Skoči na vsebino

Honda VFR 1200 2010


Pervy

Priporočene objave

Upam da bodo potem kake dobre slikce, predvsem pa tehnični podatki (TOČNI) vidni tudi nam, slovenčkom! :evilgrin:

Vsem,ki imamo dostop do interneta bodo :grim

brez skrbi, motosvetovci sedimo v prvi vrsti :whistle:

Si spregledal TOČNI :hmm:

velika - 181 cm medosna razdalja??? WTF?? to je 40 cm več kot moja Lubica, poseka pa tud kakega chopperja!! al je morda napaka in je pravilno 151 cm??

Ne verjemi vsega kar prebereš na MS ti tle raje stojijo v prvi vrsti,kot,da bi se mal potrudili pisat resnico o motorjih! :BUA:

Bi blo boljš,da bi "prevedli" ta link :evilgrin:

The VFR1200F frame, suspension and drive components are brought together in a unique configuration that facilitates both sports bike power and smooth stability. Its strong aluminium twin-spar diamond configuration frame is both lightweight and rigid. The swingarm and driveshaft length are optimised without extending the overall length of the motorcycle. A short wheelbase keeps the bike compact for great handling around corners, while the driveshaft remains long for improved levels of traction. Meanwhile, the long swingarm contributes to balanced, confident manoeuvring and incredible high-speed stability.

vir:KLIK

So pa različni podatki medosne od 1540mm dalje.Še dobro,da niso napisali 2metra kot ima Boss Hoss :lol1:

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O šit. :rolleyes:

Zgolj in samo 18,5l prostornine rezervoarja ob 400 kubikih in 17kg več- in to na motorju, ki niti ST ni (kot smo bili tega vajeni pri prejšnjih verzijah) ampak je izraziti kravasti T. Da ne razmišljam o vodljivosti z 267kg, ki že pri stari Osemstotki z ~250kg sploh ni biser.

Je pa res, da so streznjene Japonske glave končno umaknile V-TEC in je to precej kul.. in dashboard je skoraj stari z rahlo modernejšimi linijami, kar je pozitivno.

Precej nesmiselno bi se mi zdelo, če bi starim Osemstotkam cena drastično padla, ker kakšnega skupnega imenovalca (razen imena) z novo VFR ne vidim.

Jaz ostajam pri tastari.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se tiče medosne razdalje na na domači strani ( http://www.feelvfr.com/en_GB/pages/mainpage )navedena mera 1545 mm :trance_33_sleep:

Za primerjavo:

- BMW K 1300 S - 1585 mm;

- Kawasaki ZZ-R 1400 - 1460 mm;

- Triumph sprint ST - 1457 mm;

- Honda VFR 800 - 1460 mm;

- Honda CBR 1100 XX - 1490 mm;

- Suzuki GSX-R Hayabusa - 1480 mm;

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se tiče medosne razdalje na na domači strani ( http://www.feelvfr.com/en_GB/pages/mainpage )navedena mera 1545 mm :trance_33_sleep:

Sigurno se motijo Slovenci ima točne podatke na MS iz prve vrste :naughty:

In po MS ima za 8cm daljšo medosno kot kawasaki vn2000(1735mm) in kar 12,6cm od Goldwinga (1692mm)

Res pravi potovalnik :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sigurno se motijo Slovenci ima točne podatke na MS iz prve vrste :naughty:

In po MS ima za 8cm daljšo medosno kot kawasaki vn2000(1735mm) in kar 12,6cm od Goldwinga (1692mm)

Res pravi potovalnik :naughty:

Zdaj me pa morda razumeš zakaj sem poudaril TOČNI :rolleyes: podatki.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj me pa morda razumeš zakaj sem poudaril TOČNI :rolleyes: podatki.....

Jz sem te tk takoj.Saj pa so te kao napake zadnje čase zelo pogoste.Nekajkrat sem opozoril.Vedno pa se mi tud ne da.Ne razumem pa kako lahko tip piše o nekem motorju.Brez,da bi si konkretno prebral vsaj na uradni strani in še na kateri.Tako pa nesposobni,prepisujejo od nesposobnih in nastane cela pravljica.

Se pa vidi,da tip nima pojma o motorjih,da lahko napiše tako bedarijo :unsure:

Saj par je blo res hudih,da umreš od smeha :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jz sem te tk takoj.Saj pa so te kao napake zadnje čase zelo pogoste.Nekajkrat sem opozoril.Vedno pa se mi tud ne da.Ne razumem pa kako lahko tip piše o nekem motorju.Brez,da bi si konkretno prebral vsaj na uradni strani in še na kateri.Tako pa nesposobni,prepisujejo od nesposobnih in nastane cela pravljica.

Se pa vidi,da tip nima pojma o motorjih,da lahko napiše tako bedarijo :unsure:

Saj par je blo res hudih,da umreš od smeha :evilgrin:

no TOČNI podatki so bili ves čas v katalogu motociklov, to najdeš tam spodaj ko piše povezave in tehnični podatki. ni treba preiskat pol interneta da se najdejo podatki. honda je zasrala z internetno predstavitvijo, saj zaradi preobremenjenosti serverjev stran ni bila dosegljiva več kot 1 uro po tem ko se naj bi predstavitev začela. zato se je potem toliko bolj mudilo s pisanjem ker drugače bi bili "brezvezni" ko objavljamo takoooo za ostalimi, ki so BTW podatke očitno dobili že pred uradno predstavitvijo. potem se pač zgodi da se v tekstu podatek o medosni in višini sedeža (815) združita.

je bila napaka in ni opravičila! o tem kako avtor nima pojma pa ima lahko vsak svoje mnenje, tudi sesir seveda. drugače pa sesirju še vedno ostanejo tuje strani ali ostale slovenske, ki so toliko bolj točne.

Popravljeno . Popravil PERVY
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je bila napaka in ni opravičila! o tem kako avtor nima pojma pa ima lahko vsak svoje mnenje, tudi sesir seveda. drugače pa sesirju še vedno ostanejo tuje strani ali ostale slovenske, ki so toliko bolj točne.

Glej...saj ni sploh problema.Se opravičujem kako sem napisal.V tej situaciji,ker se je mudilo recimo,da je razumljivo,da se pač zgodi.Samo že,če logično pomisliš ne moreš to napisat-seveda,če poznaš motorje,kot bi jih naj :hmm:

Spotaknil sem se ob to,ker je to bil že četrti "večji kiks",ki sem ga jz zasledil.Pa zelo malo kaj preberem na vstopni strani! V bistvu je to le dobro namerna kritika,ki pa je bila očitno potrebna saj se na manjša opozorila stvar ni izboljšala.Upam,da se bo v bodoče bolj pazilo in bomo uporabniki lahko prišli tudi tu do točnih podatkov,kot je že omenil @demon.Ne pa,da ko tle kaj preberem moram prvo še drugam pogledat in preverit,če je res!In nažalost...

1-V2 twin :yea1:KLIK

2-motor od vroče RSV-seveda,če je stara "novica" ko...neda se mi iskat članka

3-sem mislil,da je S1000RR :hmm: " še trenutno najbolj športni bavarski motocikel K1300S"KLIK

Pa tega je še nekaj...res brez zamere!Vendar verjemi,da si vsi želimo vedeti le dejanske podatke in ne kr nekih!

L.p

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3-sem mislil,da je S1000RR :hmm: " še trenutno najbolj športni bavarski motocikel K1300S"KLIK

Pa tega je še nekaj...res brez zamere!Vendar verjemi,da si vsi želimo vedeti le dejanske podatke in ne kr nekih!

L.p

saj ni panike. napake se zgodijo, 1 in 2 ne morem komentirat ker nisem pisal glede 3 pa - S1000RR še sploh ni uradno zunaj in ga še niti ni mogoče vozit, zato je K1300S "trenutno najbolj športen BMW"

ma še enkrat, napake se zgodijo in je dobro da se opozori na njih. sploh pri italijanih (ducati, aprilia,...) se zgodi da se včasih kaj prevaja iz italijanščine in francoščine ker še ni nič v angleščini ali nemščini ki so nam bolj domače.

pa dosti o delu pri MS, gremo nazaj na VFR. moje osebno mnenje je, da bo dober motor, škoda edino da so toliko reklame delali okoli njega ("revolucionarno", itd...) in da smo po večini zgleda pričakovali preveč. tako pa očitno razen robotiziranega menjalnika kot opcija, nič drugega ne bo kaj posebnega.

zaenkrat še vedno mislim da je K1300S (z polno opremo) boljši paket, se bom pa z veseljem pustil prepričat drugače.

Popravljeno . Popravil PERVY
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zaenkrat še vedno mislim da je K1300S (z polno opremo) boljši paket

Se strinjam, ceprav ne maram prevec BMW. Cudim se, da nova vfr ni malo bolj sportna, konjev je sicer precej ampak motor je res prevec masiven in tezak, za potovanja pa bo sigurno v redu. Skoda da ne izdelajo kaksnega bolj sportnega V4 pri hondi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skoda da ne izdelajo kaksnega bolj sportnega V4 pri hondi.

Me prav čudi,da še ni kakšnega naslednika RC30 in RC45 :hmm: Samo glede na ceno RSV4 bi bolj težko kaj prodali,če bi imeli ceno,kot je bila za ti dve-sploh za takrat :hmm:

Si pa tud jz ful želim,da bi res kaj naredili!Mogoče pa bodo kaj na bazi tega motorja in bo spet prišel ven kak strup :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko je honda pred meseci govorila v V4 motorju je bilo rečeno, da bo to nov oh-in-ah agregat, ki bo zaznamoval "novo pot" v filozofiji honde oz. nekaj teko lepo marketinško povedanega ampak sigurno se bo našel še v kakšnem motorju. pan european je že en, pa kaj bolj športnega verjetno tudi, sploh če bodo odzivi dobri.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In po MS ima za 8cm daljšo medosno kot kawasaki vn2000(1735mm) in kar 12,6cm od Goldwinga (1692mm)

Jah, sej na MS-ovem katalogu je itak cel kup napak ali pa so podatki pomanjkljivi. Tako je tudi za "trenutno najbolj športnega BMW-ja" podan podatek, (upam, da boste tudi to popravili :devil: ) da medosna razdalja meri 1810 mm. Pač, še en kruzer :kva2:

Zato sem tudi zgornje podatke o medosnih razdaljah primerljivih motociklov prepisal iz gradiva tovaren oz. Motopulsovega kataloga :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko je honda pred meseci govorila v V4 motorju je bilo rečeno, da bo to nov oh-in-ah agregat, ki bo zaznamoval "novo pot" v filozofiji honde oz. nekaj teko lepo marketinško povedanega ampak sigurno se bo našel še v kakšnem motorju. pan european je že en, pa kaj bolj športnega verjetno tudi, sploh če bodo odzivi dobri.

Daljše vilce, 21 col gume spredi pa bo nova AFRICA al pa VARA!

Popravljeno . Popravil maliP
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Osebno, sem zelo razočaran nad novo VFR kot celoto. Velik korak naprej so zame naredili z novo podobo, ki je precej lepša. A žal so na drugih področjih naredili korak nazaj. Kot so že drugi napisali, deluje kot potovalnik in nič drugega. To, da povečujejo prostornino motorja je bla po mojem nujna marketinška fora, ker 80% kupcev gleda kolko konjev ima in nič drugega. Nažalost. To dejstvo, pa je prineslo en kup problemov za sabo. Z večjim motorjem, kardanom...je (pre)velika teža. Zaradi večje mašine - manj prostora za tank (kar 4l manj)...torej so s tem odsekali do zdej največjo VFR prednost pred konkurenco...pri 400cc večji prostornini in večji teži od predhodnice, bo najbrž imela občutno večjo porabo, torej to pomeni zelo občutno manjšo avtonomijo. (18,5l in poraba recimo da 6,5l je to 280km do zadnje kaplice) ...strah vzbujajoč podatek, ker je imela predhodnica avtonomijo okoli 400km če se prav spomnim. Po mojem mnenju, so popolnoma zgrešili filozofijo. Dodali so ji konje ki jih ne potrebuje. Stara vfr je zelo dober kompromis med težo, navorom, močjo, avtonomijo. Nova vfr pa zelo iz balansa.

Če pa jim je s to mašino uspelo zbit porabo pod 5l (v kar sicer močno dvomim) pa vsaka čast...potem pa vzamem besede nazaj. :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko že vsi nekaj "ocenjujete/mo" samo glede na statično predstavitev: mene zaenkrat moti le napovedana cena - prav prilegla bi se akcija v stilu "Honda subvencija: - 4000 €"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

HM nekako me pusti hladnega - design je, težko opredelim vendar konkurenca deluje bolj skladno (GTR, FJR). Osebno sem sicer pri drugi firmi in z zanimanjem pričakujem, kdaj bodo predstavili kakšen motor (kdorkoli),ki mi ne bo dal spati (tako me je navdušila samo FJR - na prvi pogled, simpatija traja že kar malo predolgo)! Soditi po sliki pa ni pošteno zato bi sodil šele, ko bi VFR videl v živo, odpeljal kakšen krog ali dva....in nato napravil oceno! Upam, da bo kakšna testna na voljo...Verjamem, da je izdelava in tehnika na nivoju. Glede porabe - z normalno vožnjio mora piti okrog 5l (za primerjavo iz Garmisch-Partenkirchena - 420km sem se pripeljal na Labore v Kranju z enim rezervovarjem in tankal 21l - torej je ostalo še za 80km - in to navdušuje - motor je FJR 03 letnik)

Drugače, pa sedaj spada VFR v razred ST poleg FJR; GTR.....itd! Pač preskok - za sedanje uporabnike starih VFR - k verjetno razočaranje, za ST frike pa dodaten bombonček na torti...

Glede teže - res je problem v kratkih zavojih premetavati to težo levo in desno in o kaki dolgotrajni dinamiki ne more biti govora - sicer je to možno samo dokaj naporno (takšna je moja izkušnja iz Dolomitov)in takšen stil vožnje se ne sklada z namembnostjo motorja.

LP Mare

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugače, pa sedaj spada VFR v razred ST poleg FJR; GTR.....itd!

Menim, da nišno motor popredalčka predvsem oblika, voznost, agregat in tudi (pa če nam je to všeč ali ne) popotnica, ki jo motorju nameni tovarna. Edino "moteče" oz. težje sprejemljiv za ta razred je kardan. Ampak saj ga ima v tem razredu tudi K 1300 S. Še vedno se mi zdi, da je ta motor bližje recimo K 1300 S kot K 1300 GT. Recimo. Ali pa je pač Honda izbrala nekaj vmes, spet kakšen podrazred.

Zakaj me moti ta F na koncu :blink: . Kot da to še ni vse?

:OK: Mogoče bolj v smislu Pan european ali v smislu RR :whistle:

:kva2: Sicer me nekoliko bolj zanima (glej kaj pač vozim) kakšen odgovor bo na predstavljeno VFR-ko ponudil Triumph. Vedno so govorili, da bodo predstavili kaj novega, ko bo Honda dala na tržišče naslednika XX oz. VFR. :kva2::kva2::kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za mene so detalji mnogooo lepši kot na ali recimo BMW1300 S

Na tri leta menjam motor in bo takrat VFR1200 prav gotovo možna varianta :yea1: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!