Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
wirus81

Omejevalec obratov

Recommended Posts

wirus81

Jaz sem še začetnik. Zanima me vse o omejevalcu obratov ( kje se dobi najboljše, kako jih namestiti,... )

Share this post


Link to post
Share on other sites
fico182

omejevalci so vsi isti, samo različni tipi, med njimi je najboljši na magnetno stikalo (dobiš ga na www.cilinder.si) saj ti policaj ne more izklopiti ker potrebuje za vklop/izklop majhen magnetek ki je priložen. Druga varjanta je tudi na mehansko stikalo ki se enostavno preklopi samo moraš pazit da najdeš vreji plac ki ti je hitro dosegljiv& neviden policajem. 3. varjanta omejealec na daljinca. deluje na principu da vsakič ko vgasneš skuter se zablokira. ko ponovno vzpostaviš kontakt se zablokira in ga lahko ti na željo odblokiraš z daljincem. vsekakor pa ti bi pripiročal magnetno stikalo. Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
sinkodejan

Pozdravljeni, sem nov na forumu, in da nebom smetiu foruma bom kar tule vprašal.

Imam en starejši motor garelli ki naj bi šel 25km/h.

Predelal sem pa ga tako da sedaj gre približno 40km/h.

Na njega mislim dati omejevalec obrato, zato vas prašam kaj menite o omejevalcu iz linka najbolj me zanimajo izkušne z njim.

http://www.scooterkit.com/MPSL/?p=productsMore&iProduct=210

Zanima me še če mi lahko gdo približno razloži kako se ga priklopi in ali potrebuje napajanje...

Zadovoljen bom tudi s shemo vezave.

Že vnaprej se zahvaljujem za ogdovore.

Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
gmatjaz

Pozdravljeni, sem nov na forumu, in da nebom smetiu foruma bom kar tule vprašal.

Imam en starejši motor garelli ki naj bi šel 25km/h.

Predelal sem pa ga tako da sedaj gre približno 40km/h.

Na njega mislim dati omejevalec obrato, zato vas prašam kaj menite o omejevalcu iz linka najbolj me zanimajo izkušne z njim.

http://www.scooterkit.com/MPSL/?p=productsMore&iProduct=210

Zanima me še če mi lahko gdo približno razloži kako se ga priklopi in ali potrebuje napajanje...

Zadovoljen bom tudi s shemo vezave.

Že vnaprej se zahvaljujem za ogdovore.

Lp

Isti omejevalec imama tudi jaz, dela super...en šrauf je za fino, en pa za grobo nastavitev, priklopi se na negativ akumolatorja, druga žica pa na kabel od cinšpule prot mašini...imaš ga tudi na cilinder(dot)si

Share this post


Link to post
Share on other sites
konkreten

ne priporočam kupovati rabljenega...kupi rajše novega...na magnet, pa je :))

pa pr scooterkit je tak ne....vse hočejo na predračun plačan :SS

Share this post


Link to post
Share on other sites
sinkodejan

Jaz ne potrebujem na magnet, bo ta kot je na linku čisto zadovoljiv za mene. Me samo zanima če bom z njim lahko motor ki gre 40 do 45km/h če ga bom lahko omejiu na 25km/h. Pa še povem da nimam skuterja ampak moped.

lp

Edited by sinkodejan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Foggy

Zanima me, če ima kdo navodila za uporabo od omejevalca obratov Pinasco SCK4000, oziroma ve kako se ga nastavi. Od prijatelja imam namreč opcijo ugodno dobiti Malagutija F15 Firefox in ima vgrajen ta omejevalec. Vgradil mu ga je še v času garancije pooblaščeni serviser Živec, vendar mu ni priložil nobenih navodil, niti razložil kako se ga nastavi. Sedaj je pa tako, da ko je omejevalec vklopljen gre dosti hitreje od dovoljenih 45 km/h, ko pa sva malo prestavljala pa motor tudi speljati ni hotel, ampak je samo trokiral?

Zanima me tudi kaj je s tem trokiranjem, ker to ni dobro za motor, saj se uničuje bat, ga je možno odpraviti, ali tako delujejo vsi omejevalci, da motor trokira, ko je le ta vključen.

Motor ima drugače vgrajen 70ccm kit + zamenjan vplinjač in LeoVince ZX izpuh, vendar ima še original valjčke (zopet maslo Živca, ker ni imel časa odpirati variomata, kolega je nategoval skoraj mesec z predelavo), tako da ima verjetno vgrajeno tudi še blokado, saj motor ne doseže večje hitrosti od 85km/h, vendar se vidi da bi se rad še zavrtel in se ne more. Končno hitrost doseže tudi v strmem klancu in pospešek ni nič slabši kot na ravnem. Kakšne valjčke priporočate in kje bi bilo najbolje opraviti poseg, da bo vse skupaj strokovno in kvalitetno opravljeno.

Hvala za odgovore in lp

post-3579-015710600 1287613469_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
lostid

Jaz ne potrebujem na magnet, bo ta kot je na linku čisto zadovoljiv za mene. Me samo zanima če bom z njim lahko motor ki gre 40 do 45km/h če ga bom lahko omejiu na 25km/h. Pa še povem da nimam skuterja ampak moped.

lp

Ne na platine ne deluje tak omejevalec obratov. Dela samo na cdi z "pickup" magnetom

Tisti zgornji limiter se pa pomoje veže tako: dva kontakta prideta med maso in pickup magnetom ki pride iz tuljav k cdi. Druga dva pa ne bi vedel, en je najbrž za baterijo?

Edited by lostid

Share this post


Link to post
Share on other sites
sinkodejan

Ne na platine ne deluje tak omejevalec obratov. Dela samo na cdi z "pickup" magnetom

Tisti zgornji limiter se pa pomoje veže tako: dva kontakta prideta med maso in pickup magnetom ki pride iz tuljav k cdi. Druga dva pa ne bi vedel, en je najbrž za baterijo?

Katerega pa bi mi priporočali, približno enakega cenovnega razreda, ker nimam ravno debele denarnice.

Zakaj pa nebi deloval ta ne motorju ki ima platine?

Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
lostid

Jaz za platine še nisem omejevalca našel..

Ne deluje ker na cdi je signal za vžig tuljavi dan elektronsko preko tuljave na platinah pa mehansko os useka po fedru in odpre platine

Share this post


Link to post
Share on other sites
sinkodejan

A ne deluje ta omejevalec na principu odvzema iskre.

Da ko dobi določene obrate mu odvzame iskro.

Če se motim me popravite.

In a sploh obstajajo omejevalci ki delujejo na platine, aja pa ta elektrike na platine imajo tutdi tuljave.

Share this post


Link to post
Share on other sites
lostid

Princip katerega poznam jaz zakasni iskro, torej jo da ko gre bat že dol. Zato dajo zraven potenciometre da si naštimaš omejitev.

Če bi hoteli ugasniti iskro bi bilo potrebno elektronsko štetje obratov kar zahteva digitalno vezje, ki potrebuje stabiliziran vir (akumulator) + je zelo občutljivo na motnje ki jih daje iskra torej bi moral biti v kovinskem ohišju in povezan na maso. Bi pa tak način deloval tudi na platinah. Na internetu je par vezij na to temo

npr

http://cp_www.tripod.com/rotary/pg13.htm

Share this post


Link to post
Share on other sites
Foggy

Zanima me, če ima kdo navodila za uporabo od omejevalca obratov Pinasco SCK4000, oziroma ve kako se ga nastavi. Od prijatelja imam namreč opcijo ugodno dobiti Malagutija F15 Firefox in ima vgrajen ta omejevalec. Vgradil mu ga je še v času garancije pooblaščeni serviser Živec, vendar mu ni priložil nobenih navodil, niti razložil kako se ga nastavi. Sedaj je pa tako, da ko je omejevalec vklopljen gre dosti hitreje od dovoljenih 45 km/h, ko pa sva malo prestavljala pa motor tudi speljati ni hotel, ampak je samo trokiral?

Zanima me tudi kaj je s tem trokiranjem, ker to ni dobro za motor, saj se uničuje bat, ga je možno odpraviti, ali tako delujejo vsi omejevalci, da motor trokira, ko je le ta vključen.

Motor ima drugače vgrajen 70ccm kit + zamenjan vplinjač in LeoVince ZX izpuh, vendar ima še original valjčke (zopet maslo Živca, ker ni imel časa odpirati variomata, kolega je nategoval skoraj mesec z predelavo), tako da ima verjetno vgrajeno tudi še blokado, saj motor ne doseže večje hitrosti od 85km/h, vendar se vidi da bi se rad še zavrtel in se ne more. Končno hitrost doseže tudi v strmem klancu in pospešek ni nič slabši kot na ravnem. Kakšne valjčke priporočate in kje bi bilo najbolje opraviti poseg, da bo vse skupaj strokovno in kvalitetno opravljeno.

Hvala za odgovore in lp

Noben?

Share this post


Link to post
Share on other sites
lostid

cdi - capacitor discharge ignition

Deluje tako, da dobi signal iz tuljave in takrat sproži impulz ki sprazni kondezator čez tuljavo in naredi iskro. prednost je da je veliko hitrejša in močnejša iskra poleg tega pa se lahko elektronsko naštima predvžig da je v višjih obratih večji

valjčke v variu ti lahko zamenja vsak z pnevmatsko pištolo :), da se pa tudi brez. Zakaj ti omejevalec ne dela pa je več razlag - ni prav priključen ali pa ni pravilno naštiman

Share this post


Link to post
Share on other sites
sinkodejan

Samo meni ni jasno zakaj ta omejevalec nebi deloval na mopedih ki imajo platine.

Sem gledal po forumih in sem zasledil da točno ta omejevalec deluje tudi na mopedih s platinam.

Lp

PS: evo še link pritrdim kjer sem našel tisto trditev da se nebo govorilo da to ni nikjer pisalo.

http://www.strojnistvo.com/viewtopic.php?p=82735 na tretji strani se začne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
johnz33

Vprašal bi ali mi lahko omejevalec vgradijo tudi na poobleščenem servisu, ker ko sem kupo motor mi je reko da mi lahko da blokade vun po določenih km... Sedaj pa bi vprašo kateri je bolši, na stikalo ali na zovorno kodo ? Naprimer da me dobijo ko se peljem 60 km/h in jas zanikam da leti tolko, me potem peljejo na tehničnega in mi tam potem gre 45 km/h nemorejo nič al kako ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
johnz33

sorry za dvojni post, samo ne najdem nikjer da bi lahko uredil post, zanima me če se lahko omejevalec namontira na Aprilio sr50 R, ker mi je pač nekdo reko da negre ker je na ajnšpric, zaj pa ne vem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bremzer

sorry za dvojni post, samo ne najdem nikjer da bi lahko uredil post, zanima me če se lahko omejevalec namontira na Aprilio sr50 R, ker mi je pač nekdo reko da negre ker je na ajnšpric, zaj pa ne vem.

Jaz sem kupil za Hondo(Zoomer) 4-taktno einšpric in NEDELA ! !

Share this post


Link to post
Share on other sites
drjanez

sorry za dvojni post, samo ne najdem nikjer da bi lahko uredil post, zanima me če se lahko omejevalec namontira na Aprilio sr50 R, ker mi je pač nekdo reko da negre ker je na ajnšpric, zaj pa ne vem.

Električni vbrizg + omejevalec = FAIL! Boš mogu kakšno drugo rešitev pogruntati. Naj ti na uradnem servisu svetujejo, sm da ti ne bodo potem obične blokade notr vrgli...

Share this post


Link to post
Share on other sites
johnz33

Ah tolk so me zmedli s to zadevo, ni factory verzija, torej ni ajnšpric, na mojo srečo. Kaj če policaj me ustavi in vidi mehansko stikalo, lahko on kaj klika po mojem skuterjo ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bremzer

Ah tolk so me zmedli s to zadevo, ni factory verzija, torej ni ajnšpric, na mojo srečo. Kaj če policaj me ustavi in vidi mehansko stikalo, lahko on kaj klika po mojem skuterjo ?

Policaj te pelje na tehnični,če imaš "srečo",če je vozil za tabo z provido in te izmeril je postopek dokaj kratek skuter zasežejo in gre na uradni servis kjer ga vspostavijo v normalno stanje in po plačilu kazni,dela na servisu, prevoza in parkirnine dobiš skuter nazaj,če ne prideš v določenem roku po njega gre na licitacijo ! ! :hmm: :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • ukica
      Tudi vse 2013+ nimajo abs-a.    Neki hudega problema naredit 500km jaz osebno nimam.. motor gre, mogoce ga je treba mickn bolj navijat kot V2. Stopalke so zelo sportno postavljene, tudi balanca je nizja ter ozja od prejsnih modelov.  Glede sopotnice nevem, ker imam zadi od rsv4 zadek, ter dol pobrane tacke..  Spraseval si glede servisa ter ventilov.. ja ventile je treba gledat(glede na servisno na 20k km), servisna podpora je v pizdi. Jaz osebno svojo ze 3 zaporedno aprilijo vozim v SMK(pozimi ko ima cas sraufat tole eksotiko ), vendar kar veliko izkusenj s sraufanjem tega ima tudi @marincspeedshop  Jaz bom mogoce prodal svojo, ce kupim dirkalca... in bo “kriza” po denarju  
    • Grut
    • Loba
      Segment športnih "SUV"-ov se povečuje, itak da končni izdelek ne bo tako futurističen, ko bodo dodali vso potrebno civilizacijo na motor, ampak zgleda tudi meni hudo ! to bo ene 210 kg? , cca 150 PS ? a je kdo že kaj več našel na netu?   
    • sergini
      Najboljša je ta pri temu vlogerju, da se lepo pred domačo garažo nakonc posnetka zapelje. Zgleda, da je sin po poklicu
    • marincspeedshop
      Predno ste sli podret...se zmeri kompresija in naredi leak down test. Kaj kadi, olje ali hladilno tekocino?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!