Jump to content

Yamaha XT 1200 Z Super Tenere


Recommended Posts

Posted

Teža se morda res zdi malce pretirana ampak je to pripravljen za vožnjo kar pomeni da je s težo povsem na istem kot GS oziroma precej boljši od Varadera.

Baje so dosti delali na tem da bo težišče nizko tako da bomo o tem sodili ko ga bomo peljali.

Mislim da je kar spodobna konkurenca GS-u. Je pa v čisto drugi klasi kot KTM, brezveze primerjat sploh. Zna bit kar dober večnamenski potovalnik.

brez zamere, ampak kako si prišel na isto težo pri GS-u in Tenerejko? GS ima 229kg poln,Tenerejka pa 261kg polna.Je le 30kg razlike. Ne primerjaj pa Advenčerja s Tenerejko, saj so kar razlike (33 lit. tank,zaščite,itd...)

  • Like 1
Posted

Mi je pa zadeva zanimiva, saj mi deluje kot en kompakten potovalnik. Pa seveda kardan.....bo pa zanimivo videti koliko stane tale "beštija"....prav poceni štos to sigurno ne bo, pa čeprav je Yamaha.

Posted (edited)

Več slik...

1zdahvl.jpg

2rc3cdz.jpg

i5q45y.jpg

21l2334.jpg

6zmszn.jpg

261niq0.jpg

2z8sqh4.jpg

27yxx75.jpg

yc8j8.jpg

2l8g1th.jpg

2n9jdsp.jpg

2ltk1a0.jpg

2j5ci1z.jpg

1enk1j.jpg

wsjswx.jpg

LP, Rok

Edited by Kawl
Posted

Teža se morda res zdi malce pretirana ampak je to pripravljen za vožnjo kar pomeni da je s težo povsem na istem kot GS oziroma precej boljši od Varadera.

Baje so dosti delali na tem da bo težišče nizko tako da bomo o tem sodili ko ga bomo peljali.

Mislim da je kar spodobna konkurenca GS-u. Je pa v čisto drugi klasi kot KTM, brezveze primerjat sploh. Zna bit kar dober večnamenski potovalnik.

Doseči nižje težišče kot pri BMW GS-u bo zelo težko, razen če bodo vgradili boxer motor.

Posted

Vem da je čas recesije in "varčevanja", ampak ... so stvari, ki me motijo pri novih modelih (pa ne samo pri Yamahi) in sicer iste (enake ali zelo podobne) dele (sklope) uporabljajo (vgrajujejo) ne glede na zvrst in razred modela oziroma motorja (vem da ni potrebe po odkrivanju "tople vode" ampak vseeno); te žmigavce najdeš na vseh Yamahah: FZ 6, XJ 6, FZ 1, R 1 ... ; isto je s "komandami" na krmilu; in sedaj vidim, da so porabili še staro zalogo zadnje luči od "ta stare" R6 ... In da bili zaradi tega motorini kaj cenejši? Ne. Iz leta v leto se višajo njihove cene.

post-1569-126717123189_thumb.jpg

  • Like 1
  • Downvote 1
Posted

To se je delalo že 20 let nazaj, ni neka novost. Za moje pojme je to čisto ok saj če rabiš kakšen tak del ga lahko porabiš tudi od drugega modela.

  • Like 1
Posted

Po obliki se mi zdi je podobna svoji konkurenci. Kardan je 2x lomljen kakor je razvil pred leti že BMW tako, da ni več toliko povratnega efekta kardana. Oblikovno dobro izgleda. Cena je huda.

Ne zgleda glih 2x "lomljen" kardan. slika 6/35

Posted

Primerjava stare in nove.

post-22249-126718624999_thumb.jpg

  • Like 1
Posted

Zgradba kardana.

post-22249-126718644246_thumb.jpg

Posted

men zdleda 1a. pretežka za na teren itak. sam koliko ljudi ki jo bojo kupili se bo pa peljal pores hard core offroadu. to se bo bl uporabljalo kot velik potovalnik za po cestah.

lp

Posted

Mene je razočarala 100 na uro. Ne vem če potrebujemo še enaga GSa, Varaderke, Stelvia, Stroma in ostale žlahte. Sem čakal kaj bolj jeznega v stilu ADVja, ko so toliko kazali sipine v reklamah. Niti pomislim ne da bi se odpravil z njo v sipine. Trenutno imajo še vedno samo oranžni jajca da naredijo nekaj konkretnega.

  • Like 4
Posted (edited)

zakaj bi hodili lc8 v zelje, če pa je tam dosti ožji krog kupcev in še težko je konkurirat.

Edited by simonsi
Posted

zakaj bi hodili lc8 v zelje, če pa je tam dosti ožji krog kupcev in še težko je konkurirat.

Zato ker je lc8 samo en bi bi bil ze cas da dobi se kaksno konkurenco. Tenere bi bila glede na renome tocno to. Po raznih forumih se na veliko graja zadnje generacije tenerejk ker so zgubile na kvaliteti in pridobile vse bolj cestne namembnosti. Zaradi tega so tudi neslavno zakljucile zgodbo. In kaj zdaj, da popravijo vtis naredijo se bolj cestno varjanto z 19 kolesom in kardanom. Mislim da so japonci zgubili kompas.

Sam upam da se honda ne odloci kaksne nove Africe naredit. To bo se zadnji udarec.

  • Like 2
Posted

Še brez dodatne opreme: Slim Line :naughty:

post-11137-126726193662_thumb.jpg post-11137-126726195014_thumb.jpg

post-11137-126726196007_thumb.jpg post-11137-126726196986_thumb.jpg

post-11137-126726197948_thumb.jpg post-11137-126726199022_thumb.jpg

post-11137-126726200388_thumb.jpg

Posted

ktm je zagotovo pred konkurenco,pa ne samo na terenu tudi na cesti se adv odlično počuti.vara je dobra za cesto samo na makadamu pa čisti poden,at je absolutno prešvoh pa premau robustna.xtz kitajska igrača,gs pa zanje slavo iz pradavnine.

  • Like 1
  • Downvote 6
Posted

Kdo je kje pred konkurenco bo pokazal čas in prodajne številke. Očitno je Yamaha odgovorila na izziv BMW-ja v segmentu SS (S1000RR proti R1). Trg narekuje kaj je terba ponujat, tako, da je skoraj logično, da so pripravil konkurenco na področju "SUV" kot bi lahko rekli tem velikim enduram, če to sploh so. Koliko bo iz te "moke kruha" bomo pa videli.

Ps, meni osebno je všeč. Vprašanje pa je kdaj bo v salonih.

Prej na cesti, ko se bo kdo opogumil.

Posted

In lukec je vse zmetal v isti koš, popljuval vso konkurenco, se zavihtel na svoj lc8 in odbrzel v noč. Mislim ...

  • Like 1
  • Downvote 1
Posted

maaa men gre pa tole kokodakanje mal na jetra. Kaj zdej manjka? ma kerdan. ma konje. ma kubike. vso tehnologijo. pa spet ni uredi. pa to ni raid dirkalnik kot je hotel bit lc8. Vseeno zna Lahkotono prenest slepomišenje po gozdnih poteh in pašnikih. V tem segmentu Yamaha ni imela motorja. in ga je nujno potrebovala. Zdaj ga ima. Tenere je najsodobnejši in najnovejši velk endurc na trgu, ki v vseh pogledih bolši od prejšnjega SuperTenereja, in v večini pogledov nekako normalno, generacijo boljši od trenutne konkurence. Prepričan sem, da bo na testih navdušila, edini ki lahko utemeljeno pizdijo čez ta motor, so BMWjevi dilerji.

zanima me, če se bo naslednjo sezono pojavil TDM 1200 s kerdanom :hmm:

  • Like 7
Posted

Lepa predstavitev:

Posted

maaa men gre pa tole kokodakanje mal na jetra. Kaj zdej manjka? ma kerdan. ma konje. ma kubike. vso tehnologijo. pa spet ni uredi. pa to ni raid dirkalnik kot je hotel bit lc8. Vseeno zna Lahkotono prenest slepomišenje po gozdnih poteh in pašnikih. V tem segmentu Yamaha ni imela motorja. in ga je nujno potrebovala. Zdaj ga ima. Tenere je najsodobnejši in najnovejši velk endurc na trgu, ki v vseh pogledih bolši od prejšnjega SuperTenereja, in v večini pogledov nekako normalno, generacijo boljši od trenutne konkurence. Prepričan sem, da bo na testih navdušila, edini ki lahko utemeljeno pizdijo čez ta motor, so BMWjevi dilerji.

:trance_27_notworthy:

  • Like 1
  • Downvote 1
Posted

Lep in verjetno tudi dober motor, ampak endura pa tole vseeno ni.

lp

Franc

  • Downvote 1
Posted

Lep in verjetno tudi dober motor, ampak endura pa tole vseeno ni.

lp

Franc

Je pa zato "velika endura" kot vse ostalo kar ima čez liter prostornine.

  • Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!