Jump to content

Yamaha XT 1200 Z Super Tenere


xenon900

Recommended Posts

pred 19 urami, BIF pravi:

Če se ti bo ljubilo jo obesi na motor...pa poslikaj...za predstavo kako izgleda.

Bom pofotkal ampak spomladi, ko zbudim motor iz zimskega spanja. Trenutno je zavit v zaščitno vrečo z silika gelom, da mi ga ni treba hodit sprehajat v tem mrazu :D

Link to comment
Share on other sites

Glej, tule imaš za enak produkt dober opis kako sede na  Tenerejko XTZ 660. Tip je bil z tem saddlebag-om v Mongoliji in je kvalificiran za podajanje mnenja :D Ampak tale je manjša od moje, mislim da je samo 50 litrska.

Pa glede zaščitne vreče za motor - super zadeva. Zapelješ motor na odprto vrečo, daš not kartušo z silika gelom in zapreš. Suho kot poper. Sicer je v garaži ampak vseeno ga moraš tu in tam malo prekurblat, ker vlaga je tudi v garaži. Še uvodnico za kabel od vzdrževalca akumulatorja ima! Mi je šenkal prijatelj ko je prodal svojega bemfla ker baje ne bo več motorist.

 

Edited by IZTOK
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Sem pred nakupom super tenerejke letnika 2013, ima borih 8kkm, vem da je naceloma zelo zanesljiv moped ampak nekaj sem bral o problemih z nategovalcem ketnice od odmicnih, ki se lahlo kar neugodno konca? Pa nekaj o kosari sklopke? Je najbolje nategovalec kar preventivno zamenjati takoj? Pri kosari pa je govora samo o lepsi voznji ali je kaj drugega? Je ze kdo menjal te stvari za 2014+ dele in kaksni so kaj stroski? Je se kaksen drug serijski feler? 

Link to comment
Share on other sites

Čeprav mi ni prav jasno, kako nekdo lahko naredi 8kkm v štirih letih, uzami takoj če je to res. Glede na to,da ni videla niti še servisa na 10kkm, pa bi ti svetoval, da zamenjaš vse tekočine, olja ter filter. Drugo mora pa itak bit kot novo ;)

Link to comment
Share on other sites

Nečesa tako ali tako ne razumem. Nov motor ima 2 ali 4 letno garancijo in če to hočeš, mora imeti letno opravljen servis (menjava olja in filtra) Tako da previdno pri takih ki imajo v 4 letih 8 jurjev pa samo 1 servis!!!

Link to comment
Share on other sites

Za 2013 letnik je garancija ze mimo. V Evropi Yamaha nudi dvo letno garancijo, Delta Team pa v Sloveniji doda eno leto. Sicer na motorju z 8000 km razen servisa ni treba nic menjavat. Kos sklopke so malo spremenili, ker sedaj sklopka lepse deluje, nekih katastrofalnih okvar ni bilo. Za napenjalec krmilne verige nisem slisal, da bi bili kaksni problemi. Razen ko so mojstri sami ponastavljali zracnost ventilov. Napenjalec zahteva poseben postopek pri ponovni vgradnji in ce zajebes ti lahko krmilna veriga preskoci.

Link to comment
Share on other sites

Ob 26. 12. 2017 ob 13:35, plansar pravi:

Sem pred nakupom super tenerejke letnika 2013, ima borih 8kkm, vem da je naceloma zelo zanesljiv moped ampak nekaj sem bral o problemih z nategovalcem ketnice od odmicnih, ki se lahlo kar neugodno konca? Pa nekaj o kosari sklopke? Je najbolje nategovalec kar preventivno zamenjati takoj? Pri kosari pa je govora samo o lepsi voznji ali je kaj drugega? Je ze kdo menjal te stvari za 2014+ dele in kaksni so kaj stroski? Je se kaksen drug serijski feler? 

Če bi bila to "ta-prava" znamka motorja bi v teh letih imel kup tovarniških vpoklicev, ker to ni ta znamka lahko mirno kupiš:OK:

Link to comment
Share on other sites

Ob 5. 1. 2018 ob 20:30, royal pravi:

Če bi bila to "ta-prava" znamka motorja bi v teh letih imel kup tovarniških vpoklicev, ker to ni ta znamka lahko mirno kupiš:OK:

Tudi na XT1200Z je bil vpoklic

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...
pred 59 minutami, Gallus pravi:

.... 2018 ... 

IMG_20180417_143248.jpg

Srečno :D Priporočam menjavo krivin (katalizator gre stran)... Motor dobi čisto drug karakter

Link to comment
Share on other sites

Sem enako mašino vozil od 2014 .... sedaj zamenjal, staro za novo ... poznam ....

Ker je še v garanciji, bodo posegi počakali, so se pa že pri Yamahi potrudili in namestili druge mape, tako da je užitek zagotovljen ....

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Malo pogledujem za 2010 letnik. First edition. Pa GS-om adventure do 2010 pa me zanima mnenje. Nekako se bolj nagibam k yamahi, bolj zanesljiv kotni prenos... Vse je bolj simpl. Bmw pa mi je po drugi strani vsec ker je res dodelan in pelje se super... Vsaj konsem vozil navadnega. Mnenja?

Link to comment
Share on other sites

Ob 28. 4. 2018 ob 15:11, Kawl pravi:

Malo pogledujem za 2010 letnik. First edition. Pa GS-om adventure do 2010 pa me zanima mnenje. Nekako se bolj nagibam k yamahi, bolj zanesljiv kotni prenos... Vse je bolj simpl. Bmw pa mi je po drugi strani vsec ker je res dodelan in pelje se super... Vsaj konsem vozil navadnega. Mnenja?

Jaz imam 2012, trenutno obračam 40000km in sem zadovoljen. 

Težišče ima Tenere višje kot GS, kar se pozna pri premikanju na mestu in mogoče malo pri počasni vožnji, drugače je ok.

GS je bojlši kar se tega tiče ker ima nižje težišče, pa tudi veterna zaščita je bojša pri švabu. To japoncem ne gre, tako da sem dokupil povišan vizir...

kovčki so boljši pri GS ampak so tudi dražji...

Je pa res da japonc laufa, kar za gs, potem ko sem se malo poglobil nebi ravno upal trditi. Že če pogledaš kaj vse je Šeruga zamenjal na svojem GS pri 70000km je podatek zgovoren. 

Jaz do sedaj, razen menjav gum in rednih servisev nisem imel težav...

 

lp

 

p.s. pa na Yamahni nisi tako QL kot na GS, če ti to kaj pomeni ;)

 

Link to comment
Share on other sites

pred 7 urami, Gušter pravi:

Jaz imam 2012, trenutno obračam 40000km in sem zadovoljen. 

Težišče ima Tenere višje kot GS, kar se pozna pri premikanju na mestu in mogoče malo pri počasni vožnji, drugače je ok.

GS je bojlši kar se tega tiče ker ima nižje težišče, pa tudi veterna zaščita je bojša pri švabu. To japoncem ne gre, tako da sem dokupil povišan vizir...

kovčki so boljši pri GS ampak so tudi dražji...

Je pa res da japonc laufa, kar za gs, potem ko sem se malo poglobil nebi ravno upal trditi. Že če pogledaš kaj vse je Šeruga zamenjal na svojem GS pri 70000km je podatek zgovoren. 

Jaz do sedaj, razen menjav gum in rednih servisev nisem imel težav...

 

lp

 

p.s. pa na Yamahni nisi tako QL kot na GS, če ti to kaj pomeni ;)

 

Heh. Hvala za odgovor. Kul že sedaj nisem na 19 let starem varaderotu. :)

Če je samo vizir problem je to najmanj. Kovčke vsak dan tudi ne rabim, težišče pa je sigurno nižje kot na varaderotu. 

Ko bo konec dopustov grem probat eno in drugo. Potem bomo vidli.

lp Rok

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 9 urami, Gušter pravi:

Jaz imam 2012, trenutno obračam 40000km in sem zadovoljen. 

Težišče ima Tenere višje kot GS, kar se pozna pri premikanju na mestu in mogoče malo pri počasni vožnji, drugače je ok.

GS je bojlši kar se tega tiče ker ima nižje težišče, pa tudi veterna zaščita je bojša pri švabu. To japoncem ne gre, tako da sem dokupil povišan vizir...

kovčki so boljši pri GS ampak so tudi dražji...

Je pa res da japonc laufa, kar za gs, potem ko sem se malo poglobil nebi ravno upal trditi. Že če pogledaš kaj vse je Šeruga zamenjal na svojem GS pri 70000km je podatek zgovoren. 

Jaz do sedaj, razen menjav gum in rednih servisev nisem imel težav...

 

lp

 

p.s. pa na Yamahni nisi tako QL kot na GS, če ti to kaj pomeni ;)

 

Če bi Šeruga vozil in vzdrževal Yamaho tako kot je BMW bi mnogo več zamenjal še prej...

pred 1 uro, Kawl pravi:

Heh. Hvala za odgovor. Kul že sedaj nisem na 19 let starem varaderotu. :)

Če je samo vizir problem je to najmanj. Kovčke vsak dan tudi ne rabim, težišče pa je sigurno nižje kot na varaderotu. 

Ko bo konec dopustov grem probat eno in drugo. Potem bomo vidli.

lp Rok

Odvisno kaj želiš, sam sem po 4 sezonah na XT1200Z kupil R1200GSA...

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Gušter said:

p.s. pa na Yamahni nisi tako QL kot na GS, če ti to kaj pomeni ;)

to pa ti dam čist prav .. meni si na tenere-ju dosti bolj ql, kot na kljunašu .. ;)

emm, a pri teh novih modelih v originalne kufre še vedno ne gre 2 čeladi spravit? Ali so kufri enaki kot pri prejšnjih modelij? To mi je rahlo mimo, no ..

Edited by Tex
Link to comment
Share on other sites

pred 2 urami, poggy pravi:

Če bi Šeruga vozil in vzdrževal Yamaho tako kot je BMW bi mnogo več zamenjal še prej...

 

Bomo videli sedaj ko je kupil KTM

Ni pa pav pretirano vozil z GS, Marko pa take fore.

Lansko leto je naredil servis za 3000€ preden je šel v Azijo pa mu je v Rusiji spustila črpalka za gorivo...

Link to comment
Share on other sites

pred 3 urami, poggy pravi:

Če bi Šeruga vozil in vzdrževal Yamaho tako kot je BMW bi mnogo več zamenjal še prej...

Odvisno kaj želiš, sam sem po 4 sezonah na XT1200Z kupil R1200GSA...

Samo ti nisi kompetenten da bi primerjal. Ker mene zanima ralika med luft/olje in pa tenere. Ne med vodno hlajenim in tenere. Verjamem da je vodno hlajeni se boljsi kot luftar. 

Zaradi cesa razmisljas da bi moral yamaho se bolj servisirat? Bi se razpadla?

Link to comment
Share on other sites

Ob 28. 4. 2018 ob 15:11, Kawl pravi:

Malo pogledujem za 2010 letnik. First edition. Pa GS-om adventure do 2010 pa me zanima mnenje. Nekako se bolj nagibam k yamahi, bolj zanesljiv kotni prenos... Vse je bolj simpl. Bmw pa mi je po drugi strani vsec ker je res dodelan in pelje se super... Vsaj konsem vozil navadnega. Mnenja?

obvezno moraš voziti oba in morda tudi v dvoje, .......pa izbereš kaj ti najbolj ustreza, jebeš kaj drugemu paše.

Jst se šaltal iz Z750 na r1200gsa......

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Prej kot dam na bolho, napišem tukaj gor.......... 

  Če koga zanima imam naprodaj komplet auspuh Arrow z krivinami...... auspuh ima Db killer in papirje......

Link to comment
Share on other sites

Ob 13. 11. 2018 ob 18:41, Ganda pravi:

A to maš za super Ténéré

Kako pa kaj cena

 

 

Ja itak za tenerejko :)     400 € vse skupaj

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Danes sem po krajšem premoru (14dni) spet zagnal našo kravo. Pri premikanju iz garaže z prižganim kontaktom sem opazil, da se je armaturna plošča večkrat sama ugasnila in prižgala. Najprej sem pomislil, da me kaj baterija heca ampak je nova, lionska in do zdaj ni še kihnila. Poskušam zagnati in vžge kot strela, se pravi baterija OK. Spet vijuganje po garaži z kontaktom na ON in spet utripanje. Z roko se dotaknem žic pod ključem in utripanje sledi premiku žic v izolaciji. Umaknem luč in razrežem izolacijo, rdeča (stalen tok) centimeter - dva od dela kjer je fiksirana z vezico na otip malo tanjša. Jo poskušam malo ¨nategniti¨ in se še stanjša. Rez z sčipalkami pokaže pretrgano žico.

Jutri razdrem malo več, da se bo dalo cinit in izolirat. Izbral bom tudi drugo pot, da se ob premiku balance to ne bo več zgodilo.

Tega dela me ni strah, še več, uživam, ker sem avtoeletrikar, pa sveeno malo hladnega potu sem imel, ker se čez dva meseca odpravljam proti Uzbekistanu in sredi ničesar z tako napako ne bi daleč prišel.

IMG_20190309_161750.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!