Skoči na vsebino

Yamaha XT 1200 Z Super Tenere


xenon900

Priporočene objave

Na uradni strani yamahe ni podatka za moč in navor: italijanski infomotori piše takole:

2 in linea

La prima peculiarità della nuova Yamaha Super Tènéré è il motore. Si tratta di un nuovo bicilindrico fronte marcia a 4 tempi DOHC, con iniezione elettronica, 4 valvole e 2 candele per cilindro. I suoi 1.199 cc gli assicurano una potenza massima di 110 cavalli a 7.250 giri, mentre la coppia raggiunge il picco di 114 Nm a 6.000 giri.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

I like it...........

BMW skrij se !

post-11137-126704535316_thumb.jpg

post-11137-126704533683_thumb.jpg

post-11137-126704530457_thumb.jpg

s težo yamahe 261kg se BMW-ju res ni treba skrivati....bo pa zanimiva cena tega motorja...

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobr so tole naredil.... Če bo cena koikor toliko normalna zna bit tole edina resna konkurenca GS-u.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer mi je huda. Mi pa ni preveč všeč prednje luč - preveč sliči na FJR in pa po mojem mnenju je malo preveč srebrne barve v kombinaciji z modro. Tista srebrna pa mi je nasploh bljak :=)

Zgleda pa da so končno nardil uvornk kravo...

Ko bo enkrat še cena znana bomo pa naprej razglablal.

lP

Popravljeno . Popravil Kawl
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi odziv po razno raznih forumih je relativno dober v primerjavi z odzivom pri predstavitvi drugih modelov iz tega razreda (Varadero, Transalp.....). Vendar počakajmo na ceno..........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po obliki se mi zdi je podobna svoji konkurenci. Kardan je 2x lomljen kakor je razvil pred leti že BMW tako, da ni več toliko povratnega efekta kardana. Oblikovno dobro izgleda. Cena je huda.

Popravljeno . Popravil dukemb
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preis 14.750,00 € (po moje neka okvirna cena v Nemčiji (z ali brez dodatne opreme ??? )

Cena in teža je za tako kot je na eni sliki prej z dodatno opremo (first edition).

Dodatna oprema za ta model pa je še zg. kovček, povišana šipa, kovinski lok, luči itd.

Popravljeno . Popravil xenon900
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tole pravi 1000ps.at o novi zadevi.

1199 ccm, R2, 270° ojnica, TC in kombi-ABS.

v evropi kot "first edition" samo letos dobavljiva z dodatki (alu-kofer set z nosilci, zascita zarometa in masine itd.) vkljucenimi v ceni, kateri bodo od 2011 dodatno placljivi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer nisem ravno ljubitelj Yamahce (kot znamke) ampak tolje ja pa za kapo dol :)

Ljubiteljem terena se najbrž kar smeji :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čestitke yamahi :trance_27_notworthy: , so se kr kontrtno lotili projekta, všeč mi je da je takoj na voljo dodatna oprema, pa sam motor kot celota.

Edino ko sem videl motor na sliki v srebrni barvi sme mislil da gledam caponorda :)

Posnetek na uradnii strani mi je zanimiv, ne predstavljam si kako zgleda vožnja po terenu če ti vse te silne lučke od elektronike blinkajo, (bo treba kr silver tape uporabit pa prelepit armaturko)upam da imajo dovolj dobro poskrbljeno za hlajenje "računalnika" da se ne bo pregleval :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanenkrat :OK:

Kak minus bo pa najbrž takoj šel glede teže in cene.

Kako se vsa ta elektronika in kardan obnesejo po puščavi pa bo pokazal čas.

Zaenkrat mislim, da v tem razredu še vedno kraljuje KTM Adventure.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanenkrat :OK:

Kak minus bo pa najbrž takoj šel glede teže in cene.

Kako se vsa ta elektronika in kardan obnesejo po puščavi pa bo pokazal čas.

Zaenkrat mislim, da v tem razredu še vedno kraljuje KTM Adventure.

Mislim da v tem razredu še vedno kraljuje in bo še nekaj časa bmw gs, tudi v adventure verziji,

vsaj prodajne številke tako pravijo, žal pozdabil št. prodanih v nemčiji :slap:

Novitete :photo: se pravi tenere1200, nova multistrada itd so vsaj zame neprimerljive z ktm advenčerjem,

oz mi deluje drugačna kategorija, sploh v primerjavi z mojim, vse kar je elektronskega je števec in pa ura :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v 1000 ps.at so se malce razpisal o tej zadevi

tehnični podatki sledeči

Technische Daten XT1200Z Super Ténéré ABS

MOTOR

Bauart Flüssigkeitsgekühlter 2-Zylinder-4-Takt-DOHC-Motor, 270° Kurbelwelle, geregelter 3-Wege-Katalysator, 8 Ventile

Hubraum 1199 ccm

Bohrung x Hub 98 x 79,5 mm

Verdichtung 11 : 1

Nennleistung 80,9 kW (110 PS) bei 7.250/min

Drehmoment max. 114,1 Nm bei 6.000/min

Gemischaufbereitung elektronische Benzineinspritzung

Schmierung Trockensumpf

Zündung Doppelzündung

Starter Elektro

Getriebe 6-Gang

Sekundärantrieb Kardan

Drosselklappensteuerung Yamaha Chip-Controlled Throttle (YCC-T)

Yamaha D-MODE 2-fach, Sport (S) und Touring (T)

Traktionskontrolle 3-fach, TCS1, TCS2 und Aus

Auspuff 2-in-1

FAHRWERK

Rahmenbauart Stahlrohr-Brückenrahmen

Federung vorn Upside-down-Gabel 43 mm Ø

Federung hinten Federbein

Federweg vorn 190 mm

Federweg hinten 190 mm

Radstand 1540 mm

Bremse vorn 2 Wave-Scheiben 310 mm Ø

Bremsen hinten 1 Wave-Scheibe 282 mm Ø Kombibremse mit ABS

Reifen vorn 110/80-R19 M/C 59 V

Reifen hinten 150/70-R17 M/C 69 V

ABMESSUNGEN UND GEWICHT

Länge / Breite / Höhe 2255 mm / 980 mm / 1440 mm

Sitzhöhe 845 - 870 mm

Bodenfreiheit 205 mm

Gewicht fahrbereit 261 kg

Zulässiges Gesamtgewicht 470 kg

Tankinhalt 22,6 Liter

Höchstgeschwindigkeit über 200 km/h

Moja povezava

post-16508-12671113739_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v bistvo zelo hvalijo svoj ABS ki bi naj bil nekaj najboljsega kaj je yahama do sedaj proizvedlaclosedeyes.gif

drugace pa se mi res ne da vsega prevajat.

meni všečna zadevicatrance_27_notworthy.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakompliciran do amena, bajsi od motorja.

Idealno bi blo na tdm-ko montirat ene zaresne fedre in gume, pa v2 mašino z ene 120km+. Pa bi bil ozek, relativno lahek in poskočen moped.

Ker pri paralelnih twin pa še big bang motorjih pride ogromna, težka in komplicirana mašina pa relativno mal konjev izkašlja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gewicht fahrbereit 261 kg.... :lol1: , na teren ja, 43 mm prednje vilce, zavajne kupcev :l_01: , drugače pa za kako potovanje more pa bit udobn, čist GS, nič novega, kopirali so...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gewicht fahrbereit 261 kg.... :lol1: , na teren ja, 43 mm prednje vilce, zavajne kupcev :l_01: , drugače pa za kako potovanje more pa bit udobn, čist GS, nič novega, kopirali so...

Temti ti ne smeš ocenjevat pa pisat mnenje o motorjih ker maš najboljši motor kar je kadarkoli bil narejen, tako da njegovih kritik prosim ne upoštevat :whistle:

Nevem zakaj ampak mi felne deluejo glih tak kot ta smajli :boobies: špicane na sredino felne mi deluje kot trup od tote smajli tete :naughty:

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Teža se morda res zdi malce pretirana ampak je to pripravljen za vožnjo kar pomeni da je s težo povsem na istem kot GS oziroma precej boljši od Varadera.

Baje so dosti delali na tem da bo težišče nizko tako da bomo o tem sodili ko ga bomo peljali.

Mislim da je kar spodobna konkurenca GS-u. Je pa v čisto drugi klasi kot KTM, brezveze primerjat sploh. Zna bit kar dober večnamenski potovalnik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!