal, zakaj v F1 vozijo gume za par jurjev/kos in ne poceni Sava Eskimo S3. Guma je itak guma, črna pa okrogla je vsaka, knede? Dirkaški D-Air se pod 50 km/h sploh ne reagira, ker je padec na stezi pri taki hitrosti pač odgovornost klasične zaščite. Povedano po domače - se ga ne splača sprožit. Civilni sistem, druga zgodba. Zvrni se pri 45km/h pa se po metru, dveh drsenja zaleti v obcestni znak. Pa povej, kolk to boli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 31 Jan 2016 at 11:07, Dark pravi:

 

 

Dainese D-air Misano 1000... 

 

 

 

 

 

pred 2 urami, jskrablin pravi:

Meni se pa dozdeva, da nekdo v tej debati Dainese prodaja. Pa še to bolj švoh, ker si ni prebral niti osnovnega D-Air gradiva okoli tega, kako sistem sploh deluje.

Ni mi čisto jasno, kako bi GPS prožil airbag. A ko te odfuka najmanj za pričakovano napako civilnega GPS-a (povprečje nekje ~ 10m) stran od ceste?  Seveda ima stvar vgrajena čuda senzorike in elektronike - a bo uradna Dainese stran dovolj dober vir? Aja, civilna izvedba zahteva tudi senzorje na motorju. GPS pa je eden izmed nekaj senzorjev v sistemu, niti pod razno pa ni edini. Ko takole preko palca oceniš, koliko enega znanja in razvoja in šlo v D-Air, ti je lahko jasno zakaj se cenejše variante zanašajo na fizično povezavo z motorjem. Jo je precej bolj preprosto in poceni naredit zanesljivo, doseže pa podoben učinek kot D-Air. Pa kupi si jo lahko povprečni Janez Prostak s svojo povprečno slovensko plačo, na katero kredita za D-Air itak ne dobi.

Profesionalna dirkaška scena pa je nekaj drugega. Primerjati to s civilno rabo je... smešno. Kot bi se spraševal, zakaj v F1 vozijo gume za par jurjev/kos in ne poceni Sava Eskimo S3. Guma je itak guma, črna pa okrogla je vsaka, knede? Dirkaški D-Air se pod 50 km/h sploh ne reagira, ker je padec na stezi pri taki hitrosti pač odgovornost klasične zaščite. Povedano po domače - se ga ne splača sprožit. Civilni sistem, druga zgodba. Zvrni se pri 45km/h pa se po metru, dveh drsenja zaleti v obcestni znak. Pa povej, kolk to boli.

 

jskrablin, ponovno sem objavil reklamni spot za CIVILNO IZVEDBO Dainesovega D-Air. Že prvega pa sem objavil, ker me je o njem zanimalo mnenje uporabnikov Motosveta. Ali ni nit Airbag - obleka? In ali ni Dainese D-Air Airbag obleka? 

 

 

 

 

 

pred 4 minutami, Dark pravi:

 

 

jskrablin, ponovno sem objavil reklamni spot za CIVILNO IZVEDBO Dainesovega D-Air. Že prvega pa sem objavil, ker me je o njem zanimalo mnenje uporabnikov Motosveta. Ali ni nit Airbag - obleka? In ali ni Dainese D-Air Airbag obleka? 

In ker kupujem Airbag zaščito, me označiš za prodajalca, ki ni niti prebral navodil? Sem kupec in ne prodajalec in tudi navodila sem prebral. Tako stari sistem, ki ga sam navajaš in novi sistem za cestno uporabo, ki je predstavljen v reklamnem spotu proizvajalca. 

Že v enem svojih zgornjih zapisov sem zapisal, da hvala Bogu na tržišču obstajajo različne izvedbe motorističnih Airbagov. In pisati, da "Pa kupi si jo lahko povprečni Janez Prostak s svojo povprečno slovensko plačo, na katero kredita za D-Air itak ne dobi" je čista bedarija. Motociklizem je drag konjiček in na tem forumu je veliko sodelujočih, ki imajo motocikle dražje kot 10.000 evrov, nekateri tudi dražje od 20.000... In takšni ne dobijo kredita za D-Air? Je pa seveda vprašanje, koliko denarja imajo namen porabiti za svojo varnost...

 

 

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Dark pravi:

jskrablin, ponovno sem objavil reklamni spot za CIVILNO IZVEDBO Dainesovega D-Air. Že prvega pa sem objavil, ker me je o njem zanimalo mnenje uporabnikov Motosveta. Ali ni nit Airbag - obleka? In ali ni Dainese D-Air Airbag obleka? 

In kje ga lahko kupim? Na Dainese strani ne najdem, mogoče sem pa samo glup? Drugače pa screenshot iz Dainese strani (D-Air Street) za tiste, ki se vam ne da klikat:

 

znswu-2016-02-01.png

 

Misano sem našel pod News. Ne zgleda, kot da je že v prosti prodaji. Pa btw, s prodajalcem nisem mislil nate.

 

pred 1 uro, Dark pravi:

In pisati, da "Pa kupi si jo lahko povprečni Janez Prostak s svojo povprečno slovensko plačo, na katero kredita za D-Air itak ne dobi" je čista bedarija. Motociklizem je drag konjiček in na tem forumu je veliko sodelujočih, ki imajo motocikle dražje kot 10.000 evrov, nekateri tudi dražje od 20.000... In takšni ne dobijo kredita za D-Air? Je pa seveda vprašanje, koliko denarja imajo namen porabiti za svojo varnost...

In precej več takih, ki nimajo mopeda niti za 10k, kamoli za 20k. Povprečna slovenska plača je krepko manjša, kot je predvidena cena za Misano. Sam povem. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mnja, ni lih Misano tole... tako da ne izpadem preveč glup :D

 

p.s. Bolje ispasti glup nego iz aviona :jezik:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ker mam lih 15 minut cajta...

 

https://www.motorama.it/catalog.htm?search=D%20air%20m%20kit

 

M kit je 480, in brezrokavnik je 500. Top shit gore jakna z integriranim j kitom in airbagom je 1500 redna cena. Ja drago je. Pa spet, telovniki ki se nosijo ohlapno in prozijo na spagco, z izpostavljenmi kanistri,...tak polizdelek meni ni vredn 500. 

Pare na sunce. Tale motorama more bit orenk stacuna

 

https://www.motorama.it/dainese-tuta-d-air-racing-misano-estiva-traforata-P18087.htm

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!