Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Pervy

Honda VFR 1200 2010

Recommended Posts

Fazer03

Evo, danes odmetal sneg in šel pogledat to čudo v AS-a. Defeinitivno je v naravi za mene mnogo boljša za videt kot na skilah; ker ni SS (da bi bila vsa šekasta in pisana) ji bordo barva kar paše; takole na hitro mi padejo na pamet le štiri stvari, ki so me zmotile: cena in še enkrat cena (16000€ pa res ni ugodna cena), teža in to, da so "pozabili" na centralno stojalo.

Kot sem že enkrat napisal: Honda avtomibili se trenutno prodajajo s "subvencijo" - tudi pri VFR-ki bi prišel prav en božično-novoletni popust ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
ImenitnaPriložnost

so "pozabili" na centralno stojalo.

Kot sem že enkrat napisal: Honda avtomibili se trenutno prodajajo s "subvencijo" - tudi pri VFR-ki bi prišel prav en božično-novoletni popust ...

Pogrešam strehco pr zadnjem kolesu :hmm: Drgač pa všečen motorček :grim

Same hude "kritike" ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
vrho1679

Nedopustni minusi za sport turerja:

- premajhen tank. Edino če ne bo poraba pod 5 ( ker je kao toliko napredna ).

- ni centralnega stojala ( ker bi očitna bila potem že sramotno težka na papirju )

Malenkost bolj sport-look bi lahko imela.

Bomo videli čez ene 10 let, če bo zanimiva, ko bo dostopna nam navadnim kuracem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cartman

jez ji odsotnosti centralnega stojale nebi kej dost zameru. sej je motor bl stabiln na bočni tački. in ker mazanje ketne odpade, nevem zakaj tako pogrešate centralni štender. :unsure:

Edited by Cartman

Share this post


Link to post
Share on other sites
vrho1679

jez ji odsotnosti centralnega stojale nebi kej dost zameru. sej je motor bl stabiln na bočni tački. in ker mazanje ketne odpade, nevem zakaj tako pogrešate centralni štender. :unsure:

Gumidefekti, preverjanje gum na poti, trajekti, ... Nekateri BMWji imajo kljub kardanu. Tudi honde so včasih imele centralca dostikrat serijsko.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cartman

Gumidefekti, preverjanje gum na poti, trajekti, ... Nekateri BMWji imajo kljub kardanu. Tudi honde so včasih imele centralca dostikrat serijsko.

ja. . . maš prav, v nepredvidljivi situaciji zna bit vredn svoje teže v zlatu. na nepredvidljivo menjavo gume/flikanje nism pomislil.

BTW: na trajektu postavlaš motor na centralno stojalo?

Share this post


Link to post
Share on other sites
suhi

centralno stojalo je dobrih 100€ - 100% sm zihr, da če se bo kdorkoli od vas odloču nabavit novo VFR, mu bodo z veseljem šenkal in namontiral to stojalo na Hondi, tako da nehajte jokat glede tega štenderja, ker je res popolnoma brez pomena.

To je kot takrat, ko so v MotoPulsu testiral novejšega KTM SuperDuka (08) in niso meli kaj za pošinfati, pa so se spomnali, da pa je bočno stojalo morda malce preveč nazaj :yea1:

Isto je z VFR, za to kar je namenjena je popolna in ji nimamo kaj očitat, zato pa je debata o tačkah in nekih spojlerjih zadaj...edino kar je za očitat je cena in nič drugega, pa še ta ni tolikšna, v primerjavi z (ne)konkurenčnimi BMW, Yamaha, Kawa...

ajd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fazer03

Same hude "kritike" ...

Poglej, dokler je predstavljena statično v trgovini, človek ne more pisat romanov (to počnejo plačani novinarji in tisti izbrani novinarji, ki so bili povabljeni na teste v Španijo ali Portugalsko - si bil med njimi? ) in vtisov iz probe ... ko pa bo na voljo za kakšen krog, se bo pa dalo še kakšna zapažanja napisat;

Ja, za mene pa je centralno stojalo kar pomembno; vse zgoraj našteto drži in še to bi dodal: tudi zimsko "spanje" motorja v garaži je lažje izvedljivo z njegovo pomočjo; je pa vprašanje, če je spodaj sploh kakšna predpriprava na okvirju, kamor se ga bi dalo namestiti (npr: na Kawi ER 6n ga ni mogoče namontirati).

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pervy

zakaj imam občutek, da tistega, ki jo bo hotel imet ker mu bo všeč in imel odvečen denar za nakup te malenkosti ne bodo zanimale? :evilgrin:

tisti, ki pa je nikoli nebi kupili ali nimajo denarja za njo pa bodo vedno najdli 1001 malenkost zakaj je "kao nimajo"! :whistle:

če bi jaz bil v tej hudo nerodni poziciji, da bi razmišljal o nakupu bi počakal da se lahko proba, šel še en krog z bmw-jem K1300S in se potem odločil za enega od teh dveh.

no to zato ker nisem obremenjen z znamko :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites
crom

Poglej si slike in sam presodi :)KLIK

Hvala za link, vendar se vzdržim komentarja, dokler je v živo ne vidim s kovčki. Drugače izgleda simpatična, če bi bila cenejša oz. če bi bil moj portfelj večji, bi jo že videl v živo in najverjetneje že pisal, da je moja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Igorr

Isto je z VFR, za to kar je namenjena je popolna in ji nimamo kaj očitat, zato pa je debata o tačkah in nekih spojlerjih zadaj...edino kar je za očitat je cena in nič drugega, pa še ta ni tolikšna, v primerjavi z (ne)konkurenčnimi BMW, Yamaha, Kawa...

ajd

Ne vem sicer od kod ti informacije o popolnosti, ampak Angleži pravijo takole:

"The new VFR is a good bike – but it’s not a great one. And after all the hype and expectation (Honda themselves are pumping it up as “the Ultimate Road Sports Motorcycle” and it’s simply not) that is not good enough.

Logically, to justify its almost £12K tag, the new VFR should offer abilities and specification head and shoulders above all others. It doesn’t. Although the basic powertrain, complete with V4 character, stability and build quality impress, there are simply too many niggly faults or omissions to be ignored."

Pelje se pa takole:

"The Honda VFR1200F’s cast twin spar frame, shaft-drive and combination of decent but not outstanding 43mm preload adjustable USD forks and Prolink monoshock rear offer excellent stability and ride comfort but, at a big ???kg, the VFR12 is no sports bike. Despite the low and nicely waisted seat, you never lose the impression that this is one big, heavy bike. Steering is slow and laboured, ABS brakes are decent but lack the finesse and precision of latest Blade system."

http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikereviews/searchresults/Bike-Reviews/Honda/Honda-VFR1200F-2010-current/

Skratka, test ima malo negativen prizvok nad novo oh-in-sploh VFR.

Edited by Igorr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pervy

Isto je z VFR, za to kar je namenjena je popolna in ji nimamo kaj očitat, zato pa je debata o tačkah in nekih spojlerjih zadaj...edino kar je za očitat je cena in nič drugega, pa še ta ni tolikšna, v primerjavi z (ne)konkurenčnimi BMW, Yamaha, Kawa...

ajd

hmmmmm pomoje ji je slabih 1000€ dražji (ali pa tudi ne če ujameš kak popust)K 1300S kar velika konkurenca. če pa imaš denar za K1300S z več opreme (quickshift, nastavljivo podvozje, vsa gretja,... = + skoraj 4000€) pa zgleda bolj slabo. tako da konkurenca je in če imaš enkrat 15.000 € jih imaš mogoče tudi 18 ali 19.000 takrat pa ni več vprašanja. :whistle:

sigurno je dober motor ampak vsemogočna pa VFR ni, no razen če si totalni honda fanatik

Edited by PERVY

Share this post


Link to post
Share on other sites
Demon

izražam pač mnenje notrance_33_sleep.gif

saj temu je namenjen forumwhistle.gif

tvoja se nekak gre za silo skoz , to pa je res ogaben motortrance_33_sleep.gif

"Lepota" je ZELO relativen pojem... Meni je dobra, pa ne samo ker je Honda. Pa saj ni pomembno, zame je tako predraga... :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
hilton

gre kdo danes zraven na uradno predstavitev tega čuda????trance_25_naughty.gif

motoradklinik( jodlari) ob 14 ??? jaz grem malce pogledat, tako da če je kdo zainteresiran iz mb oz okolice lahko se pridruzi.

da se kako slikco nardimo pa da vidimo kako to zgleda v živo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Demon

gre kdo danes zraven na uradno predstavitev tega čuda????trance_25_naughty.gif

motoradklinik( jodlari) ob 14 ??? jaz grem malce pogledat, tako da če je kdo zainteresiran iz mb oz okolice lahko se pridruzi.

da se kako slikco nardimo pa da vidimo kako to zgleda v živo

Ma pizdo, sem v službi... :headbang:

Daj poslikaj malo, pa kako fotko gor vrži, pa vprašaj jih, če bodo imeli kako testno!!! :naughty:

Share this post


Link to post
Share on other sites
hilton

Ma pizdo, sem v službi... headbang.gif

Daj poslikaj malo, pa kako fotko gor vrži, pa vprašaj jih, če bodo imeli kako testno!!! trance_25_naughty.gif

če se mi ne da samemu it..... zato pa iščem kakega pacjenta, da mu se pir pol plačamtrance_33_sleep.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
jupiter

Takole izgleda prodaja motorjev v Nemčiji - rezultati so podani za število prodanih motociklov v mesecu januarju 2010.

VFR 1200 F na prvem mestu s 131 prodanimi primerki.

No, takole... TOP 10:

1 Honda VFR 1200 F

131

2 BMW R 1200 GS 70

3 BMW S 1000 RR 59

4 BMW F 800 R 33

5 BMW R 1200 R 27

6 BMW G 450 X 26

6 Honda CBR 1000 RR

26

8 Kawasaki Versys 24

9 BMW K 1300 S 22

10 BMW F 800 GS 20

Share this post


Link to post
Share on other sites
nejcgs

Takole izgleda prodaja motorjev v Nemčiji - rezultati so podani za število prodanih motociklov v mesecu januarju 2010.

VFR 1200 F na prvem mestu s 131 prodanimi primerki.

No, takole... TOP 10:

1 Honda VFR 1200 F

131

2 BMW R 1200 GS 70

3 BMW S 1000 RR 59

4 BMW F 800 R 33

5 BMW R 1200 R 27

6 BMW G 450 X 26

6 Honda CBR 1000 RR

26

8 Kawasaki Versys 24

9 BMW K 1300 S 22

10 BMW F 800 GS 20

ce prav berem tole pomeni:

honda (157 motorjev) : bmw (257 motorjev) :yea1: (63% več prodanih bmw-je kot hond)

(kako je statistika lepa stvar, zadevo lahko prikažeš kot ti paše)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • smasher
      Torej jaz se vozim na elektriko samo ko vozim viličarja .  Ampak enkrat je nanjutubu enđiniring explejnd razlagal kako elektro avti ne rabijo motorja pa se ne strinjam s tem. Torej recimk zdej za kawo na vem ampak moj plan za elektro moped je bil ravno ta da projektiraš na moč ki jo uporabljaš večino časa, ker elektromotor komot dela nonstop na 75% moči. Torej motor sprojektiran da vleče "normalno" v srednji prestavi in potem je ena nižje za recimo štartanje sredi klanca in visoka prestava za neobremenjeno vožnjo po ravnici. Torej teoretično 3 prestave so dovolj za elektro motor.  Kawa ima verjetno 4 zaradi izkoristka navora, kot so delali nekoč raziskavo športni motorji "letijo" že ko na tla spravijo samo 35 konjev (dobra aerodinamika, oprijem, zmerna teža). Eketro motorji imajo omejeno količino obratov, čeprav je razpon dosti večji kot pri bencinarjih. Če se komu da računat, razmerja, ampak recimo če hočemo optimalne pospeške bo tudi motorju ki zmore 50 000 obratov enkrat teh zmanjkalo (pa že to cnc rezkar z visokimi obrati), torej če hočeš izkoristit ves navor elektromotorja je treba dat menjalnik, še aku vijačniki imajo 2 prestave. 
    • farang
      Danes najden v ITA.  Hvala vsem ki ste pomagali z delitvami na socialnih omrežjih.
    • b2z25
      Sicer nikjer nič uradnega vendar na forumih se omenjajo špekulacije, da bo Euro5 pokopal omenjeni motor.
    • ligenjček
      JOj kaj pa zdAJ?
    • ligenjček
      a če mi simpatična mladenka začne pisat v angleščini pa mi želi pošiljat nage slike se lahko torej tu pritožim? 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!