Skoči na vsebino

MOTO brezrokavniki, Odsevni jopiči, Airbag...


RAN

Priporočene objave

  • 1 leto pozneje...
2 hours ago, DAMI34 said:

Hitrosti natančno ne vem (ker nisem gledal števca, je bilo preveč drugega dela), je pa bilo v trenutku pospeševanja, pred tem je cca 100m omejitev 50, nato 90, na mestu trčenja okrog 60. Hitrost je bila nekje taka. Če bi se v avto nalimal je že 50km/h lahko smrtna. Poškodbe so nekje  normalne za tak tip prometne.

1. z roko sem udaril po stebričku avtomobila, kar pomeni večkratni zlom od komolca do zapestja

2. medenica je tipična poškodba motoristov, udarec ob rezervoar pa pristanek po poletu, tu tudi križnica trpi

3. koleno, oziroma kolenske kosti so udarile ena ob drugo ob pristanku, kar so ugotovili šele po 4 mesecih

Bom pa takole povedal, veliko forumašev me je poklicalo po nesreči, med njimi kar nekaj s podobnimi iskušnjami in agonijo, ki so jo morali sami preživeti. Vsi ti so mi dali voljo in upanje, kar je pomembno ko okrevaš. Ko si 1x razbit je potrebno vse sile usmeriti v zdravljenje in rehabilitacijo. Ni druge. 100% moraš vse podrediti samo temu cilju. Ne bom rekel da je lahko, ker ni, ker traja, ampak na koncu se sestaviš.

4. kar pa se tiče vožnje, ne pri meni ni bilo strahu, dejansko sem že vs polomljen sedel v Kmetovem prikoličarju pa se fijakal naokoli. Tudi vožnje me ni strah in vozim enako ali podobno kot prej, le na izsiljevalce sem "malce" bolj občutljiv. Od takrat sem naredil že preko 30kkm , celo zdrsnil na mastni cesti, pa se kaj blazno ne sekiram. Situacija kot sem jo jaz imel je nekje mogoče 1 na miljon, torej situacija, ki je skoraj nerešljiva. Veliko več je situacij, ki jih rešimo ali, ki jih opazimo.

Motorizem je pač tak hobi, kjer drago stane vsaka napaka, ampak mislim, da nas večina to vzame v zakup, ker se tako radi vozimo. Tako da, za padce se ni potrebno sekirati, pač zdrsneš po cesti, važno je, da se izogibaš nenadnemu ustavljanju :D

 

Morda to ni ustrezna tema za tukaj, zato jo lahko komot prestaviš v ustrezno, pa vendar vprašam, kakšno mnenje imaš (imate) o "airbagu" za motoriste. Recimo tole: 

Zadeva je zelo zanimiva in v spodnjem posnetku en tip pravi, da mu je jopič rešil življenje:

 

 

Glede na opis tvojih poškodb, bi zapestje vseeno šlo, za medenico nisem prepričan, če bi to rešilo udarec, kolena pa tudi. Kaj pa ti misliš? Bi bilo kaj (če sploh) drugače, če bi imel oblečen takšen "airbag"? Mislim, da je to še najboljše za hrbet in vrat, torej hrbtenico, morda tudi za notranje poškodbe, ekstremitet pa ti ne more rešiti. 

Jaz se spogledujem, da bi ga nabavil, čeprav ni poceni (okrog 500 EUR), saj bi itak verjetno vzel en fluo jopič za zgoraj nad jakno, ampak, ko ga potrebuješ, je morda investicija povrnjena 1000-krat. 

Pa še nekaj: ali se ve, koliko (izraženo v odstotkih) je sploh motoristov (recimo tukaj na forumu), ki kljub dolgemu motorističnemu stažu (10+ let) niso imeli niti ene nesreče ali celo nezgode (padec)? Pravijo, da VSAK motorist prej ali slej "faše" vsaj padec, če ne kaj hujšega oz. celo, da sploh nisi "pravi" motorist, če še nisi padel. Je to res cena tega, da si motorist? Jaz sem v tem pogledu še čisti zelenec: izpit za motor imam od poletja 2011, torej nekje 6 let, vendar od tega nisem 3 leta že sedel na motorju. Res da sem bil tudi na tečaju vavrne vožnje na Vranskem, kjer sem se navdušil nad vožnjo s potiskanjem krmila (Countersteering) in bil od takrat "v sedlu" neprimerno bolj samozavesten in siguren vase. Z najino CBF-ko sem sicer prevozil kar nekaj v mešanem režimu, ampak še vseeno premalo, da bi lahko sodil po sebi. Do sedaj sicer nisem imel niti nezgode, kaj šele nesreče, pa tudi nisem vozil po jajcih. Sem imel samo srečo, ki mi bo ZAGOTOVO enkrat "morala" obrniti hrbet? No, jasno mi je, da več, ko si na cesti, večja je verjetnost, da se bo kaj zgodilo. Ampak to se lahko zgodi tudi na kavču v dnevni sobi in natanko to se je zgodilo pred nekaj tedni moji tašči, ki se je nerodno zapletla v pas od sedežne (tisti, s katerim ven potegneš ležalni del) in padla ter si zlomila rebro :cry: Evo, pa je bilo to doma v "varnem" okolju. 

Res pa je, da me zgodbe, ki jih tukaj prebiram o nesrečah in poznejši rehabilitaciji psihirajo in name vplivajo celo tako, da me mineva se sploh vrniti nazaj v svet motorizma. Še dobro, da me potem malo dvigne moja, ki je sicer motoristka že 20+ let, tudi predsednica moto kluba Furije (šele, ko sem spoznal njo, sem šel potem čez kakšno leto ali dve delat izpit za motor, čeprav so me motorji zanimali tudi prej, pa ni nikoli prišlo do tega, da bi se šel motorizem) in je naredila res že veliko kilometrov BREZ nesreče, edino enkrat samkrat, ko je bila še "frklja", je zdrsnila s takratno Kawo GPZ 500, ampak je imela 5 velikih pirov v riti in se je vračala z nekega moto zbora (pač mlada glava, glupa glava). :drunk: Tudi sicer sem jo vprašal, če je katera od Furij imela kdaj kakšno prometno, pa je rekla, da nikoli nobena (vsaj, kot je njej znano, znano ji je pa kar precej, ker je Furija že 20 let). Očitno babe vozijo drugače od tipov. :boobies: Ampak meni je takšna vožnja čisto OK, ker se še vedno lahko voziš precej dinamično, hkrati varno, kolikor je to sploh možno reči za vožnjo na motorju. Pa ne me prosim zdaj označiti za pussyja, ker bom spet moral spremeniti nickname. :kva2: Dejstvo je, da ga ne polagam do tačk in sem to prvič storil šele na Vranskem, pa še tam so nas prisilili v to, da smo se pač prepričali, do kje je še varno v nagibu. Verjamem, da se marsikdo zdaj resno začenja spraševati, zakaj s takšnim stilom vožnje kupujem SX-a, ampak tudi tukaj ste dejali, da je SX lahko idealen tudi za začetnika. Jaz začetnik sicer nisem, dosti dlje od tega pa tudi ne. Zakaj torej SX? Ker mi je trenutno najbolj všeč, najbolj ustrezen in ker mi vsa elektronika, ki je vgrajena vanj, daje dober občutek varnosti. Pa še tisto je, kar je Dami34 enkrat rekel: "Ima se, može se". :D Saj bi lahko kupil pol cenejši motor (še vedno nov, recimo Hondo NC 750 SA s 55 KM), ampak vseeno grem raje pet korakov višje, pa tam ostanem naslednjih 10 let, kot, da zdaj kupujem motor(ček), ki ga bom prerastel že prvo sezono, ko sem bom spet vrnil nazaj na ceste. :quad: vs. :bike: je verjetno razlika, a ne? ;)  Z SX-om vem, da ne bom zgrešil kljub temu, da ima "nenormalno" veliko konjev (že Mitja Gustinčič je v svoji knjigi Magister vožnje motocikla zapisal, da so se motorne zmogljivosti v dveh desetletjih dobesedno podvojile. Tisočak je imel tam okoli leta 1986 samo 90 KM. Tisti redki šeststotaki so skupaj spravili 60 KM, zavore in gume so bile obupno neučinkovite. Danes pa so redki motocikli, ki pospešujejo slabše od 911.) Ampak hitrost je... lepa. Nevaren je človek! Zato moja pravi, da ni problem močan motor, samo prsti na desni roki te ne smejo preveč srbeti. Nemara ima prav. :004

Popravljeno . Popravil Kawalir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Kawalir - Airbag lahko pomaga, lahko ne. Če boš z glavo pribil v kaj trdega in ostrega ne bo pomagal. Če te na pol preseka nosilec odbojne ograje, ne bo pomagal. V kakem drugem scenariju pa lahko pomaga. Isto gre za elektroniko. Pomaga, do neke mere. Če se boš zgolj zaradi elektronike na motorju počutil varnega, boš pa slej ko prej v maline odletel.

Kot nepovezan nasvet - loti se offroada. Če te po premetavanju, padcih in vožnji po zahtevni podlagi ne bo minilo veselje do mopeda, se boš na cesti počutil bistveno bolj suvereno. Pa še poplesovanje motorja v neidealnih pogojih vožnje te ne bo strašilo več. 

In še ena vljudna prošnja s strani moderatorja - za tematsko ločena vprašanja uporabi ustrezne teme. Ne moreš vsega natlačiti v en post in ga objavit kr nekje, ker s tem vržeš temo s tira, sledi pa neka solata objav, ki z osnovnim namenom teme nimajo povezave.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

12 minutes ago, jskrablin said:

In še ena vljudna prošnja s strani moderatorja - za tematsko ločena vprašanja uporabi ustrezne teme. Ne moreš vsega natlačiti v en post in ga objavit kr nekje, ker s tem vržeš temo s tira, sledi pa neka solata objav, ki z osnovnim namenom teme nimajo povezave.

bom upošteval, hvala za usmeritev. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Airbag je kot vsaka zaščitna oprema dobrodošel, ne rešuje pa vsega. Vsaka zadeva nekaj pomaga, kot ščitnik za hrbet, ščitniki za komolce itd. 100% varnosti pa ni. Še največ se naredi z zbrano in umirjeno vožnjo, ter predvidevanjem. Največ s tem, pa z znanjem in da ne zmrzneš v kritični situaciji.

Kar se zaščite tiče, v vsej moji karieri in vseh padcih, zdrsih itd, ni bila ravno preveč testirana. Še največ zaščita hrbta, ki jo vedno menjam in vstavim peno tip level2. To je pa vse. Malce mi gre na roko to, da znam pasti in drseti, tako da nekih poškodb na obleki do sedaj ni bilo videti in težko ocenim, kaj bi če bi. Sicer če špekuliram 10m polet in airbag, ki se sporoži še pod rit, lahko bistveno pripomore, da ti križnica ne poči.

Kar pa se tiče motorjev: 50 ali 200konjev, vse leti absolutno prehitro in ne se s tem sploh obremenjevati. Kar pa se tiče opreme, predlagam sredno ali dobro kvaliteto, po možnosti znanih proizvajalcev in to je to.

ps. razmišljat o nesrečah je brezveze, to je isto, kot bi se sekiral kaj bo če raka fašeš.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, DAMI34 said:

ps. razmišljat o nesrečah je brezveze, to je isto, kot bi se sekiral kaj bo če raka fašeš.

 

To ti dam pa čisto prav: če razmišljaš, da boš zbolel, obstaja velika verjetnost, da tudi v resnici boš, enako, če te je strah nesreče, ker strah teži k temu, da se uresniči, saj so strahovi samouresničujoče prerokbe. :cry:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 mesecev pozneje...

Ali obstaja namenski wind protector brezrokavnik ki ga obleces cez dirkalni kombinezon v mrzlih dneh. Zazeljeno je da je oprijet in ne plapola kot jadro pri velikih hitrostih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, marincspeedshop pravi:

Ali obstaja namenski wind protector brezrokavnik ki ga obleces cez dirkalni kombinezon v mrzlih dneh. Zazeljeno je da je oprijet in ne plapola kot jadro pri velikih hitrostih.

js mam tazga ... 

 

navlek-do-deste-bunda.jpg

Fotografija osebe Sara KovaÄiÄ.

Popravljeno . Popravil maus
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, marincspeedshop pravi:

Ali obstaja namenski wind protector brezrokavnik ki ga obleces cez dirkalni kombinezon v mrzlih dneh. Zazeljeno je da je oprijet in ne plapola kot jadro pri velikih hitrostih.

jaz sem zadevo drugače rešil, uporabil sem smučarsko bundo, kateri sem odrezal rokave, da se lepše gibljem. Smučarske bunde so tople, majo dober ovratnik (moj je elastičen) ter imajo dobro izolacijo. S tako opremo, pa zimska jakna zdržim par ur tudi pri 0 C.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, DAMI34 pravi:

. S tako opremo, pa zimska jakna zdržim par ur tudi pri 0 C.

Pa nisi lep ko maus...:panic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moj je delan po narorćilu in zadaj piše maus :whistle: ... zraven kombinezona :P

fajn je k malo "diha" da ne švicneš znotraj ... tudi za dež je ... spodi med nogami se zapne, da ga ne vzdiguje na hrbet ... kok sm pa dau, pa ne vem .. res se ne spomnem 

 

p.s.

maus nije biti lako,

da je lako,

maus bi bio svako 

 

globoka :huh: 

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, sesir pravi:

Pa nisi lep ko maus...:panic:

to pa ne, ampak dežko me moti.

1. slabša izolacija

2. plopotanje (ne vsi)

3. škoda mi je rokave rezat

4. v roke me ne zebe zato ne rabim cunje čez roke, pa še moti me

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

to pa ne, ampak dežko me moti.

1. slabša izolacija

2. plopotanje (ne vsi)

3. škoda mi je rokave rezat

4. v roke me ne zebe zato ne rabim cunje čez roke, pa še moti me

Se nisi slisu?

Za lepoto treba potrpet...vpras mausa...hehe...men zgleda top...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za windstopper čez kombinezon lahko oblečeš katerikoli prešit brezrokavnik. 

Več kot ima polnila, bolj topel je.

Napr. Kaj takega:

20181023_100907.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

Razmišljam k nakupu airbag brezrokavnika.

Zdi se mi, da je na tržišču vedno več znamk, zato je izbira sedaj malo težja.

Ga ima kdo in katerega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Poglej še od Dainese Smart Jacket, so dali prav tako podobno varianto, ki pride pod obleko. 

 

Fotografija osebe Moto-oprema.

Fotografija osebe Moto-oprema.

Fotografija osebe Moto-oprema.

Fotografija osebe Moto-oprema.

Fotografija osebe Moto-oprema.

Fotografija osebe Moto-oprema.

Fotografija osebe Moto-oprema.

Fotografija osebe Moto-oprema.

Fotografija osebe Moto-oprema.

Fotografija osebe Moto-oprema.

Fotografija osebe Moto-oprema.

Fotografija osebe Moto-oprema.

CENA: 599eur

Popravljeno . Popravil J.a.m.e.s
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oba sta zanimiva.

Pri Dainese moraš menjati celo notranjost. Ne vem pa, če je še kakšna komponenta posebej, ki jo pritrdiš na motor, in ima tudi svojo ceno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 27 minutami, KARMEN1 pravi:

Oba sta zanimiva.

Pri Dainese moraš menjati celo notranjost. Ne vem pa, če je še kakšna komponenta posebej, ki jo pritrdiš na motor, in ima tudi svojo ceno.

Ok, malo sem pobrskala na netu.

Dainese izgleda super, oblečeš ga lahko pod ali nad jakno, nima nobenih dodatnih komponent, vse je vgrajeno vanj.

Cena je solidna, v trgovinah bo menda od julija dalje.

Šla bom v Moto Charlie, da si ga ogledam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri klasičnih airbagih me je najbolj motilo to, da se moraš pred vsako vožnjo pripeti na balanco motorja. Spet ena stvar, na katero moraš non stop paziti. Tega od Dainese pa oblečeš in je to vse. Pa ne zgleda tak češko kot oni klasični, kjer zgledaš ko migrant na čolnu. 

 

 Bo treba božičku pisat. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 minutes ago, J.a.m.e.s said:

Pri klasičnih airbagih me je najbolj motilo to, da se moraš pred vsako vožnjo pripeti na balanco motorja. Spet ena stvar, na katero moraš non stop paziti. Tega od Dainese pa oblečeš in je to vse. Pa ne zgleda tak češko kot oni klasični, kjer zgledaš ko migrant na čolnu. 

 

 Bo treba božičku pisat. :D

 

zdaj je smiselen. 3-4 leta nazaj ni bil. Si rabil še blackbox na motorju, kup denarja. Tisti rešilni jopiči so enostavni in dostopni. Če so zdaj vso pamet integrirali v brezrokavnik, in bo naprodaj za omenjeno ceno, so spet zbežali konkurenci. Ixonov je dražji. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj ..... tisti blackbox sem mislila. Vse skupaj je bilo skoraj 1000 eur.

Mene vrvica ni motila, Helite še sedaj vztraja z njo.

Pritrdil pa si jo pod sedež. 

Bolj so me motile oblike modelov, ki so bile resnično out. Do sedaj niso nič dali na estetiko, le na varnost.

No, tudi to se je sedaj spremenilo. Zelo lep je tudi od Bering, napr.....

 

Popravljeno . Popravil KARMEN1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, imam informacijo!

Čez kakšna 2 tedna ga bodo imeli v Trstu, pa bom skočila pogledat in probat.

Cena bo 599 eur, Dainese ne dovoli popustov.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
On 3/4/2018 at 2:19 PM, jskrablin said:

...

Ne moreš vsega natlačiti v en post in ga objavit kr nekje, ker s tem vržeš temo s tira, sledi pa neka solata objav, ki z osnovnim namenom teme nimajo povezave.

To bo to, ja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!