Skoči na vsebino

Yamaha XT 1200 Z Super Tenere


xenon900

Priporočene objave

Hja, lani sem testiral novega gs-a (glej temo gs1200 -2013), nove tenerejke pa itak da ne, ker je na sceni šele od letos. GS z enako opremo tenerejke ZE je dražji (cca. 1800 eur). Odvisno od debeline denarnice.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Pozdravljeni lastniki Yamahe xtz1200 super tenere.

Če ste toliko prijazni in mi podate malenkost svojih izkušenj in mnenj z omenjenim motorjem,predvsem kar se udobja tiče in lastnosti na ovinkastih cestah.

Nisem nek divjak,pač pa tu in tam si zaželim mal bolj dinamične vožnje tako sam,kot v dveh na motorju.Za udobje pa me zanima,ker sem visok 190cm,žena pa tudi ni glih peresno lahka.

Hvala za komentarje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

12.250 evrov stane nova z ABS model 2013..akcija je zdej.

Vsekakor se bosta na njej počutila bolj komfortno kot na 800gs.

Baje je večina nezadovoljna z veterno zaščito ki pa je pri novi veliko boljša.

Če nisi divjak je tole super cena..in če seveda ne rabiš tempomata pa elektronsko nastavljivega vzmetenja itd..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnje čase se spogledujem oz izbiram med Tenere ZE in GS1200. Nisem imel še prilike testirat oba. Ali jih je že kdo od vas? Mogoče kakšna mnenja?

Imel varadero 07,gs letnik 08, testiral tenerejko in tudi vodno hlajenega gs-a, testiral tudi crosstourerja.

Gs je dražji, rabljeni verjetno bolj drži ceno in ima več potencialnih kupcev. Gs ima manjšo porabo, ta novi konkretno bolj gre kot tenerejka. V daljših zavojih je bolj stabilen, v krajših se oba peljeta fenomenalno, tenerejka ima malce več vibracij motorja, ma se ščasoma navadiš in ni več toliko moteče. Glede na velikost se da s pravimi gumami marsikam priplezat.Kupiš tistega ki ti je bolj všeč in kar prenese denarnica :-)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni lastniki Yamahe xtz1200 super tenere.

Če ste toliko prijazni in mi podate malenkost svojih izkušenj in mnenj z omenjenim motorjem,predvsem kar se udobja tiče in lastnosti na ovinkastih cestah.

Nisem nek divjak,pač pa tu in tam si zaželim mal bolj dinamične vožnje tako sam,kot v dveh na motorju.Za udobje pa me zanima,ker sem visok 190cm,žena pa tudi ni glih peresno lahka.

Hvala za komentarje.

Kot ponosni lastnik tenerejke ti bom samo povedal moje mnenje:

 

Agregat: je malo bolj umirjene sorte, vendar ko želiš je lahko ST-jka tudi divja.

 

Vibracije: nekateri menijo, da vibrira več kot gs. Mah, odvisno... testiral sem gs 1200 (letnik 2011) in ta novega (2013). Pri starem me je motilo, ko se je pri pospeševanju in samo pri pospeševanju iz naselja tresel števec in nisem vedel koliko kaže cager (ali 70 ali 80), kar pri novem tega nisem opazil. Tudi pri tenerejke tega ni opaziti. Edino rahlo je robata do 2500 obratov in to je to. Se pa ne tresejo števci. :P

 

Udobje: zelo, zelo komot. Sam sem velik 183 in nimam problema z udobjem.

 

Vetrna zaščita: ta je bila pereč problem pri stari izvedbi (do 2013), ta nova baje nima teh problemov. Nastajale so turbolence(bučanje vetra) okrog čelade in pri višjih hitrostih je bilo moteče. Osebno sem rešil z zamenjavo original vizirja z Givijevim (touring), in odpravil problem.

 

vozne lastnosti: meni odgovarja, samo vzmetenje si nastaviš za svoje potrebe in potem je kot vlak na tirih.

 

Cena: zdej v akciji...letnik 2013 za 12.250...je za zagrabit. Če pa želiš fuull elektronike na motorju je pa potrebno seči bolj globoko v žep.

 

Upam, da sem ti pomagal.

Popravljeno . Popravil Schultz
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot ponosni lastnik tenerejke ti bom samo povedal moje mnenje:

 

Agregat: je malo bolj umirjene sorte, vendar ko želiš je lahko ST-jka tudi divja.

 

Vibracije: nekateri menijo, da vibrira več kot gs. Mah, odvisno... testiral sem gs 1200 (letnik 2011) in ta novega (2013). Pri starem me je motilo, ko se je pri pospeševanju in samo pri pospeševanju iz naselja tresel števec in nisem vedel koliko kaže cager (ali 70 ali 80), kar pri novem tega nisem opazil. Tudi pri tenerejke tega ni opaziti. Edino rahlo je robata do 2500 obratov in to je to. Se pa ne tresejo števci. :P

 

Udobje: zelo, zelo komot. Sam sem velik 183 in nimam problema z udobjem.

 

Vetrna zaščita: ta je bila pereč problem pri stari izvedbi (do 2013), ta nova baje nima teh problemov. Nastajale so turbolence(bučanje vetra) okrog čelade in pri višjih hitrostih je bilo moteče. Osebno sem rešil z zamenjavo original vizirja z Givijevim (touring), in odpravil problem.

 

vozne lastnosti: meni odgovarja, samo vzmetenje si nastaviš za svoje potrebe in potem je kot vlak na tirih.

 

Cena: zdej v akciji...letnik 2013 za 12.250...je za zagrabit. Če pa želiš fuull elektronike na motorju je pa potrebno seči bolj globoko v žep.

 

Upam, da sem ti pomagal.

Hvala Schultz,si mi pomagal,je motor vreden nakupa,vsekakor,sam,teh,letnika 2013,baje ni več na zalogi,ne moreš verjet,v enem dnevu znižal ceno za jurja,in v enem dnevu jih ni več:PMislim,da je to dovolj zgovoren podatek,kar se kvalitete motorja tiče.Zdaj se mi ponuja ST za 14.800 z vsem,a istočasno sem dobil ponudbo za BMW-ja r1200gs Adventure,l.2012,preverjeno prevoženih 14.000km,za ceno 13.500€.In tukaj nastane velik problem,ker mi je všeč Tenerejka,a BMW za ta denar ponuja mnogo več.Največja dilema v lajfu,majkemi:P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-nov motor proti staremu

-aktualen model proti bivšemu

-0kkm proti 14kkm

-3leta garancije proti 0

 

odločitev je tvoja. je pa za vožnjo po asfaltu GSA sigurno boljši, za na teren pa itak ni.

 

lp, andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izgleda,da bom moral sprejet odločitev in počasi v enem izmed Yamahinih centrov odpeljat ST-jko.Vsi kazalci se nagibajo bolj k ST,kot GS-u.

Vsem hvala za nasvete in mnenja,pomagali ste mi veliko pri izbiri,ker je le nakup,ki bo osušil moj bančni račun,ampak ne dvomim v to,da ko bom sedel na motorju,bo to sušo zamenjala sreča in veselje,predvsem pa občutek svobode;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-nov motor proti staremu

-aktualen model proti bivšemu

-0kkm proti 14kkm

-3leta garancije proti 0

 

odločitev je tvoja. je pa za vožnjo po asfaltu GSA sigurno boljši, za na teren pa itak ni.

 

lp, andrej

S Tenerejko se valda da tudi po asfaltu lepo peljat z dinamičnim tempom,sicer ne tako kot z GS-om,vendar se mi zdi,da ne zaostaja veliko za njim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S Tenerejko se valda da tudi po asfaltu lepo peljat z dinamičnim tempom,sicer ne tako kot z GS-om,vendar se mi zdi,da ne zaostaja veliko za njim.

Imaš prav. Zato pa GSA zaostaja na slabši podlagi (makedam). 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... XT 1200 ZE sem kupil julija 2014 ...

... do sedaj sem prevozil 6600 km ...

... veterna zaščita je postala ok, ko sem namestil dodatne tovarniške deflektorje ... visok sem 177 ...

... ko motor doseže 2500 obr/min vibracij skoraj ni ...

... motor je krotek za vožnjo v mode "T" in nervozen v mode "S", konjev dovolj v mode "S" ...

... moja povprečna poraba goriva je 4,6 l/na 100 km ...

... zelo udoben za vožnjo ... v torek sem se po 4 dneh vrnil iz Dolomitov ...  prevozil +1700 km ...

... nastavljivo vzmetenje je boljši del motorja ...

... prvič po 20 letih na različnih motorjih sem prišel domov "spočit" ...

... težava: velika teža pri manevriranju na mestu (sicer je za vozit ne za potiskat po parkirišču) ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... XT 1200 ZE sem kupil julija 2014 ...

... do sedaj sem prevozil 6600 km ...

... veterna zaščita je postala ok, ko sem namestil dodatne tovarniške deflektorje ... visok sem 177 ...

... ko motor doseže 2500 obr/min vibracij skoraj ni ...

... motor je krotek za vožnjo v mode "T" in nervozen v mode "S", konjev dovolj v mode "S" ...

... moja povprečna poraba goriva je 4,6 l/na 100 km ...

... zelo udoben za vožnjo ... v torek sem se po 4 dneh vrnil iz Dolomitov ...  prevozil +1700 km ...

... nastavljivo vzmetenje je boljši del motorja ...

... prvič po 20 letih na različnih motorjih sem prišel domov "spočit" ...

... težava: velika teža pri manevriranju na mestu (sicer je za vozit ne za potiskat po parkirišču) ...

Konkretni podatki,hvala Gallus,to sem potreboval.Zdaj samo še najdet dobrega ponudnika,ker tu na obali mi  Yamaha centri niso prav nič všeč,gledajo samo,kako ti motor prodat,nobenih ugodnosti ne nudijo,ker je ipak kar nekaj denarja za dat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Konkretni podatki,hvala Gallus,to sem potreboval.Zdaj samo še najdet dobrega ponudnika,ker tu na obali mi  Yamaha centri niso prav nič všeč,gledajo samo,kako ti motor prodat,nobenih ugodnosti ne nudijo,ker je ipak kar nekaj denarja za dat.

... pokliči Delto v Krškem ... generalni uvoznik za SLO ... jaz sem bil zadovoljen ... če rabiš še kak podatek PM ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kitekatus

 

link do malo bolj objektivnega testa "700 mile Adventure Shootout: BMW R 1200 GS Adventure, KTM 1190 Adventure, Yamaha Super Ténéré ES"

http://www.ridermagazine.com/road-tests/adventure-shootout-bmw-r-1200-gs-adventure-ktm-1190-adventure-yamaha-super-tenere-es.htm/

 

 

Aja....pa ne pozabi poklicat Matjaza v BS-center !!!   :evilgrin:

 

 

BTW: BMW sux ...tok, da moras par mesecev cakat v vrsti na njega   :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hej moj Primorc....se mi kar smisliš, ko se te spomnim, kolk si sedel na mojem Tigru, pa tuhtal al ti je prav, prenizek....zdaj pa spet...dilema.....

 

ohladi...prihaja zima...najprej prodaj ta malega GS-a, probaj se peljat z Yamaho, GSA, bi probal celo KTM...pol pa, kje se boš najbolje počutil, ne glede na všečnost...

 

Če rabiš pomoč za probne fure, mogoče ima celo kolega iz LJ vse tri v svoji floti....zovi.

 

Sam še vedno jaham Tigrčka 800 XC, letos bolj malo (le ena daljša fura do Innsbruck-a), ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

... XT 1200 ZE sem kupil julija 2014 ...

... do sedaj sem prevozil 6600 km ...

... veterna zaščita je postala ok, ko sem namestil dodatne tovarniške deflektorje ... visok sem 177 ...

... ko motor doseže 2500 obr/min vibracij skoraj ni ...

... motor je krotek za vožnjo v mode "T" in nervozen v mode "S", konjev dovolj v mode "S" ...

... moja povprečna poraba goriva je 4,6 l/na 100 km ...

... zelo udoben za vožnjo ... v torek sem se po 4 dneh vrnil iz Dolomitov ...  prevozil +1700 km ...

... nastavljivo vzmetenje je boljši del motorja ...

... prvič po 20 letih na različnih motorjih sem prišel domov "spočit" ...

... težava: velika teža pri manevriranju na mestu (sicer je za vozit ne za potiskat po parkirišču) ...

 

Ni mi jasno kako ti rata prit na 4,6 l/100km :). Pohvalno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hudoba kam si poslal ECU? Cena, razlike itd?

Enemu iz supertenere foruma. Prislo je okoli 250 dolarjev + postnina. Se vedno ceneje kot 400+ evrov kot je cena v EU. Za razliko ti povem ko bom spet na cesti. Lahko dam pa kdaj tudi za probat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!