Skoči na vsebino

Yamaha XT 1200 Z Super Tenere


xenon900

Priporočene objave

  • 2 tedne pozneje...

Predvidoma jo prejmem konec tedna. Do takrat pa lahko samo zabeležim vtise iz testne vožnje (cca 450km)...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predvidoma jo prejmem konec tedna. Do takrat pa lahko samo zabeležim vtise iz testne vožnje (cca 450km)...

Pa hitr LeoVincija naroč, da ne boš tiste 3delne omare od auspuha sabo vozu. :lol1: Pa veliko varnih in lepih km :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Shinobi70 želim ti veliko varnih km. Kaj si pa vozil do zdaj? In zakaj si se za XT1200Z odločil? Konkurence je kar nekaj v tem segmentu.

Pa drug teden, ko boš dal že nekaj km za sabo, poročaj kaki so vtisi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za lepe želje :)

Računam, da bo jutri motor doma, čez vikend naredim 1000km, nato pa v takoj prvi servis in imam potem mir do nadaljnega.

Pa končno se bom lahko poigral z nastavitvami vzmetenja, ker meni osebno originalne nastavitve niso preveč povšeči.

@sayo: ja definitivno želim aftermarket izpuh, ker original ne daje preveč karakternega zvoka. Najprej pa bom dal reprogramirat elektroniko, ker kot vemo originalna restriktira moč v prvih treh prestavah - kar je svetovna bedarija!

@c00L3r: do sedaj sem si lastil samo športne nagce. V bistvu že skoz vozim Yamaho (osebno ne preferiram nobene znamke), ker imam Delta Team oddaljen cca 2 km od doma in lepo sodelujemo ;)

Konkurenca je pa predvsem od letos naprej...svinjska. In prav je tako. Na koncu profitiramo kupci.

Poročam kmalu, kako in kaj.

poggy, ti pa po pameti :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala hvala :)

Zdaj si poštelam še komande glede na mojo ergonomijo. Jutri pa gasa na prvo turo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvih 1100km je pod ritjo ^_^

Huh, sem fasciniran! (res sem lani avgusta naredil nekih 450 km na testnem modelu, ki pa je imel čisto obrabljeno sprednjo pnevmatiko ter vmetenje nastavljeno zelo zelo premehko)

Udobje je na nivoju, vibracije niso niti najmanj moteče (vsaj meni ne, kar pomeni, da nisem čutil kakšnih mravljincev po 500km).

Vetrna zaščita je dobra, veter pa se sicer usmerja v vrhnji del čelade, kar povzroča dokaj glasno bučanje. Prestavljanje vetrobrana v višjo pozicijo ne reši težave.

Moja velikost: 178cm. Bom probal ta teden vozit s čepki v ušesih.

Agregat deluje zelo gladko, moči oz. predvsem navora je na pretek. Za udobno prehitevanje je (neodvisno od izbrane prestave) potrebno držati agregat na 2.500-3.000 rpm, kar deluje pomirjujoče.

Za prehitevanja v klanec ali bolj na nož pa malo višje :naughty:

Seveda pa ga zaradi začetnega utekanja nisem privijal nad dovoljenim območjem delovanja.

Pohvalil bi še OEM gume Bridgestone Battle Wing, ki delujejo bolje, kot sem pričakoval.

Grajam pa malce pretrdo ročko sklopke.

Z vzmetenjem se poigram ta teden. Do zdaj nisem imel pretirane potrebe po kakšnih prenastavitvah - potestiral bom za lasten gušt.

Kaže, da bo ta vikend zopet lepo vreme!!! :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvih 1100km je pod ritjo ^_^

Huh, sem fasciniran! (res sem lani avgusta naredil nekih 450 km na testnem modelu, ki pa je imel čisto obrabljeno sprednjo pnevmatiko ter vmetenje nastavljeno zelo zelo premehko)

Udobje je na nivoju, vibracije niso niti najmanj moteče (vsaj meni ne, kar pomeni, da nisem čutil kakšnih mravljincev po 500km).

Vetrna zaščita je dobra, veter pa se sicer usmerja v vrhnji del čelade, kar povzroča dokaj glasno bučanje. Prestavljanje vetrobrana v višjo pozicijo ne reši težave.

Moja velikost: 178cm. Bom probal ta teden vozit s čepki v ušesih.

Agregat deluje zelo gladko, moči oz. predvsem navora je na pretek. Za udobno prehitevanje je (neodvisno od izbrane prestave) potrebno držati agregat na 2.500-3.000 rpm, kar deluje pomirjujoče.

Za prehitevanja v klanec ali bolj na nož pa malo višje :naughty:

Seveda pa ga zaradi začetnega utekanja nisem privijal nad dovoljenim območjem delovanja.

Pohvalil bi še OEM gume Bridgestone Battle Wing, ki delujejo bolje, kot sem pričakoval.

Grajam pa malce pretrdo ročko sklopke.

Z vzmetenjem se poigram ta teden. Do zdaj nisem imel pretirane potrebe po kakšnih prenastavitvah - potestiral bom za lasten gušt.

Kaže, da bo ta vikend zopet lepo vreme!!! :yea1:

Lani ko sem testiral tenerejko, se je tudi meni to bučanje pojavljalo, samo mi ni bilo toliko moteče, ker imam čepke. Drugače pa obstajajo difuzorji zraka (original dodatna oprema), ki so montirani nekje bočno od vizirja. Baje da izničijo ta efekt, samo ti ne morem 100% potrdit, ker nisem testiral tenerejke z difuzorji. Stanejo pa cca. 100 eur.

Drugače je tenerejka super motor, srečno in uživaj vsak prevožen km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi dal gor tole:

Zgornji kovček pa tale najnovejši TREKKER 52 L

Tile kufri so tko tko s kvaliteto, predvsem mehanizem zapiranja, saj se baje dokaj hitro polomi tisti kaveljček, ki je v notranjosti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

ja definitivno želim aftermarket izpuh, ker original ne daje preveč karakternega zvoka. Najprej pa bom dal reprogramirat elektroniko, ker kot vemo originalna restriktira moč v prvih treh prestavah - kar je svetovna bedarija!

že kaj novega glede zgoraj zapisanega al kar voziš??

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

d vecer imam to yamaho 1200 tapravi motor ,.,,.fino se da peljat lani sem jo kupu ,.,.in me zanima ce jo se ima gdo pa ce kaj crkne na njej jaz imam zdaj 43tisoc na njej pa se ni pokazalo se nic ,.,.,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

že kaj novega glede zgoraj zapisanega al kar voziš??

LP Bajsi

še kar vozim :D

Bi že kupil izpuh, če mi me bi bilo treba po dveh tednih menjat gum (čavelj, jebiga).

Sem pa tako vsaj imel izgovor, da obujem boljše gume.

Ti pa po pravici povem, da ne vidim več smisla dajat € za flash elektronike, ker tako ali tako vozim veliko večino časa med 4-6 prestavo.

Bom raje pihnil v Dolomite za ta denar :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

d vecer imam to yamaho 1200 tapravi motor ,.,,.fino se da peljat lani sem jo kupu ,.,.in me zanima ce jo se ima gdo pa ce kaj crkne na njej jaz imam zdaj 43tisoc na njej pa se ni pokazalo se nic ,.,.,

Good to know :OK:

Nasplošno folk hvali neproblematičnost motocikla, berem pa tudi o izjemah. Kot povsod...

Srečno še naprej!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem ga lani imel na testu, fina zverina edino na mestu je bolj nerodna za premikat... Sploh na terenu verjetno.

Bi jo pa vseeno takoj imel, če mi jo kdo kupi :) Anyone?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še kar vozim :D

Bi že kupil izpuh, če mi me bi bilo treba po dveh tednih menjat gum (čavelj, jebiga).

Sem pa tako vsaj imel izgovor, da obujem boljše gume.

Ti pa po pravici povem, da ne vidim več smisla dajat € za flash elektronike, ker tako ali tako vozim veliko večino časa med 4-6 prestavo.

Bom raje pihnil v Dolomite za ta denar :)

Sprašujem iz dveh razlogov,

prvi:kdo in za koliko denarja to naredi

drugi: kako je z živahnostjo motorja pri višjih obratih oz. večjih obremenitvah, v nekaterih testih sem zasledil da motorju očitajo anemičnost v primerjavi z bavarcem in če bi takšen poseg to tudi odpravil

drugače pa mi je motor konceptno in vizualno zelo všeč (nekoliko manj cenovno)

drugače pa tudi jaz pravim vozit jih je treba ne pa božat

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!