Skoči na vsebino

Yamaha XT 1200 Z Super Tenere


xenon900

Priporočene objave

Vilice so dokončane in razlika v delovanju je očitna. To sem tudi pričakoval. Dolgo sem tuhtal zakaj je bila korozija, od kje voda? Spodaj pri tesnilih je vse suho in čisto, niti pikice rje. Samo zgornji del, ki ni potopljen v olju je bil malenkost korodiran. Ko sem razstavil čep vilice ( glavo ) na posamezne segmente mi je postalo takoj jasno. Bedniki od Kayabe so vse na suho sestavili. Niti sledu o kakšni masti. Seveda je šla voda malo mimo oringov, če je vse suho kot poper ( so kar trije oringi v igri ). Sicer navodila omenjajo litijevo mast ampak, litijevo mast bo olje izpralo, pa vodo veže nase ... Uporabil sem silikonsko mast, ta se ne stara, vodo odbija in se ne topi v olju. Mislim, da bo olje sedaj držalo malo dlje, ker vilica se je že ulaufala in ne bo več toliko trenja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, IZTOK pravi:

Vilice so dokončane in razlika v delovanju je očitna. To sem tudi pričakoval. Dolgo sem tuhtal zakaj je bila korozija, od kje voda? Spodaj pri tesnilih je vse suho in čisto, niti pikice rje. Samo zgornji del, ki ni potopljen v olju je bil malenkost korodiran. Ko sem razstavil čep vilice ( glavo ) na posamezne segmente mi je postalo takoj jasno. Bedniki od Kayabe so vse na suho sestavili. Niti sledu o kakšni masti. Seveda je šla voda malo mimo oringov, če je vse suho kot poper ( so kar trije oringi v igri ). Sicer navodila omenjajo litijevo mast ampak, litijevo mast bo olje izpralo, pa vodo veže nase ... Uporabil sem silikonsko mast, ta se ne stara, vodo odbija in se ne topi v olju. Mislim, da bo olje sedaj držalo malo dlje, ker vilica se je že ulaufala in ne bo več toliko trenja.

Pri naslednjem podiranju vilic priporočam menjavo vzmeti v vilicah...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Niti slucajno, mi povsem ustrezajo. So tudi progresivne. Vilice so serijske povsem ok, vsaj za moje potrebe za cestno naravnano voznjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morda se ena opomba. Ce bo kdo menjaval olje naj nabavi tovarnisko olje Kayaba, ki je tudi prva polnitev. Meni so prodali olje Yamalube Fork Oil 5W. Sicer je specifikacija 5W pravilna, zal pa se olja razlicnih proizvajalcev razlikujejo po gostoti, ce ravno so vsa npr 5W. Kayabino je baje bistveno gostejse ( kot npr Ohlinsovo) od Yamalube olja. Posledicno sem moral tako posed kot razteg zapreti za tri stopnje, da je vilica kot meni ustreza in pristal pri precej zaprtih ventilih. Je se vse pod kontrolo a ce bi bil 10 kil tezji bi mogoce bilo izven podrocja nastavitev. Moja naslednja izbira bo olje Kayaba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Guma Pirelli Scorpion Trail II je odlična za Super Tenerejko. Še malenkost bolje se da položit kot Metzeler Tourance Next, drži pa suvereno. Predvsem je zelo nevtralna guma, pelje tam kamor krmiliš. V ovinkih ne sili ven tudi pri maksimalnem nagibu ne. Edino zalivk ne mara, na vzdolžni zalivki postane motocikel nemiren, v ovinku malo zdrsne. Ni pa nič drastičnega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, IZTOK pravi:

Guma Pirelli Scorpion Trail II je odlična za Super Tenerejko. Še malenkost bolje se da položit kot Metzeler Tourance Next, drži pa suvereno. Predvsem je zelo nevtralna guma, pelje tam kamor krmiliš. V ovinkih ne sili ven tudi pri maksimalnem nagibu ne. Edino zalivk ne mara, na vzdolžni zalivki postane motocikel nemiren, v ovinku malo zdrsne. Ni pa nič drastičnega.

Prevozil skoraj vse trail pnevmatike za enduro in Pirelli je najboljša ,sicer je to v škodo na kilometrino , lima pa še bolje kot Conti ....Metzeler je sranje napram Conti ,kaj šele Pirelli ......Next sem zabrisal iz KTM 1050 (prvavgradnja ) na polovici obrabe .......

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si vozil Scorpion Trail I ali drugo generacijo ? Ker po 500 km, pa nisem je sparal, je obraba ok, sploh na sprednji se komaj kaj pozna, pa sem bil kar na robu gume.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, IZTOK pravi:

Si vozil Scorpion Trail I ali drugo generacijo ? Ker po 500 km, pa nisem je sparal, je obraba ok, sploh na sprednji se komaj kaj pozna, pa sem bil kar na robu gume.

Vozil sem II. in je pošla prej kot Conti za 1000km , o Next ne bom izgubljal besed , osebno ena slabših pnevmatik če si bolj dinamičen voznik,tudi po dežju zelo slaba ,sploh proti koncu .... ...kilometrov pa več za vsaj 2-3kkm proti Pirelli in Conti 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom videl, deluje sicer mehjejsa in tudi cutim, da bolj drzi, koliko pa bo km pa bom se videl. Metzeler Next na mojem motorju ni bila slaba. Malo me je motil radius zadnje gume, na platiscu od Xt1200Z je bila prevec okrogla in je nisem spravil do konca, je bila prednja ze bolj do roba kot zadnja. Tudi mi je prednjo prej pojedlo, na koncu je bila cisto na V. Je pa res, da je ta velika tenerejka spredaj zelo tezka in zahteva veliko od prednje gume.

Popravljeno . Popravil IZTOK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, IZTOK pravi:

Bom videl, deluje sicer mehjejsa in tudi cutim, da bolj drzi, koliko pa bo km pa bom se videl. Metzeler Next na mojem motorju ni bila slaba. Malo me je motil radius zadnje gume, na platiscu od Xt1200Z je bila prevec okrogla in je nisem spravil do konca, je bila prednja ze bolj do roba kot zadnja. Tudi mi je prednjo prej pojedlo, na koncu je bila cisto na V. Je pa res, da je ta velika tenerejka spredaj zelo tezka in zahteva veliko od prednje gume.

V ovinkih bremzaj samo z zadnjo zavoro .efekt  strehce izgine .Imam LT 375kg in večina teže je na prvi pnevmatiki , strehce ni !  Ko začnem vozit na nož , takrat uporabljam tudi prvo zavoro in efekt strehce se ponovi .... osebna opažanja;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 2/2/2017 at 9:04 PM, IZTOK said:

oja Super Tenerejka je še v garanciji in na pooblaščenih servisih sem doslej plačal slednj

Zanimivo da jaz placujem isto za bmw,ka si ti nori ka vas lupijo v Maribori.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Kmet2 pravi:

V ovinkih bremzaj samo z zadnjo zavoro .efekt  strehce izgine .Imam LT 375kg in večina teže je na prvi pnevmatiki , strehce ni !  Ko začnem vozit na nož , takrat uporabljam tudi prvo zavoro in efekt strehce se ponovi .... osebna opažanja;)

Hm, saj sploh ne bremzam v ovinke, no malo že ampak ne ravno hudo. Jaz zvečina zbremzam pred ovinkom, malo pa še v ovinek. Bomo videli, prvih 700 km so že dale skozi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, IZTOK pravi:

Hm, saj sploh ne bremzam v ovinke, no malo že ampak ne ravno hudo. Jaz zvečina zbremzam pred ovinkom, malo pa še v ovinek. Bomo videli, prvih 700 km so že dale skozi.

Takrat to počni z zadnjo .....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...

Danes malo za šalo gledam avto.net

In opažam, da ni nobene rabljene Tenerejke... Kje so?!?!?

Ker na cestah jih je že kar nekaj, na oglasih pa nobene? Medtem, ko recimo to za njenega konkurenta GS ne moremo ravno trditi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

18 minutes ago, Gušter said:

Danes malo za šalo gledam avto.net

In opažam, da ni nobene rabljene Tenerejke... Kje so?!?!?

Ker na cestah jih je že kar nekaj, na oglasih pa nobene? Medtem, ko recimo to za njenega konkurenta GS ne moremo ravno trditi...

Tistih sedem kolikor je bilo proddanih se je porazgubilo.

Primerjaj prodajne stevike enih in drugih, pa ti bo jasno.

:smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Nearrain pravi:

Tistih sedem kolikor je bilo proddanih se je porazgubilo.

Primerjaj prodajne stevike enih in drugih, pa ti bo jasno.

:smoke:

Ali pa so tako dobre, da jih lastniki enostavno nočejo menjati?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 minutes ago, Gušter said:

Ali pa so tako dobre, da jih lastniki enostavno nočejo menjati?

to je to

:smoke:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, Gušter pravi:

Ali pa so tako dobre, da jih lastniki enostavno nočejo menjati?

Od GS-a bi vzel samo prednje vilice.

Popravljeno . Popravil dore
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če že hočeš, ti jaz mojo za 16 prodam. Vsa oprema + elektronsko vzmetenje. Še ni 2 leti stara. 25 tisoč prevoženih.

Kakšna fotka pa na povezavi:

http://motosvet.com/albums/view/58958-sardinija-sicilija-jug-italije-domov-preko-balkana-2016

:ras:

Popravljeno . Popravil Wurm
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, Wurm pravi:

Če že hočeš, ti jaz mojo za 16 prodam. Vsa oprema + elektronsko vzmetenje. Še ni 2 leti stara. 25 tisoč prevoženih.

Kakšna fotka pa na povezavi:

http://motosvet.com/albums/view/58958-sardinija-sicilija-jug-italije-domov-preko-balkana-2016

:ras:

To je pa dražje kot GS :)))

Enostavno me zanima ali je bilo tako malo prodanih, ali so tako ok motorji, da jo tisti ki jo kupi noče več zamenjat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, Gušter pravi:

To je pa dražje kot GS :)))

Enostavno me zanima ali je bilo tako malo prodanih, ali so tako ok motorji, da jo tisti ki jo kupi noče več zamenjat...

Tudi v Italiji in Nemciji je zelo malo rabljenih na trgu. Jih bo vec, ko bodo imele 80 ali 100 jurjev km. Jaz je ne dam za noben alternativen produkt ala Gs, Caponord... To gre in gre in gre brez da kihne. Skoraj bo 30 jurjev na moji pa se ene lucke nisem videl, ki bi na kaj opozarjala. V USA delajo redne mnenjske raziskave na trgu in Yamaha je leto za letom prva, potem so ostali japonci, potem pa BMW skupaj z Ducejem in ostalimi, a po tockah dalec za Japonci. Samo po cenah znajo biti na vrhu :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!