Skoči na vsebino

Yamaha XT 1200 Z Super Tenere


xenon900

Priporočene objave

  • 2 tedne pozneje...

A je pametn recimo motor kupt v tujini pa se domov prepelat al bi carino plaču,samo če ga v Nemčiji kupiš ne plačaš carine ker je D v EU.pol bi prov profitiru.

Popravljeno . Popravil CVIČKAR1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes testiru Yamaho ST.Morm reč da razen da je okretnejša na mestu in da ima nastavljiv sedež, nisem našel nobene prednosti.Ceu kup enih pripomočkov TCS(da se ga isklopit, pri malo bolj divjem pospeševanju na makedamu čudno poka v kardanu,kot da se bo zdaj zdaj nekaj zlomilo -vozil sem na poziciji 2 ) ,Sport in Touring vožnja (btw nikamor ne gre pri nižjih obratih kadar je na T) katere ne rabiš na cesti za na teren je pa itak pretežka .Vetrna zaščita bl tako ,majhen razmak med tačko za levo nogo in menjalno tačko, bedasta rešitev za spuščanje stojala (težko ga zadaneš ne da bi gledal ker je preblizu tačke za levo nogo).Naredil sem cca 100km pa sem imel roke mravljinčaste zaradi vibracij.položaj sopotnika je kot na cestaku ,sploh se mi je zdela kot neka ispeljanka TDM -ke :wallbash: . Vara je zame še vedno zakon :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem imel na testni vožnji obe, ampak nisem našel prednosti Vare pred ST, (razen cene)

Pa sploh nisem pristaš določene znamke, razen BMW-ja :notworthy: GSA1200.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hudiča sej je že narjena.

Zadnje čase je tko, da je bolš mal počakat pa pol kupit drugo izdajo namest prve :naughty:

post-11137-009467300 1286433482_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 3 tedne pozneje...
  • 3 mesecev pozneje...
  • 3 tedne pozneje...

Daleč od tega, da bi sploh imel kakšno izkušnjo z njo, toda vseeno bi njenim konstruktorjem predlagal dodatek k imenu: Born to Willy at Gabriella & Andreas Alfreider in Colfosco ... :worship:

Njenim konstruktorjem bi zameril le to, da so jo spravili na svet ravno takrat, ko sem jaz spravljal samega sebe, in me o tem niso nič obvestili, temveč sem za njen obstoj izvedel šele tu na forumu ... :notworthy:

Ker tako pogosto menjam ozadje na monitorju razmišljam celo o tem, da bi dokupil še 2 ali 3, da bi lahko imel naenkrat več ozadij aktivnih ... :D

post-12027-0-92083300-1301416044_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil RobiRoberto
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Puggy, hvala za tole slikico. Sam mislil, da so mi všeč samo beli avti, vendar ugotavljam, da se mi je bela barva preselila tudi na mopede. Vendar to sigurno nima prav nobene povezave s svetlobo na koncu hodnika, ker nisem videl ne nje, ne hodnika, ali pa sem vse že pozabil ???

S to sliko si me vseeno tako razdražil, da sem moral jamahco tudi takoj kupit. Prilagam dokaz !!!! :D

post-12027-0-46194600-1301474832_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Danes sem jo zapeljal na Golico. Za ta denar me je pustila malo hladnega. Ker lahko primerjam samo s svojim, težko kaj rečem. Pričakoval sem očitno preveč.

Zadeva ni slaba samo ni vredna toliko denarja. Naj povem, da še nisem vozil motorja preko 67 konjev in da sem takoj preklopil iz turing na sport pozicijo.

Res bi bilo zanimivo sedaj še GS-a peljat.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem jo zapeljal na Golico. Za ta denar me je pustila malo hladnega. Ker lahko primerjam samo s svojim, težko kaj rečem. Pričakoval sem očitno preveč.

Zadeva ni slaba samo ni vredna toliko denarja. Naj povem, da še nisem vozil motorja preko 67 konjev in da sem takoj preklopil iz turing na sport pozicijo.

Res bi bilo zanimivo sedaj še GS-a peljat.

Scarabeo

A si kaj s stopalkami šel po asfaltu? Se mi zdi, da v kolikor nimaš feder na max je takoj na tleh. Bog ne daj, da bi jo natovoril kot mojo Varo! Bi ostal brez stopalk!

Preklapljanje nima nekega praktičnega učinka, razen mogoče pri šparanju bencina, kajti na sport programu je kar požrešna!

Trekšn kontrol je pa sploh mim, ker misliš, da bo menjalnik z kardan vred razpadel na prafaktorje. Vožnja po makadamu te kar mine, ko prične tolčt, ko pa izklopiš elektroniko pa postanejo konjiči prenevarni!

Pogled na armaturo in prednji del je nekako prazen in deluje oskubljeno za turing motor. Krmilo je prenisko za vožnjo stoje.

Pohvale vreden je odziven in lepo tekoč (vrteč) vrstni dvovaljnik.

Ko bi iz vser velikih endur lahko sestavil eno....tapravo.......

Pojdi na BMWjevo expozituro in si vzemi na test GSa. Malo prej potelefoniraj! Boš poročal

Potem pa še konkurenco, da bo slika komplet........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A si kaj s stopalkami šel po asfaltu? Se mi zdi, da v kolikor nimaš feder na max je takoj na tleh. Bog ne daj, da bi jo natovoril kot mojo Varo! Bi ostal brez stopalk!

Preklapljanje nima nekega praktičnega učinka, razen mogoče pri šparanju bencina, kajti na sport programu je kar požrešna!

Trekšn kontrol je pa sploh mim, ker misliš, da bo menjalnik z kardan vred razpadel na prafaktorje. Vožnja po makadamu te kar mine, ko prične tolčt, ko pa izklopiš elektroniko pa postanejo konjiči prenevarni!

Pogled na armaturo in prednji del je nekako prazen in deluje oskubljeno za turing motor. Krmilo je prenisko za vožnjo stoje.

Pohvale vreden je odziven in lepo tekoč (vrteč) vrstni dvovaljnik.

Ko bi iz vser velikih endur lahko sestavil eno....tapravo.......

Pojdi na BMWjevo expozituro in si vzemi na test GSa. Malo prej potelefoniraj! Boš poročal

Potem pa še konkurenco, da bo slika komplet........

Sploh je nisem vredu položil, sem se parkrat pobrusil s čevlji, kar se mi na stromu redko dogodi. Ko sem jo peljal v turing varijanti se mi je zdelo nekako premalo, takoj sem preklopil na sport. Edina razlika je bil, da je začela vleči morda nekje 1000 vrtljajev prej. Razočaran sem bil v 6. prestavi pri normalni potovalni hitrosti se bore malo dogodi. Če hočeš prehitevati varno jo moraš dati v 4. prestavo. Po makadamu mi je bilo zelo fajn za peljat, se je lepo obnašala in amortizacija je bila super (lep makadam). Lahkoten - dobro vodljiv za te kilograme, v dolgih zavojih je pa orng zanihal.

Nekaj je bilo zvoka na kardanu, pa nisem vedel kaj je to. Nekako nisem ljubitelj kardanov, moram priznat glede vzdrževanja so fajn. Več zaupanja imam v verigo. Se mi zdi, če bi ga vozil grobo bi kardan lahko hitro uničil. Stopalka za zadnjo zavoro si mi je zdela odločno premala. Samo z delom čevlja zaviraš in vseskozi sem imel občutek da bo noga smuknila s stopalke. Ergonomija mi je bila vredu.

V mislih imam, kaj bom nabavil čez par let, resnično ne vem. Pa sem mislil, ajd morda pa bi človek razkiral za kake 2 leti staro, pa ne vem????????

Vsebolj mi je všeč Triumfh 800.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Te dni sem na izlet popeljal testno superco iz BS Centra.

Ni preveč težko uganiti kje sem se vozil pa vendar, nekajnamigov je vmes...

slike-002.jpg

slike-005.jpg

slike-010.jpg

slike-011.jpg

slike-020.jpg

slike-021.jpg

Za konec pa še piknik ob reki.

slike-022.jpg

Motor je kar lep in privablja poglede.

Menim da Super Tenere 1200 ni slabo narejena.

Ergonomija je ok, zavore, menjalnik kot mora bit.

Vzmetenje požira teren nadpovprečno dobro za ta segment motorja (tudi slaba makadamska pot v dvoje in večja hitrost)

Dokaj dobro vodljiv po terenu, pri cestnih hitrostih nekoliko manj kot GS.

Glede na to da se po stasu in ceni postavlja ob bok BMW-ju GS 1200,

bi mu očital le prekomerne turbulence (nad 130 kmh), vendar je to z predelavo vizirja (poviški) itd. verjetno dobro rešljivo.

Glede na to da je to bolj nekakšen trans evropejski potovalnik kot pa endura, bi od njega pričakoval udobno in mirno vožnjo pri višjih hitrostih, vendar pri pospeševanju motor pri večji obremenitvi trese bolj, kot bi mi bilo všeč pri tovrstnem potovalniku.

To je recimo nek blažji minus, vse drugo so nianse...

Izlet je bil odličen in uživaški, to je tudi bistvo.

Če se ne motim lahko v BS Centru dobi na test Super Tenerejko (skoraj) vsak, če koga zanima.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Te dni sem na izlet popeljal testno superco iz BS Centra.

Ni preveč težko uganiti kje sem se vozil pa vendar, nekajnamigov je vmes...

Motor je kar lep in privablja poglede.

Menim da Super Tenere 1200 ni slabo narejena.

Ergonomija je ok, zavore, menjalnik kot mora bit.

Vzmetenje požira teren nadpovprečno dobro za ta segment motorja (tudi slaba makadamska pot v dvoje in večja hitrost)

Dokaj dobro vodljiv po terenu, pri cestnih hitrostih nekoliko manj kot GS.

Glede na to da se po stasu in ceni postavlja ob bok BMW-ju GS 1200,

bi mu očital le prekomerne turbulence (nad 130 kmh), vendar je to z predelavo vizirja (poviški) itd. verjetno dobro rešljivo.

Glede na to da je to bolj nekakšen trans evropejski potovalnik kot pa endura, bi od njega pričakoval udobno in mirno vožnjo pri višjih hitrostih, vendar pri pospeševanju motor pri večji obremenitvi trese bolj, kot bi mi bilo všeč pri tovrstnem potovalniku.

To je recimo nek blažji minus, vse drugo so nianse...

Izlet je bil odličen in uživaški, to je tudi bistvo.

Če se ne motim lahko v BS Centru dobi na test Super Tenerejko (skoraj) vsak, če koga zanima.

Medvedje ride, hehehe

Lepe slike..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Včeraj sem testiral tole lepotičko od Deltatem Krško.

Vozil sem jo na relaciji KK - Trbovlje - Moravče - po po obvoznici okol Ljubljane - Vrhnika - Logatec - Rakek - Cerknica - Kočevje - Dvor - KK (310 km).

Motor je čudovit, vendar nesramno drag. Mogoče bi res kaj spremenil na njemu, če bi ga dal delat po naročilu. Vendar eni pa le mal preveč pljuvate po njemu. Tudi mi smo vsi malo različni med seboj, motorji pa tudi.

post-24251-0-86126900-1312640035_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Včeraj sem testiral tole lepotičko od Deltatem Krško.

Vozil sem jo na relaciji KK - Trbovlje - Moravče - po po obvoznici okol Ljubljane - Vrhnika - Logatec - Rakek - Cerknica - Kočevje - Dvor - KK (310 km).

Motor je čudovit, vendar nesramno drag. Mogoče bi res kaj spremenil na njemu, če bi ga dal delat po naročilu. Vendar eni pa le mal preveč pljuvate po njemu. Tudi mi smo vsi malo različni med seboj, motorji pa tudi.

Moj fotr pravi, da maš ti itak dost denarja za tak motor :)

Popravljeno . Popravil Shinobi70
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!